Het is met Sunweb, dus misschien komt Ds. Spekenbrink wel een leuke lezing houden, for old times' sake.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze zitten acht dagen op een resort dat ze niet mogen verlaten.
Wat een verschrikking.
Dit klinkt als een niet ander te noemen kamp zo'n 70 jaar geleden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een verschrikking.
Kunnen we Willem Engel niet sturen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een verschrikking.
The Last Dance van Femke-Merel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Henk komt niet eens meer opdagen voor het coronadebat morgen.
Zonder ook maar op de site van T. te kijken, kan ik het artikel nu al dromen denk ik. Gaat het toevallig over het betreuren van de denkbeeldige mes in de rug of over zorgen omtrent zijn gezondheid? Die hele gedachtegang is tamelijk doorzichtig. De eerste persoon die in deze saga niét achter Omtzigt staat moet ik nog tegenkomen. Dat zal het CDA ook wel gemerkt hebben, dus er wordt al een damage control gedaan. De telefoon van Wouter draait overuren.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
De T is erg druk met Omtzigt.
(ja, ik ook)
Die is al de eerste stenen van zijn B&B aan het leggen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Henk komt niet eens meer opdagen voor het coronadebat morgen.
Ze voeren juist nog meer anonimi op jegens Omtzigt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zonder ook maar op de site van T. te kijken, kan ik het artikel nu al dromen denk ik. Gaat het toevallig over het betreuren van de denkbeeldige mes in de rug of over zorgen omtrent zijn gezondheid? Die hele gedachtegang is tamelijk doorzichtig. De eerste persoon die in deze saga niét achter Omtzigt staat moet ik nog tegenkomen. Dat zal het CDA ook wel gemerkt hebben, dus er wordt al een damage control gedaan. De telefoon van Wouter draait overuren.
CDA-top maakt zich grote zorgen over Pieter Omtzigt lees ik. Ik maak een overwinningsdansje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze voeren juist nog meer anonimi op jegens Omtzigt.
Met zijn allen naar Rottumerplaat emigreren.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Laten we een stad bouwen voor Omzicht-stemmers @:mani89
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zomer-reeel-a4036998quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:32 schreef VoMy het volgende:
Pieter Omtzigt zit al 20 jaar in de TK voor het CDA en het CDA was al die tijd al meer dan afschuwelijk. Henk Bleker, need I say more? Koppejan, Ferrier, weten hoe het is om in gewetensnood gemarteld te worden door Maxime Verhagen.
Omtzigt had er zelf nooit last van tot hij zijn eigen agressie op het fraudedossier ging herstellen - goede actie natuurlijk. Nu merkt hij hoe de club is waar hij 20 jaar lang op commando zijn hand voor omhoog gestoken heeft. Afsplitsen en bij de SP aansluiten om de vorige 20 jaar goed te maken. Of gewoon stoppen als ie er geen zin meer in heeft, dat mag ook gewoon. Niets is verplicht.
Hopelijk ben ik geen lul met whataboutism. Ik vind de anti-Qatar-campagne verder prima, belangrijk, maar gaan we dit ook voor OS22 doen @ Oeigoeren? #dtvquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is wel brutaal als je als programma het vingertje hijst om, terecht, schande te spreken over de locatie van een voetbaltoernooi, maar tegelijkertijd een vrouwenmepper aan tafel zet en alle ruimte geeft om te oreren over zijn do-re-mi-fa-sol alweer een uurtje vol programma. #op1
Dat maakt nóg minder kans. Al zou het wel moeten, ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik geen lul met whataboutism. Ik vind de anti-Qatar-campagne verder prima, belangrijk, maar gaan we dit ook voor OS22 doen @ Oeigoeren? #dtv
Wat mij betreft wel, net als ik van mening ben dat als je morgen zorgeloos gaat staan voetballen in Turkije er ook voldoende mis met je is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik geen lul met whataboutism. Ik vind de anti-Qatar-campagne verder prima, belangrijk, maar gaan we dit ook voor OS22 doen @ Oeigoeren? #dtv
Gaat Thijsje Zonneveld daar ook driftig columns over schrijven?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat maakt nóg minder kans. Al zou het wel moeten, ja.
Dat ligt er maar net aan. Als een paar andere columnisten het goede voorbeeld geven springt hij vast op de bandwagon.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat Thijsje Zonneveld daar ook driftig columns over schrijven?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zomer-reeel-a4036998
Hoe draait Comical VoMy dit om?quote:Nederland heeft 600.000 doses coronavaccins ongebruikt op de plank liggen. Volgens minister Hugo de Jonge is het grootste deel daarvan nodig als veiligheidsvoorraad voor het geval leveringen tegenvallen, maar deskundigen zeggen tegen Nieuwsuur dat die voorraad kleiner zou moeten en het prikken sneller. "Er overlijden elke dag mensen die niet gevaccineerd zijn. Dat is buitengewoon treurig. Van der Weide is stellig: "Er blijven nu vaccins op de plank liggen. Spuit die in hemelsnaam op." Volgens Van der Wiede, die in 2009 verantwoordelijk was voor het vaccinatieprogramma voor de Mexicaanse griep, moet het dan "makkelijk" lukken om op 1 juni iedereen een keer gevaccineerd te hebben.
Van een afstandje ontzettend benieuwd hoe bepaalde lieden nu driftig te keer gaande het in de toekomst gaan doen bij andere frauduleuze/schimmige evenementen. Hopelijk was het ze niet puur te doen omdat Oranje-jongens.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als een paar andere columnisten het goede voorbeeld geven springt hij vast op de bandwagon.
Het is ook wel heel kut om altijd tegen alle misstanden in te gaan of je daardoor te laten beperken. Alleen waar leg je de grens? Wat is acceptabel en wat niet? Of moet je gewoon sterven als een opportunist of een hypocriet?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 maart 2021 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van een afstandje ontzettend benieuwd hoe bepaalde lieden nu driftig te keer gaande het in de toekomst gaan doen bij andere frauduleuze/schimmige evenementen. Hopelijk was het ze niet puur te doen omdat Oranje-jongens.
Ik hoef je er in ieder geval niet van te overtuigen dat China een volkomen geschift land is? Qua informatiecampagnes in het buitenland, het omgaan met journalisten in eigen land, Hongkong, Oeigoeren et cetera. Dan kunnen we net zo lang praten, maar Peking '22 is nota bene 10-11 maanden van ons weg.quote:Op woensdag 24 maart 2021 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook wel heel kut om altijd tegen alle misstanden in te gaan of je daardoor te laten beperken. Alleen waar leg je de grens? Wat is acceptabel en wat niet? Of moet je gewoon sterven als een opportunist of een hypocriet?
Best een aardige kans dat China eerst de OWS organiseert voor wat positieve PR en dan Taiwan binnenvalt à la Rusland en de Krim na Sochiquote:Op woensdag 24 maart 2021 01:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoef je er in ieder geval niet van te overtuigen dat China een volkomen geschift land is? Qua informatiecampagnes in het buitenland, het omgaan met journalisten in eigen land, Hongkong, Oeigoeren et cetera. Dan kunnen we net zo lang praten, maar Peking '22 is nota bene 10-11 maanden van ons weg.
Dit is een als dan.. dan dit-gevalletje maar niet minder onlogisch. Als we ons op het gebied van boycots gaan begeven kom je dan ook hier aan toe. Hoe 'n utopie het uiteindelijk ook zal zijn in zéker OSW22; geef op z'n minst nog een beetje de schijn dat je erom geeft.
Nu zijn, we.. ja wat aan het doen? Ik mis het hele einddoel een beetje. We hebben wat Twitteractivisten die teveel in zichzelf geloven, het loze columnpjes schrijven op de achterpagina's van de kranten, we gaan whataboutismen bij voetballers en ondertussen laten we 'ambassadeurs' in hun safespace bij ESPN lullen dat alles in Qatar beter gaat dan ooit de laatste tijd. En wat levert het nu op?
Het einddoel zou moeten zijn de omstandigheden in die landen te verbeteren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 01:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoef je er in ieder geval niet van te overtuigen dat China een volkomen geschift land is? Qua informatiecampagnes in het buitenland, het omgaan met journalisten in eigen land, Hongkong, Oeigoeren et cetera. Dan kunnen we net zo lang praten, maar Peking '22 is nota bene 10-11 maanden van ons weg.
Dit is een als dan.. dan dit-gevalletje maar niet minder onlogisch. Als we ons op het gebied van boycots gaan begeven kom je dan ook hier aan toe. Hoe 'n utopie het uiteindelijk ook zal zijn in zéker OSW22; geef op z'n minst nog een beetje de schijn dat je erom geeft.
Nu zijn, we.. ja wat aan het doen? Ik mis het hele einddoel een beetje. We hebben wat Twitteractivisten die teveel in zichzelf geloven, het loze columnpjes schrijven op de achterpagina's van de kranten, we gaan whataboutismen bij voetballers en ondertussen laten we 'ambassadeurs' in hun safespace bij ESPN lullen dat alles in Qatar beter gaat dan ooit de laatste tijd. En wat levert het nu op?
Dit is allang beantwoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Hoe draait Comical VoMy dit om?
Dat is een copypasta.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:34 schreef Steven184 het volgende:
@:Frozen-assassin veegt in COR de vloer aan met @:koffieplanter
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Hoe draait Comical VoMy dit om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |