Qua planning wel ja, maar dan moeten veel renners hun seizoen wel lang rekken, normaal gesproken zijn ze dan allang klaar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:40 schreef Beregd het volgende:
[..]
Weekje na PT, tijdens Guangxi, lijkt me ideaal
Denk dat ze voor Dekker gaan, al geef ik Kooij meer kans op een podium (maar ook een grote kans dat het geen fatsoenlijke uitslag wordt)quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is hier kopman bij Jumbo? Dekker of Kooij?
Hoopgevend inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tesfatsion elfdes. Ook niet gek.
Neequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Zijn de namen op de helmen van Jumbo nieuw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ver naar achter geworpen in de laatste kmquote:
Ja, toch net te kort voor dit niveau. Ook geen schande denk ik. Mist gewoon ook wellicht mannetjes die hem voorin houden. Pascal gaat opeens op kop beuken terwijl David en Olav elkaar al kwijt waren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook ver naar achter geworpen in de laatste km
Alpecin weet zijn mannetje ook meestal wel goed af te zetten. Tenzij van der Poel komt helpen, dan loopt het in het honderd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:42 schreef Mykonos het volgende:
Deceunick wel weer superieur met dat treintje. Die sprintvoorbereiding komt toch niemand bij in de buurt momenteel.
Rijden de groten eindelijk weer eens een najaarquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua planning wel ja, maar dan moeten veel renners hun seizoen wel lang rekken, normaal gesproken zijn ze dan allang klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |