Tamelijk bizarre progressie. Dat wordt een absoluut fenomeen.quote:
Mooie jongen ook nog eens, dat helpt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tamelijk bizarre progressie. Dat wordt een absoluut fenomeen.
In UAE leek hij sterker dan Pogiboy.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Als Yates z'n vorm meeneemt uit Cataloni๋, wordt dat een leuk gevecht ja, al verwacht ik dat hij net tekort komt t.o.v. de Slovenen.
2 minten en nog 40 km? Zal wel lukken, maar benieuwd of ze Vignegaard nog onder druk kunnen zetten.Top laatste helling is op 15 km van de meet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:36 schreef Marcoss het volgende:
Jumbo's moeten wel hard doorrijden om groep Honore nog terug te halen
Mullet zijn bonus is geactiveerd lijkt het.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelfs Archbold was mee, dan zal er niet bijster hard door zijn getrokken.
Deense feestdagen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mullet zijn bonus is geactiveerd lijkt het.
De Biesse Arvedi tweetrapsraket moet en zal de wereld veroveren. In dienst van een swingende Schulz zou een top tien heel mooi zijn, maar vandaag lijkt hij spoorloos. Dat valt me dan weer een beetje tegen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is je mening over het rijden van Colleoni?
En zo geschieddequote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:37 schreef Mykonos het volgende:
Deens akkoordje? Honor้ de dagzege, Jonas de eindzege.
De menselijke maat is terugquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:44 schreef Marcoss het volgende:
Wegrijden, ingehaald worden, nogmaals wegrijden en winnen.. De Deentjes zijn op de brommer deze dagen
Jesper Skibby-godquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
BO HAMBURGERED.
Deentjes zijn altijd boven geweest.
Jesper Skibbu!quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:56 schreef showtimer het volgende:
Halve minuut verloren in twee kilometer? Dat was dus geen akkoordje.
Ik wilde inderdaad net laf gaan editen. Honor้ gewoon tweede in het klassement.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat klopt niet helemaal. Bovenstaande video van papa Hayter is de sprint om plek drie. Dat vertekend nogal, omdat het qua uitrusting twee identieke sprints zijn.
Jij gaat snel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vingegaard als schaduwkopman lijkt me nu wel een realistische optie voor de komende Tour.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vingegaard als schaduwkopman lijkt me nu wel een realistische optie voor de komende Tour.
Ik sponsor Amanuel ook een beetje. Toch goed bezigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amanuel 9e, Natnael 15e, Henok 23e. Bemoedigende resultaten voor MIJN Eritree๋rs.
quote:Ruim zeven maanden na zijn doodsmak in de Ronde van Polen staat Fabio Jakobsen dicht bij zijn terugkeer, zo vertelt Lefevere. “Fabio heeft een maand in Spanje gezeten met zijn vriendin om te trainen. (glimlacht) Zijn vriendin rijdt met de brommer - da’s handig. Wij hopen dat hij kan hervatten in de Ronde van Turkije (11-18 april, red.). Dat zou mooi zijn. En dan zullen we zien welke progressie hij maakt. Of we veel spreken? We sturen geregeld een Whatsappje of bellen wel eens. In begin was het moeilijk om te praten door zijn gehavende mond en alle operaties.”
quote:"Het gaat goed met Remco", aldus Lefevere. "Hij heeft er net een stage in Tenerife opzitten. Hij durft het aan om zonder competitie naar de Giro te trekken. Dat is gewaagd, maar het zegt veel over hem. Of hij vroeger in competitie kan komen? Dat wordt hier en daar gesuggereerd. Remco is echter zeer sterk in het hoofd - hij weet wat hij wil. De Giro wordt zijn eerste koers."
quote:Deceuninck-Quick.Step wil met Evenepoel in de toekomst een grote ronde winnen - dat is h้t grote doel. Joใo Almeida zou z'n eerste luitenant worden, maar de Portugees ontpopt zich ook als kopman. "Een grote ronde winnen is een meerjarenplan. Ik betwijfel of Almeida zal blijven. We werken eraan.''
Wellicht in een sprint, maar niet meer op pure klasse.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou Sagan dit jaar nog een mooie klassieker kunnen winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |