quote:Op zondag 21 maart 2021 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook nog steeds niet achter welke criteria er bij die woorden horen. Zal wel iets met aantal besmettingen per 100.000 inwoners zijn. Maar die zijn geloof ik ook al een keer aangepast, dus het is allemaal lekker arbitrair.
Helemaal niets, er bestaat geen objectieve koppeling tussen besmettingen, ziekenhuisopnames etc en de routekaart.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:31 schreef Jason22 het volgende:
Heb een vraagje (sorry als die dom is)
Wat zegt de routekaart bij het huidige aantal besmettingen/opnames?
Zie mijn plaatje, not even close.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:31 schreef Jason22 het volgende:
Heb een vraagje (sorry als die dom is)
Wat zegt de routekaart bij het huidige aantal besmettingen/opnames?
Ah oke, dank voor de uitleg!quote:Op zondag 21 maart 2021 16:34 schreef Fred het volgende:
[..]
Helemaal niets, er bestaat geen objectieve koppeling tussen besmettingen, ziekenhuisopnames etc en de routekaart.
Iets waar meer dan 50% van de Nederlanders gezien de laatste verkiezingen achter staat.
'de zorg' zit in een systeem.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:32 schreef Fred het volgende:
[..]
Aan de zorg dan de taak om die gevoelens weg te nemen. Laat ze maar eens beginnen met transparantie, heb jij bijvoorbeeld ooit een prijslijst gezien van alle behandelingen die een ziekenhuis verkoopt?
En als we dan 1 dag voldoen aan de cijfers van een niveau lager, gaan we dan gelijk terug?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het een tijdje terug uitgerekend, zo uit me hoofd mogen we 69 ziekenhuisopnames per dag hebben om naar Niveau 3 te kunnen.
Dus? Dan kan je nog steeds vertellen wat er onderaan de streep betaald moet worden door de patiënt en welk deel door de zorgverzekeraar wordt vergoed.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:38 schreef Molo het volgende:
'de zorg' zit in een systeem.
Van onderlinge samenwerking, soort van halfbakken concurrentie, zorgverzekeraars, allerlei zaken die opgelegd worden vanuit de overheid.
Ik zou er niet op rekenen, gezien de uitslag van de laatste verkiezingen.quote:Lijkt mij juist dat VWS eens aan zet is om daar regie te pakken. Die hebben ook de gruwelsystemen van nu opgetuigd waar 'de zorg' voor zover die bestaat als eenheid aan vast zit
2 weken lang.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:41 schreef Fred het volgende:
[..]
En als we dan 1 dag voldoen aan de cijfers van een niveau lager, gaan we dan gelijk terug?
Of moet dat een week zijn? Tien dagen? Een maand?
Of ligt het aan het humeur van Gommers en Kuipers?
En voorts ben ik van mening dat ....quote:Op zondag 21 maart 2021 16:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn geweest? Hoe doorzichtig
Je kan hem natuurlijk ook gewoon negeren, kost je slechts 95 euro per keer.quote:
@Lenny_Leonard @Calandquote:Op zondag 21 maart 2021 16:47 schreef Fred het volgende:
[..]
Je kan hem natuurlijk ook gewoon negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |