In de docentenkamer zal er weinig anders over tafel gaan. Ongeacht de school. Maar ja, dit is gewoon een domme fout.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:30 schreef Document1 het volgende:
Je zal maar heel de dag uitgedaagd worden tot het bloed onder je nagels uit komt en je een keer verspreken en dan krijg je de Marokkaanse variant van een Karen over je heen. MiJN ZoONtJE dOEt NoOIt IETs. Vraag een willekeurige leraar naar zijn mening over les geven aan Marokkanen en je zal veel dezelfde verhalen horen. Onhandelbaar en respectloos.
Die laatste alinea...quote:Op zondag 21 maart 2021 14:34 schreef kasun het volgende:
Hij zou het toegegeven hebben
[ afbeelding ]
In zekere zin klopt het wel, er is zeker een diepgeworteld racisme aanwezig in Nederland, met name bij een bepaalde bevolkingsgroep, over wie het toevallig ook gaat in dit topic.quote:
Ik heb van 1997 tot 2002 op die school gezeten, we hadden allochtonen en autochtonen in de klas, de meesten gedroegen zich normaal (het ging om een Havo-klas). Een Marokkaanse jongen misdroeg zich tegen de gymleraar en hij kreeg een onvoldoende voor gym-les (quote:
Zie je wel dat ze prima kunnen opletten tijdens zo'n online les.quote:Hij had niet door dat zijn microfoon nog aanstond en dat de leerlingen hoorden wat hij zei.
Nou wil ik niet ieder kind over een kam scheren... maar ‘wat hebben die kinderen die man ooit aangedaan’ dat zou nog wel eens een waslijst kunnen zijn.quote:
Gaza 020quote:Op zondag 21 maart 2021 18:16 schreef tjoptjop het volgende:
Nieuw-West, nooit van gehoord. Waar ligt dat ergens?
Welnee, iedere docent is zijn klas wel eens een keer spuugzat en deze keer was het een klas vol Marokkaanse leerlingen. Het was vooral onhandig dat hij zijn microfoon nog open had. Als hij iets als 'rifapen' had gezegd was het natuurlijk een heel ander verhaal, maar die kleine narcistjes moeten ook begrijpen dat een docent wel eens schoongenoeg heeft van hun geklier.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:09 schreef Bot13 het volgende:
Maarja, het is wel afkomst+gedrag aan elkaar koppelen. En dus disciminatie. En dus verboden. Ik denk niet dat deze man racistisch is. Maar ik denk wel dat 'ie z'n baan kwijt is.
Omdat hij het graag wil geloven en een woke-gekkie isquote:Op zondag 21 maart 2021 14:32 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Hoezo ontslaan? Wie zegt dat t waar is? Waarom geloof je alles wat je leest...
Ouders van tegenwoordig geloven hun sneeuwvlok heilig.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:29 schreef BookFreak het volgende:
Als er onderzoek nog wordt verricht, waarom is deze man al veroordeeld en helemaal in de media gekomen?
Precies, en zo’n officiële waarschuwing verdwijnt bij een vast contract na twee jaar al gauw in de kelder, als je ze niet gaat verzamelen. Het is een aangetekend verstuurde ‘foei’.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:39 schreef rutger05 het volgende:
Er zal ongetwijfeld een stevig gesprek met deze docent gevoerd gaan worden en hij zal hoogstwaarschijnlijk een officiële waarschuwing krijgen die wordt toegevoegd aan zijn personeelsdossier. Volkomen terecht natuurlijk, maar daar mag het verder bij blijven als de staat van dienst van deze docent verder goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |