abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198619451
Je zal maar heel de dag uitgedaagd worden tot het bloed onder je nagels uit komt en je een keer verspreken en dan krijg je de Marokkaanse variant van een Karen over je heen. MiJN ZoONtJE dOEt NoOIt IETs. Vraag een willekeurige leraar naar zijn mening over les geven aan Marokkanen en je zal veel dezelfde verhalen horen. Onhandelbaar en respectloos.
  zondag 21 maart 2021 @ 15:32:40 #27
338319 ZarB
Piña colada
pi_198619494
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:30 schreef Document1 het volgende:
Je zal maar heel de dag uitgedaagd worden tot het bloed onder je nagels uit komt en je een keer verspreken en dan krijg je de Marokkaanse variant van een Karen over je heen. MiJN ZoONtJE dOEt NoOIt IETs. Vraag een willekeurige leraar naar zijn mening over les geven aan Marokkanen en je zal veel dezelfde verhalen horen. Onhandelbaar en respectloos.
In de docentenkamer zal er weinig anders over tafel gaan. Ongeacht de school. Maar ja, dit is gewoon een domme fout.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198619644
Er zal ongetwijfeld een stevig gesprek met deze docent gevoerd gaan worden en hij zal hoogstwaarschijnlijk een officiële waarschuwing krijgen die wordt toegevoegd aan zijn personeelsdossier. Volkomen terecht natuurlijk, maar daar mag het verder bij blijven als de staat van dienst van deze docent verder goed is.
  zondag 21 maart 2021 @ 16:03:58 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198620183
Er was toch een PVDA-er die Marokaantjes kut-Marokaantjes noemde en dat bleek achteraf prima te zijn. Hoe zat dat toch ook alweer? Kut-Marokkaantjes of klote-Marokkaantjes vind ik een marginaal verschil. En zo’n leraar heeft er meer last van dan een politicus.
The End Times are wild
pi_198620538
Die leraar zou diep door het stof moeten gaan en publiekelijk excuses aanbieden.
En vervolgens in een prachtige twist de vraagstelling omdraaien.
"En wáárom denken jullie dat ik jullie klote-marokkanen noemde? Ik doe dat natuurlijk niet zomaar"

En vervolgens een lijst van tientallen incidenten aflopen waarin Achmed en Mustafah het bloed onder de nagels treiterden van de leraar. En die kinderen bij naam en toenaam noemen en ook publiekelijk maken. >:)
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 21 maart 2021 @ 16:20:57 #31
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198620626
Kan TS dit bevestigen?

twitter

Want het zijn geen kutkinderen?

pi_198620830
Alsof die man dit zomaar zegt. Ik keur het dan ook niet goed maar ik begrijp het wel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 21 maart 2021 @ 16:44:15 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_198620990
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die laatste alinea... :') _!
In zekere zin klopt het wel, er is zeker een diepgeworteld racisme aanwezig in Nederland, met name bij een bepaalde bevolkingsgroep, over wie het toevallig ook gaat in dit topic.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_198621170
Als die leraar slim is, verkoopt die zijn huis en komt die in Zeeland lesgeven. Probleem opgelost.
pi_198621182
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:23 schreef Nober het volgende:
Kan TS dit bevestigen?

[ twitter ]
Ik heb van 1997 tot 2002 op die school gezeten, we hadden allochtonen en autochtonen in de klas, de meesten gedroegen zich normaal (het ging om een Havo-klas). Een Marokkaanse jongen misdroeg zich tegen de gymleraar en hij kreeg een onvoldoende voor gym-les ( :')!!! ) en werd gedregadeerd naar een Mavo-klas. De meeste treiteraars zullen wel in Mavo (en later VMBO) klassen zitten.

Deze docent waar dit topic overgaat heb ik ook voor zes maanden ofzo gehad (Engelse docent), ik kan me geen racistische incidenten van hem herinneren, maar wij waren dan ook brave kindjes ;)
pi_198622112
quote:
Hij had niet door dat zijn microfoon nog aanstond en dat de leerlingen hoorden wat hij zei.
Zie je wel dat ze prima kunnen opletten tijdens zo'n online les.
pi_198622296
Je hebt een groep jongeren die zichzelf voornamelijk identificeren en classificeren als 'Marrokanen'; accentjes, woordjes, etc. Die wakkeren in elkaar vervelend gedrag aan uit een mix van puberale rebellie en het uitgekotst worden door de maatschappij.

Dan zegt zo'n man 'ik ben bijna klaar met deze jongens die zichzelf identificeren en classificeren als groep X en als een van de eigenschappen van hun groepsdenken extra opstandig en irritant zijn'.

Maarja, het is wel afkomst+gedrag aan elkaar koppelen. En dus disciminatie. En dus verboden. Ik denk niet dat deze man racistisch is. Maar ik denk wel dat 'ie z'n baan kwijt is.
pi_198622401
quote:
12s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:54 schreef kasun het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wil ik niet ieder kind over een kam scheren... maar ‘wat hebben die kinderen die man ooit aangedaan’ dat zou nog wel eens een waslijst kunnen zijn.
pi_198622402
Kun je denk ik heel Nederland wel ontslaan :') :') _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_198622411
Nieuw-West, nooit van gehoord. Waar ligt dat ergens?
pi_198622422
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 18:16 schreef tjoptjop het volgende:
Nieuw-West, nooit van gehoord. Waar ligt dat ergens?
Gaza 020
wizkays
  zondag 21 maart 2021 @ 18:31:47 #43
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198622695
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 18:09 schreef Bot13 het volgende:
Maarja, het is wel afkomst+gedrag aan elkaar koppelen. En dus disciminatie. En dus verboden. Ik denk niet dat deze man racistisch is. Maar ik denk wel dat 'ie z'n baan kwijt is.
Welnee, iedere docent is zijn klas wel eens een keer spuugzat en deze keer was het een klas vol Marokkaanse leerlingen. Het was vooral onhandig dat hij zijn microfoon nog open had. Als hij iets als 'rifapen' had gezegd was het natuurlijk een heel ander verhaal, maar die kleine narcistjes moeten ook begrijpen dat een docent wel eens schoongenoeg heeft van hun geklier.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_198622895
Onhandige opmerking, maar aangezien de microfoon nog aan stond, lijkt het me waarschijnlijk dat deze docent de opmerking niet in koelen bloede na kalm beraad heeft gemaakt. Ik ben ook wel benieuwd wat eraan vooraf is gegaan.
Als ik de reactie van de school zo hoor, is dit zo’n typische school waar de leerling heilig is. Er bereikte me een paar jaar geleden een verhaal van een lerares wiskunde op een vmbo-school in de provincie Groningen, die een stoel naar haar hoofd kreeg van een leerling die zijn toets niet mocht herkansen en nu bleef zitten. Na de les zat de lerares bij de rector verantwoording af te leggen voor de kapotte stoel, terwijl de leerling gewoon doorging naar de volgende les. Leraren mogen zeker geen mensen zijn?
  zondag 21 maart 2021 @ 18:45:58 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198622947
Dit kan je ook niet maken. En als je het wil zeggen, doe het dan waar niemand het hoort.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198622959
quote:
84s.gif Op zondag 21 maart 2021 18:45 schreef Starhopper het volgende:
doe het dan waar niemand het hoort.
Ja dat was dus zijn bedoeling.
pi_198623002
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:32 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Hoezo ontslaan? Wie zegt dat t waar is? Waarom geloof je alles wat je leest...
Omdat hij het graag wil geloven en een woke-gekkie is
  zondag 21 maart 2021 @ 18:48:41 #48
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198623004
Maar hij heeft wel gelijk
pi_198623026
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:29 schreef BookFreak het volgende:
Als er onderzoek nog wordt verricht, waarom is deze man al veroordeeld en helemaal in de media gekomen?
Ouders van tegenwoordig geloven hun sneeuwvlok heilig.
pi_198623036
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:39 schreef rutger05 het volgende:
Er zal ongetwijfeld een stevig gesprek met deze docent gevoerd gaan worden en hij zal hoogstwaarschijnlijk een officiële waarschuwing krijgen die wordt toegevoegd aan zijn personeelsdossier. Volkomen terecht natuurlijk, maar daar mag het verder bij blijven als de staat van dienst van deze docent verder goed is.
Precies, en zo’n officiële waarschuwing verdwijnt bij een vast contract na twee jaar al gauw in de kelder, als je ze niet gaat verzamelen. Het is een aangetekend verstuurde ‘foei’.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')