abonnement Unibet Coolblue
pi_198617723
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Punt was vooral... het hoeft niet perse wat te worden... en soms boijk je uiteindelijk gewoon re groeien naar just friends.

Let it go... niks aankijken een paar dates. Gewoon lekker doen wat goed voelt ipv nu al de lat daar leggen dat je over een aantal dates wel moet weten wat je eigenlijk wil.
Ja thanks, ik loop inderdaad te zeiken. Ik ben ook eigenlijk niet verantwoordelijk voor zijn gevoel, in die zin dat ik niet nu al hoef te bedenken wat er zou kunnen gebeuren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 21 maart 2021 @ 13:51:52 #27
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198617746
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:31 schreef Hineni het volgende:

[..]

..happened
Aha :7

Goed gezien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198617858
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:49 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja thanks, ik loop inderdaad te zeiken. Ik ben ook eigenlijk niet verantwoordelijk voor zijn gevoel, in die zin dat ik niet nu al hoef te bedenken wat er zou kunnen gebeuren.
Sowieso ben je alleen verantwoordelijk voor jezelf O+
Net als dat je een ander niet kunt veranderen... moet een ander ook zelf keuzes maken.
  zondag 21 maart 2021 @ 15:16:02 #29
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198619099
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat alle 'shallow bitches' die voor best of the best zitten te vissen, gewoon eens een paar narcistische teringlijers in hun leven moeten hebben. Domweg om tot de conclusie te komen dat die lease Audi/Merc/BMW/Tesla/Jag van die high ranked eikel, meestal betekent dat je een machtswellustige narcistisch aangelegde kerel hebt getarget die gewend is om te blaffen en 'his way' te krijgen en zoniet af te dwingen, en dat je wellicht eens wat slimmer moet gaan selecteren voor iemand met een Toyota Avensis die hard moet werken voor zijn geld en dingen in zijn leven nog ziet als 'aanwinst' ipv bezit.
Als je op zoek bent naar een eikel, ga je er vanzelf wel een paar vinden..
Ik heb liever dat de shallow bitches bij de high ranked eikels blijven, zodat ze niet de goede mannen misbruiken of beschadigen :)
Maar nadat ze een narcistische teringlijer gehad hebben, zijn ze misschien wel lichtelijk beschadigd en krijgen ze wat meer inhoud en kunnen ze jouw chat binnenlopen, dus gewoon eigenbelang van jou dat jij ze dat gunt ;)
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er zoveel 'shallow bitches' zijn die iemand bijvoorbeeld op hun auto liken. Al zie ik ook wel erg veel mannen met foto's van dure auto's, neem aan dat ze die ook plaatsen om een bepaald type vrouw aan te trekken. Maar ja, als je dan zelf een foto van een auto plaatst, moet je ook niet klagen dat je een bepaald type vrouw aantrekt, die vervolgens voor jou te oppervlakkig zullen zijn :P
Al is het natuurlijk wel een leuk experimentje, om te zien of je vooroordeel over oppervlakkige vrouwen klopt. En wie weet kun je er nog wel eentje redden! ;)

Ik heb gister voor de verandering eens iemand met een te smooth uiterlijk geliked, omdat z'n tekst wel leuk was. Dacht eigenlijk dat het geen match zou zijn (leek beetje buiten mijn league), maar blijkbaar toch en hij begon ook nog met berichtjes sturen :o nu toch maar eens gaan antwoorden. Tja, ik beoordeel dus ook op uiterlijk, als ze te knap zijn gaan ze de prullenbak in, maar dat is eigenlijk net zo oppervlakkig als de lelijkerds skippen. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 21-03-2021 15:20:07 (Verkeerde emoticon :)) ]
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zondag 21 maart 2021 @ 15:18:58 #30
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198619182
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:49 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja thanks, ik loop inderdaad te zeiken. Ik ben ook eigenlijk niet verantwoordelijk voor zijn gevoel, in die zin dat ik niet nu al hoef te bedenken wat er zou kunnen gebeuren.
Dat natuurlijk sowieso niet. Je kan prima kijken waar het toe leidt, als je gewoon eerlijk bent naar hem en naar jezelf toe. Hij is ook volwassen en kan ook aangeven wat hij wel en niet wil.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Tettenkoning zondag 21 maart 2021 @ 15:21:40 #31
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198619240
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zie de fout niet. :@
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 21 maart 2021 @ 16:06:26 #32
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_198620246
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 21 maart 2021 @ 20:35:05 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198624945
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ik heb liever dat de shallow bitches bij de high ranked eikels blijven, zodat ze niet de goede mannen misbruiken of beschadigen :)
Maar nadat ze een narcistische teringlijer gehad hebben, zijn ze misschien wel lichtelijk beschadigd en krijgen ze wat meer inhoud en kunnen ze jouw chat binnenlopen, dus gewoon eigenbelang van jou dat jij ze dat gunt ;)
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er zoveel 'shallow bitches' zijn die iemand bijvoorbeeld op hun auto liken. Al zie ik ook wel erg veel mannen met foto's van dure auto's, neem aan dat ze die ook plaatsen om een bepaald type vrouw aan te trekken. Maar ja, als je dan zelf een foto van een auto plaatst, moet je ook niet klagen dat je een bepaald type vrouw aantrekt, die vervolgens voor jou te oppervlakkig zullen zijn :P
Al is het natuurlijk wel een leuk experimentje, om te zien of je vooroordeel over oppervlakkige vrouwen klopt. En wie weet kun je er nog wel eentje redden! ;)

Ik heb gister voor de verandering eens iemand met een te smooth uiterlijk geliked, omdat z'n tekst wel leuk was. Dacht eigenlijk dat het geen match zou zijn (leek beetje buiten mijn league), maar blijkbaar toch en hij begon ook nog met berichtjes sturen :o nu toch maar eens gaan antwoorden. Tja, ik beoordeel dus ook op uiterlijk, als ze te knap zijn gaan ze de prullenbak in, maar dat is eigenlijk net zo oppervlakkig als de lelijkerds skippen. :@
Als je een beetje meeleest, had je kunnen lezen dat ik dat dus een weekje geleden met mijn Tinder profiel heb gedaan nadat mijn abo verlopen was; tekst weg die er al een jaar stond, driekwart van de foto's weg op één na zonder zonnebril, één 'musclepic' met zonnebril, en een speciaal gemaakte selfie in mijn auto met nét het ster-logo op het stuur in beeld erbij gezet (had ik nooit, om exact de reden die jij aangeeft).. resultaat, zonder verder ook maar een knopje aan te raken of te swipen ofzo: 19 likes en 4 matches binnen 24 uur, en inmiddels 24 om 6, en waar voorheen in zeg even, de helft vd gevallen binnen no time werd ge-unmatched, staat alles er na een week compleet negeren nog steeds :')

Mag jij zeggen of het experiment 'geslaagd' is O-)

En nee, die worden niet 'gered' want de mentaliteit is al gewoon kansloos.. die zijn onderweg naar Narcist & Mr. Getrouwd-met-mooie-praatjes :W Als ze huilend op de sofa liggen bij de spiegeloog omdat ze zo onheus bejegend zijn door ál die slechte rotzakken, gaan we misschien wel eens praten, voor een ONS met theoretisch kans op een vervolg ofzo.

Ik swipe op uitstraling en een beetje op profieltekst.. kan een 5je zijn, maar ook een 9... maar die 9's reageren nooit, of het zijn neppies, dan heb je binnen 2 minuten een match.

De leukerdjes hebben doorgaans wel het meeste te klagen over manvolk, en zijn ook degenen die doorgaans ghosten en/of benchen.. zoals Bry al een keer zei: leuk uitziende vrouwen hebben gewoon teveel aanbod.. elk profiel is expendable.. zeker zonder 'dikke' bak op je profiel, dan word je behandeld als een hond...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 21 maart 2021 @ 20:36:12 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198624965
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:21 schreef Nine. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je kunt van die eerste R nog een N maken? O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 21 maart 2021 @ 20:42:38 #35
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198625099
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kunt van die eerste R nog een N maken? O-)
Je kan van de tweede R ook een N maken, als je tegen de monarchie bent ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_198625241
Ik weet alleen dat je ergens een rondje van kunt maken
  zondag 21 maart 2021 @ 21:06:52 #37
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198625573
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je een beetje meeleest, had je kunnen lezen dat ik dat dus een weekje geleden met mijn Tinder profiel heb gedaan nadat mijn abo verlopen was; tekst weg die er al een jaar stond, driekwart van de foto's weg op één na zonder zonnebril, één 'musclepic' met zonnebril, en een speciaal gemaakte selfie in mijn auto met nét het ster-logo op het stuur in beeld erbij gezet (had ik nooit, om exact de reden die jij aangeeft).. resultaat, zonder verder ook maar een knopje aan te raken of te swipen ofzo: 19 likes en 4 matches binnen 24 uur, en inmiddels 24 om 6, en waar voorheen in zeg even, de helft vd gevallen binnen no time werd ge-unmatched, staat alles er na een week compleet negeren nog steeds :')

Mag jij zeggen of het experiment 'geslaagd' is O-)

Hmm, je zou je experiment nog een beetje kunnen uitbreiden. Gesprekken starten, kijken of je dan wordt ge-unmatched, indien niet, dan je foto's omgooien naar oude sloopbak. Kijken of je dan ge-unmatched wordt. Indien niet, dan zijn ze misschien toch leuker dan je denkt? :)

quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef Sounddragon het volgende:

En nee, die worden niet 'gered' want de mentaliteit is al gewoon kansloos.. die zijn onderweg naar Narcist & Mr. Getrouwd-met-mooie-praatjes :W Als ze huilend op de sofa liggen bij de spiegeloog omdat ze zo onheus bejegend zijn door ál die slechte rotzakken, gaan we misschien wel eens praten, voor een ONS met theoretisch kans op een vervolg ofzo.

Ik swipe op uitstraling en een beetje op profieltekst.. kan een 5je zijn, maar ook een 9... maar die 9's reageren nooit, of het zijn neppies, dan heb je binnen 2 minuten een match.

De leukerdjes hebben doorgaans wel het meeste te klagen over manvolk, en zijn ook degenen die doorgaans ghosten en/of benchen.. zoals Bry al een keer zei: leuk uitziende vrouwen hebben gewoon teveel aanbod.. elk profiel is expendable.. zeker zonder 'dikke' bak op je profiel, dan word je behandeld als een hond...

Naja, er zijn vast ook leukerdjes die het wat minder kan boeien of je een pooierbak hebt. Gewoon zoeken naar een speld in een hooiberg, hoe moeilijk kan het zijn? ;)

Mijn iets te knappe match blijft gewoon praten, best leuk ook nog, wel mijn soort humor. Al word ik wat ongemakkelijk en achterdochtig van de complimenten, zal hem maar het voordeel van de twijfel geven. Het lijkt nog geen narcist te zijn :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zondag 21 maart 2021 @ 21:09:23 #38
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198625638
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je een beetje meeleest, had je kunnen lezen dat ik dat dus een weekje geleden met mijn Tinder profiel heb gedaan nadat mijn abo verlopen was; tekst weg die er al een jaar stond, driekwart van de foto's weg op één na zonder zonnebril, één 'musclepic' met zonnebril, en een speciaal gemaakte selfie in mijn auto met nét het ster-logo op het stuur in beeld erbij gezet (had ik nooit, om exact de reden die jij aangeeft).. resultaat, zonder verder ook maar een knopje aan te raken of te swipen ofzo: 19 likes en 4 matches binnen 24 uur, en inmiddels 24 om 6, en waar voorheen in zeg even, de helft vd gevallen binnen no time werd ge-unmatched, staat alles er na een week compleet negeren nog steeds :')

Mag jij zeggen of het experiment 'geslaagd' is O-)

En nee, die worden niet 'gered' want de mentaliteit is al gewoon kansloos.. die zijn onderweg naar Narcist & Mr. Getrouwd-met-mooie-praatjes :W Als ze huilend op de sofa liggen bij de spiegeloog omdat ze zo onheus bejegend zijn door ál die slechte rotzakken, gaan we misschien wel eens praten, voor een ONS met theoretisch kans op een vervolg ofzo.

Ik swipe op uitstraling en een beetje op profieltekst.. kan een 5je zijn, maar ook een 9... maar die 9's reageren nooit, of het zijn neppies, dan heb je binnen 2 minuten een match.

De leukerdjes hebben doorgaans wel het meeste te klagen over manvolk, en zijn ook degenen die doorgaans ghosten en/of benchen.. zoals Bry al een keer zei: leuk uitziende vrouwen hebben gewoon teveel aanbod.. elk profiel is expendable.. zeker zonder 'dikke' bak op je profiel, dan word je behandeld als een hond...
Gaap :Z

Wordt tijd dat we weer ‘gewoon’ kunnen daten, en lekker op een festival of in de kroeg een leuke man of vrouw kunnen tegenkomen, ipv via een datingsite.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198625797
Ik swipe mannen met een dure auto of andere poch foto’s juist naar links. Ik vind het iets sneus hebben dat je “het” van materiële zaken moet hebben om matches te krijgen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 21 maart 2021 @ 21:31:32 #40
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198626160
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:16 schreef Avianflu het volgende:
Ik swipe mannen met een dure auto of andere poch foto’s juist naar links. Ik vind het iets sneus hebben dat je “het” van materiële zaken moet hebben om matches te krijgen.
Doe ik ook ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 21 maart 2021 @ 21:35:46 #41
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198626275
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Gaap :Z

Wordt tijd dat we weer ‘gewoon’ kunnen daten, en lekker op een festival of in de kroeg een leuke man of vrouw kunnen tegenkomen, ipv via een datingsite.
Ja, dat zou het mooiste zijn, dit is niet echt ideaal, maar nog maar paar maanden afzien (hoop ik). Wel vaag dat mannen nog regelmatig vragen waarom je op een datingapp zit. Het is niet of je nu op veel andere plekken leuke mensen tegen kan komen? Het is ook niet de bedoeling om in de supermarkt voor het kant-en-klaar-maaltijden vak te blijven staan.
Mja, gewoon even geduld hebben en niet daten is natuurlijk ook een optie. Maar juist nu er weinig anders te doen is, heb ik meer zin om te daten :@
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_198627404
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

... resultaat, zonder verder ook maar een knopje aan te raken of te swipen ofzo: 19 likes en 4 matches binnen 24 uur, en inmiddels 24 om 6, ....
Of je liegt hier dat je niet geswiped hebt of je liegt dat je die matches hebt. Want zonder swipen kun je bij Tinder geen matches krijgen.
  zondag 21 maart 2021 @ 22:43:12 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198627429
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Hmm, je zou je experiment nog een beetje kunnen uitbreiden. Gesprekken starten, kijken of je dan wordt ge-unmatched, indien niet, dan je foto's omgooien naar oude sloopbak. Kijken of je dan ge-unmatched wordt. Indien niet, dan zijn ze misschien toch leuker dan je denkt? :)
[..]

Naja, er zijn vast ook leukerdjes die het wat minder kan boeien of je een pooierbak hebt. Gewoon zoeken naar een speld in een hooiberg, hoe moeilijk kan het zijn? ;)

Mijn iets te knappe match blijft gewoon praten, best leuk ook nog, wel mijn soort humor. Al word ik wat ongemakkelijk en achterdochtig van de complimenten, zal hem maar het voordeel van de twijfel geven. Het lijkt nog geen narcist te zijn :)
Zou kunnen, maar dat doen we niet.. mijn punt is gewoon bewezen.. dus voortaan is de stelling dat die patserbak van invloed is, gewoon geëvolueerd van 'aanname' naar 'feit', of de afdeling Viva-femmies het daar nou moeilijk mee heeft of niet.. one can't argue with facts or science :)

Die speld vind ik wel.. komt goed :)

Dat 'het lijkt nog geen narcist te zijn' heeft enige invloed op mijn nekharen... komt een beetje biased over om eerlijk te zijn.. alsof alle kerels narcisten zijn ofzo, en dat je erop zit te wachten?
Sowieso vind ik het na 'respect' zo'n beetje het meest verkrachte en uit zijn context gerukte woord van het laatste decennium, en veelal gebezigd door mensen die maar al te graag stickertjes plakken op anderen om maar vooral de focus te vestigen op van alles behalve hun eigen manco's.
Beetje in de trend van die figuren die alles en iedereen maar als tokkie bestempelen terwijl ze zelf op een door kakkerlakken geïnfesteerd zolderkamertje wonen in een wijk waar ze de enige zijn die Nederlands spreken. Erg naar en neerbuigend gedrag.

Date vanmiddag was leuk en gezellig, lekker voor haar gekookt, ze is netjes om half 8 naar huis gegaan.

Net een uur met mijn FWB aan de foon gehangen die met hangende pootjes helemaal in tranen aan de bel hing vrijdag na d'r geflopte Mr. Perfect-soon-to be-divorced waarvoor ze me inruilde anderhalve maand geleden.. Ik had d'r natuurlijk gewaarschuwd voor de shitload aan red flags die ze negeerde, maja, bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan.. misschien is zij wel mijn 'speld'.. maar ik heb een schurft aan meerdere keren dezelfde fout maken.. negotiations ongoing :+

quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 22:41 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Of je liegt hier dat je niet geswiped hebt of je liegt dat je die matches hebt. Want zonder swipen kun je bij Tinder geen matches krijgen.
Misschien had ik die eerder al eens naar rechts geswiped? :')

Als je nou niet weet hoe dingen werken, hou dan gewoon je waffel dicht of lees je op zijn minst in voor je mensen gaat betichten van liegen, lambal.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198627442
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

Misschien had ik die eerder al eens naar rechts geswiped? :')

Als je nou niet weet hoe dingen werken, hou dan gewoon je waffel dicht of lees je op zijn minst in voor je mensen gaat betichten van liegen, lambal.
Hahahah lambal.... wow...
Wel goed experiment dan als je vorige resultaten meeneemt.
  zondag 21 maart 2021 @ 22:45:22 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198627448
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ja, dat zou het mooiste zijn, dit is niet echt ideaal, maar nog maar paar maanden afzien (hoop ik). Wel vaag dat mannen nog regelmatig vragen waarom je op een datingapp zit. Het is niet of je nu op veel andere plekken leuke mensen tegen kan komen? Het is ook niet de bedoeling om in de supermarkt voor het kant-en-klaar-maaltijden vak te blijven staan.
Mja, gewoon even geduld hebben en niet daten is natuurlijk ook een optie. Maar juist nu er weinig anders te doen is, heb ik meer zin om te daten :@
De onderliggende vraag is: wat zoek je precies? en dan horen we graag of je gewoon jeuk hebt, of je alleen een chatbuddy zoekt, of dat je misschien in de markt bent voor een (LAT-)relatie.

Niet alleen vrouwen zijn indirect, kerels kunnen dat ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 21-03-2021 23:00:22 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 21 maart 2021 @ 23:07:05 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198627678
- lamaar ook, not worth it -
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198627694
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
- lamaar ook -
Je hoeft ook niet op iedereen te reageren :P
  zondag 21 maart 2021 @ 23:09:23 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198627698
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 23:08 schreef Amee het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet op iedereen te reageren :P
I know, daarom is het ook weg :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 21 maart 2021 @ 23:20:54 #49
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198627800
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dat doen we niet.. mijn punt is gewoon bewezen.. dus voortaan is de stelling dat die patserbak van invloed is, gewoon geëvolueerd van 'aanname' naar 'feit', of de afdeling Viva-femmies het daar nou moeilijk mee heeft of niet.. one can't argue with facts or science :)
Haha, ik weet niet of je steekproef groot genoeg is om dit wetenschappelijk bewezen te noemen :P

quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

Dat 'het lijkt nog geen narcist te zijn' heeft enige invloed op mijn nekharen... komt een beetje biased over om eerlijk te zijn.. alsof alle kerels narcisten zijn ofzo, en dat je erop zit te wachten?
Ah, dat kwam meer om de term die jij gebruikte, is een beetje blijven hangen:
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:33 schreef Sounddragon het volgende:

Ik ben van mening dat alle 'shallow bitches' die voor best of the best zitten te vissen, gewoon eens een paar narcistische teringlijers in hun leven moeten hebben.
Ik ga er zeker niet vanuit dat het een narcist is, denk ook dat er veel minder echte narcisten zijn dan dat er mensen van narcisme beticht worden (en denk dus ook niet dat alle mannen narcist zijn) en zit er ook niet op te wachten (maar ik schaar mezelf eigenlijk ook niet onder de "shallow bitches ;))

quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

Date vanmiddag was leuk en gezellig, lekker voor haar gekookt, ze is netjes om half 8 naar huis gegaan.

Net een uur met mijn FWB aan de foon gehangen die met hangende pootjes helemaal in tranen aan de bel hing vrijdag na d'r geflopte Mr. Perfect-soon-to be-divorced waarvoor ze me inruilde anderhalve maand geleden.. Ik had d'r natuurlijk gewaarschuwd voor de shitload aan red flags die ze negeerde, maja, bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan.. misschien is zij wel mijn 'speld'.. maar ik heb een schurft aan meerdere keren dezelfde fout maken.. negotiations ongoing :+
[..]
Maar dat is je FWB, dacht dat je eigenlijk een serieuze relatie zocht. Wellicht is je date van vanmiddag dan een betere speld, klinkt iig als geslaagde date, al kan daar ook nog wel wat drama uit voort komen natuurlijk.

quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 22:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De onderliggende vraag is: wat zoek je precies? en dan horen we graag of je gewoon jeuk hebt, of je alleen een chatbuddy zoekt, of dat je misschien in de markt bent voor een (LAT-)relatie.

Niet alleen vrouwen zijn indirect, kerels kunnen dat ook.
Hmm, ik zoek iig geen chatbuddy, daarvoor ben ik te slecht in chats onderhouden en gewone vrienden zoek ik niet via datingapps (ergo jeuk of LAT-relatie, afhankelijk van de match) O-)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_198628055
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jep, net als anderen adresseren als 'zielige schepsels' 14.gif

Niet mijn woorden, maar van Ummphie in haar eerdere post. Dus pass die lekker naar haar.

[ Bericht 3% gewijzigd door TucoRamirez op 22-03-2021 00:04:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')