Wat is de nieuwste episode?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:52 schreef Tagliano het volgende:
De saga tussen Dickie en Berghuis duurt voort
genot
Kennelijk was er aan het eind van de eerste helft een gedoetje tussen Berghuis en een ballenjongen, kreeg Dickie vraag over of hij dat had meegekregenquote:
Ik vond dat wel genot.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat het lelijke RKC heeft gewonnen van Groningen en zodoende verder afstand neemt van de 16e plek.
Je kan ook naar fred van leer bij Jeroen van der boom op hakken kijken.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:00 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga dit overigens ook maar half kijken
quote:Op zondag 21 maart 2021 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan ook naar fred van leer bij Jeroen van der boom op hakken kijken.
Ja dit is niet best. Gisteren mij wel gewaagd aan Lego masters en Lego blijkt ook een hobby voor homo's te zijn.quote:
Bizar ja. Ik stel de alcohol marathon dag 3 nog even uit.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:24 schreef Tagliano het volgende:
Dit is stiekem eigenlijk wel een leuke openingsfase
Hallo maxi-mus.quote:
Het was ook meteen vijf meterquote:Op zondag 21 maart 2021 12:40 schreef Tagliano het volgende:
Giakoumakis mist voor open doel
De hype is over
Kokcu vond het wel lekker gaan hé.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hallo maxi-mus.
Achteraf was het toch best een goede keuze om Feyenoord op de achtergrond aan te zetten. Ik raad je het interview met Kokcu aan
Ik viel iets verder van mijn stoel dan bij De Cler destijdsquote:
Ik vond die uit Iran nooit zo slecht, maargoed hij zit nu wel al bij twee trainers op de bank.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Best leuke voetballers bij Zwolle maar nu nog een spits
Supersub!quote:Op zondag 21 maart 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond die uit Iran nooit zo slecht, maargoed hij zit nu wel al bij twee trainers op de bank.
Wat is jouw probleem met ADO trouwens? Dit gaat verder dan de club minder gunnen aangezien je elk weekend je moment neemt om op ze te stampen zonder dat ze zelf spelen.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:23 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk eindigt deze pot gelijk, winnen AZ en Vitesse en krijgt ADO een ongenadig ruime nederlaag
Hebben we best een leuk einde van de competitie in het vooruitzicht
Bij Unibet krijg je 41x je inzet terug als ADO wint.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:23 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk eindigt deze pot gelijk, winnen AZ en Vitesse en krijgt ADO een ongenadig ruime nederlaag
Hebben we best een leuk einde van de competitie in het vooruitzicht
ADO moet tegen Ajax Hans.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met ADO trouwens? Dit gaat verder dan de club minder gunnen aangezien je elk weekend je moment neemt om op ze te stampen.
Nouquote:Op zondag 21 maart 2021 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met ADO trouwens? Dit gaat verder dan de club minder gunnen aangezien je elk weekend je moment neemt om op ze te stampen zonder dat ze zelf spelen.
Kan je beter bier van kopenquote:Op zondag 21 maart 2021 13:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij Unibet krijg je 41x je inzet terug als ADO wint.
Toch maar een meiertje doen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ADO van mij elke week mag verliezen ook als ze niet tegen Ajax spelenquote:Op zondag 21 maart 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het maar helemaal uitleggen dan: Tagliano is voor Ajax.
Uiteraard en volledig terecht. (al was die 2-2 tegen PSV wel leuk)quote:Op zondag 21 maart 2021 13:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ADO van mij elke week mag verliezen ook als ze niet tegen Ajax spelen
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 21 maart 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard en volledig terecht. (al was die 2-2 tegen PSV wel leuk)
Niemand zit in zijn hoofdquote:Bij Feyenoord lijkt het opnieuw mis te gaan tussen Steven Berghuis en Dick Advocaat. De trainer sneerde na afloop van het duel op de persconferentie al naar de aanvoerder van de Rotterdamse club. Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat Berghuis al dagen 'met de pest in zijn lijf rond loopt op de club'.
Het gedrag van Berghuis begint nu ook wederzijds ergernis en irritatie op te lopen. De krant concludeert in een analyse dan ook dat de aanvaller niet bepaald een motivator is in Rotterdam-Zuid. Deze week was er ook een incident met Tyrell Malacia: ''Zijn medespelers hadden hem op vrijdag in aanloop naar de wedstrijd al woedend op het trainingsveld met een cornervlag in zijn handen zien staan na een fel duel met Tyrell Malacia.''
''Dat Berghuis binnen de lijn bepaalt wat er gebeurt, is duidelijk'', zo is het oordeel dan ook. ''Er zijn spelers bij Feyenoord die, eenmaal in balbezit, niet weten hoe snel ze kijken of Berghuis de bal wil hebben. Ze vrezen de afkeurende reacties van de aanvoerder.'' Het antwoord van Advocaat op de vraag waarom Berghuis vrije trappen blijft nemen, terwijl hij bijna nooit scoort daaruit is dan ook typerend. ''Steven is nou eenmaal een dominante jongen.''
Zware drinker, lijkt mij.quote:
Het stort wel aardig ineen zo hequote:
Daarom heb ik het ook over elke week weer en niet specifiek deze post.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal het maar helemaal uitleggen dan: Tagliano is voor Ajax.
Dan vind ik het moment dat ze tegen zijn favoriete club moeten een bijzonder moment om dit aan de kaak te stellen.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over elke week weer en niet specifiek deze post.
Dus... Ik heb vrijdag voor het eerst in jaren maximaal gekotst door alcohol en ik kan nog altijd moeilijk eten door pijn in mijn tanden. Zo sterven olifanten volgens mij.
Nou nou nouquote:Op zondag 21 maart 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vind ik het moment dat ze tegen zijn favoriete club moeten een bijzonder moment om dit aan de kaak te stellen.
Stel je niet zo aan wijf.
Dat bepaal ik zelf wel x2quote:Op zondag 21 maart 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vind ik het moment dat ze tegen zijn favoriete club moeten een bijzonder moment om dit aan de kaak te stellen.
Stel je niet zo aan wijf.
Dat laatste ging over zijn tanden.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou nou
Van Littlerabbit kan ik het hebben hoor
Hoeveel eenheden drank had je in mik zitten?quote:Op zondag 21 maart 2021 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over elke week weer en niet specifiek deze post.
Dus... Ik heb vrijdag voor het eerst in jaren maximaal gekotst door alcohol en ik kan nog altijd moeilijk eten door pijn in mijn tanden. Zo sterven olifanten volgens mij.
In ieder geval 8 bier en een fles vodkaquote:Op zondag 21 maart 2021 13:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoeveel eenheden drank had je in mik zitten?
Wow.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval 8 bier en een fles vodka
,,Als je de grip op de wedstrijd verliest, dan moet je inzakken. Maar dat deden we niet. Voor wie ze dat vroeg druk zetten nou doen, ik zou het weleens willen weten. Als team functioneerden we niet meer in de laatste fase.’'quote:
Was slechts een deel de rest kwam door een huisgenoot die net terugkwam uit Polen met 6 flessen.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wow.
Wat een topbedrijf werk jij voor.
Dit is wel iets uit zijn verband getrokken, hij vond dat als de achterste spelers blijven hangen je nooit vooruit druk kan zettenquote:Op zondag 21 maart 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
,,Als je de grip op de wedstrijd verliest, dan moet je inzakken. Maar dat deden we niet. Voor wie ze dat vroeg druk zetten nou doen, ik zou het weleens willen weten. Als team functioneerden we niet meer in de laatste fase.’'
Je speelt tegen de nummer laatst, thuis. Dickgod.
Ik denk dat jij het goed zou doen in Polen of Oekraïne. Misschien daar naartoe verhuizen.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was slechts een deel de rest kwam door een huisgenoot die net terugkwam uit Polen met 6 flessen.
Maar goed... Bij nader inzien ben ik weinig content met mijn levenskeuzes.
Oekrainegod, fantastisch land.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het goed zou doen in Polen of Oekraïne. Misschien daar naartoe verhuizen.
Erg teleurstellendquote:
Akkoord.quote:
Je hebt niets aan hem in het systeem dat PEC speelt. Lange roeien naar voren. Daarom had ik hem liever maar Fortuna zien gaan, die spelen meer combinatievoetbal.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Buitink is een vreselijk slechte speler @:yats
Dat is juist helemaal niet het systeem wat PEC speeltquote:Op zondag 21 maart 2021 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt niets aan hem in het systeem dat PEC speelt. Lange roeien naar voren. Daarom had ik hem liever maar Fortuna zien gaan, die spelen meer combinatievoetbal.
Maar wel wat ze regelmatig laten zien, inclusief de 1e helft vandaag.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is juist helemaal niet het systeem wat PEC speelt
Lange roeien met een selectie waarvan 1 speler langer dan 1,75 is lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt niets aan hem in het systeem dat PEC speelt. Lange roeien naar voren. Daarom had ik hem liever maar Fortuna zien gaan, die spelen meer combinatievoetbal.
Toch is dat wat ze regelmatig deden/doen...quote:Op zondag 21 maart 2021 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lange roeien met een selectie waarvan 1 speler langer dan 1,75 is lijkt mij onwaarschijnlijk.
Jij verwacht een simpele overwinning voor PSV dus?quote:
verslaafde!!!!!quote:Op zondag 21 maart 2021 14:22 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoop dat AZ met minimaal 2 goals verschil wint. Retteketet!
Er zijn behalve Ajax geen betere selecties denk ikquote:
Lichtelijk geagiteerd.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch bijzonder dat hier tegenwoordig zoveel AZ-fans zijn.
Nouquote:Op zondag 21 maart 2021 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De overheersing van Ajax leidt tot verveling... Die stappen nu massaal over naar een club dichterbijquote:Op zondag 21 maart 2021 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Babel er nog steeds bij zit weet je dat je dat hele Oranje niet serieus hoeft te nemen.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Schandalig dat Dumbjoekel RB gaat staan en Karsdorp wordt genegeerd.
Babel is goed in de kleedkamer.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang Babel er nog steeds bij zit weet je dat je dat hele Oranje niet serieus hoeft te nemen.
Zonder Babel ook nietquote:Op zondag 21 maart 2021 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang Babel er nog steeds bij zit weet je dat je dat hele Oranje niet serieus hoeft te nemen.
Ben wel benieuwd of dat juichen tegen PSV is (ik weet dat er voldoende PSV-haters zijn), of juichen voor een grotere voorsprong van Ajax of juichen voor een spannende strijd om plek 2.quote:
https://www.bol.com/nl/f/de-paarden-van-hitler/9200000102240002/quote:Op zondag 21 maart 2021 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder Babel ook niet
Ik ga niet vrijwillig naar Letland thuis of Gibraltar uit zitten kijken, hou op schei uit
Als iemand nog een tip heeft voor een leuk boek hoor ik dat graag
Jong Oranje speelt op dezelfde dagen het EK.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder Babel ook niet
Ik ga niet vrijwillig naar Letland thuis of Gibraltar uit zitten kijken, hou op schei uit
Geen idee, het maakt mij geen bal uit wie deze wedstrijd wint eigenlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of dat juichen tegen PSV is (ik weet dat er voldoende PSV-haters zijn), of juichen voor een grotere voorsprong van Ajax of juichen voor een spannende strijd om plek 2.
Want voor de neutrale kijker is dit natuurlijk wel interessant.
Alle drie.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of dat juichen tegen PSV is (ik weet dat er voldoende PSV-haters zijn), of juichen voor een grotere voorsprong van Ajax of juichen voor een spannende strijd om plek 2.
https://www.overamsteluitgevers.nl/boeken/inside/quote:Op zondag 21 maart 2021 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder Babel ook niet
AZquote:Op zondag 21 maart 2021 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, het maakt mij geen bal uit wie deze wedstrijd wint eigenlijk.
Voor mij is dat laatste het belangrijkstquote:Op zondag 21 maart 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan nu toch ook johquote:Op zondag 21 maart 2021 14:41 schreef GGMM het volgende:
Des te eerder Ajax kampioen is, des te beter.
Kunnen we makkelijker spelers rust geven voor de Europa League enzo
Dat kan nu ook wel tegen de lamme en de blinde.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:41 schreef GGMM het volgende:
Misschien dat een gelijkspel dan nog wel gunstiger kan zijn, maar dan is winst PSV zeker het minst gunstig.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:41 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat had ik al wel doorquote:Op zondag 21 maart 2021 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien dat een gelijkspel dan nog wel gunstiger kan zijn, maar dan is winst PSV zeker het minst gunstig.
Ja, ik twijfelde daar nog even over.quote:
Je krijgt ook nog Feyequote:Op zondag 21 maart 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Behalve tegen AZ thuis en Vitesse uit op de laatste speeldag heeft Ajax ook geen lastige wedstrijden meer.
Ajax moet nog wel even de grens van 100 goals doorbreken.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Behalve tegen AZ thuis en Vitesse uit op de laatste speeldag heeft Ajax ook geen lastige wedstrijden meer.
De laatste keer dat we een Eredivisie duel thuis van Ajax hebben verloren is anders 2017!!quote:
Als het zo doorgaat is Ajax tegen die tijd allang kampioen en zou het best kunnen dat ze niet eens winnen daarquote:Op zondag 21 maart 2021 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer dat we een Eredivisie duel thuis van Ajax hebben verloren is anders 2017!!
En jullie waren in de wedstrijd in januari ook al de morele winnaar.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer dat we een Eredivisie duel thuis van Ajax hebben verloren is anders 2017!!
Ik zou ook gewoon voor Nico Schulz gaan ja.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:45 schreef RipCity het volgende:
MAX kan je ook wel thuislaten voor het EK. Speelt behalve eerste 5 potjes nog slechter dan Brenet.
Ik dacht dat je gisteravond had gekeken.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:46 schreef Tagliano het volgende:
en zou het best kunnen dat ze niet eens winnen daar
Jaquote:Op zondag 21 maart 2021 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteravond had gekeken.
Geef het een prima kans. Begin dit seizoen fantaseerde (lees: niet verwachten) ik nog een beetje dat we tegen die tijd in een volle Kuip de kampioenswedstrijd zouden spelen tegen Ajax. Dat is ook niet echt uitgekomenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is Ajax tegen die tijd allang kampioen en zou het best kunnen dat ze niet eens winnen daar
Dat zou erg jammer zijn
quote:Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
Maar als je daar gaat spelen met pakweg Stekelenburg in de spits zou je het nog wel lastig kunnen krijgen
Nouja, die Kuip zal vast niet vol zijn maar de kampioenswedstrijd kan nog wel hoorquote:Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geef het een prima kans. Begin dit seizoen fantaseerde (lees: niet verwachten) ik nog een beetje dat we tegen die tijd in een volle Kuip de kampioenswedstrijd zouden spelen tegen Ajax. Dat is ook niet echt uitgekomen
Verdedigen met Dumfries ook.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:45 schreef Tagliano het volgende:
Opbouwen met Bizot, BMI en Letschert is toch wel een vrij komische rubriek
Dan moet de wedstrijd tegen utrecht nog even worden uitgesteldquote:Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, die Kuip zal vast niet vol zijn maar de kampioenswedstrijd kan nog wel hoor
ik denk zelfs dat de Kuip leeg gaat zijnquote:Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, die Kuip zal vast niet vol zijn maar de kampioenswedstrijd kan nog wel hoor
Volgend jaar oogstenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:52 schreef hanns het volgende:
Als AZ nu een beetje meer hun best doen...tikken ze PSV met 3-0 weer weg.
Dat tikkie, takkie van dat PSV brengt ze helemaal niks...
Jong Ajax dan ofzo?quote:Op zondag 21 maart 2021 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat de Kuip leeg gaat zijn
Volgend seizoen beter, dan winnen we vast wel onze kampioenswedstrijd van Ajax.
Dit is natuurlijk niet zo gemakkelijk als jij het beschrijft met het verdedigende blok Rosario/Sangaré.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:52 schreef hanns het volgende:
Als AZ nu een beetje meer hun best doen...tikken ze PSV met 3-0 weer weg.
Dat tikkie, takkie van dat PSV brengt ze helemaal niks...
Dat gaat alleen lukken als Ajax tegen Roma doorgaat denk ikquote:Op zondag 21 maart 2021 14:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan moet de wedstrijd tegen utrecht nog even worden uitgesteld
Ze kunnen die pot toch al gewoon inplannen nu.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat alleen lukken als Ajax tegen Roma doorgaat denk ik
De enige optie lijkt me is na de bekerfinale AJA-UTR spelen doordeweeks en AJA-AZ een dag later zetten.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen die pot toch al gewoon inplannen nu.
Lijkt me dat de KNVB dit wel gaat doen en niet eerst gaat afwachten of Ajax de halve finale haalt.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige optie lijkt me is na de bekerfinale AJA-UTR spelen doordeweeks en AJA-AZ een dag later zetten.
Wanneer dan?quote:Op zondag 21 maart 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen die pot toch al gewoon inplannen nu.
Ach ja,toch zie ik het eerder 2-0 worden dan 1-1...of het is buitenspelquote:Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet zo gemakkelijk als jij het beschrijft met het verdedigende blok Rosario/Sangaré.
Saai, Vitesse is extreem slordig en Willem 2 probeert het af en toe. Makkelie valt het meest op door een duidelijke kaart niet te geven.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe is het wedstrijdbeeld daar yats?
Er zijn maar weinig ploegen die dat kunnen.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:54 schreef RipCity het volgende:
Ik heb PSV nog niet zien scoren uit een corner dit seizoen. Iemand de stat hoeveel?
@trein2000 zal nog wel een keertje komen janken dat het een politieagent in Dordrecht is ofzoquote:
Leuke rubriek was dat altijd ja.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig ploegen die dat kunnen.
Ik ben al lang blij dat ajax niet meer tegendoelpunten uit counters krijgt na corners.
Geen eigen goal want buitenspelquote:
Hinderlijk buitenspelquote:Op zondag 21 maart 2021 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, Dumfries raakt hem niet. Dan vind ik het eigenlijk wel een goal.
Raakt Svensson die bal voor de lijn is dan eigenlijk de vraag.quote:
Het was een assist op dumfries en zonder dumfries had svensson de bal nooit hoeven wegwerken op deze manier.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, Dumfries raakt hem niet. Dan vind ik het eigenlijk wel een goal.
Ik denk het nietquote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raakt Svensson die bal voor de lijn is dan eigenlijk de vraag.
De, overigens zeer kundige, VAR bij Young Boys-Ajax is dit niet met je eensquote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfdequote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef yats het volgende:
Penalty twijfel...maar natuurlijk krijgen we die niet.
Nee, dat is niet relevantquote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Dumfries daar niet liep had Svensson het anders op kunnen lossen. Met een omhaal ofzo. Ego --> buitenspel.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dan was ie er zo in gevallenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was een assist op dumfries en zonder dumfries had svensson de bal nooit hoeven wegwerken op deze manier.
Leek mij een pingel.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef yats het volgende:
Hou eens op met dat gejankquote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef yats het volgende:
Lijkt me wel toch? Aangezien Dumfries de bal niet raakt kon anders niemand die bal tijdig blokkeren.quote:
Egoquote:Op zondag 21 maart 2021 14:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als Dumfries daar niet liep had Svensson het anders op kunnen lossen. Met een omhaal ofzo. Ego --> buitenspel.
Jullie winnen toch wel johquote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef yats het volgende:
En dat terwijl je er toch elk weekend om smeekt.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef yats het volgende:
Dat heet realisme. Als ik zie waar andere clubs penalties voor krijgen en dat vergelijk bij ons is het verschil bizar.quote:
Ik heb graag dat je meer van dit soort posts plaatst maar dan op eigen initiatiefquote:Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heet realisme. Als ik zie waar andere clubs penalties voor krijgen en dat vergelijk bij ons is het verschil bizar.
Net als al die overtredingen op Tannane die blijkbaar toegestaan zijn.
Denk je dat bij objectieve scheidsrechters Vitesse bovenaan had gestaan?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heet realisme. Als ik zie waar andere clubs penalties voor krijgen en dat vergelijk bij ons is het verschil bizar.
Net als al die overtredingen op Tannane die blijkbaar toegestaan zijn.
Mwah, je kan hem geven als je sommige andere wedstrijden ziet. Maar op zichzelf is het licht.quote:
Nee, Ajax is met afstand het beste team. het had ons misschien 4 punten extra opgeleverd. Dan hadden we 2e gestaan op ruime afstand van Ajax.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat bij objectieve scheidsrechters Vitesse bovenaan had gestaan?
Hou eens op met dat gejankquote:Op zondag 21 maart 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ blijft maar ontsnappen. Het is weer zo'n dag.
Er mag niet geklaagd worden over dat PSV kansen verprutst?quote:
Sommige mensen lijken gewoon nooit hun zin te krijgen. Yannick, Yats...quote:Op zondag 21 maart 2021 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl je er toch elk weekend om smeekt.
Hup Karlssonquote:Op zondag 21 maart 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hans, Hans, Hans kijk nou wat ie doet
PSV is een beetje de B100 van de Eredivisie.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ blijft maar ontsnappen. Het is weer zo'n dag.
Meer een "als het draait"quote:Op zondag 21 maart 2021 15:05 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV is een beetje de B100 van de Eredivisie.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:05 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV is een beetje de B100 van de Eredivisie.
Deze man lijkt mij erg tegen PSV inderdaad.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Commentator leeft op zodra az in de aanval kan
Ja, PSV heeft genoeg kansen verprutst, laat ze de gevolgen daarvan nu maar een keer voelen.quote:
Moet hij weten.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Zolang het maar tegen PSV isquote:Op zondag 21 maart 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Terecht.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Beste boeventrioquote:Op zondag 21 maart 2021 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit deed mij weer denken aan deze
[ twitter ]
Maar AZ kan helemaal niets als de 3 beste spelers zijn weggekocht.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.
Dit PSV wil je toch niet in de voorronde CL zien.
Datzelfde geldt voor PSV.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar AZ kan helemaal niets als de 3 beste spelers zijn weggekocht.
Dat is niet waarquote:
Daar zullen ze wel aardige bedragen voor krijgen hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV zal ook moeten verkopenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, alsquote:Op zondag 21 maart 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we dit elke keer moeten melden blijven we bezig hequote:Op zondag 21 maart 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
Oei, user @:scrummie begaat een blundertje in het Feijenoordtopic
PSV heeft in de competitie wel gewonnen van Ajax. Uit was het 2-2 en thuis 1-1.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Die kunnen er nu ook al geen klote van
Ja bedankt Wimquote:Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karlsson is er iets te veel in gaan geloven na zijn goal.
Ik vind dat wel een leuk pielertje.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karlsson is er iets te veel in gaan geloven na zijn goal.
Dit moet onder het account PSVCLquote:Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV heeft in de competitie wel gewonnen van Ajax. Uit was het 2-2 en thuis 1-1.
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV heeft in de competitie wel gewonnen van Ajax. Uit was het 2-2 en thuis 1-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |