Daar is de arrestatie eenheid alquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:01 schreef StephanL het volgende:
Misschien één voor één er uit plukken?
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:03 schreef raptorix het volgende:
Hoor de politiehelicopter nu aankomen boven mijn huis
Woon een kilometer Westelijk van Museumplein, ik kan ze net niet zienquote:
Jammerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Woon een kilometer Westelijk van Museumplein, ik kan ze net niet zien
Komt omdat hij zelf 5 jaar heeft "gevochten" voor het vaderlandquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
tjezus wat heeft die gozer een harde plasser van die zogenaamde mariniers/militairen.
Dan is het pang pang, malloot dood.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:07 schreef raptorix het volgende:
De reden trouwens waarom de ME aan die kant staat is omdat er achter de Amerikaanse Ambassade zit, je wilt niet dat er een malloot in paniek daar over het hek klimt
Op de koffie bij Hoekstraquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:07 schreef raptorix het volgende:
De reden trouwens waarom de ME aan die kant staat is omdat er achter de Amerikaanse Ambassade zit, je wilt niet dat er een malloot in paniek daar over het hek klimt
Is toch geen ambassade? Die zit in Den Haag, de ambassade. Consulaat?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:07 schreef raptorix het volgende:
Ja dat bedoel ik, volgens mij zitten er zelfs meerdere.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is toch geen ambassade? Die zit in Den Haag, de ambassade. Consulaat?
Nou haal de GVB stalling maar leegquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:08 schreef Starhopper het volgende:
Als ze niet weggaan, worden ze aangehouden
Welke Sven is ditquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga lachen als ze Sven straks oppakkenMet die baret is ie nu duidelijk demonstrant
Video in Verzetquote:
Naampjes noteren vind de overheid altijd fijnquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Is dit niet een beetje overdreven ?
De Amerikaanse ambassade staat in Wassenaar (nieuw gebouw sinds een paar jaar). En daarvoor in Het centrum van Den Haag.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:07 schreef raptorix het volgende:
Afvoeren zal wel uitdaging worden, meestal gebruiken ze daar stadsbussen voor.quote:
Is hij gestruikeld over een graspolletje?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:12 schreef Starhopper het volgende:
Tinus heeft weer au![]()
![]()
Dan kan ie straks weer zielig doen op Facebook en tikkie vragen
![]()
[ afbeelding ]
Sja denk niet dat iedereen zit te wachten op een aanhouding op hun cv..sommige werkgevers ook niet echt blij mee denk ik..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ruimt wel mooi op, de lafaards gaan meteen weg.
Klopt, ik bedoelde het Consultaat, trouwens ook niet slim om daar over het hek te klimmenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Amerikaanse ambassade staat in Wassenaar (nieuw gebouw sinds een paar jaar). En daarvoor in Het centrum van Den Haag.
Of zoals een keer op het Malieveld iedereen insluiten en 1 voor 1 eruit pikken en gegevens controleren en boete uitschrijven. Alleen de mensen die geen ID bij zich hadden werden meegenomen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Afvoeren zal wel uitdaging worden, meestal gebruiken ze daar stadsbussen voor.
Volgens de berichtgeving op de NOS maakten de autoriteiten zich deze keer meer zorgen dan bij de andere keren koffie drinken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Naampjes noteren vind de overheid altijd fijn
En ze doen natuurlijk liever iets teveel dan te weinig met recente rellen nog in het achterhoofd.quote:Het Museumplein en de omgeving zijn voor dit weekend al aangewezen als veiligheidsrisicogebied omdat de politie, gemeente en het Openbaar Ministerie rekening hielden met de onaangekondigde demonstraties. De maatregel betekent dat de politie preventief mag fouilleren.
Bij eerdere onaangekondigde protesten werden mensen met wapens aangehouden. De autoriteiten denken dat er dit weekend opnieuw wapens worden meegenomen.
Wat een mongool...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:12 schreef Starhopper het volgende:
Tinus heeft weer au![]()
![]()
Dan kan ie straks weer zielig doen op Facebook en tikkie vragen
![]()
[ afbeelding ]
Waarom? Ik ben geen wappie.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien dat je ook eens moet gaan demonstreren, kom je ook eens buiten.
Er stonden er stuk of 12, waarvan de helft waarschijnlijk wat oud dienstplichtigenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:14 schreef AchJa het volgende:
Iemand een update over dat militairen/ veteranen verhaal? Alsof actief dienenden militairen daar gaan staan...
Heb ik recent nog gedaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Waterkanon was ook wel extreem lastig te vertalen. Scheelt 2 lettersquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Hij weet gewoon het Engelse woord niet.
Appen, want dat is handig voor de WOBquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:17 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat de driehoek nu met Ferd aan het bellen is, Ferd neemt echter niet op, die ligt in bad.
Ferd speelt Scrabblequote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:17 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat de driehoek nu met Ferd aan het bellen is, Ferd neemt echter niet op, die ligt in bad.
Zou ik best eens willen doen, maar ik heb het veel te goed hier in dit land. Ik kan zo niet iets zinvols bedenken om voor de straat op te gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:14 schreef Noek het volgende:
Ah okee. Weer een hoop fakenews dus...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:15 schreef raptorix het volgende:
Er stonden er stuk of 12, waarvan de helft waarschijnlijk wat oud dienstplichtigen
RCVquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:16 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waterkanon was ook wel extreem lastig te vertalen. Scheelt 2 letters
In het voorgaande deel ook al gepost dat het not done is om in je kloffie te demonstreren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah okee. Weer een hoop fakenews dus...
Net als dat verhaal dat militairen ontslagen zouden worden als ze die prik weigeren...![]()
‘Militairen gedreigd met ontslag als ze coronaprik weigeren’
Was ook bullshit...
En militairen die op uitzending gaan worden sowieso verplicht met van alles en nog wat ingeent... Hier maakt niemand zich druk om.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Afvoeren zal wel uitdaging worden, meestal gebruiken ze daar stadsbussen voor.
Daar zijn zequote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nou haal de GVB stalling maar leeg
Wel eens? het is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:21 schreef mootie het volgende:
Ik vind het wel interessant dat veteranen ineens de grootste helden van ons land zijn. Dat is wel eens anders geweest.
Volgens mij is er vaak wel een deel mensen die demonstreren zo lang dat mag. En die vertrekken zodra er wordt omgeroepen dat je moet vertrekken. Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:20 schreef RipCity het volgende:
Denk dat heel veel mensen best willen demonstreren maar niemand wil met die museumplein wappies bijeen staan met hun fakenews en nonsens. Dus het zijn elke week dezelfde gekkies die er staan.
Tja gewoon zo efficiënt mogelijk te werk gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:24 schreef spoilert het volgende:
de AE pikt er volgens mij wel een beetje de "leiders"uit.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:24 schreef spoilert het volgende:
de AE pikt er volgens mij wel een beetje de "leiders"uit.
Wat is deze keer precies de noodsituatie die maakt dat Halsema niet langer haar plicht kan doen een demonstratie te faciliteren en geen andere mogelijkheid ziet dan deze te beeindigen?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:27 schreef Starhopper het volgende:
@:weltschmerz Kijk je even mee? Er is een noodbevel en ze zijn aan het waarschuwen. Dus niet roepen dat ze uit het niets de boel leegvegen.
Moet zij weten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:25 schreef Starhopper het volgende:
Wtf. Waarom heeft dat wijf pepperspray bij zich?
Ja ze snapte niet helemaal wat ze aan het doen was. Dus vooral omstanders hebben er iets van gemerktquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:26 schreef StephanL het volgende:
Ze spoot volgens mij naar AT ofzo. Gek
Ja vanaf 50 meter afstandquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:26 schreef StephanL het volgende:
Ze spoot volgens mij naar AT ofzo. Gek
Ze komt hier mee weg hoor, zolang ze het busje maar niet vinden....quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:27 schreef Starhopper het volgende:
Sven had haar goed in beeldDie is de lul
Rare actie jaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:27 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ja ze snapte niet helemaal wat ze aan het doen was. Dus vooral omstanders hebben er iets van gemerkt
Dat dus, op 20 meterquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:28 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ze zeggen dat het een infiltrant was!!!
Zou het?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:28 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ze komt hier mee weg hoor, zolang ze het busje maar niet vinden....
Schaam je kapot! Schaam je kapot!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:29 schreef StephanL het volgende:
Ja joh, laat de veteranen maar in de steek
Nope, popo pepperspray heeft een straal en geen nevel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:28 schreef SignificanteAnder het volgende:
Dat mens was te dom om te poepen. Infiltrant bij de josti band ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:28 schreef SignificanteAnder het volgende:
Schaam je kapot!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:29 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Schaam je kapot! Schaam je kapot!
Wie zegt dat het pepperspray was? Sven kan zo hard schreeuwen wat hij wilquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zou het?
Als je een baksteen in je handen hebt, dan kunnen ze je ook achteraf oppakken. Daar hoef je geen baksteen voor bij je te hebben
Ja, daar heb je ook gelijk in. Voor de rechter moeten ze met meer bewijs dan Sven komenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:30 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wie zegt dat het pepperspray was? Sven kan zo hard schreeuwen wat hij wil
Even op Google Maps in de verkeerslaag kijken waar er rode stukjes ontstaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:31 schreef raptorix het volgende:
Hou op hoor met je lopen, ik moet zo die kant op .
Ze maken het de ME alleen maar makelijkerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:31 schreef raptorix het volgende:
Vondelpark, goed idee, 4 hekken dicht doen en je bent klaar.
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in. Voor de rechter moeten ze met meer bewijs dan Sven komen
Lijkt mij wel ja, met al dat linkse tuig daar.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:31 schreef Geerd het volgende:
Was het niet gewoon deo? Die zooi kwam nog geen 20cm ver...
Welnee omtrekkende beweging, en straat afsluiten aan 2 zijden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:32 schreef Starhopper het volgende:
Wel slecht geregeld door de politie ditNu komen ze er allemaal mee weg
Ja, das wel een goeiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Welnee omtrekkende beweging, en straat afsluiten aan 2 zijden.
Echt hè.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Sven is de veteranen vrij snel weer vergeten.
Hoop het niet voor ze ik woon 30km van Amsterdamquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, das wel een goeie![]()
Lopen ze richting jou?
Sorry was in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:34 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hoop het niet voor ze ik woon 30km van Amsterdam
Morgen weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:35 schreef R-woud93 het volgende:
Prima livestream voor op de zaterdagmiddag
Ik noem ze tegenwoordig Lemmingsquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
'Geen idee waar we heen gaan maar we lopen gewoon de mensen achterna'.
En dan anderen schapen noemen.
Ze willen vooral de-escaleren en mensen af laten taaien. Sven snapt dat ook nog niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:32 schreef Starhopper het volgende:
Wel slecht geregeld door de politie ditNu komen ze er allemaal mee weg
Ja ze lopen nu naar huis. Einde demonstratie en koffie drinken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:36 schreef Geerd het volgende:
die lopen nog 20min ofzo en dan gaat iedereen wel naar huis
Hopelijk lopen ze het Vondelpark in.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
'Geen idee waar we heen gaan maar we lopen gewoon de mensen achterna'.
En dan anderen schapen noemen.
Lekker man, biertje er bij en genieten van die idiotenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Morgen weer.
Sluit alle ramen en deuren van de winkels!
Dus ze gaan niet naar het Vondelpark?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:34 schreef raptorix het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien hoe de PC hoofdstraat er uit ziet? Daar zijn ze over 3 minuten
Die is dichtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:37 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hopelijk lopen ze het Vondelpark in.
Is dicht helaas.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:37 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hopelijk lopen ze het Vondelpark in.
Sympathiek.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:37 schreef Fugue het volgende:
No dictatorship? Dacht dat t wappies waren maar is een demonstratie tegen Putin?
idd. Ze gaan geen ruiten inslaan etc. dus zolang het binnen de perken blijft laat de politie dit wel beetje op z'n beloop.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:36 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ze willen vooral de-escaleren en mensen af laten taaien. Sven snapt dat ook nog niet.
Hebben die nog steeds de boel vol betonblokken staan of waren die weer weg?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:34 schreef raptorix het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien hoe de PC hoofdstraat er uit ziet? Daar zijn ze over 3 minuten
Niet dichtgespijkerd? Moeten toch altijd de VS nadoen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:38 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hebben die nog steeds de boel vol betonblokken staan of waren die weer weg?
Lijkt vrij leeg:quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
is er nog een stream bij die nep-veteranen?
Deze keer had hij in het begin al gezegd dat hij dat vandaag niet zou zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:41 schreef R-woud93 het volgende:
Sven wil altijd neutraal blijven, van die woorden zie ik nog maar weinig terug
Van de NOS, wordt nog spannend morgenquote:Andere demonstraties
In het Oosterpark in Amsterdam staat voor vandaag een Koerdische demonstratie gepland, in het kader van newroz, het Koerdisch nieuwjaar.
Morgen is er in het Arenapark een betoging tegen burgemeester Halsema en wordt in het Westerpark geprotesteerd tegen racisme. Bij de betogingen zijn vanwege de coronaregels maximaal 500 deelnemers welkom.
Sluit je aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:41 schreef R-woud93 het volgende:
Sven wil altijd neutraal blijven, van die woorden zie ik nog maar weinig terug
Oh, het is maar net hoe het uitkomt dusquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:41 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Deze keer had hij in het begin al gezegd dat hij dat vandaag niet zou zijn.
De demonstraties die gewoon plaatsvinden op de aangewezen plek (vanwege corona dus vaak parken waar de instroom gereguleerd kan worden) verlopen niet bepaald bijzonder hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van de NOS, wordt nog spannend morgen
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:43 schreef Fugue het volgende:
ER WORDEN STICKERS GEPLAKT HOLY SHIT MENSEN DIT LOOPT UIT DE HAND
Een handjevol wannabe Libanon "veteranen", wat oud dipli's en nog wat marinier en vloot milicien gepeupel...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:15 schreef raptorix het volgende:
Er stonden er stuk of 12, waarvan de helft waarschijnlijk wat oud dienstplichtigen
Geen idee, ga wel zienquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:43 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
De demonstraties die gewoon plaatsvinden op de aangewezen plek (vanwege corona dus vaak parken waar de instroom gereguleerd kan worden) verlopen niet bepaald bijzonder hoor.
Of verwacht je aansluitende wappies?
Jammer dat ze geen livestream hebbenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:43 schreef StephanL het volgende:
Haha die agenten in de heli denken vast WTF!
Die zullen afgelopen woensdag dan ook wel in tranen zijn geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:42 schreef mootie het volgende:
Al die mensen in de comments die in traaaaanen zijn, het is zo moooooi!
Nee, dat weten ze nietquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:44 schreef raptorix het volgende:
Hier lopen ze nu, zouden ze dat weten?
[ afbeelding ]
Die hebben een mooi daggie !!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:43 schreef StephanL het volgende:
Haha die agenten in de heli denken vast WTF!
Binnenkort bij Dienst Infra op RTL5quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen livestream hebben
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Binnenkort bij Dienst Infra op RTL5![]()
Hardop gelachen jaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:45 schreef Starhopper het volgende:
Der gaat iemand voor een veegwagen liggen
Dan zag ik dat toch goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:45 schreef Starhopper het volgende:
Der gaat iemand voor een veegwagen liggen
Zo laag hebben ze ook gewoon bereik hoor. Die zitten ook gewoon op dat kanaal, nja zij zelf misschien niet maar ergens in een kantoortje vast wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen livestream hebben
Toen grepen de dipli's net ff anders in...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:44 schreef raptorix het volgende:
Hier lopen ze nu, zouden ze dat weten?
[ afbeelding ]
Ze kunnen de 5 pakken maar dan moeten ze wel even wachten tot de straat weer leeg isquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:48 schreef raptorix het volgende:
Als je naar een Station wilt lopen, zorg dat je goede schoenen aan hebt, want het is een teringeind lopen nog
Lopen met natte sokkenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:48 schreef raptorix het volgende:
Als je naar een Station wilt lopen, zorg dat je goede schoenen aan hebt, want het is een teringeind lopen nog
Ja, beelden worden doorgezet naar de meldkamer en leidinggevenden. Dat zag je altijd bij de serie over de helikopterpolitie toenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zo laag hebben ze ook gewoon bereik hoor. Die zitten ook gewoon op dat kanaal, nja zij zelf misschien niet maar ergens in een kantoortje vast wel.
Ik heb er niet veel verstand van maar het zag er nogal slordig uit iddquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een handjevol wannabe Libanon "veteranen", wat oud dipli's en nog wat marinier en vloot milicien gepeupel...![]()
Beter hadden ze wat meer aandacht besteed aan het VS 2-1593...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Wat een carnavalsvereniging..._!
Zelfs iemand met de UNTSO waarnemers baret...![]()
Wel hele mooie tijden, waar jongeren echt voor een zaak stredenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen grepen de dipli's net ff anders in...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
cars honking their horns just because they agree with it.
Nee, dat busje wil er langs lul.
Trammetje 12 of 17, alleen denk ik niet dat die nu rijdenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze kunnen de 5 pakken maar dan moeten ze wel even wachten tot de straat weer leeg is
Ff in de favorieten gezetquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:50 schreef raptorix het volgende:
Voor de liefhebbers: https://fvanvuuren.wordpr(...)-om-de-vondelstraat/
Deze andere tijden is dan ook wel boeiend:quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:50 schreef raptorix het volgende:
Voor de liefhebbers: https://fvanvuuren.wordpr(...)-om-de-vondelstraat/
Ik zou mn tuinslang pakkenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:51 schreef Fugue het volgende:
Je zal lekker in je woonkamer zitten te chillen komen er ineens honderden wappies langs je raam
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:52 schreef Fugue het volgende:
Waar is die vrijheid dan? Kan de ME ze daar opwachten
Thx, liep hem al te zoeken, volgens mij is dat ook die aflevering hoe ze vertelden hoe ze de politie communicatie verstoordenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze andere tijden is dan ook wel boeiend:
https://www.anderetijden.nl/aflevering/148/Oranje-en-het-oproer
Je kinderen inzetten als verdedigingsmiddel, het wordt steeds gekker met die wappies.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:51 schreef raptorix het volgende:
Als je trouwens slim bent, dan neem je een zooitje kleine kinderen mee, zeker als je vreemdzaam wilt demonstreren.
LOLquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:54 schreef raptorix het volgende:
Als je nu links loopt, loop je zo het hoofdbureau binnen
Ik geef slechts tipsquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kinderen inzetten als verdedigingsmiddel, het wordt steeds gekker met die wappies.
Daar is de vrijheidquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:54 schreef raptorix het volgende:
Als je nu links loopt, loop je zo het hoofdbureau binnen
Coolquote:
Maar waarom zou je dat willen? als je de groep maar kan splitsen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:56 schreef raptorix het volgende:
Ik ken die buurt goed, het gaat je nu nooit meer lukken de boel in te sluiten
Maar weten de wappies ook alle steegjes te vinden?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:56 schreef raptorix het volgende:
Ik ken die buurt goed, het gaat je nu nooit meer lukken de boel in te sluiten
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/3851163284960009quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:58 schreef Pedroso het volgende:
Waar te zien ? Waarschijnlijk al 100x gevraagd ,..
idd zodra ze verspreid zijn loopt het op zijn einde want regroeperen doen ze toch nooit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:57 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen? als je de groep maar kan splitsen.
Een livestream vanuit de arrestantenbus lijkt mij ook wel een keer grappigquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:58 schreef spoilert het volgende:
Ik hoop niet dat Sven gepakt wordt, dan hebben wij morgen geen stream
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/3851163284960009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |