abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2021 @ 10:46:15 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198600426
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik stop hier mee, als je niet begrijpend kan lezen dan maar lekker niet.
Groot gelijk, dit heeft geen zin zo :)
pi_198600431
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik stop hier mee, als je niet begrijpend kan lezen dan maar lekker niet.
Je post een alinea uit een artikel. Vervolgens zeg je dat ik het hele artikel moet lezen. Maar dat is er dus niet. Wat wil je nou?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198600450
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je post een alinea uit een artikel. Vervolgens zeg je dat ik het hele artikel moet lezen. Maar dat is er dus niet. Wat wil je nou?
Doei.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198600453
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Helaas en daarom staan er overal archiefkasten en computers vol met rapporten en afvinklijsten en rapportages waar mensen uren en dagen aan besteed hebben waar niemand ooit meer naar kijkt...

En het grootste gedeelte van de tijd is het wel voor niets, en als het mis gaat dan gaat het mis ondanks die lijsten en kun je later hooguit in de lijst terug vinden waar het mis ging en is het kwaad nog geschied. We draaien door in het administreren van alles.
Zo houden we de economie draaiende he :7.

Het is allemaal heel vervelend, maar deze vrouw doet alsof het haar onmogelijk wordt gemaakt om ergens te gaan werken (nog steeds geen flauw idee waar tbh). Maar even een intro-ochtendje en wat papieren inleveren, kom op.
In Southern Sun
  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 10:49:51 #180
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_198600456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat juist dat soort ouwe-jongens-krentenbrood niet goed is voor het vertrouwen van mensen die buiten dat netwerk. De gewone mensen dus. En wat Da_Sandman ook zegt: als er iets fout gaat, wat helaas toch telkens weer gebeurt, wordt men aan de hoogste boom gehangen als niet kan worden bewezen dat echt alles uit de kast is gehaald om ervoor te zorgen dat dit eigenlijk niet had kunnen gebeuren.
Maar daarvoor is de BIG registratie opgesteld, daarin zit die informatie. Maar blijkbaar is dat niet voldoende.
Door allemaal dingen dubbel te doen maak je het niet perse minder foutgevoelig. Sterker nog je kunt ook mensen afschrikken die eigenlijk hard nodig hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_198600475
twitter

Tja Rosanne heeft hier wel een punt. Maar ongetwijfeld was alles wel heel goed gegaan als er meer beslissingsbevoegdheid bij Brussel had gelegen. :')

Je ziet ook wat voor verschil het kan maken: Turkey Set To Welcome British Travelers Without Testing Or Vaccines

Als dit echt zo uitpakt (een grote 'als' natuurlijk), dan hebben Britten straks niet eens een coronapaspoort nodig om Turkije binnen te komen. De vaccinatie gaat daar zo goed en zo veel mensen nemen de prik dat puur het feit dat je uit het VK komt al voldoende informatie is, geen verdere controle nodig. Het is dus niet zo dat zomervakanties straks voor iedereen onmogelijk zijn, alleen moeilijker voor sommige landen, waarbij EU-lidmaatschap op dit moment de grootste indicator lijkt. Coronapaspoort lijkt meer een product van angst en wantrouwen op deze manier.

Intussen zitten we hier nog lekker te rommelen. Doen alsof het vaccineren 'nu echt op stoom komt' (ja halverwege april/begin mei misschien een keertje). Weet de gemiddelde Nederlander veel, die volgt toch geen internationaal nieuws behalve via het NOS Journaal. Moet Hugo (terecht trouwens) mensen waarschuwen om niet op hun favoriete merk te wachten. Lopen leiders als Merkel en Macron nepnieuws te verspreiden rechtstreeks uit het handboek van de antivaxx-beweging. Maar god wat vinden wij onszelf toch geweldig.
  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 10:53:14 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_198600481
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zo houden we de economie draaiende he :7.

Het is allemaal heel vervelend, maar deze vrouw doet alsof het haar onmogelijk wordt gemaakt om ergens te gaan werken (nog steeds geen flauw idee waar tbh). Maar even een intro-ochtendje en wat papieren inleveren, kom op.
Wat papieren? Een DUO-diploma registratie ik zou niet weten hoe die te krijgen, als ik geen jongere vriendin zou hebben zou ik niet eens weten wat de Duo is, bij ons was dat de IB-groep. Er worden dingen bij de haren bijgehaald die onnodig zijn
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_198600520
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:52 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

Tja Rosanne heeft hier wel een punt. Maar ongetwijfeld was alles wel heel goed gegaan als er meer beslissingsbevoegdheid bij Brussel had gelegen. :')

Je ziet ook wat voor verschil het kan maken: Turkey Set To Welcome British Travelers Without Testing Or Vaccines

Als dit echt zo uitpakt (een grote 'als' natuurlijk), dan hebben Britten straks niet eens een coronapaspoort nodig om Turkije binnen te komen. De vaccinatie gaat daar zo goed en zo veel mensen nemen de prik dat puur het feit dat je uit het VK komt al voldoende informatie is, geen verdere controle nodig. Het is dus niet zo dat zomervakanties straks voor iedereen onmogelijk zijn, alleen moeilijker voor sommige landen, waarbij EU-lidmaatschap op dit moment de grootste indicator lijkt. Coronapaspoort lijkt meer een product van angst en wantrouwen op deze manier.

Intussen zitten we hier nog lekker te rommelen. Doen alsof het vaccineren 'nu echt op stoom komt' (ja halverwege april/begin mei misschien een keertje). Weet de gemiddelde Nederlander veel, die volgt toch geen internationaal nieuws behalve via het NOS Journaal. Moet Hugo (terecht trouwens) mensen waarschuwen om niet op hun favoriete merk te wachten. Lopen leiders als Merkel en Macron nepnieuws te verspreiden rechtstreeks uit het handboek van de antivaxx-beweging. Maar god wat vinden wij onszelf toch geweldig.
En dan te bedenken dat in de zomer Hugo de Jonge riep dat het zo geweldig was dat de EU onze contracten zou overnemen want dat zou een 'scherpere prijs' geven. Dat is de aller-allergrootste blunder die ze in deze hele crisis hebben gemaakt. Het blind volgen van Angela Merkel die met haar EU-waanbeelden pér se wilde dat de volkomen onervaren Commissie dit zou doen, zodat de EU relevant zou kunnen worden in deze crisis waarin natiestaten hebben aangetoond waar de echte macht ligt.
pi_198600521
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat papieren? Een DUO-diploma registratie ik zou niet weten hoe die te krijgen, als ik geen jongere vriendin zou hebben zou ik niet eens weten wat de Duo is, bij ons was dat de IB-groep. Er worden dingen bij de haren bijgehaald die onnodig zijn
Plus dat er wel grotere gevaren zijn, in Nederland kan elke veroordeelde debiel gewoon een praktijk als Pscycholoog beginnen.
pi_198600523
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat jij niet weet wat het is betekent niet dat het niet meer dan wat papieren zijn. En zonder jonge vriendin had je vast binnen drie tellen geweten wat de DUO is. Onnodig is niet gelijk aan onmogelijk maken.
In Southern Sun
pi_198600572
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:57 schreef Confetti het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat in de zomer Hugo de Jonge riep dat het zo geweldig was dat de EU onze contracten zou overnemen want dat zou een 'scherpere prijs' geven. Dat is de aller-allergrootste blunder die ze in deze hele crisis hebben gemaakt. Het blind volgen van Angela Merkel die met haar EU-waanbeelden pér se wilde dat de volkomen onervaren Commissie dit zou doen, zodat de EU relevant zou kunnen worden in deze crisis waarin natiestaten hebben aangetoond waar de echte macht ligt.
twitter

Ons gidsland. *O*
pi_198600602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:04 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

[ twitter ]

Ons gidsland. *O*
Ik zit het nog eens na te lezen, vorige zomer kochten Duitsland, Frankrijk, Italië en Nederland als alliantie 200 miljoen doses, terwijl andere landen nog lagen te slapen.
Uiteindelijk hebben we die 200 miljoen als totaal voor de EU :')
pi_198600662
Hoeveel zouden de Russen kunnen leveren in Q2 aan Europa als dat een serieuze optie wordt?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198600674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoeveel zouden de Russen kunnen leveren in Q2 aan Europa als dat een serieuze optie wordt?
Geen idee, maar het is denk ik ook niet nodig, omdat we in Q2 zo een beetje klaar zijn met vaccineren en dat het daarna waarschijnlijk niet zoveel haast behoeft.
pi_198600678
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geen idee, maar het is denk ik ook niet nodig, omdat we in Q2 zo een beetje klaar zijn met vaccineren en dat het daarna waarschijnlijk niet zoveel haast behoeft.
Klaar? Dat lijkt me niet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198600719
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je hoeft niet iedereen te vaccineren, de ziekenhuizen moeten wat leger, kortom al je de groep 60+ en de kwetsbaren geprikt hebt dan kun je alles weer doen en vervolgens de 60-ers doen, ik voorspel dat het in Juni al moeilijk word om mensen te vinden die gevaccineerd willen worden.
pi_198600763
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het is voor sommigen wat lastig onderscheid te maken tussen wat ze graag zouden willen en wat de realiteit is.
In Southern Sun
pi_198600795
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hoeft niet iedereen te vaccineren, de ziekenhuizen moeten wat leger, kortom al je de groep 60+ en de kwetsbaren geprikt hebt dan kun je alles weer doen en vervolgens de 60-ers doen, ik voorspel dat het in Juni al moeilijk word om mensen te vinden die gevaccineerd willen worden.
Zat mensen onder de 60 die er om staan te springen; helemaal als je pas dan weer wat meer vrijheden terug krijgt. Wordt niet heel moeilijk om genoeg mensen te vinden voor een prik :P

Wel eens dat de samenleving gewoon weer meer open moet voor iedereen als je de risicogroepen gehad hebt. Het ging immers altijd om de zorg.
pi_198600809
quote:

[..]

Dit inderdaad. Ik heb gisteren gepost hoe de ziekenhuisbelasting is.
Vanaf 50+ begint het echt drukker te worden

Aantal opnames verpleegafdeling
0-20 28
20-29 - 23
30-39 - 51
40-49 - 108
50-59 - 243
60-69 - 318
70-79 - 429
80-89 - 278

90+ 36

De 50-90+ groep is goed voor 86% van de opnames op de verpleegafdeling

Aantal opnames IC
30-39 - 20
40-49 - 36
50-59 - 124
60-69 - 221
70-79 - 174

80-89 - 7

De 50+ groep is goed voor 90% van de opnames op de IC
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:31:02 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198600813
quote:

[..]

Ik welke leeftijdsgroep vallen je vrouw en jij eigenlijk?

Weet zij al wanneer ze gevaccineerd gaat worden?
Weet niet welke gezondheidsproblemen zij heeft natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:32:54 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198600835
Openbare consultatie rondom WHO vaccinatiecertificaat staat open

https://www.who.int/news-(...)-release-candidate-1
pi_198600857
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik welke leeftijdsgroep vallen je vrouw en jij eigenlijk?

Weet zij al wanneer ze gevaccineerd gaat worden?
Weet niet welke gezondheidsproblemen zij heeft natuurlijk
Vrouw? LOL, ik heb een man, wij zijn de komende 2 weken jarig en worden 48 en 47, mijn vriend heeft Astma maar volgens mij val je dan niet in een speciale groep. Overigens heb ik zelf geen problemen met een spuit, ik heb me er voldoende over ingelezen en vertrouw de wetenschap genoeg om niet te twijfelen aan slechte bedoelingen.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:37:31 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198600883
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vrouw? LOL, ik heb een man, wij zijn de komende 2 weken jarig en worden 48 en 47, mijn vriend heeft Astma maar volgens mij val je dan niet in een speciale groep. Overigens heb ik zelf geen problemen met een spuit, ik heb me er voldoende over ingelezen en vertrouw de wetenschap genoeg om niet te twijfelen aan slechte bedoelingen.
Zit ik je nou helemaal door de war te halen :D :D :D
Ik dacht echt dat jij mantelzorger was voor een zieke vrouw _O- 8)7
Sorry :D

Astma zonder flinke medicatie valt er niet onder nee, dus zal dan nog wel even duren voor jullie een prik krijgen
pi_198600907
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Astma zonder flinke medicatie valt er niet onder nee, dus zal dan nog wel even duren voor jullie een prik krijgen
Je hebt Predator in gedachten O+
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:39:25 #200
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_198600911
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Predator40 is mantelzorger voor zijn zieke vrouw.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')