Mijn buurman was daarbij, als geluidstechnicus.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een witte wijndrinker is dat niet?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een Metafoor.![]()
En in de Alpen
Gaaf!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn buurman was daarbij, als geluidstechnicus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Blijft toch favoriet hoor. Wit is weleens lekker in de zomer of bij een bepaald gerecht, maar rood is altijd lekker.quote:
Ja dat snapte ik welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een Metafoor.![]()
En in de Alpen
Ik denk dat ik het hier maar bij laat voor vanavondquote:
Hmm de tekenstijl van Asterix en Obelix...quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Of voel je je soms omgekeerd evenredig aangesproken omdat je het weg drinkt als limonade?
Als deze op is bedoel je?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hier maar bij laat voor vanavond
Het punt is de verkrijgbaarheid.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik wel
Ik vind het niet eens lekkere chocolade, van die weeïge zoete troep.
Dat vind ik net andersom, en dan met winterquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Blijft toch favoriet hoor. Wit is weleens lekker in de zomer of bij een bepaald gerecht, maar rood is altijd lekker.
Ze bedoelde het vast lief.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat went nooit
Knulletje zei mijn oma altijd
Ja. Het speciale is er een beetje af als je het overal kan kopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het punt is de verkrijgbaarheid.
Sommige dingen moeten regionaal blijven.
Net als Mozartkügelnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het punt is de verkrijgbaarheid.
Sommige dingen moeten regionaal blijven.
Mooi is dat, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik net andersom, en dan met winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |