Je bent je met bier aan het inzepen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat het lekkere zeep was?
En nee, niet om te proeven
Tot weer!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]Groetjes oma
Ik ben er ook vandoor helaas
Het staat nu 3-1 ... alles moeten ze nu zeker winnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja grote,om dat ze te laat
erst wakker worden in spel
Ja, maar heb ik niet geproefd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koriander zat ook in de eerste van vanavond las ik
Nu is het wel duidelijk dat je het over mij hebt, over koninginnegedrag gesprokenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Si, blij dat jullie twee dat ook vinden
Vast welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de Tynt Meadow nog open zal maken, maar weet niet of posten dan nog verantwoord is.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:09 schreef chufi het volgende:
STaat
[..]
Het staat nu 3-1 ... alles moeten ze nu zeker winnen
Je bent nog, lekker man !quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel
En anders zullen we eerlijk zijn
100quote:
Ik begin langzaam wakker te wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent nog, lekker man !
Goed dat je niet afgehaakt was
Smaakt primaquote:
Het etiket.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is het verschil met gewoon organische thee..?
Dat was een goede jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Dat Tynt Meadow smaakt 10 x beter dan de Cherry chufi.
Ik meen me te herinneren dat die vorige week niet met heel veel enthousiasme werd ontvangen.quote:
Je mag 3x radenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van wie kwam die ook alweer?
Ik was in de warquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat die vorige week niet met heel veel enthousiasme werd ontvangen.
quote:
Dat brengt me weer terug naar dat Johannes Beeren Saft.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Bij deze zou chocolade dan wel weer prima bij smaken.
Ik ben er ook niet kapot van, maar nog steeds 10 x beter dan de cherry.quote:
Blanche ou rouge?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:22 schreef shiitake het volgende:
Ik ben overgegaan op een lekker druivensapje.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:22 schreef shiitake het volgende:
Ik ben overgegaan op een lekker druivensapje.
Dan vond je die dus echt niet lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van, maar nog steeds 10 x beter dan de cherry.
Bij D.C. Berkel ja? Dat is namelijk het enige tankstation met een shop hier.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat brengt me weer terug naar dat Johannes Beeren Saft.
Vroeger ging je op vakantie en daar hadden ze Milka en Toblerone... dan kocht je dat... en nam je mee naar huis !!
Nu ligt dat spul bij het fokking tankstation in den Briel![]()
No fun.
Ik heb hem wel opgedronken, maar deze Tynt, ik denk het niet, het staat me ineens zo tegenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan vond je die dus echt niet lekker
Ik vond het wel te doen, niet zozeer voor herhaling vatbaar, maar niet vies of wegschudwaardig
Dat was een Metafoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij D.C. Berkel ja? Dat is namelijk het enige tankstation met een shop hier.
Maar Toblerone verkochten ze toch alleen in het vliegtuig?
Je hebt nog een back-upquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem wel opgedronken, maar deze Tynt, ik denk het niet, het staat me ineens zo tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |