Heerlijk zomers op een terrasjequote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Glazen zijn ze goed in daar
Maar ik heb niet zoveel met Weissen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Glazen zijn ze goed in daar
Maar ik heb niet zoveel met Weissen.
quote:
quote:
Ik volg een zeil blog... van een Canadese met een Italiaan... en die waren vandaag op Texel, op weg naar de brouwerij... was die dichtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! In zoiets worden de Skuumkoppes op Texel ook geschonken.
Het smaakt als cherry chouffe?quote:
Dit is geen positieve reviewquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik lag laatst in bad en kreeg wat zeepwater in mijn neus en moest proesten
Zelfde smaak ongeveer
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Lieffies...nog veelnplezier. lieve groetjes vanuit Den Haag![]()
Bedankt voor de gezelligheid..Ook namens Silverfox.
Adios Omago en dat haardkleedjequote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Met koriander, zekerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik lag laatst in bad en kreeg wat zeepwater in mijn neus en moest proesten
Zelfde smaak ongeveer
Vanuit hun oogpunt snap ik dat wel, hier heest toch nog veel een van 9 tot 5 6 mentaliteit, terwijl zo'n brouwerij beter een paar uurtjes opkan schuiven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik volg een zeil blog... van een Canadese met een Italiaan... en die waren vandaag op Texel, op weg naar de brouwerij... was die dicht![]()
Om 6 uur 's avonds. Dat vonden ze vreemd.
Hun de openingstijden opzoeken... en zien ze dat het van half tien tot half 6 open is.
Helemaal verbaasd dat de Hollanders om half tien beginnen met drinken
doei oma en opaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Groetjes terug! Tot de volgende!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]Groetjes oma
Ik ben er ook vandoor helaas
Ik twijfel of ik de Tynt Meadow nog open zal maken, maar weet niet of posten dan nog verantwoord is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga een nieuwe open maken...
Om niet geheel uit het topic te vallen... word het een Duitse
Si, blij dat jullie twee dat ook vindenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanuit hun oogpunt snap ik dat wel, hier heest toch nog veel een van 9 tot 5 6 mentaliteit, terwijl zo'n brouwerij beter een paar uurtjes opkan schuiven.
Dag pullupie!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]Groetjes oma
Ik ben er ook vandoor helaas
Koriander zat ook in de eerste van vanavond las ikquote:
V A K A N T I Equote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de Tynt Meadow nog open zal maken, maar weet niet of posten dan nog verantwoord is.
Dat wil ik weleens meemaken dan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de Tynt Meadow nog open zal maken, maar weet niet of posten dan nog verantwoord is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |