abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198595450
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:55 schreef mario390 het volgende:
JOHANNISBEER-SAFT
O+ Lekker ja
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_198595456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:56 schreef D. het volgende:

[..]

Afgekeurd? :o ;( :D
Met die dansmoves zou je in een smalle straat alle deuren open schoppen :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:57:59 #53
18653 crew  D.
pi_198595457
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Italiaans trappistenbier :D
Zit te denken of ik weleens italiaans gehad heb, maar kan het me niet herinneren :N

Zelf toen ik in Rome was niet :D
pi_198595458
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:55 schreef D. het volgende:
Ronde 3 is:

[ afbeelding ]
Dat ziet er indrukwekkend uit
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:58:33 #55
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198595473
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:57 schreef mario390 het volgende:

[..]

en jou dann? arschritzen-stekker
Morgen weer eishokkie
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_198595480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:57 schreef mario390 het volgende:

[..]

en jou dann? arschritzen-stekker
Zeg het hem mario
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:58:52 #57
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:58:53 #58
184769 crew  Deisyy
pi_198595482
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:57 schreef D. het volgende:

[..]

Zit te denken of ik weleens italiaans gehad heb, maar kan het me niet herinneren :N

Zelf toen ik in Rome was niet :D
Proost B:)B
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:59:02 #59
18653 crew  D.
pi_198595485
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:o _O-
Nu denk ik de volgende keer wel 2 keer na voor ik op de vensterbank klim :{w

:P
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:59:34 #60
18653 crew  D.
pi_198595497
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:57 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Met die dansmoves zou je in een smalle straat alle deuren open schoppen :P
Ik ben soms wat fanatiek 8-)
pi_198595500
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:58 schreef pullup het volgende:

[..]

Zeg het hem mario
Stöker }:|
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_198595508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:59 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ben soms wat fanatiek 8-)
Expressief noemen we dat na de laatste verkiezingen :Y
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  vrijdag 19 maart 2021 @ 22:00:12 #63
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198595510
of 1 uit Ooostenrijk

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_198595519
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Stöker }:|
:*
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 22:00:37 #65
184769 crew  Deisyy
pi_198595521
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:00 schreef chufi het volgende:
of 1 uit Ooostenrijk

[ afbeelding ]
Die kleur staat me wel aan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 22:00:38 #66
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_198595522
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:58 schreef chufi het volgende:

[..]

Morgen weer eishokkie
neee was nu,vsv 2:3 verloren |:( |:(
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 22:00:50 #67
18653 crew  D.
pi_198595524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Proost B:)B
Dank je!

Grazie!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 22:01:38 #69
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198595544
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:00 schreef mario390 het volgende:

[..]

neee was nu,vsv 2:3 verloren |:( |:(
Scheiss
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_198595545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:00 schreef D. het volgende:

[..]

Dank je!

Grazie!
Vettel :)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 22:01:43 #71
18653 crew  D.
pi_198595548
Ik herken deze smaak....
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 22:02:24 #72
184769 crew  Deisyy
pi_198595568
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:01 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ja mij ook wel. Mooi glas ook.
Zekers! In zoiets worden de Skuumkoppes op Texel ook geschonken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198595570
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:01 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ja mij ook wel. Mooi glas ook.
Glazen zijn ze goed in daar :Y

Maar ik heb niet zoveel met Weissen.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 22:02:42 #74
184769 crew  Deisyy
pi_198595572
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:01 schreef chufi het volgende:

[..]

Scheiss
An die Schuhe.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 22:02:55 #75
184769 crew  Deisyy
pi_198595577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:01 schreef D. het volgende:
Ik herken deze smaak....
Pizza?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')