Ah geinig dat en ik helemaal nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Nou ja, ik moet zeggen. Ik woon aan de Duitse grens en de Action komt wel in de buurt van wat je in Duitsland voor winkels hebt waar je alles voor belachelijk lage prijzen kunt kopen. Nu de drogisterijen nog, dat is helemaal feest in DLD.
Veel berenchips etenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoet hoor...
Voel mijn tanden !
Is leuk om naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja je moet het even weten. Als ik er nog eens ben zal ik naar de vaatdoekjes en vershouddozen kijken.
Heb ik niet... wel Hamka's dingen...quote:
Ik ook, maar dan pleur ik ze op tafelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoet hoor...
Voel mijn tanden !
De DM, ja daar is mijn dochter ook fan vanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Nou ja, ik moet zeggen. Ik woon aan de Duitse grens en de Action komt wel in de buurt van wat je in Duitsland voor winkels hebt waar je alles voor belachelijk lage prijzen kunt kopen. Nu de drogisterijen nog, dat is helemaal feest in DLD.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan pleur ik ze op tafel
LOL.. Handig!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden ook weleens op tafel gepleurd, maar ik zat er zelf nog aan vastquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het went snelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Het eerste slokje vond ik niet lekker, ik zit nu moed te verzamelen voor de tweede slok.
Plan eens een uitje naar Duitsland en ga ook naar de DM (drogist), veel kost maar de helft van wat je in Nederland betaalt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah geinig dat en ik helemaal nietKom ook net iets te weinig in Duistland
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. Handig!
En SilverFox begint dan te glimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |