SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3096 Tage - [Duitsland] 2013 12 1:50 uur | Drama, Misdaad
Een Oostenrijks meisje doet er alles aan om te overleven wanneer ze op haar tiende wordt ontvoerd en opgesloten door een sadistische man die haar verkracht en martelt.
De Octonauten en de Ring van Vuur - [VK] 2021 AL 1:12 uur - Netflix Original | Avontuur, Feelgood
Als roodgloeiende vulkanen een kettingreactie ontketenen in de hele oceaan, moeten de Octonauten samenwerken terwijl ze voor de grootste uitdaging ooit komen te staan.
Safe - [VS] 2012 16 1:34 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Als een voormalig vechtsporter een ontvoerd 12-jarig meisje redt, komen ze beiden tegenover Chinese bendes, de Russische maffia en een stel corrupte agenten te staan.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:10 schreef Aether het volgende:
Waarom daar een film over maken en wie gaat dat kijken?SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3096 Tage - [Duitsland] 2013 12 1:50 uur | Drama, Misdaad
Een Oostenrijks meisje doet er alles aan om te overleven wanneer ze op haar tiende wordt ontvoerd en opgesloten door een sadistische man die haar verkracht en martelt.
En wie laat zijn/haar tienjarige dochter meespelen in zoiets?![]()
omdat het misschien waargebeurd is? Stel je niet aan zeg.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:27 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom daar een film over maken en wie gaat dat kijken?
En wie laat zijn/haar tienjarige dochter meespelen in zoiets?
Ik weet dat het waargebeurd is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:33 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
omdat het misschien waargebeurd is? Stel je niet aan zeg.
Als je dat weet snap ik jouw reactie nog minder. Maar dat mag jij zeker vinden verder en ik mag vinden dat je je aansteltquote:Op woensdag 31 maart 2021 07:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet dat het waargebeurd is.
En ik mag daarvan vinden wat ik wil.
maar daar heb je kindacteurs voor nodig...quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Alle kindacteurs afschaffen.
Alleen nog maar blije Disney-films maken.
CGI.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daar heb je kindacteurs voor nodig...
quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Alle kindacteurs afschaffen.
Alleen nog maar blije Disney-films maken.
Little people.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daar heb je kindacteurs voor nodig...
Ik ben nog in denial wat betreft Bambi.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haunted: Latinoamérica - [Mexico/VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Horror, Reality
In deze realityserie komen griezelige verhalen van echte mensen over ijzingwekkende, onverklaarbare en paranormale gebeurtenissen tot leven in nagespeelde scènes.
Not a Game - [Spanje] 2020 12 1:37 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt een serieus beeld geschetst van onze beladen, complexe relatie met videogames, vanuit het perspectief van gamers en hun bezorgde ouders.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Uh, spoilersquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, algemene kennis inmiddels. De meest recente van die drie is inmiddels ook alweer bijna 30 jaar oud.quote:
En die is gebaseerd op Hamlet, nog ouder.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, algemene kennis inmiddels. De meest recente van die drie is inmiddels ook alweer bijna 30 jaar oud.
Dat wist ik nog niet, maar Wikipedia bevestigt het.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die is gebaseerd op Hamlet, nog ouder.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, maar Wikipedia bevestigt het.!
Dit is mijn feitje van de dag! Dank je CL.
10 Things I hate about you = The taming of the shrewquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Clueless = Emma
Bridget Jones's Diary = Pride & Prejudice
Vroeger was hier gewoon een aparte reeks voorquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is mijn feitje van de dag! Dank je CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |