Oh er zijn gewoon meer mensen getest.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
RIVM heeft volgens mij al bevestigt dat Ferd gelijk heeft.
Ben zelf meer benieuwd naar percentage positieve testen. Die grote stijging zegt niet zoveel als dat percentage stabiel blijft/daalt. Dan zijn er gewoon meer mensen getest.
In mijn kleine team van zo'n 9 man is me deze week opgevallen dat twee gozers, beide ook met flink gezin aan kleine kinderen (een heeft 3 kids, de ander zelfs 4) verkouden achter hun computer op Teams zaten. De rest van het team is kinderloos en was ook niet verkouden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:09 schreef Za het volgende:
[..]
Dan zijn er in 1 dag 30.000 extra personen getest.
Wellicht de woensdagmiddag piek, nu kinderen massaal naar de teststraten gaan.
Verkouden betekend nog niet meteen dat diegene covid-19 heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In mijn kleine team van zo'n 9 man is me deze week opgevallen dat twee gozers, beide ook met flink gezin aan kleine kinderen (een heeft 3 kids, de ander zelfs 4) verkouden achter hun computer op Teams zaten. De rest van het team is kinderloos en was ook niet verkouden.
Toeval?
[ afbeelding ]
En of Urk nogsteeds niet stijgtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:10 schreef Oliver23 het volgende:
Benieuwd welke steden het zijn die behoorlijk zijn gestegen in die 7500 besmettingen
Neen, maar ze hadden zich wel beide laten testen, en ik refereerde meer aan het hoge aantal testen nu icm kinderen....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verkouden betekend nog niet meteen dat diegene covid-19 heeft.
Ik ben afgelopen jaar iets van vijf keer stevig verkouden geweest kort nadat mijn zoon het was, dus dat zegt niet zoveel. 5x negatief getest overigens.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In mijn kleine team van zo'n 9 man is me deze week opgevallen dat twee gozers, beide ook met flink gezin aan kleine kinderen (een heeft 3 kids, de ander zelfs 4) verkouden achter hun computer op Teams zaten. De rest van het team is kinderloos en was ook niet verkouden.
Toeval?
[ afbeelding ]
2x ?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef Questular het volgende:
Je bent standaard 2x per jaar verkouden als je een kind hebt,
Cijfers van gisteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:10 schreef Oliver23 het volgende:
Benieuwd welke steden het zijn die behoorlijk zijn gestegen in die 7500 besmettingen
Suïcidaal, bedoel je.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef Questular het volgende:
Je bent standaard 2x per jaar verkouden als je een kind hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef Questular het volgende:
Verkoudheid is een ontsteking van het slijmvlies in de neus, de bijholten en de keel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Neen, maar ze hadden zich wel beide laten testen, en ik refereerde meer aan het hoge aantal testen nu icm kinderen....
Nee geen toeval:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
Toeval?
[ afbeelding ]
ik zal de moeder van rivm es opkloppenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het RIVM is druk bezig om de cijfers kloppend te krijgen.
Raak je eindelijk eens een vrouw aanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zal de moeder van rivm es opkloppen
Van september tot december en van maart tot juni jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef Questular het volgende:
Niet te stijf he.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zal de moeder van rivm es opkloppen
Vrij relevant als meer dan 80 pct asymptomatisch is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh er zijn gewoon meer mensen getest.
Laten we niet meer testen, hebben we ook geen besmettingen meer.
GRAPPERHAUSEDquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou Ferd, nog bedankt voor de spoiler he.
Testen is bijna een nationale sport geworden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoppa >100.000 testen. Geen wonder dat we zo hoog zitten.
Ja inderdaad. Denk dat er dus "gewoon" meer getest is. Verklaart ook het crashen van de telefoonlijn en de afspraken-website.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef Discombobulate het volgende:
7,4% positief, niet heel anders dan gisteren. Of die dag daarvoor. En daarvoor.
Niet heel schokkend dus, percentage positieve testen een lichte stijging, maar that's it. Maar echt goed nieuws is het ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL
Positief getest: 7.425
Totaal: 1.186.987 (+7.375 ivm -50 corr.)
Perc. positief 15 mrt - 17 mrt: 7,4%
Opgenomen: 237
Huidig: 1.462 (+26)
Opgenomen op IC: 46
Huidig: 579 (+15)
Overleden: 46
Totaal: 16.244
https://twitter.com/mzelst/status/1372914694831357953
Dat was vroeger het type dat op de verjaardagsuitnodigingen zette 'we zeggen niet wat we gaan doen maar je moet wel je zwemspullen meenemen'.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou Ferd, nog bedankt voor de spoiler he.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Van NU.
[..]
Vind ik een goede zaak![]()
Al moeten we er sowieso rekening mee houden dat het wel evenementen zijn met hoogstwaarschijnlijk minder gasten (helemaal omdat jongeren pas als laatste aan de beurt zijn voor vaccinaties, dus als een vaccinatie noodzakelijk is..), dus is zo'n evenement dan nog winstgevend? Dan mag het doorgaan, maar dan krijgen ze dus niks vergoed. Ook al komen er veel minder mensen dan normaal. Hopelijk bedenken ze daar ook nog wat voor.
https://nos.nl/artikel/23(...)r-organisatoren.htmlquote:Het kabinet verwacht dat er vanaf die datum meer mogelijk is, al blijft het onzeker. Naar verwachting is in juli iedereen vanaf 18 jaar ingeënt of heeft een eerste prik gehad.
Zo is dat Haags. Waar zouden we zonder zijn? Code zwart!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:18 schreef Haags het volgende:
Prima cijfers, je ziet duidelijk dat die avondklok zijn werk doet.
De media: het gaat de verkeerde kant op, code zwart, allemaal paniek, helpquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoppa >100.000 testen. Geen wonder dat we zo hoog zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |