Dit.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel leuk geprobeerd.
Maar iedereen weet dat als Mo haar gesponsorde powerslipje voor een ander uit had getrokken, André en zeker Raggel dit heus wel naar buiten zouden sneren.
Ik kom harstikke aan van al dat popcorn eten bij deze nieuwtjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja maar wat moet er van ons terecht komen als zelfs de powervrouwen al vreemdgaan
En André niet in die van Tino M.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:40 schreef -river- het volgende:
Vandaar dat A2 niet meer welkom was in haar kleedkamer![]()
![]()
Je emmer opdelen in bekertjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik kom harstikke aan van al dat popcorn eten bij deze nieuwtjes.
Ja toch !quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:08 schreef Michellee het volgende:
Ik hou van wendingen in het plot. Heerlijk entertainment dit zo tussen het thuiswerken
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Mo noemt Tino tijdens intieme powermomentjes soms per ongeluk 'Antien'.
Hé, jij hebt dezelfde betrouwbare bron als ik!quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oh echt? Ze deelt namelijk wel de statussen op haar stories waarin André getagt is.
Ik moet eigenlijk heel erg lachen ik denk dat iemand jou iets verkeerds heeft verteld om Monique in een slecht daglicht te zeggen. Ik zou bijna willen vragen ben jij de uitgewrongen zeem. Dat je niets van Monique hoort snap ik best wel die vrouw is kapot van verdriet door die Hazes ( ook al denkt hij dat hij op Brad Pitt lijkt een op Elvis)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:22 schreef Bumbabaloo het volgende:
Oké normaal schrijf ik niet echt mee en lees ik vooral mee.
Maar het verhaal zit dus heel anders in elkaar als dat mensen denken momenteel.
Niet Monique maar André is degene die op vakantie achter bepaalde berichten en contact is gekomen tussen Monique en iemand wiens naam al eerder aan haar gelinkt werd.
Of eigenlijk was het de vriendin van die persoon die André op de hoogte gesteld heeft.
Vandaar ook zijn beslissing om bij thuiskomst zo snel te vertrekken en de behoefte van Monique om naar de buitenwereld in eerste instantie nog te willen doen alsof er niets aan de hand was ( zogenaamd voor dreetje).
André en Sarah dat is niks, tenminste nu nog niet, maar dit doer André nu om zijn status als Hazes niet te verliezen en geen gezichtsverlies te lijden als men er achter zou komen dat hij degene is die bedrogen werd in plaats van andersom.
Daarom ook de volledige stilte van Monique haar kant.
Ik heb haar gisteren 1x zien reageren bij Rox op insta . Rox heb ik nog niet zien reageren bij André.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is stil op de insta van Monique.
Die is weer terug bij zijn vriendin en willen kinderen. Ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie werd er eerder gekoppeld aan Monique?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En André niet in die van Tino M.
Precies. En als we er met zijn allen in geloven, dan is het de waarheid. Dat is de power van SHO.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:02 schreef doeka het volgende:
Maar, maar, maar! Dit zijn toch de wendingen waar wij als SHO-liefhebbers van houden?
Antwee, Antien, Antiek. Ik houd er zo van! Het zou toch zulks een geweldige wending zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |