Volgens mij dragen ze dezelfde set schoenen, die André is toch een dwerg?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:08 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bedoel je? Even adres van afbeelding kopieren en tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten!
Hij volgt alles wel op de voet, en Mo is al een einde op weg met het traject voor een tweede. Zou wel een stunt zijn zeg.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:44 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Dát zou pas een gate zijn. Rutte de nieuwe vlam van Mo! Als stiefvader van Andrie
Rutte met een nektattooquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:34 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan beide een kettinkje met de letter M om![]()
Ja het ging om couple goalsquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij dragen ze dezelfde set schoenen, die André is toch een dwerg?
Eigendom van: Bill Gatesquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eigendom van: Bill Gates
En daaronder: the great reset
Wat doe je mij aan!! Ik ben een echte beeld denker en nu ga ik iedere keer als onze MP op tv is kijken of ik al een nek tattoo ziequote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:38 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En dan M een tattoo op haar borsten met 'Eigendom van Markmore'.
Succes dinsdag!quote:Op zondag 21 maart 2021 00:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat doe je mij aan!! Ik ben een echte beeld denker en nu ga ik iedere keer als onze MP op tv is kijken of ik al een nek tattoo zie
Lekker achterop, bij Rutte op de fiets.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:29 schreef -river- het volgende:
Stel...stel hé, dat een van die twee ons hier leest en denkt hm ik wil wel een nek tattoo of ik wil wel eens achterop bij hem op de fiets.
quote:Op zondag 21 maart 2021 10:32 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker achterop, bij Rutte op de fiets.
Rutte weet de weg, ik weet nog van niets.
Ik zie de combi wel eigenlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:32 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker achterop, bij Rutte op de fiets.
Rutte weet de weg, ik weet nog van niets.
quote:Op zondag 21 maart 2021 11:08 schreef -river- het volgende:
Goud waard om dan het gezicht van A2 te zien als RutteGod met A3 in de sneeuw speelt![]()
![]()
Een tepelpiercing.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als Rutte ergens een tattoo of piercing verstopt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |