SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Idem. Als ik mn geld maar snel terug krijg als toch niet te leveren is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil het ook wel graag weten![]()
Ik heb wel een mailtje gehad met 'Bedankt voor je bestelling'. Maar nog geen bevestiging ("Je ontvangt later een bestelbevestiging.") en ook zie ik niets in mijn account
Anders moeten we als FOK!ers ons verenigen en een rechtszaak beginnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Als ik mn geld maar snel terug krijg als toch niet te leveren is.
Of de mensen hebben t opgegeven en niemand had door dat ze online stonden. Na mijn bestelling heb ik nog een paar keer op de website gekeken en hij werd steeds trager en tragerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef VelitoX het volgende:
Verbaas me over hoe lang (ongeveer van 10.45 tot 11.10) MM ut online had staan.... Gok dat ze teveel verkocht hebben lol.
Ach dan krijg je waarschijnlijk wel compensatie of voorrang de volgende keerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef VelitoX het volgende:
Verbaas me over hoe lang (ongeveer van 10.45 tot 11.10) MM ut online had staan.... Gok dat ze teveel verkocht hebben lol.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef Q. het volgende:
Iemand al een bevestigingsmail? Staat ook nog niet in mijn bestellingen op de site.
Ik ga wel ff rondje fietsen, kijk over een uur nog wel een keer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Ik zit nog steeds mijn mail en MM account te verversen
Niks mis met met koppel verkoop met controllers/games, maar holy damn the accessoiremeuk die MM erbij gestopt heeft is echt poep lol.quote:
Nedgame dan met hun voucher van ¤100,- erbij.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Niks mis met met koppel verkoop met controllers/games, maar holy damn the accessoiremeuk die MM erbij gestopt heeft is echt poep lol.
Extra controller is wel handig, heb je tenminste een reserve terwijl je originele bij Sony ligt ivm drift.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Niks mis met met koppel verkoop met controllers/games, maar holy damn the accessoiremeuk die MM erbij gestopt heeft is echt poep lol.
Hmjah kan je iig gewoon kopen wat je wilt toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nedgame dan met hun voucher van ¤100,- erbij.
Te besteden bij Nedgame.
Boos omdat ps5 versie iedereen die in de ps4 versie vd game platinum al hebben, ook platinum geeft? Eeeh? Of mis ik iets.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:47 schreef KennyPowers het volgende:
Suggestion - Auto-pop PS5 trophies should be removed from leaderboards
https://forum.psnprofiles(...)d-from-leaderboards/
Ziedend
Ik ga ook maar wat anders doenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga wel ff rondje fietsen, kijk over een uur nog wel een keer.
Ja, die startersset die erbij zit is echt poep jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah door mn ps5 ben ik nu zowaar mn ps4 backlog aant inkorten haha. Meeste games die matig liepen zijn op de 5 stuk beter te spelen, en games met unlocked framerate al helemaal. Maarja de PS Plus collectie zorgt ook wel weer voor extra backlog enzo haha. Wel chill dat ik de ps5 PS Plus games via de website heb geclaimed destijds. Kan ik dingen als Bugsnax (best nice), Control, etc. allemaal ps5 versie spelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:53 schreef Black-Hole het volgende:
en het inkorten van m'n PS4 backlog. Dat laatste is alleen utopisch
Ik raad je aan dan (Als je hem hebt uiteraard) Borderlands 3 eens te proberenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah door mn ps5 ben ik nu zowaar mn ps4 backlog aant inkorten haha. Meeste games die matig liepen zijn op de 5 stuk beter te spelen, en games met unlocked framerate al helemaal. Maarja de PS Plus collectie zorgt ook wel weer voor extra backlog enzo haha. Wel chill dat ik de ps5 PS Plus games via de website heb geclaimed destijds. Kan ik dingen als Bugsnax (best nice), Control, etc. allemaal ps5 versie spelen.
Edit: En nu zijn ze hem weer aan het klaarmaken voor verzendingquote:Je bestelling heeft helaas vertraging opgelopen, jij ontvangt van ons bericht zodra deze is verzonden.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik raad je aan dan (Als je hem hebt uiteraard) Borderlands 3 eens te proberen
Dat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik raad je aan dan (Als je hem hebt uiteraard) Borderlands 3 eens te proberen
Je kunt er niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:14 schreef Starhopper het volgende:
Ik begin mij nu zorgen te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dit: En nu zijn ze hem weer aan het klaarmaken voor verzendingIk kan dit echt niet aan. Ik wil zeker weten dat ik hem krijg
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Die speelt zoooo heerlijk weg op de PS5
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt er niets meer aan doen.
Jouw deel zit erop.
Laat het los.
Het lot bepaalt vanaf nu.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:59 schreef Jimbo het volgende:
Even tussendoor boys, maar wat een baas in @:Rolstoelvandaal
Een tijd terug had hij gepost dat degene die hem een ps5 zou bezorgen voor Roy hem had een game naar keuze en een jaar ps+ zou krijgen.
De game had hij al verstuurd, en nu ook het jaar ps+Een man een man, zijn woord zijn woord
Wat een baas deze belg!
Amai, dat is netjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:59 schreef Jimbo het volgende:
Een tijd terug had hij gepost dat degene die hem een ps5 zou bezorgen voor Roy hem had een game naar keuze en een jaar ps+ zou krijgen.
De game had hij al verstuurd, en nu ook het jaar ps+Een man een man, zijn woord zijn woord
Wat een baas deze belg!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:59 schreef Jimbo het volgende:
Wat een baas deze belg!
Belooft is belooft hé 👍quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:59 schreef Jimbo het volgende:
Wat een baas deze belg!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, die PS4-games zijn onderdeel van PS+ collectie. Moet ik dat ook weer gaan aanschaffen.
Heeft iemand een lijst van de games?
Geen lijst van bij de hand, maar in het Dashboard op de PS5 is een apart kopje die je direct naar de Plus Collection brengt, waar je ze kan claimen/'kopen'.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, die PS4-games zijn onderdeel van PS+ collectie. Moet ik dat ook weer gaan aanschaffen.
Heeft iemand een lijst van de games?
Ik heb me zo hard ingehouden om net dit niet te antwoorden.quote:
Wel een teleurstelling als je dan bij heel wat van die games al "Gekocht" hebt staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen lijst van bij de hand, maar in het Dashboard op de PS5 is een apart kopje die je direct naar de Plus Collection brengt, waar je ze kan claimen/'kopen'.
Hier gelukkig ook. Iemand enig idee hoe snel de MM doorgaans levert? Heb er nog nooit wat besteld want Coolblue bestaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:59 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Bestelstatus is nu te zien![]()
Dan moet ik helemaal naar een ander tabblad switchen.quote:
Ik las in tweet van Mediamarkt dat ze proberen alles morgen te laten bezorgen maar dat ze het niet 100% kunnen beloven vanwege de drukte.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook. Iemand enig idee hoe snel de MM doorgaans levert? Heb er nog nooit wat besteld want Coolblue bestaat.
Daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik las in tweet van Mediamarkt dat ze proberen alles morgen te laten bezorgen maar dat ze het niet 100% kunnen beloven vanwege de drukte.
Oeh 8 april al, gaat op de wishlist.quote:
Don't Starve maar dan gemoedelijker?quote:
Ik heb anders wel alvast een accessoire-setje voor je. 100 euro.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef satecl het volgende:
Om 10:30 de hoop opgegevenJammer, maar geen paniek. Ik heb de Nintendo Switch helemaal herontdekt en heb een hele collectie* in bezit. Man man wat een mooi apparaat is dat ook.
Nee bedankt. Ik moet ook nog een 4k TV. De zon begint te schijnen dus veel zal ik niet gamen de aankomende tijd. Ik kijk in september/oktober wel weerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb anders wel alvast een accessoire-setje voor je. 100 euro.
Ik heb zelfs beide season passes aangeschaftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Die speelt zoooo heerlijk weg op de PS5
Zon?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik moet ook nog een 4k TV. De zon begint te schijnen dus veel zal ik niet gamen de aankomende tijd. Ik kijk in september/oktober wel weer
Daten? Wat is dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zon?
Is dat niet die grote bal in de lucht die dat giftige licht en die giftige warmte afgeeft?
Giftig voor echte gamers dan
Ik ga in juni / juli verhuizen en dan ga ik toch echt flink aan de backlog in de zomer. Want net gescheiden en dus tijd over. Normaal daten zit er ook nog niet in met alle corona crap en vakantie pas in oktober / november
Dus heb geen zon nodig
True.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:03 schreef Tocadisco het volgende:
Deden ze sowieso al niet door het alleen te verkopen in een bundel met wat b-merk accessoires.
Me2quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:42 schreef Q. het volgende:
Ennnn mailtje dat de bestelling geannulleerd is. Je verwacht het niet.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik sluit aan in de rij![]()
Samen uithuilen dan maar? Ik heb nog wel een Xbox namelijk
Ah, de accessoires waren op. Niet de PS5.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:20 schreef CoExist het volgende:
Mijne is niet geannuleerd.
Krijg nu alleen een andere QWare headset erbij.
In ieder geval toch weer iemand blijquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:20 schreef CoExist het volgende:
Jaquote:
Mazzelpik!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:20 schreef CoExist het volgende:
Lol hadden ze niet eens genoeg van die crappy headsets?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:20 schreef CoExist het volgende:
Op Tweakers allemaal van die stumperts die um ook nog bij MM zijn gaan bestellen terwijl hun amazon order al onderweg was.... En dan lekker stoer doen, pfff.quote:
Ja, dat kan best toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Op Tweakers allemaal van die stumperts die um ook nog bij MM zijn gaan bestellen terwijl hun amazon order al onderweg was.... En dan lekker stoer doen, pfff. Valt me op hoe vaak je ziet "ja extra voor mn neefje", jaaaajaaa.
Hadden ze überhaupt wel voorraad?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef CoExist het volgende:
Not so mazzelpik!
Nu net alsnog de mail dat ie geannuleerd is.
Wat een schurken daar bij Media-Markt.
Op Tweakers en BudgetGaming ook massaal annuleringen.
Uiterlijk juli, JULIquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
MediaMarkt tijden:
10:46-10:50 - nu verzonden
10:50-10:52 - 29 maart-5 april
10:52-later - uiterlijk juli
(Via Budgetgaming)
Ik zat op 10:54.
Net weer een annulering gehad, nu de echte van de order zelf.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef CoExist het volgende:
Not so mazzelpik!
Nu net alsnog de mail dat ie geannuleerd is.
Wat een schurken daar bij Media-Markt.
Op Tweakers en BudgetGaming ook massaal annuleringen.
Ik zit ook op juli (10:58). Naja, ik ben blij dat ik op de lijst sta. Al hoop ik voor die tijd elders een ps5 te scoren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
MediaMarkt tijden:
(Via Budgetgaming)
10:58?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zit ook op juli (10:58). Naja, ik ben blij dat ik op de lijst sta. Al hoop ik voor die tijd elders een ps5 te scoren.
Is 10:58 een meme ofzo?quote:
Oh.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is 10:58 een meme ofzo?ik heb niets met pokemon
Ooh zoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh.
Nou, dit is Slowpoke.
En je was pas om 10:58. Een beetje slow dus.
Zulke games spelen heeft dan (voor mij tenminste) als nadeel dat je in de meeste andere games al snel die uitdaging mist. Games in het algemeen mogen wel wat moeilijker. Minder handjes vasthouden en door de game geleid worden en wat meer zelf nadenken over oplossingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Drankster het volgende:
Hoe meer Souls games je speelt hoe vetter het genre wordt.
Sinds 2 uur Dark Souls 1 aan het spelen, instant hooked. Ik snap ineens de Elden Ring hype.
1046 hierquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
MediaMarkt tijden:
(Via Budgetgaming)
Wou eigenlijk 1940-45 zeggen maar die klopte niet meer.quote:
Doe niet zo, broerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik sluit aan in de rij![]()
Samen uithuilen dan maar? Ik heb nog wel een Xbox namelijk
Welcome to the Dark Sidequote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Drankster het volgende:
Hoe meer Souls games je speelt hoe vetter het genre wordt.
Sinds 2 uur Dark Souls 1 aan het spelen, instant hooked. Ik snap ineens de Elden Ring hype.
Is je box al aangekomen bij Microsoft?💃quote:
Nog niks gehoord, maatje!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is je box al aangekomen bij Microsoft?💃
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |