SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja bij mij is het natuurlijk gekomen door de bedrijfsovername terwijl ik in mijn revalidatie zat, weet niet of dat een goed iets is om in een brief te zetten, net als de aankomende operatie met een vrij lange hersteltijd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je iets verzwijgt. Een baan waar je ontslagen bent of zo. Daarom zorgen dat je goed uitlegt waarom je dat gat op je cv hebt. Dat moet je eigelijk al in je brief doen. Gewoon eerlijk zijn.
Heb ik steeds met fietsen nu.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:55 schreef gianni61 het volgende:
best fris tijdens het rennen buiten
en toch zweet ik me kapot
Met fietsen wacht ik tot er iets meer licht is.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Afknapper. Maar ik vind het ook een afknapper als iemand wel werk heeft maar totaal geen ambitie. Want ik heb dat wel en wil iemand die dat begrijpt.
Het hele verhaal niet. Maar je kunt wel in je brief aangeven dat je door de gevolgen van een auto-ongeluk een poos uit de roulatie bent. Of zoiets.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja bij mij is het natuurlijk gekomen door de bedrijfsovername terwijl ik in mijn revalidatie zat, weet niet of dat een goed iets is om in een brief te zetten, net als de aankomende operatie met een vrij lange hersteltijd.
Hier hadden ze vanavond de straatverlichting aanquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het isnu wel een beetje donker om nog buiten te zijn.
ja ik heb ook nog snel even een frisse neus gehaaldquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier hadden ze vanavond de straatverlichting aan
Ik ben nog even naar de AH geweest.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog snel even een frisse neus gehaald
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb die twee zakjes met gevulde eitjes van de Hema weggegooid. Dat zijn geen chocolade-eitjes maar palmvet-eitjes
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb om de één of andere reden echt bijna een hekel aan met familie bellen als er geen reden voor is![]()
Ja ik weet niet. Dat koetjes en kalfjes gedoe, wat moet ik daarmee. Ik hoef niet te weten dat je kip met 50% korting bij de AH heb gekocht vandaag en dat het alweer regent in nederlandquote:
ik had net Turkse geroosterde zonnepitten.quote:
* Trekt verhaal over paaseitjes weer inquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Dat koetjes en kalfjes gedoe, wat moet ik daarmee. Ik hoef niet te weten dat je kip met 50% korting bij de AH heb gekocht vandaag en dat het alweer regent in nederland
O gelukkigquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Maar als jullie dat mededelen vind ik het dan wel weer leuk
Hier kan ik het lezen en reageren wanneer ik zelf zin en tijd heb, dat is toch anders vind ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Trekt verhaal over paaseitjes weer in
Dat soort gesprekken heb ik met mijn vader ook wel. Ook niet altijd zin in, maar ik snap ook wel dat hij zijn ei af en toe kwijt moet aan iemand.
Mja, ik kan me niet voorstellen dat er veel eetbaars in zo’n klein dingetje zit sowiesoquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had net Turkse geroosterde zonnepitten.
Blijkt dat dat dus alleen maar de schillen zijnGeen idee wat het idee van die troep is maar na een mond pleeborstelgenot heb ik de hele zak in de vuilnisbak gekieperd.
Voor ons ben je dan ook een schattig groen kiwitje met twee oogjes, een muts en wat sneeuw. Daar IRL ben je waarschijnlijk gewoon het on-mormel dat je gewoon BENTquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Maar als jullie dat mededelen vind ik het dan wel weer leuk
Ja, dat vind ik ook wel fijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kan ik het lezen en reageren wanneer ik zelf zin en tijd heb, dat is toch anders vind ik
nee ik snap ook niet waar die pitten zelf dan gebleven zijn. Heb verder niet in de zak gekekenquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kan me niet voorstellen dat er veel eetbaars in zo’n klein dingetje zit sowieso
+1quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb om de één of andere reden echt bijna een hekel aan met familie bellen als er geen reden voor is![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kan me niet voorstellen dat er veel eetbaars in zo’n klein dingetje zit sowieso
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor ons ben je dan ook een schattig groen kiwitje met twee oogjes, een muts en wat sneeuw. Daar IRL ben je waarschijnlijk gewoon het on-mormel dat je gewoon BENT
Die Turk heeft je gewoon een zak verkocht die al afgekloven is door iedereen en zijn moederquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik snap ook niet waar die pitten zelf dan gebleven zijn. Heb verder niet in de zak gekekenMisschien was de onderste helft wel alsnog eetbaar geweest. Maar ja.
Denk je?quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw geval willen ze jou ook niet spreken, vermoed ik
druk druk druk drukquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke dag gehad bij Spreadsheet en Spellingchecker?
Elke dag is wel anders. Het is niet saai.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
druk druk druk druk![]()
Er was iemand boos. Dus hij riep door de telefoon dat die ons allemaal kwam uitschelden en hing die op. Stond die half uur later in de winkel.... Liep die huilend weg :p
Dat was ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
druk druk druk druk![]()
Er was iemand boos. Dus hij riep door de telefoon dat die ons allemaal kwam uitschelden en hing die op. Stond die half uur later in de winkel.... Liep die huilend weg :p
Aaawquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
druk druk druk druk![]()
dat is gewoon beroerde reclame, klanten die huilend weglopen..quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
druk druk druk druk![]()
had uien meegebracht, voor het drama effectquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is gewoon beroerde reclame, klanten die huilend weglopen..
niemand zag het :pquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is gewoon beroerde reclame, klanten die huilend weglopen..
waarheidquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niemand zag het :p
ja denk dat meneer iets mankeerde ook
Of jij was gewoon zo eng dat die in tranen uitbarstte ...quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tja, balieserpentquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of jij was gewoon zo eng dat die in tranen uitbarstte ...
je komt terug met vuurwerk?quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had uien meegebracht, voor het drama effect
WAT MOET DAT HIERquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wenkbrauw in zijn oog?quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt wel... zo'n hele Goodfellas scene ja toch...quote:
Terwijl ze al messenslijpend van achter de balie vandaan klom.quote:
was dat het maarquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GET IN ZE CHOPPAHquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was machst du hier! Ausweiss anschauwen!
Yes kijk ik nu.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens tip op TV.
NPO 3 Tigo
https://www.nu.nl/media/6(...)teit-ogen-opent.html
Ik kijk elke dag bij Buienradar naar de 14-dagen voorspelling maar zelfs daar is nog geen enkele vorm van lekker weer in zichtquote:
als je hem instelt op Saint-Tropez dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag bij Buienradar naar de 14-dagen voorspelling maar zelfs daar is nog geen enkele vorm van lekker weer in zicht
wadquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet
[..]
als je hem instelt op Saint-Trope dan?
Vandaag was de daglengte te Deventer al 12:02:54, dus de equinox is al geweestquote:
Jij bent altijd wel bij de tijd hé?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag was de daglengte te Deventer al 12:02:54, dus de equinox is al geweest
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedtijdquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, ik heb de elektrische deken vast even aangezet, en jullie weten allemaal wat dat betekent....
Wie? Ernie?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koens, had je gezien dat ze toch in dekamer zit?
Niet links en niet rechts.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Nu zeggen ze dus dat rechts heeft gewonnen maar d66 is toch niet rechts?
Ja, ik vind haar schijt irritant.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bert.
Sylvana. vanochtend toen we opstonden zat ze er nog niet in dacht ik
Trek maar een nummertjequote:Op donderdag 18 maart 2021 21:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet links en niet rechts.
[..]
Ja, ik vind haar schijt irritant.
Was vroeger centrumrechts, maar is tegenwoordig veel verder naar links geschoven.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Nu zeggen ze dus dat rechts heeft gewonnen maar d66 is toch niet rechts?
Ah zo. Ja dat zou kunnen. Nou ja das geen goede ontwikkelingquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vroeger centrumrechts, maar is tegenwoordig veel verder naar links geschoven.
Maar denk dat ze ook bedoelen dat de traditionele linkse partijen de helft van de zetels kwijt zijn en tjerrie en aanverwanten wel zetels hebben gewonnen.
Ik geef het in ieder geval op. De Nederlander vindt het kennelijk niet belangrijk, vaste banen, sociale zekerheid, sociale voorzieningen, betaalbaar onderwijs en wonen. Prima. Jullie willen rechts? Veel plezier ermee, ik ga voortaan ook voor mezelf zorgen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vroeger centrumrechts, maar is tegenwoordig veel verder naar links geschoven.
Maar denk dat ze ook bedoelen dat de traditionele linkse partijen de helft van de zetels kwijt zijn en tjerrie en aanverwanten wel zetels hebben gewonnen.
Jij kunt straks yahtzeeën als de beste!quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag net dat er in de buurt een te huis is geopend voor dementerende ouderen, meteen mijn gegevens net ingevuld voor vrijwilligerswerk smiddags. Ben benieuwd. 👌🏻
Wat ben je toch een lief mensquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag net dat er in de buurt een te huis is geopend voor dementerende ouderen, meteen mijn gegevens net ingevuld voor vrijwilligerswerk smiddags. Ben benieuwd. 👌🏻
Haha mwah heb ooit ook een tijd stage gelopen bij dementerende ouderen, valt mee hoor haha.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt straks yahtzeeën als de beste!
Oh jee De Grootvizier der Gruyčre predikt het anarchisme. Bel het leger!quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geef het in ieder geval op. De Nederlander vindt het kennelijk niet belangrijk, vaste banen, sociale zekerheid, sociale voorzieningen, betaalbaar onderwijs en wonen. Prima. Jullie willen rechts? Veel plezier ermee, ik ga voortaan ook voor mezelf zorgen.
Nee hoor... pragmatisme. Ze zoeken het maar uit.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee De Grootvizier der Gruyčre predikt het anarchisme. Bel het leger!
Ja maar vinden ze dat juist wel belangrijk maar denken ze dat geen immigratie het gaat oplossen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geef het in ieder geval op. De Nederlander vindt het kennelijk niet belangrijk, vaste banen, sociale zekerheid, sociale voorzieningen, betaalbaar onderwijs en wonen. Prima. Jullie willen rechts? Veel plezier ermee, ik ga voortaan ook voor mezelf zorgen.
Denk aan je hart kerel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor... pragmatisme. Ze zoeken het maar uit.
Wat betekent dit? Ga je emigreren naar de Kaasverdische Eilanden?quote:
Dat zeg ik dus al jaren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar vinden ze dat juist wel belangrijk maar denken ze dat geen immigratie het gaat oplossen?
Mensen die rechts stemmen hebben toch juist over het algemeen deze problemen?
Nee, ik ga genieten in en van Brabant. Voor mij en mijn geliefden. De rest... zoek... het... uit.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betekent dit? Ga je emigreren naar de Kaasverdische Eilanden?
Ja maar dan begrijpen ze de partijprogramma's dus niet. Want rechts gaat hun probleem dus niet oplossen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus al jaren.
Kennelijk vind de Nederlander het belangrijker over negers en moslims te kunnen zeuren.
Prima. Men wil rechts? Men krijgt rechts. Veel plezier met je flexibele baantjes, je verschraalde sociale voorzieningen, je verkorte WW, je nog lager minimumloon en onbetaalbare huizen. In ieder geval kun je weer negergrapjes maken.
Probeer dat dom volk maar eens duidelijk te maken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan begrijpen ze de partijprogramma's dus niet. Want recht gaat hun probleem dus niet oplossen.
Ja inderdaad. De rest kan het ook geen moer schelen.quote:
ik snap hier helemaal niks van. Neem je afscheid van al je andere kennissen of zo? In Brabant val je ook onder dit rechtse bewind he.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik ga genieten in en van Brabant. Voor mij en mijn geliefden. De rest... zoek... het... uit.
Dat is de crux. Ik heb geld zat. Dus ik loop geen risico.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap hier helemaal niks van. Neem je afscheid van al je andere kennissen of zo? In Brabant val je ook onder dit rechtse bewind he.
maar jij zou dan niet links moeten stemmen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is de crux. Ik heb geld zat. Dus ik loop geen risico.
De Brabantse nachten zijn nogal lang.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap hier helemaal niks van. Neem je afscheid van al je andere kennissen of zo? In Brabant val je ook onder dit rechtse bewind he.
Oh nou. Mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is de crux. Ik heb geld zat. Dus ik loop geen risico.
Kennelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij zou dan niet links moeten stemmen.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een collega, alleenstaande moeder, komt alleen rond door alle toeslagen die ze krijgt. Die stemt dus vvd. Ik vroeg haar waarom? Ja ze had het wel goed maar goed als het aan de vvd ligt worden al die toeslagen afgebouwd maar daar had ze niet over nagedacht
nou ja tenzij je je geld wilt inleveren natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk.
Maar ik verdom het rechts te stemmen. Dan maar blanco.
en dan stem je indirect voor de grootste partijen...quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk.
Maar ik verdom het rechts te stemmen. Dan maar blanco.
Yup. En zoals met alles in Den Haag zijn de nachten daar vooral kort en goedkoop.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
De Brabantse nachten zijn nogal lang.
Ik dacht dat dat normaal was... dat mensen met meer geld ook meer bijdragen. Dat iedereen het een beetje leuk heeft en zo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja tenzij je je geld wilt inleveren natuurlijkDe plannen van links moeten ergens door betaald worden.
Ach ze is niet de enige. Toen Cornwall massaal pro-Brexit stemde dacht er ook niemand bij na dat er dan jaarlijks 600 miljoen euro EU-subsidie zou wegvallen. Hebben ze later nog hemel en aarde lopen bewegen om dat terug te krijgen, stelletje kanslozenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had ze dus echt niet over nagedacht. Vreemd toch
van toeslagen leven en na kunnen denken gaat niet helemaal samen hequote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had ze dus echt niet over nagedacht. Vreemd toch
Dus vvd en nu d66quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan stem je indirect voor de grootste partijen...
Ja als je nog meer vermogens belasting wil betalen moet je idd links stemmen :pquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat normaal was... dat mensen met meer geld ook meer bijdragen. Dat iedereen het een beetje leuk heeft en zo.
Maar het is ikke, ikke, ikke. Nou, prima.
hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga beleggen en oppotten zodat ik zo snel mogelijk absolute zekerheid heb en deze hele rat race gedag kan zeggen.
Heb ik geen problemen mee. Als dat ook iets oplevert voor iedereen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je nog meer vermogens belasting wil betalen moet je idd links stemmen :p
Gewoon, zoveel geld hebben dat ik kan doen wat ik wil en ook niet bedreigd wordt door de grillen van een neoliberaal, rechts systeem dat de mensheid tot product en wegwerpartikel heeft gereduceerd.quote:
Je kotsts dus 99,9% van de wereldbevolking uit?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eerder domheid, egoīsme en oppervlakkigheid.
nounounouquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kotsts dus 99,9% van de wereldbevolking uit?
Wie niet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kotsts dus 99,9% van de wereldbevolking uit?
Dan liever wat kouder en gewoon droog.quote:
Jij bent ook iets.quote:
Ik hoor snacks. Hoiquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welkom bij ssssssssssssssssssserpent en snacks
Waarschijnlijk bij de vuilstortquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:02 schreef mschol het volgende:
darn, lego pakket is verzonden...
morgen niet thuis, en met dpd verzonden, dus is maar de vraag of en waar hij afgeleverd wordt.. :/
Godsamme schrikken als je dat zietquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Deze mensen vonden er 1 onder hun bed![]()
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godsamme schrikken als je dat ziet
Dat waren zeker Chinezen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook![]()
In het bericht staat staat ze gewoon zijn gaan slapen en de volgende dag hebben gebeld.
Nee dan hadden ze hem eerst in een pan gestopt voordat ze gingen slapen.quote:
Laatst koffie besteld in NL en postnl heeft het pakket overgedragen aan de meest malafide pakketbezorger in frankrijkquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat ik een shop kan aangeven of dat hij gewoon toch bij de buren beland
nou ja die grote zijn wel vegetarisch.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk zo ook even onder m'n bed. Gelukkig zijn de vleermuizen hier kleiner. En is het winter.
Ik snap echt niet wat je daar doet, heb je alleen maar horen klagen over Frankrijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Laatst koffie besteld in NL en postnl heeft het pakket overgedragen aan de meest malafide pakketbezorger in frankrijk
Die eikels hebben het niet eens hier proberen af te leveren maar direkt naar een afhaalpunt een half uur rijden hiervandaan
Hier vliegen ze in de zomer gewoon door de tuin heen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk van de zomer eens een vleermuisentocht doen. Twee jaar geleden werden ze geschrapt vanwege gebrek aan interesse en vorig jaar zaten ze meteen vol.
Die tocht gaat ook door je tuin, wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier vliegen ze in de zomer gewoon door de tuin heen.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk zo ook even onder m'n bed. Gelukkig zijn de vleermuizen hier kleiner. En is het winter.
Huhquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je daar doet, heb je alleen maar horen klagen over Frankrijk.
Je hebt er zoveel over geklaagd dat ik overweeg onze Franse vakantie af te zeggen. Viva la revolution!
Ja hier ook want ze zitten in de kerktoren om de hoek. Maar is toch anders in het bos.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier vliegen ze in de zomer gewoon door de tuin heen.
Zwanger?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb nog zoute haring met slagroom en anijs
Ja en dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:24 schreef UitStraling het volgende:
De zon schijnt en de vogeltjes zingen voortplantingsliedjes, dadelijk even twee uurtjes werken, half uurtje agenda leegmaken en los met die handel
En nu krijsen?quote:
Zie je je vriendin weer dit weekend?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:24 schreef UitStraling het volgende:
De zon schijnt en de vogeltjes zingen voortplantingsliedjes, dadelijk even twee uurtjes werken, half uurtje agenda leegmaken en los met die handel
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:59 schreef Karzai het volgende:
Zonnetje schijnt maar de krant stemt mij niet vrolijk vandaag, alleen maar corona en verkiezingsnieuws
En 19 mensen die na het eten van een schildpad dood zijn gegaan
Vorige week wat muziekinstrumenten gevonden in een loods, wat mensen opgetrommeld om valse tering herrie daar te gaan maken, en ik vond er ook veel wijn, iedereen een luchtbedje, kotsemmertje en de favoriete knuffel mee dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je je vriendin weer dit weekend?
Leoquote:
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker![]()
En het is mooi weer![]()
Flamigobadjas aan en je terras op![]()
Warme vitamines op die lange benen![]()
Moordplannetjes bedenken voor je saaie burgerlijke kutcollega's![]()
Boterhammetjes met hagelslag eten
Beetje totale schijt aan hebben, ja toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:38 schreef Karzai het volgende:
Toegangspas vergeten of verloren voor de tweede keer deze week. Moest ik weer met schaamrood op de kaken een nieuwe aanvragen
Doe je mee aan de Nederlandse variant van Storage Wars?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week wat muziekinstrumenten gevonden in een loods, wat mensen opgetrommeld om valse tering herrie daar te gaan maken, en ik vond er ook veel wijn, iedereen een luchtbedje, kotsemmertje en de favoriete knuffel mee dus.
Or we get fucking arrested
Moest even goolegen maar dat vind ik denk ik wel het meest irritante programma ooit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je mee aan de Nederlandse variant van Storage Wars?
Yeeeeeeep!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest even goolegen maar dat vind ik denk ik wel het meest irritante programma ooit.
Idemquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verschrikkelijk programma inderdaad. O kijk een kartonnen doos met rommel erin *kaching* $200.
Maar denk dat Pawn stars nog net wat erger is.
Ze vinden ook nooit gewoon alleen ouwe onderbroeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verschrikkelijk programma inderdaad. O kijk een kartonnen doos met rommel erin *kaching* $200.
Maar denk dat Pawn stars nog net wat erger is.
melk en zoetje graagquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Nou, nog een kopje koffie en dan ben ik wel klaar voor contractverlenging of niet, come and get some motherfuckers![]()
Dank jequote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schenkt kopje koffie in maar zonder zoetje, dat zijn kwaadaardige omapilletjes.
Jaloers.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week wat muziekinstrumenten gevonden in een loods, wat mensen opgetrommeld om valse tering herrie daar te gaan maken, en ik vond er ook veel wijn, iedereen een luchtbedje, kotsemmertje en de favoriete knuffel mee dus.
Or we get fucking arrested
ja, dat hoef ik dus al niet meer te doenquote:
Wij zoeken ook nog mensen mocht je contract niet verlengd worden. Kunnen vast iets leuks bedenken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Nou, nog een kopje koffie en dan ben ik wel klaar voor contractverlenging of niet, come and get some motherfuckers![]()
ja erfgename van je moeder?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg vandaag een brief van de belastingdienst en er staat als naam erven - naam van mijn moeder -. Hmm oke?
Dat had ik laatst ook, maar die was nog voor mn vader.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg vandaag een brief van de belastingdienst en er staat als naam erven - naam van mijn moeder -. Hmm oke?
je zit nog op hetzelfde contract?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ik sta zo bij nuon.
erven van naam vader.
Gaat alles mis?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:24 schreef Karzai het volgende:
Maar even naar de bedrijfstuin rustig wakker worden, dit gaat niet goed anders
Mijn kop zal er niet afgaan maar ik denk wel dat het me erg aangerekend gaat worden als we een bepaalde klant verliezen, ik ging gisteren helemaal langs de plint los tegen ze omdat ik signalen opving dat ze toch de stap wilden maken om ergens anders dan bij US onder de paraplu te kruipen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zoeken ook nog mensen mocht je contract niet verlengd worden. Kunnen vast iets leuks bedenken.
Die is mooi ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
33 jaar en mag elke dag een rondje 'vliegen'![]()
https://fb.watch/4k5__NG2tR/
Hier zijn we heel hard op weg om een klant die ik ooit binnengehouden heb te vervreemden van ons, doet me beetje pijn in mijn hart omdat te zien gebeuren. Leuk dat het de nieuwe aandeelhouder niet zoveel boeit dat we externe klanten aanhouden, maar voor je zelfstandigheid is het wel handig. Geen zin om een club te worden die maar gewoon dom dingen uit gaat voeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kop zal er niet afgaan maar ik denk wel dat het me erg aangerekend gaat worden als we een bepaalde klant verliezen, ik ging gisteren helemaal langs de plint los tegen ze omdat ik signalen opving dat ze toch de stap wilden maken om ergens anders dan bij US onder de paraplu te kruipen.
Maar heeyyy, ik wilde hierna eigenlijk niks meer gaan uitvoeren en rentenieren maar als je wat heel erg leuks en spannends voor me hebt dan kom ik wel bij jullie "werken" hoor
Hoi! Hoe gaat het met u deze fraaie voormiddag?quote:
d0durquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
hallotjes
De zon schijnt
De eerste mails zijn alweer de deur uit
Gisteren nieuwe kaartjes gehaald
Straks trainen
Na de aanvankelijke opstartproblemen gaat alles op rolletjes richting het weekendquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi! Hoe gaat het met u deze fraaie voormiddag?
Help ik kan niet meer stoppen ze te typen
Ja dit is simpelweg de grootste klant die we hebben wereldwijd en ik ken best wel wat mensen daar erg goed door de jaren heen en ik zat steeds bij de contractbesprekingen, kreeg ik appjes van die gasten dat ze helemaal geen klik hadden met de sales zwaargewichten en met onze Amerikaans CEO die ze voor de kiezen kregen van onze kant uit, zucht...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn we heel hard op weg om een klant die ik ooit binnengehouden heb te vervreemden van ons, doet me beetje pijn in mijn hart omdat te zien gebeuren. Leuk dat het de nieuwe aandeelhouder niet zoveel boeit dat we externe klanten aanhouden, maar voor je zelfstandigheid is het wel handig. Geen zin om een club te worden die maar gewoon dom dingen uit gaat voeren.
magic kaartjesquote:
Weekendquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na de aanvankelijke opstartproblemen gaat alles op rolletjes richting het weekend
En met u?
wouwquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weekend.
En ja hier ook wel goed, ik heb een hele vermakelijke ochtend omdat ik gisteren in deftig Nederlands een anonieme e-mail naar twee collega's met wie ik goed bevriend ben gestuurd heb, waarvan de inhoud er praktisch gezien op neer komt dat ik een oude foto van ze tegenkwam en dat ze toen nog kort haar hadden en dat ze nu onverzorgd lang haar hebben. Ze willen dus blijkbaar zo graag weten wie het gedaan heeft, dat ze het bericht ergens geplaatst hebben waar het hele bedrijf het kan lezen![]()
![]()
. En ze verdenken inmiddels een andere collega.
nijnerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weekend.
En ja hier ook wel goed, ik heb een hele vermakelijke ochtend omdat ik gisteren in deftig Nederlands een anonieme e-mail naar twee collega's met wie ik goed bevriend ben gestuurd heb, waarvan de inhoud er praktisch gezien op neer komt dat ik een oude foto van ze tegenkwam en dat ze toen nog kort haar hadden en dat ze nu onverzorgd lang haar hebben. Ze willen dus blijkbaar zo graag weten wie het gedaan heeft, dat ze het bericht ergens geplaatst hebben waar het hele bedrijf het kan lezen![]()
![]()
Kerel liet me gisteren de Kaiju's zien.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weekend.
![]()
Wow waarom voelt het ineens alsof het 2012 isquote:
Ik weet dat ik veel terug krijgquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo kon eindelijk mijn belasting aangifte doen en ja hoor dokken natuurlijk
wok kan datquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow waarom voelt het ineens alsof het 2012 is![]()
.
ach, toen was jij net van de basisschoolquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow waarom voelt het ineens alsof het 2012 is![]()
.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik veel terug krijg
En daar dus nog een paar maanden op moet wachten
Lekker lullig ditquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weekend.
![]()
Koop een huis, dan kun je volgend jaar ook veel terug vragenquote:
Nee zit hier wel goed zo. dag minder werken zal helpen maar jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koop een huis, dan kun je volgend jaar ook veel terug vragen
Verharen Ierse en Schotse vrouwen op latere leeftijd dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit is simpelweg de grootste klant die we hebben wereldwijd en ik ken best wel wat mensen daar erg goed door de jaren heen en ik zat steeds bij de contractbesprekingen, kreeg ik appjes van die gasten dat ze helemaal geen klik hadden met de sales zwaargewichten en met onze Amerikaans CEO die ze voor de kiezen kregen van onze kant uit, zucht...
Dus gisteren maar de stoute schoenen aangetrokken en ze bij elkaar gebeld in een meeting want ik ben toch degene waar ze het meest mee te maken hebben, ik had ze een flesje whisky toegezonden en eigenlijk hebben we het alleen over muziek, welk huisdier het minst haart en over Ierse en Schotse vrouwen op wat latere leeftijd gehad
SPOILER: Het originele bericht van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De ontknoping vanochtendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
Het maakt me niet uit dat het niet overal helemaal klopt, ik had gewoon even zin in een zorgvuldig uitgewerkte troll.
SPOILER: Het originele bericht van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeetje, wat een taal.SPOILER: De ontknoping vanochtendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ken je niet hoor.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Waarom eigenlijk? Ze zijn twee van mijn beste vrienden, ze maken elkaar continu belachelijk om hun huidige coronakapsel en ik heb de e-mail alleen naar hen gestuurd. Zij kozen er vervolgens zelf voor om het met het hele bedrijf te delen. Het is een oprechte vraag want ik zie niet in hoe dit lullig is in deze contextquote:
Het maakt me niet uit dat het niet overal helemaal klopt, ik had gewoon even zin in een zorgvuldig uitgewerkte troll.
SPOILER: Het originele bericht van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig!SPOILER: De ontknoping vanochtendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen als knokploeg zal ze niet heet indrukwekkend overkomenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijner mag in het vervolg de aanmaningen gaan schrijven voor wanbetalende klanten van bedrijf Zwartbalkje Inc.
Nee ik moet het zeer zeker niet van mijn fysieke kracht hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen als knokploeg zal ze niet heet indrukwekkend overkomen
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koop een huis, dan kun je volgend jaar ook veel terug vragen
Lijkt me serieus wel lollig.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijner mag in het vervolg de aanmaningen gaan schrijven voor wanbetalende klanten van bedrijf Zwartbalkje Inc.
Als het rode haar grijs kleurt worden het vooral matriarchale bijna mythische wezens met haar op de tanden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verharen Ierse en Schotse vrouwen op latere leeftijd dan?
geeft niet. the pen is mightier than the swordquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik moet het zeer zeker niet van mijn fysieke kracht hebben.
bij een 2e huis niet?quote:
Enige wat je af kan trekken zijn hypotheekdingenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet. the pen is mightier than the sword
[..]
bij een 2e huis niet?
SPOILER: Het originele bericht van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwehehehehe.SPOILER: De ontknoping vanochtendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar hun actie als ze je achterhalen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet meer verharen klinkt ook niet top. Want kaal enzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verharen Ierse en Schotse vrouwen op latere leeftijd dan?
Ik heb dat tweede bericht dus niet-anoniem onder hun oproep aan het hele bedrijf geplaatst, maar mensen hebben er al overheen gespamd dus volgens mij gaan ze het nooit lezenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehehe.
Ik ben benieuwd naar hun actie als ze je achterhalen.
ZON EN BIERquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen op deze zonovergoten morgen. Vandaag wederom 4:05 langer zonlicht dan gisterenHierna gaat de daglengtetoename weer achteruit tot hij midden in de zomer nul wordt.
Het oudste recept ter wereld is dat voor bier
Het enige dat nog ontbreekt is een grote wei met een podiumquote:
Wel leuker als er dan ook iemand op het podium staatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het enige dat nog ontbreekt is een grote wei met een podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |