SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja bij mij is het natuurlijk gekomen door de bedrijfsovername terwijl ik in mijn revalidatie zat, weet niet of dat een goed iets is om in een brief te zetten, net als de aankomende operatie met een vrij lange hersteltijd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je iets verzwijgt. Een baan waar je ontslagen bent of zo. Daarom zorgen dat je goed uitlegt waarom je dat gat op je cv hebt. Dat moet je eigelijk al in je brief doen. Gewoon eerlijk zijn.
Heb ik steeds met fietsen nu.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:55 schreef gianni61 het volgende:
best fris tijdens het rennen buiten
en toch zweet ik me kapot
Met fietsen wacht ik tot er iets meer licht is.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Afknapper. Maar ik vind het ook een afknapper als iemand wel werk heeft maar totaal geen ambitie. Want ik heb dat wel en wil iemand die dat begrijpt.
Het hele verhaal niet. Maar je kunt wel in je brief aangeven dat je door de gevolgen van een auto-ongeluk een poos uit de roulatie bent. Of zoiets.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja bij mij is het natuurlijk gekomen door de bedrijfsovername terwijl ik in mijn revalidatie zat, weet niet of dat een goed iets is om in een brief te zetten, net als de aankomende operatie met een vrij lange hersteltijd.
Hier hadden ze vanavond de straatverlichting aanquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het isnu wel een beetje donker om nog buiten te zijn.
ja ik heb ook nog snel even een frisse neus gehaaldquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier hadden ze vanavond de straatverlichting aan
Ik ben nog even naar de AH geweest.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog snel even een frisse neus gehaald
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb die twee zakjes met gevulde eitjes van de Hema weggegooid. Dat zijn geen chocolade-eitjes maar palmvet-eitjes
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb om de één of andere reden echt bijna een hekel aan met familie bellen als er geen reden voor is![]()
Ja ik weet niet. Dat koetjes en kalfjes gedoe, wat moet ik daarmee. Ik hoef niet te weten dat je kip met 50% korting bij de AH heb gekocht vandaag en dat het alweer regent in nederlandquote:
ik had net Turkse geroosterde zonnepitten.quote:
* Trekt verhaal over paaseitjes weer inquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Dat koetjes en kalfjes gedoe, wat moet ik daarmee. Ik hoef niet te weten dat je kip met 50% korting bij de AH heb gekocht vandaag en dat het alweer regent in nederland
O gelukkigquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Maar als jullie dat mededelen vind ik het dan wel weer leuk
Hier kan ik het lezen en reageren wanneer ik zelf zin en tijd heb, dat is toch anders vind ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Trekt verhaal over paaseitjes weer in
Dat soort gesprekken heb ik met mijn vader ook wel. Ook niet altijd zin in, maar ik snap ook wel dat hij zijn ei af en toe kwijt moet aan iemand.
Mja, ik kan me niet voorstellen dat er veel eetbaars in zo’n klein dingetje zit sowiesoquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had net Turkse geroosterde zonnepitten.
Blijkt dat dat dus alleen maar de schillen zijnGeen idee wat het idee van die troep is maar na een mond pleeborstelgenot heb ik de hele zak in de vuilnisbak gekieperd.
Voor ons ben je dan ook een schattig groen kiwitje met twee oogjes, een muts en wat sneeuw. Daar IRL ben je waarschijnlijk gewoon het on-mormel dat je gewoon BENTquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Maar als jullie dat mededelen vind ik het dan wel weer leuk
Ja, dat vind ik ook wel fijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kan ik het lezen en reageren wanneer ik zelf zin en tijd heb, dat is toch anders vind ik
nee ik snap ook niet waar die pitten zelf dan gebleven zijn. Heb verder niet in de zak gekekenquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kan me niet voorstellen dat er veel eetbaars in zo’n klein dingetje zit sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |