's nachts wakker worden door ruzie in de tent.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:41 schreef Felagund het volgende:
Ik had dit nog gemist:
https://www.telegraaf.nl/(...)artij-het-niet-haalt
Op naar de BenB van Henk.
Corona en/of leiderschap op den korte termijn. Veel verder hoeven we niet te zoeken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kamp Omzicht krijgt klap op klap.
Haga wel erg dichtbij Baudet, kutkerona.
Mooi man, Haga lijkt me ook wel zo'n smerige opportunistische potentaat die nog een keer gaat proberen te macht te grijpen daar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:15 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Als Van Haga snel is, kan ie nog net met zijn nieuwe afsplitsing straks bij Arib aanschuiven.
Hiermee wil je zeggen dat gemiddelde FvD-kiezer niet hersenloos is?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch helemaal niet realistisch om te verwachten dat Omzicht MEER stemmen krijgt dan de partijleider? De gemiddelde hersenloze kiezer kruist gewoon het bovenste vakje aan van hun partij.
Ik had wel verwacht dat hij er dichter bij zou zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch helemaal niet realistisch om te verwachten dat Omzicht MEER stemmen krijgt dan de partijleider? De gemiddelde hersenloze kiezer kruist gewoon het bovenste vakje aan van hun partij.
Dus, nu hopen op een afsplitsing?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Zeker de bejaarden die op het CDA stemmen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Sjerrie is wel een enorme splijtzwam natuurlijk. Ik heb vorige verkiezingen ook bewust op Theo gestempt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hiermee wil je zeggen dat gemiddelde FvD-kiezer niet hersenloos is?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Mona had toen ook wel een hele campagne in Volendam eoquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
1 van Haersma Buma, S. (m) * Voorburg 788.073
2 Keijzer, M.C.G. (v) * Edam-Volendam 165.384
4 Omtzigt, P.H. (m) * Enschede 97.638
44 von Martels, M.R.H.M. (m) * Dalfsen 21.510
Dit was 2017 dus wat dat betreft verhoudingsgewijs wel veel stemmen ja.
2012:
1 van Haersma Buma, S. (m) * Voorburg 517.397
2 Keijzer, M.C.G. (v) * Ilpendam 127.446
39 Omtzigt, P.H. (m) * Enschede 36.750
3 de Rouwe, S. (m) * Bolsward 15.814
4 Knops, R.W. (m) Hegelsom 8.466
Dat zou je van Pieter ook wel een beetje kunnen zeggen toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona had toen ook wel een hele campagne in Volendam eo
Vroeger was niet alles beter.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter.
Mag dit in het buitenland zijn en over 3 jaar in Ik Vertrek komen ajb.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Krol haalde met zijn partij niet genoeg stemmen om in de Tweede Kamer te blijven. Bij de pakken neerzitten, doet hij niet. "Negativiteit past niet bij mij. Ik ga een bed and breakfast beginnen én door met mijn strijd."
Klaver moet even diep in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
Knap dat ze bij GL & SP momenteel de ''Nothing to see here, move along'' tactiek hanteren.
Ik vond Marijnissen erg goed deze campagne, maar de SP moet haar stem helemaal niet bij mij halen. Ze zijn te braaf en lijken te veel op de PvdA en GroenLinks.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
Knap dat ze bij GL & SP momenteel de ''Nothing to see here, move along'' tactiek hanteren.
Ik gok dat ze vast ergens denken dat ze het viezieke contact met de kiezer denken te missen, maar dit soort Irakese toestanden kunnen niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klaver moet even diep in de spiegel kijken.
Een typische auto van mensen van het platteland. Heeft niks met boeren te maken. Wij in de regio rijden allemaal in zo'n dingquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hoe komen jullie er nou bij dat de Boerenburgerbeweging er is voor de boeren?!
Wat goed is voor de Boer is goed voor de Burger!quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik heb hier zo geen zin in de komende jaren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hardop lachen. Dit wordt 4 jaar slapstick.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Echt niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een typische auto van mensen van het platteland. Heeft niks met boeren te maken. Wij in de regio rijden allemaal in zo'n ding
Wanneer je met een bak van een ton het binnenhof op aan het rijden bent, denk je toch aan een iets ander voertuig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:En toch doet WVA wel wat voor roglic, maar roglic nooit iets voor WVA. Terwijl WVA minstens zoveel wint. Ik vind absoluut niet dat roglic zijn programma moet omgooien of wat dan ook, maar ze hadden hem bij voorbaat al afgemeld voor MSR. Terwijl MSR de ideale koers is waar roglic dan iets terug zou kunnen doen? Volgens mij is vanuit JV de intentie er ook totaal niet toe, ik snap dat niet. Als Roglic met WVA een dag helpen aan zijn conditie werkt en WVA daardoor een serieuze knecht bij zich heeft in de finale, welke partij zou dan nog ontevreden kunnen zijn?
Lol wat heb je daar ook verder aan in MSR, het enige wat die jongens hoeven te doen is WVA naar de Poggio rijden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Even wat anders dan polletiek, een hoop leuke rubrieken in deze reacties
[..]
Dat ja, en dan maar bidden dat ie zaterdag een keer beter is dan Thieu en Juul.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol wat heb je daar ook verder aan in MSR, het enige wat die jongens hoeven te doen is WVA naar de Poggio rijden.
Vreemd dat ze Roglic niet hebben meegenomen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol wat heb je daar ook verder aan in MSR, het enige wat die jongens hoeven te doen is WVA naar de Poggio rijden.
Roglic zou best ook wat kunnen uitrichten in MSR.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat nu om knechten. Waarom zou Roglic dat moeten doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic zou best ook wat kunnen uitrichten in MSR.
Ik denk dat Zabel wint.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat als Julian vooraan zit en Ballero en/of Bennett daarachter in een groep op een seconde of tien à vijf. Wat als UAE met drie sprinters in het peloton zit dat gaat sprinten voor de zege? Wat als Sagan zegt geweldige benen te hebben terwijl Ackermann mee is? Wat als Ewan mee de Poggio overgaat terwijl Gilbert kans voor 5 ziet?
Roglic knechtte nog in rit 1 van de Dauphiné vorig jaarquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Even wat anders dan polletiek, een hoop leuke rubrieken in deze reacties
[..]
Dat is niet heel zinvol nee. Maar als je hem als schaduwkopman mee neemt dan heb je meer kansen om te winnen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat nu om knechten. Waarom zou Roglic dat moeten doen.
Mediacourantgod.quote:Dirk Kuyt is nou niet bepaald het meesterwerk van onze schepper, maar lange tijd kon hem dat geen moer schelen. Zeventien jaar lang was hij getrouwd met Gertrude, maar toen dat huwelijk in juni op de klippen liep, moest Dirk de singlesmarkt op. Vlak daarvoor maakte hij eerst een stop bij de botoxboer, waar hij het hele assortiment leeg kocht.
Narcisten gonna narcistquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Baudet wil het initiatief nemen tijdens de formatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |