quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:30 schreef Mikeytt het volgende:
Weinig mis met VVD. Zin in onze samenwerking komende jaren
Omdat mensen in een crisis graag dingen hetzelfde willen houden. Zekerheid tegenover onzekerheid van een geheel nieuw kabinet waarvan je bij god niet weet wat ze gaan doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:21 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat ik me bij zulke uitspraken dan afvraag...
Als het echt zo slecht gaat met NL, waarom kiezen dan zoveel mensen toch VVD (of algemeen meer centrum rechts)? Blijkbaar is het dus zo slecht nog niet.
En "blinde mensen", ja het gros van de bevolking is vast blind...
Wat heeft rutte allemaal goed gedaan dan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:30 schreef Mikeytt het volgende:
Weinig mis met VVD. Zin in onze samenwerking komende jaren
Dankzij de aanpassing in de belastingen heb ik toen ik bij mijn huidige werkgever begon meteen een vast contract gehad ipv een tijdelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:24 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Wat heeft rutte allemaal goed gedaan dan.
Denken dat D66 niet gaat regerenquote:
Als hij betalend lid is wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:31 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Denken dat jij ook maar iets te vertellen hebt met je "onze".
Ik ben gewoon lid.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:31 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Denken dat jij ook maar iets te vertellen hebt met je "onze".
Tuurlijk jongen. Dat verzin je er net even bij na de tip.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lid.d66 is gewoon een democratische partij.
Niks meer te zeggen hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:34 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Dat verzin je er net even bij na de tip.
Ik ben nooit lid geweest van BIJ1. Ga je nu echt dingen verzinnen omdat je niks te zeggen hebt?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:41 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
vvd bij1 d66 waar ben je allemaal al lid van trolletje?
Je bent sowieso nergens lid van. Enige wat je steeds veranderd is je ui van vvd naar bij1 nu weer d66. Als een echte troll.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben nooit lid geweest van BIJ1. Ga je nu echt dingen verzinnen omdat je niks te zeggen hebt?
Ach, maak je niet zo druk om deze trol. Voorgaande jaren was hij nog een hardcore libertariërquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:44 schreef M.Ritcher het volgende:
Je bent sowieso nergens lid van. Enige wat je steeds veranderd is je ui van vvd naar bij1 nu weer d66. Als een echte troll.
Haha, niks te zeggen hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:44 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Je bent sowieso nergens lid van. Enige wat je steeds veranderd is je ui van vvd naar bij1 nu weer d66. Als een echte troll.
Nu is dat het enige wat jij te zeggen hebt dat ik niets te zeggen heb terwijl jij niets te zeggen hebt buiten dat ik niets te zeggen heb. Je zegt dus eigenlijk steeds niets meer dan dat ik niets te zeggen heb.quote:
Geen leuke pics van liberale meisjes?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ach, maak je niet zo druk om deze trol. Voorgaande jaren was hij nog een hardcore libertariër
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Geen leuke pics van liberale meisjes?
Goed genoeg.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Google kwam met deze suggesties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |