Dat lijkt me nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Of plotselinge zelfreflectie, dat hij met enigszins normaal gedrag gisteren met afstand de allergrootste had kunnen zijn.
Wat niet, dat hij aan zelfreflectie doet (lijkt me ook sterk), of dat hij de grootste zou zijn geweest?quote:
De zelfreflectie, dan zou hij eerst professionele hulp moeten hebben gezocht.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat niet, dat hij aan zelfreflectie doet (lijkt me ook sterk), of dat hij de grootste zou zijn geweest?
Aafke Romeinquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Linkse meltdowns, Geniet0n.
Op de een of andere manier, ondanks dat hij een totaal politiek lichtgewicht is, ben ik wel blij voor Jetten. Zichzelf gewogen en zichzelf te licht bevonden, pas op de plaats gemaakt voor een betere. Kijk je mee, Wopke?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4 voor lasbrilWat je er ook van vindt toch wel knap in zo'n korte tijd.
Hij was ook wel oprecht blij, dat zie ik Wopke nog niet zo snel zijn voor een ander.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op de een of andere manier, ondanks dat hij een totaal politiek lichtgewicht is, ben ik wel blij voor Jetten. Zichzelf gewogen en zichzelf te licht bevonden, pas op de plaats gemaakt voor een betere. Kijk je mee, Wopke?
Nu toch weer Bij1quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
Bij1 eerst op een zetel, met een triomfantelijke reactie komen en vervolgens toch 0 halen stond wel vrij hoog op mijn verlanglijstje.
Volgens ANP nu weer wel op 1 zetel, erg jammer. Hun stemmer zit vooral in de grote stad, waar nog veel geteld moet worden. Mislopen op een stem of 30 zou fantastisch zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
Bij1 eerst op een zetel, met een triomfantelijke reactie komen en vervolgens toch 0 halen stond wel vrij hoog op mijn verlanglijstje.
Je vergeet het kopstok:quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik geniet.
Maar die was al gepost door Koffieplanter én Mani89.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je vergeet het kopstok:
[ twitter ]
Dat had ik ook wel kunnen wetenquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die was al gepost door Koffieplanter én Mani89.
Jesse zou hetzelfde moeten doen, alleen, er is geen duidelijk betere voorradig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op de een of andere manier, ondanks dat hij een totaal politiek lichtgewicht is, ben ik wel blij voor Jetten. Zichzelf gewogen en zichzelf te licht bevonden, pas op de plaats gemaakt voor een betere. Kijk je mee, Wopke?
Ik vond het wel treurig dat het rondom wonen niet verder ging dan 'Iedereen wil meer woningen bouwen' in plaats van hoe/wie/wat/waar en waarom we afgelopen jaren daar niet verder in zijn opgeschoten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Misschien had de media hier wat meer nadruk op mogen leggen in plaats van al die nietszeggende debatten Wilders vs Rutte. Als je naar beleid van de afgelopen 10 jaar kijkt had je deze verkiezingen moeten framen als huidige trend vs sociaal-economisch linkser beleid en strenger klimaatbeleid.
Maar ze halen gewoon een zetel. Terecht ook, iedereen ter rechterzijde is zo geobsedeerd met Sylvana - verantwoordelijk voor al het genderneutrale kwaad - dat ze duidelijk groot en belangrijk genoeg zijn voor een zetel. Kan je niets van zeggen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
Rutte zegt gewoon bij elk links idee: ja, dat vind ik ook belangrijk. En niemand denkt dan: goh, waarom heeft hij daar dan de afgelopen 10 jaar niets mee gedaan. Nee hoor, gewoon in mee gaan. De analyses de afgelopen maand ook dat de VVD naar links zou zijn opgeschoven, hoe krijg je het gedrukt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vond het wel treurig dat het rondom wonen niet verder ging dan 'Iedereen wil meer woningen bouwen' in plaats van hoe/wie/wat/waar en waarom we afgelopen jaren daar niet verder in zijn opgeschoten.
Inmiddels wel weer ja, erg jammer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar ze halen gewoon een zetel. Terecht ook, iedereen ter rechterzijde is zo geobsedeerd met Sylvana - verantwoordelijk voor al het genderneutrale kwaad - dat ze duidelijk groot en belangrijk genoeg zijn voor een zetel. Kan je niets van zeggen.
Niet meer dan terecht dus. We kunnen ook wel elke VVD/FvD-zetel gaan betreuren, maar die trekken nou eenmaal ook kiezers. Een partij/beweging die overal met de haren bijgesleept wordt om je tegen af te zetten, hoort ook in de kamer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inmiddels wel weer ja, erg jammer.
Ja als ze het halen dan halen ze het.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dus. We kunnen ook wel elke VVD/FvD-zetel gaan betreuren, maar die trekken nou eenmaal ook kiezers. Een partij/beweging die overal met de haren bijgesleept wordt om je tegen af te zetten, hoort ook in de kamer.
Ik zie alweer allemaal reacties over het roer omgooien bij links. Maar de PVV trekt stemmen met zich afzetten tegen couscous eten, FvD met zich afzetten tegen coronamaatregelen, de VVD ontkent gewoon glashard elk probleem of zegt dat zij de beste partij zijn om de puinhopen van 10 jaar VVD op te ruimen, en dan heb je ook nog dat mensen denken dat D66 links is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Misschien had de media hier wat meer nadruk op mogen leggen in plaats van al die nietszeggende debatten Wilders vs Rutte. Als je naar beleid van de afgelopen 10 jaar kijkt had je deze verkiezingen moeten framen als huidige trend vs sociaal-economisch linkser beleid en strenger klimaatbeleid.
Ik verwacht (en mag toch hopen) dat D66 niet zomaar met JA21 in zee gaat. Qua klimaatbeleid gaan die elkaar nooit vinden lijkt mequote:Op donderdag 18 maart 2021 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede Kamer
VVD + D66 + CDA = 74 zetels
Eerste Kamer
VVD + D66 + CDA = 28 zetels
JA21 TK 4 zetels EK 8 zetels (indien hele Fractie-Nanninga meedoet)
GL + PVDA TK 16 zetels EK 14 zetels
Benieuwd wat Rutte wil. Kleine meerderheid in TK om dan sprokkelen bij EK?
Nee dat lijkt me ook niet heel realistisch maar ik wou even kijken wat de mogelijkheden zijn. Echt makkelijk wordt het niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik verwacht (en mag toch hopen) dat D66 niet zomaar met JA21 in zee gaat. Qua klimaatbeleid gaan die elkaar nooit vinden lijkt me
Wat is die kleine meerderheid in TK dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede Kamer
VVD + D66 + CDA = 74 zetels
Eerste Kamer
VVD + D66 + CDA = 28 zetels
JA21 TK 4 zetels EK 8 zetels (indien hele Fractie-Nanninga meedoet)
GL + PVDA TK 16 zetels EK 14 zetels
Benieuwd wat Rutte wil. Kleine meerderheid in TK om dan sprokkelen bij EK?
10 jaar geleden had je nog Van der Leegte die riep KNMI op te heffen en Nepperus die riep na een paar weken koud weer dat men maar onafhankelijk onderzoek moet doen na een paar weken koud weer. Dus ik denk dat de VVD wel degelijk iets meer naar links is opgeschoven. Ook spreken ze nu van dat ze een sterke overheid willen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Rutte zegt gewoon bij elk links idee: ja, dat vind ik ook belangrijk. En niemand denkt dan: goh, waarom heeft hij daar dan de afgelopen 10 jaar niets mee gedaan. Nee hoor, gewoon in mee gaan. De analyses de afgelopen maand ook dat de VVD naar links zou zijn opgeschoven, hoe krijg je het gedrukt.
En PvdA had gezegd niet zonder GL te gaan regeren toch? Al is het ook maar de vraag wat die "belofte" waard isquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:22 schreef VoMy het volgende:
VVD + CDA + D66 + PvdA zou voor de hand liggen, behalve dat ik denk dat CDA/D66 nóg meer dan in het vorige kabinet op onder meer stikstof een tegengestelde kant op willen.
Ik wist dit niet, maar mijn hemel, waarom stemmen mensen op deze partijquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
10 jaar geleden had je nog Van der Leegte die riep KNMI op te heffen en Nepperus die riep na een paar weken koud weer dat men maar onafhankelijk onderzoek moet doen na een paar weken koud weer. Dus ik denk dat de VVD wel degelijk iets meer naar links is opgeschoven. Ook spreken ze nu van dat ze een sterke overheid willen.
Links heeft niet overtuigend kunnen brengen dat links een land kan leiden zoals dat in Denemarken gebeurt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Omdat veel VVD-stemmers het goed hebben. Omdat VVD de kunst verstaat van de tijdsgeest aanvoelen en daar een paar meter mee bewegen. Omdat de VVD Rutten de Keronakriesisleider heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik wist dit niet, maar mijn hemel, waarom stemmen mensen op deze partijzodat ze na 10 jaar kunnen ontdekken dat ze 10 jaar geleden echt hele domme dingen zeiden en het nu nog een keer mogen proberen? Doe het dan gewoon eens in een keer goed. De economie is ook nog steeds niet hersteld van het desastreuze VVD-beleid tijdens de crisis.
Allemaal waar. Zolang Mark de Manager er is, blijven ze groot. Daarna wordt het een groot zwart gat, alles kan gebeuren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat veel VVD-stemmers het goed hebben. Omdat VVD de kunst verstaat van de tijdsgeest aanvoelen en daar een paar meter mee bewegen. Omdat de VVD Rutten de Keronakriesisleider heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |