Dit is wel fascinerend ja.quote:
Normen en waarden = alle buitenlanders eruit gooien en alle horeca openquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel fascinerend ja.
Hoewel ik me ook afvraag hoe mensen normen en waarden zouden omschrijven en waarom dat dan zo belangrijk zou zijn.
Mijn normen en waarden zijn zwart en piet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoewel ik me ook afvraag hoe mensen normen en waarden zouden omschrijven en waarom dat dan zo belangrijk zou zijn.
Dat past dan wel weer goed bij de uitslag.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Normen en waarden = alle buitenlanders eruit gooien en alle horeca open
En gezondheidszorg = Mark hep ons door de keronacrisis gesleeptquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat past dan wel weer goed bij de uitslag.
Ja Omzicht heeft de potentie om rechts en extreemrechts leeg te vreten zoals Kaag nu doet bij linkSS. Wobke is een nikszeggende paljas.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er is wel weerstand, maar het wordt alsmaar duidelijker dat Omtzigt electoraal zo veel beter kan scoren. En voor welk electoraal verlies is men precies bang? Misschien een zeteltje naar VVD, eentje naar CU, eentje naar D66? Er ligt echt een gigantisch electoraat klaar.
Je zal stromingen hebben binnen het CDA. Ik denk dat de stroming Omtzigt+Sywert het nu gaat overnemen.
De uitslag op Urk is zoals altijd weer fascinerend.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:55 schreef Steven184 het volgende:
In Katwijk heeft JezusLft toch 0,1% van de stemmen gekregen.
Van mij mag ie voor zichzelf beginnnen. Lekker Rutte IV slopen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja Omzicht heeft de potentie om rechts en extreemrechts leeg te vreten zoals Kaag nu doet bij linkSS. Wobke is een nikszeggende paljas.
Maar dat ligt toch ook gewoon aan de partijleiders zelf? Ik heb niet alle debatten gezien, maar er waren genoeg debatten waar ze zelf een onderwerp konden kiezen om over te debatteren. Toen werd er ook meestal voor dezelfde onderwerpen gekozen waarbij iedereen de standpunten al kon uittekenen..quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Misschien had de media hier wat meer nadruk op mogen leggen in plaats van al die nietszeggende debatten Wilders vs Rutte. Als je naar beleid van de afgelopen 10 jaar kijkt had je deze verkiezingen moeten framen als huidige trend vs sociaal-economisch linkser beleid en strenger klimaatbeleid.
Hoeveel keer heeft een linkse partij tegen Rutte mogen debatteren? D66 en CDA gaan niet over de toeslagenaffaire beginnen en als Wilders het doet schiet je er niets mee op, want die blijft na de verkiezingen toch wel aan de zijlijn staan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch ook gewoon aan de partijleiders zelf? Ik heb niet alle debatten gezien, maar er waren genoeg debatten waar ze zelf een onderwerp konden kiezen om over te debatteren. Toen werd er ook meestal voor dezelfde onderwerpen gekozen waarbij iedereen de standpunten al kon uittekenen..
(wel eens dat het een stuk beter was geweest als ze Rutte/Wilders tegen iemand anders hadden kunnen zetten i.p.v. elke keer tegen elkaar)
Heel veel heelquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wopke Hoekstra kan ondanks het forse zetelverlies aanblijven als leider van het CDA, zegt partijvoorzitter Rutger Ploum. Hij noemt de uitslag een "hele teleurstelling". De partij moet "heel kritisch" naar zichzelf kijken, zegt Ploum. "Maar we hebben een hele goede leider en daar gaan we mee door."
Als ze gaan regeren moet Flopke gewoon blijven natuurlijkquote:
En als ze niet regeren, blijft hij sowieso niet, lijkt me, denk niet dat hij de Kamer ingaat.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als ze gaan regeren moet Flopke gewoon blijven natuurlijk
Eensquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En als ze niet regeren, blijft hij sowieso niet, lijkt me, denk niet dat hij de Kamer ingaat.
Het voordeel is dat dit vanzelf gaat gebeuren, we moeten alleen nog wat geduld hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afzinken in de Noordzee, we hebben het lot al te lang getart
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afzinken in de Noordzee, we hebben het lot al te lang getart
Dat eeuwige gezever over de Randstad. De BBB gister, die zeiden gewoon 'wij zijn er voor de mensen van het platteland, niet voor de Randstad'. Lekker is datquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. SP zou het nog kunnen proberen met een algemeen anti-elite/anti-Randstad geluid zonder het racisme, maar ik weet niet of dat aanslaat.
[ twitter ]
Ik zag nog deze tweet van Josse. In die tegenstelling heeft klassiek links nauwelijks een plek.
Normen en waarden is vol trots stemmen op iemand die verdacht wordt van mishandeling omdat hij bij een partij hoort die alle buitenlanders het land uit wil zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jolande Sap! Die was ik alweer helemaal vergeten.. Net als Agnes Kant, maar die kwam de afgelopen maanden opeens weer in het nieuws toen het ging over vaccins. Zouden we Jolande ook nog ooit terug gaan zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |