Hij had ook zijn rijbewijs niet bij zich, en moest later vandaag in quarantaine omdat hij in contact was geweest met iemand met het coronavirus. Het was niet zijn dag vandaag.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
VKZ openhouden in de hoop #Schuimeend te spotten.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
VKZ openhouden in de hoop #Schuimeend te spotten.
Die gaat wellicht wel veel voorkeurstemmen krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoop echt dat GL niet meer dan 8 zetels haalt, geen zin in die salafist in de kamer.
Oh god. Waar heb jij op gestemd?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoop echt dat GL niet meer dan 8 zetels haalt, geen zin in die salafist in de kamer.
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
PvdD, hoezo? Je denkt dat ik een extreemrechtse tokkie ben omdat ik kritisch ben op islamisme?quote:
Ik vind je betrokkenheid met de polutiek een voorbeeld voor velen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het schuim begint zich al te vormen in m'n mond.
Mogen ze niet iedereen die in de rij staat later laten stemmen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pech, stem weg.
Nee ik was gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
PvdD, hoezo? Je denkt dat ik een extreemrechtse tokkie ben omdat ik kritisch ben op islamisme?
Dat is waarquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat wellicht wel veel voorkeurstemmen krijgen.
Mod +1quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga Extra Time Koers kijken.
Nee we gaan naar de uitslagen kijken. Met zijn allen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar heeft Bram Tankink op gestemd?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pieter Omtzigtquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waar heeft Bram Tankink op gestemd?
Okéquote:
Ik krijg spontaan honger.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Elias gespot, de avond is nu al geslaagd.
Klimaatactiviste Kautharquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Allemaal in een kring elkaars handje vast houdend.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee we gaan naar de uitslagen kijken. Met zijn allen.
Als je al in rij staat mag je stemmenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pech, stem weg.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Mani: CDA (Omzicht)
Koffieplanter: CDA (Omzigt)
Frozen-assassin: SP (Leijten)
El-Stinho: D66 (Kaag)
hhh38: GroenLinks ( Kröger)
Dale__Cooler: Groenlinks (Bromet)
Maxi-mus: VVD (Dilan Yeşilgöz-Zegerius)
AllesKaputt: GroenLinks (Lisa Westerveld)
franklop: D66 (Kaag)
DeeBee: D66 (Hind Dekker - Abdulaziz)
VoMy: PvdD (Eva van Esch)
Ratjetoe: GroenLinks (Jesse Klaver)
Rellende_Rotscholier: PvdD (Esther Ouwenhand)
Pino112: PvdD (Eva van Esch)
Momo: Volt (Marieke Koekkoek)
Fretwork: GroenLinks (Klaver)
Wereldgozer: CDA (Omtzigt)
noodgang: Volt (Dassen)
wimderon: VVD (Mark "RUTTEN" Rutte)
Slobeend: GroenLinks (Kauthar)
Felagund: D66 (Kaag)
Van_Poppel: CDA (Hoekstra)
Steven184: D66 (Kaag)
Faraday01: D66 (van Meenen)
Aguero: GroenLinks (Maatoug)
Mykonos: GroenLinks (Kauthar Bouchallikht)
DecoAoreste: PvdD (Ouwehand)
Natte haartjes, wokkeljips?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee we gaan naar de uitslagen kijken. Met zijn allen.
WLR is wel een uitzondering.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oké![]()
Ben voor de rest best wel links, zeker op het gebied van milieu enzo. Net als de meesten hier zag ik
Toch gek, heb Fok! vaak als een rechts bolwerk in mijn hoofd zitten. Niets is minder waar.
Vrij veel is minder waarquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oké![]()
Ben voor de rest best wel links, zeker op het gebied van milieu enzo. Net als de meesten hier zag ik
Toch gek, heb Fok! vaak als een rechts bolwerk in mijn hoofd zitten. Niets is minder waar.
Ben je al aan het drinken?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal in een kring elkaars handje vast houdend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |