quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
hier gaat iets misquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:44 schreef KennyPowers het volgende:
Boris is een echte Boris
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Ze weer al precies hoe het moet zijn allemaal. Wees blij dat er iemand is, met je rare hoofd.
sowquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Ze weer al precies hoe het moet zijn allemaal. Wees blij dat er iemand is, met je rare hoofd.
Maar wel leuker dan kort pittig.quote:
Ze heet toch Lisa?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Toppunt van degelijkheid loopt binnen.
Sorry Fleur.
Oh ik zit ver van de tv. Excuus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze heet toch Lisa?
of let ik niet goed op
Vroege piano aan de bar
Wie?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die viesdikke is niet gepest toch?
Lollipopquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tilburg?
Ik heb deze dames nog NOOIT gezien.
Homo.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tilburg?
Ik heb deze dames nog NOOIT gezien.
Ik kom helemaal niet meer in de bar door de overheidquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Misschien komen zij alleen in de gay bar en lenny niet
Nog 40-45 munten van dit leuke kroegje.quote:
Ik iets minder, maar teveel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog 40-45 munten van dit leuke kroegje.
Mooi beleid wel. Entree met consumptiemunten terwijl ik daar alleen kom als ik helemaal naar de tering ben en niks meer wegkrijg
40-45 grapquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog 40-45 munten van dit leuke kroegje.
Mooi beleid wel. Entree met consumptiemunten terwijl ik daar alleen kom als ik helemaal naar de tering ben en niks meer wegkrijg
Ze is eigenlijk best saai maar dan lacht ze naar je ..quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Komt ineens een hoog pabo gehalte naar boven bij Lisa
Waarom moeilijk doen over 30 euro? Ik zal dat nooit begrijpen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:13 schreef KennyPowers het volgende:
Ze zeggen nooit "het was ongezellig dus ik wil splitten"
Told you. Degelijkheid straalt er vanaf in alles.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk best saai maar dan lacht ze naar je ..
Minder erg dan dat Belgische gelul in Brabant en Limburg.quote:
Dat is het ergste idd. Dat haalt ook meteen je IQ met 50% omlaag.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minder erg dan dat Belgische gelul in Brabant en Limburg.
Dat is kut maar Vlaams isquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een man die Vlaams spreekt klinkt gewoon als een sukkeltje.quote:
'Belgisch'quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij vrouwen wel schattig. Maar brabants is dan eerder ordinair en limburgs gewoon achterlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een man die Vlaams spreekt klinkt gewoon als een sukkeltje.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:40 schreef DKUp het volgende:
Lekker vla
Lekker chocomelletje
Lekker kontneuken
jouw mario?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:43 schreef Poefbank het volgende:
Nelleke heeft 1000 dates achter de rug om vervolgens mij Mario te eindigen. Dat geloof ik nooooit.
Ik vind het heel leuk om te zien hoe mensen aan komen lopen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Camera is op de kade ook geheel niet te zien, zo blijkt.![]()
Is het ook. Zitten vaak goeie loopjes tussen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om te zien hoe mensen aan komen lopen.
Lachwekkend vaak
Nuchtere Groninger.quote:
Ik hoor een accordeon. Of is het m’n vermoeidheid.quote:
Inderdaad, de piano werd gisteren iets te veel gebruiktquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor een accordeon. Of is het m’n vermoeidheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Als dit levenslust is, wil ik haar niet depressief zien.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Levenslust 'momenteel'
Burnout.
Rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |