SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ziet nooit wat ik draag in kookvideo'squote:Op woensdag 17 maart 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Zou jou ook wel staan zo'n pakje, leuk voor de volgende kookvideo
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet nooit wat ik draag in kookvideo's
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Te opgeruimde mensen zijn een beetje griezelig, dat is een uiterlijk alarm van wat stevige neurotische kronkels.
Een van mijn standaardvragen bij sollicitaties is ook of je een foto mee wil brengen van je keukenlade en/of je kledingkast, works like shit.
Oh, dat lijkt sterk op de mijne.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
Ik zou zweren dat dat onze snoepjes en van alles wat lade was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt sterk op de mijne.
gewoon lekker laten liggen. Als je het terugstopt heb je weer gelazer dat zij niks terug kan vindenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is zo “opgeruimd” maar gooit alles in kastjes. Soms doe ik een kastje open en dan pleurt alles er gewoon uit.
Yaaaasssquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat dat onze snoepjes en van alles wat lade was.
Daar zijn kastjes toch ook gewoon voor?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is zo “opgeruimd” maar gooit alles in kastjes. Soms doe ik een kastje open en dan pleurt alles er gewoon uit.
Dan moet ik opstaan.quote:
Fuuuu.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er zit een gerrie dwars maar ben nog op werk
Nee kan ik me best aan irriteren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar zijn kastjes toch ook gewoon voor?
Lekker betaald schijten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon op onder een bankkussen van een klagende klant draaien en klant de schuld ervan geven...quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen, te "opgeruimde" mensen kunnen soms wat inflexibel en stug zijn en dat werkt niet echt lekker als er vooral snel en creatief denken bij komt kijken, beetje alsof je een gemotoriseerde grasmaaier zonder olie laat lopen en ik kan weinig met mensen die compleet dichtslaan in een onverwachte noodsituatie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
US die mensen op neurotische kronkels gaat beoordelen. Het moet niet gekker worden
indomiequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
Ik ga niet dagelijks mijn lades poetsen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij mij is alles spic en span... elke dag stoffen en zemen mensen.
SCHOONHEID IS REINHEID.
Flexibeliseringquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen, te "opgeruimde" mensen kunnen soms wat inflexibel en stug zijn en dat werkt niet echt lekker als er vooral snel en creatief denken bij komt kijken, beetje alsof je een gemotoriseerde grasmaaier zonder olie laat lopen en ik kan weinig met mensen die compleet dichtslaan in een onverwachte noodsituatie.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor, de over-geordende mensen mogen de bibliotheek in of bij een verzekeringsmaatschappij gaan werken, daar zijn de impulsieve creatievelingen weer een ramp in.
Kakken in de baas z’n tijd was mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Beetje wiebelend uit de maat dansen, vals zingen en zwoel met de tamboerijn spelen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Yaaaasss
Oh shit, wat moet ik doen?
[..]Prachtige categorie. Dat is het exact
Als dat je grootste probleem is, mag je niet klagen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kan ik me best aan irriteren.
eens per maand is zatquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij mij is alles spic en span... elke dag stoffen en zemen mensen.
SCHOONHEID IS REINHEID.
Overgehypte prutsterm bedacht door managers met teveel vrije tijd, stiften en flap-overs.quote:
Ik kan ook inflexibel en stug zijn. Wat een kuttest.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen, te "opgeruimde" mensen kunnen soms wat inflexibel en stug zijn en dat werkt niet echt lekker als er vooral snel en creatief denken bij komt kijken, beetje alsof je een gemotoriseerde grasmaaier zonder olie laat lopen en ik kan weinig met mensen die compleet dichtslaan in een onverwachte noodsituatie.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor, de over-geordende mensen mogen de bibliotheek in of bij een verzekeringsmaatschappij gaan werken, daar zijn de impulsieve creatievelingen weer een ramp in.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:20 schreef jerney het volgende:
Godallejezus. Ik heb net een opdracht geaccepteerd en de vervolginstructies zijn zo’n beetje hogere wiskunde.
Kan ikquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wiebelend uit de maat dansen, vals zingen en zwoel met de tamboerijn spelen.
Nu liep ik al.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nevermind. Dat wil ik je niet aandoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt wel weer eens tijd om de boel te poetsen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ps dit is niet leuk voor Buda.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je verzint de term net zelf koekwousquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Overgehypte prutsterm bedacht door managers met teveel vrije tijd, stiften en flap-overs.
Ik sla vandaag even over. Geen zin in een Dixie en het stinkt al genoeg hierquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Kakken in de baas z’n tijd was mijn favoriete bezigheidBetaald worden voor je gerries. Living the dream!!
Goh.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan ook inflexibel en stug zijn. Wat een kuttest.
himmel niequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je verzint de term net zelf koekwous
Meh, ik ben op het werk juist creatief omdat ik door m'n organisatiewoede goed kan overzien waar we nog nieuwe oplossingen nodig hebben en dan met suggesties kom. M'n chaotische collega is al blij als ie uiteindelijk 90% van z'n opdrachten uitvoert, de rest vergeet ie gewoonquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu liep ik al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt wel weer eens tijd om de boel te poetsen.
Neejoh, gewoon die la weer snel dicht![]()
Vertelde mijn baas altijd dat de mate waarin mijn bureau opgeruimd is een indicator is voor hoe het in mijn hoofd er voor staat. Altijd enorme puinhoop.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als mijn Gerrie schema.quote:
Hoezo, Buda koketteert juist zelf met die eigenschappen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ps dit is niet leuk voor Buda.
Maar snap wat je bedoelt. Alleen neem als voorbeeld Hugo en Rutte.
Ik vermoed dat Rutte alles netjes in de kast heeft hangen en precies weet waar alles ligt. En hij blijft cooler en kan langer werken en snel schakelen.
(Alhoewel Carolien zou dat wel eens voor hem kunnen regelen)
Maar goed dat kan ook aangeleerd gedrag zijn. Net als ik, ik ven nogal rommelig maar heb geleerd daar een structuur in te brengen.
Huu nee dixies moeten ten alle tijden gemeden worden als de pest.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik sla vandaag even over. Geen zin in een Dixie en het stinkt al genoeg hier
Wie is Carolien?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ps dit is niet leuk voor Buda.
Maar snap wat je bedoelt. Alleen neem als voorbeeld Hugo en Rutte.
Ik vermoed dat Rutte alles netjes in de kast heeft hangen en precies weet waar alles ligt. En hij blijft cooler en kan langer werken en snel schakelen.
(Alhoewel Carolien zou dat wel eens voor hem kunnen regelen)
Maar goed dat kan ook aangeleerd gedrag zijn. Net als ik, ik ven nogal rommelig maar heb geleerd daar een structuur in te brengen.
Ja precies dit eigenlijk wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertelde mijn baas altijd dat de mate waarin mijn bureau opgeruimd is een indicator is voor hoe het in mijn hoofd er voor staat. Altijd enorme puinhoop.
Thuis wel vrij opgeruimd.
Ach ja, als het niet anders kan..quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Huu nee dixies moeten ten alle tijden gemeden worden als de pest.
Ik herken me idd wel in die collega van jouquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, ik ben op het werk juist creatief omdat ik door m'n organisatiewoede goed kan overzien waar we nog nieuwe oplossingen nodig hebben en dan met suggesties kom. M'n chaotische collega is al blij als ie uiteindelijk 90% van z'n opdrachten uitvoert, de rest vergeet ie gewoon
Ja ok dat zal wel iets schelen waarschijnlijk.... festival dixiesquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, als het niet anders kan..
En het is geen festival dus het is te doen als het zou moeten.
Na een weekend alleen maar gore dixies hopen op een relatief schone échte wc en dan een bordje met "wc's zijn dicht, verderop staan dixies" aantreffen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, als het niet anders kan..
En het is geen festival dus het is te doen als het zou moeten.
Buro netjes->hoofd vol?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertelde mijn baas altijd dat de mate waarin mijn bureau opgeruimd is een indicator is voor hoe het in mijn hoofd er voor staat. Altijd enorme puinhoop.
Thuis wel vrij opgeruimd.
Ja hij kan dat echt niet.. het is maar goed dat hij geen arts is zeg maar, dan zou het gevaarlijk wordenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik herken me idd wel in die collega van jou
Als ik geen dwangmatige structuur aanbreng in mijn werkwijze, gaat het echt faliekant mis.
Gewoon alles laten lopenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:19 schreef Fogel het volgende:
Op festivals gewoon ervoor zorgen dat je altijd dronken genoeg bent om je niet druk te maken over die dixies.
Na die lucht ben ik weer nuchter.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:19 schreef Fogel het volgende:
Op festivals gewoon ervoor zorgen dat je altijd dronken genoeg bent om je niet druk te maken over die dixies.
oeps waar is dat sponsje nu gebleven?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij kan dat echt niet.. het is maar goed dat hij geen arts is zeg maar, dan zou het gevaarlijk worden
Ja preciesquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef jerney het volgende:
[..]
oeps waar is dat sponsje nu gebleven?
Dit is echt horror voor mij, alleen het idee al zorgt voor een lichte mate van stressquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kledingkast gebruik ik helemaal niet. Wat er uit de droger komt flikker ik op het logeerbed.
Ok het bloed toch nog ergens flink ineens, eeeuhm dat gebeurt anders nooit, even googelen hoor, zuster!!?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef jerney het volgende:
[..]
oeps waar is dat sponsje nu gebleven?
Die tennisbal schurk ik mee tegen de muur om stijve rugspieren los te maken en haarclipjes zijn er niet. Als je die oranje dingen bedoelt, dat zijn de massagerollertjes uit mijn voetenbadje. Die zou ik er weer terug in kunnen zetten als ik zin heb.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar het nut van de tennisbal en die haarclipjes?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
21quote:
Ik wel. Oorspronkelijk zaten er 2, maar ik heb nu mijn vaatwasser in 1 van die kastjes met lade laten installeren..quote:
Waarom heb je een plofkip als UI?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die tennisbal schurk ik mee tegen de muur om stijve rugspieren los te maken en haarclipjes zijn er niet. Als je die oranje dingen bedoelt, dat zijn de massagerollertjes uit mijn voetenbadje. Die zou ik er weer terug in kunnen zetten als ik zin heb.
Ik heb wat vrouwelijke collega’s die de facturen en inboeken en andere zaken rond mijn klanten regelen. Die zijn nogal heel geordend en weet zeker dat ze soms denken dat ik een vergeetachtige slons ben door mijn hak op de tak gedrag soms. Maar ik heb juist een heel breed beeld en overzicht en kan super snel schakelen. Maar maak op details wel eens foutjes omdat me die niet boeien.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij kan dat echt niet.. het is maar goed dat hij geen arts is zeg maar, dan zou het gevaarlijk worden
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is echt horror voor mij, alleen het idee al zorgt voor een lichte mate van stress
Fles la beste laquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die tennisbal schurk ik mee tegen de muur om stijve rugspieren los te maken en haarclipjes zijn er niet. Als je die oranje dingen bedoelt, dat zijn de massagerollertjes uit mijn voetenbadje. Die zou ik er weer terug in kunnen zetten als ik zin heb.
er waren allemaal mensen aan het kutten met andee UI'squote:Op woensdag 17 maart 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom heb je een plofkip als UI?
Zolang de boeken maar netjes op alfabet mogen staanquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen we samen in de bieb gaan werken?
Uiteraardquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang de boeken maar netjes op alfabet mogen staan
Iedereen een andere UI als test om de flexibelen van de inflexibelen te scheiden?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er waren allemaal mensen aan het kutten met andee UI's
Werkt vast beter dan een foto van je keukenlaquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen een andere UI als test om de flexibelen van de inflexibelen te scheiden?
Nomnom, goede bieb dit, nu alquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als jij de Mad Sauce meeneemt, neem ik de frietjes mee
"Mijn vrouw wil er salami op en ik niet. Dan weten jullie wel wat er moet gebeuren toch?"quote:
Nee hoor, maar om nu álles open te trekken.quote:
Ik ben niet flexibel genoeg om tijdelijk inflexibel te zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen een andere UI als test om de flexibelen van de inflexibelen te scheiden?
Zucht, nou vooruit. De andere ook.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zat net te denken, ik heb er 9, hoe maak je de keuze van welke je een foto maakt
Veel werk maar ok, brb.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkt vast beter dan een foto van je keukenla![]()
Wanneer krijgen we een foto van jouw keukenla? Zeker gelijk met die rode bank![]()
Op kleur is veel meer feng shui!quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang de boeken maar netjes op alfabet mogen staan
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Zucht, nou vooruit. De andere ook.
[ link | afbeelding ]
Nee, nog steeds in friet.quote:
Ik zie op mobiel geen UI'squote:Op woensdag 17 maart 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had even tijdelijk dat beeld op die berg.
Ja maar tochquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja wat, ik zei toch dat ik geen vaas heb
Die andere was ook wel weer eens leuk.quote:
Haten op Chineesquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Blehhh
Frietjes met mad sauce klonk beter
Ik heb al eeuwen geen Chinees meer op.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Blehhh
Frietjes met mad sauce klonk beter
Nog even dan, speciaal voor jouquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die andere was ook wel weer eens leuk.
Ik heb er stiekem ook van genotenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even dan, speciaal voor jou
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
US het is bijna bedtijd voor mij, ga ik de keukenla nog meemaken?
Komt omdat ze in Bels geen Indo-Chinezen hebben zekerquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even dan, speciaal voor jou
Ja geduld miepeltje, dan doe je maar een keer keigek en blijf je tot acht uur wakker ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
US het is bijna bedtijd voor mij, ga ik de keukenla nog meemaken?
Niet gezien nee en mis ze ook niet. Kook ik zelf wel, lekkerder.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat ze in Bels geen Indo-Chinezen hebben zeker
Ok ok, ik ga m'n best doen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geduld miepeltje, dan doe je maar een keer keigek en blijf je tot acht uur wakker ja.
Morgen maar een uurtje later beginnenquote:
Is de 1 uur fotoservice open?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij is US gewoon een atechnische boomer. Duurt zo lang die foto...
Ja maar bij jou afhalen is een beetje te ver rijdenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet gezien nee en mis ze ook niet. Kook ik zelf wel, lekkerder.
Zou dát het zijn?quote:
Jezus..quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
CEO aan de telefoonniet lief geweest tegen een van zijn minions.
Alle tijd om naar de VS te gaan nu?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hij moet nog even zijn rolletje laten ontwikkelen en daarna moet die het nog inscannenquote:
Kennen wij elkaar uit een ver verleden?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw UI lijkt nu op die van een oude user die ik ken dus ik ben een beetje confuus
Godver.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij is US gewoon een atechnische boomer. Duurt zo lang die foto...
Zeg, waarom stinkt het hier zo in dat dorp van jou?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moet nog even zijn rolletje laten ontwikkelen en daarna moet die het nog inscannen
Rolletjes ontwikkelenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moet nog even zijn rolletje laten ontwikkelen en daarna moet die het nog inscannen
Volgens mij is 'ie al vergeten dat je deze eerder al had. Leeftijd enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar uit een ver verleden?
Ik noemende ze "worthless" dat vonden ze niet leuk blijkbaar. Denk dat het beter is als mijn CTO het even opgelost in plaats van dat ik er nog even met gestrekt been inga nu.quote:
Wat doe jij in mijn dorpquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeg, waarom stinkt het hier zo in dat dorp van jou?
Dan eet je toch lekker vieze Chineesquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar bij jou afhalen is een beetje te ver rijden
Tv kijken op een dixie, zei 'ie toch.quote:
We wachten nog.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitgegerried. Wie heeft die foto opgeslagen?
Zijn nog in blijde verwachtingquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle tijd om naar de VS te gaan nu?
Goeie sfeer af en toe.quote:
Nee nee, gewoon op een bureaustoelquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tv kijken op een dixie, zei 'ie toch.
Us is er nog niet klaar voor, niks gemist!quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je al uitgerekend hoe lang je erover gedaan hebt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
zes kilometer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al uitgerekend hoe lang je erover gedaan hebt?
Je had nog even de tijd nodig om de ene helft niet op de andere te laten lijken?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Nou shoot, precies mijn breintje, perfect stukje ordening en nuchterheid en een stukje prettige chaos, al zeg ik het zelf uiterst bescheiden.
https://imgur.com/qg3XOKs
Je kan nooit genoeg scharen hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Nou shoot, precies mijn breintje, perfect stukje ordening en nuchterheid en een stukje prettige chaos, al zeg ik het zelf uiterst bescheiden.
Volgens mij heb ik dezelfde schaar hier liggen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Jeetje, wachten we zoo lang op een doodnormale besteklaquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wel een fetisj jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg scharen hebben.
CE tegen zijn minionquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik noemende ze "worthless" dat vonden ze niet leuk blijkbaar. Denk dat het beter is als mijn CTO het even opgelost in plaats van dat ik er nog even met gestrekt been inga nu.
Wel even nagekeken en ik heb deze keer wel gelijk
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had nog even de tijd nodig om de ene helft niet op de andere te laten lijken?
en die groene 3d-geprinte Lady Liberty is dat je kookmascotte?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Ja doodgewoon toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Jeetje, wachten we zoo lang op een doodnormale bestekla
Is ook gewoon lekker hier, alleen een beetje heel veel te zout vaak.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan eet je toch lekker vieze Chinees
Vleeshamer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die groene 3d-geprinte Lady Liberty is dat je kookmascotte?
En dit ja. Alhoewel ik daar ook een onnoemelijke graftiefeszooi van zou kunnen maken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Bestekla posten vind ik wel een beetje een jammere trouwens. Ik wil potjes en zakjes zien.
Nopes, ja of je moet willen dat ik na twee dagen uit ieder boek een bladzijde scheur en die aan Jerney geef.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Overigens is de rommelige kant met opzet rommelig gemaakt. Dus, US moet zelf ook in de bieb gaan werken.
Ok. Zal het industrieterrein wel zijn, maar dan zit je niet in mijn dorp gezien de windrichting. Of ik ben er gewoon al aan gewend.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Bestekla posten vind ik wel een beetje een jammere trouwens. Ik wil potjes en zakjes zien.
Oh ja.quote:
Lekker de BibliotheekVereniging "Nederland" draaiende houden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Overigens is de rommelige kant met opzet rommelig gemaakt. Dus, US moet zelf ook in de bieb gaan werken.
Alsof ik nog niet genoeg zooi hebquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, ja of je moet willen dat ik na twee dagen uit ieder boek een bladzijde scheur en die aan Jerney geef.
Terwijl Buda en ik frietjes met madsauce zitten te eten tussen de boeken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de BibliotheekVereniging "Nederland" draaiende houden.
Ik scheur wel boeiende bladzijdetjes uit, dat lukt me nog wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof ik nog niet genoeg zooi heb
Oh nee doe maar wel, lekker collages maken
Ja. zo kijk je op eens heel anders naar hem als acteur...quote:
Ziet er meer uit alsof je in een sociale huurwoning zit dan dat je hautain elitair bentquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Mijn kraan zit tenminste op een logische plekquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er meer uit alsof je in een sociale huurwoning zit dan dat je hautain elitair bent
Ja, laat eens zien?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kraan zit tenminste op een logische plek
Misschien is ie undercover als uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er meer uit alsof je in een sociale huurwoning zit dan dat je hautain elitair bent
Stiekem is het Alberto?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is ie undercover als uitkeringstrekker
En mooie, ouwe boeken lekker helemaal achterover drukkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scheur wel boeiende bladzijdetjes uit, dat lukt me nog wel.
Ja?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
Ja als mensen hun UI's gaan veranderen word ik gek hoor
Gaat op zoek waar ze de Codex Gigas bewaren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:05 schreef jerney het volgende:
[..]
En mooie, ouwe boeken lekker helemaal achterover drukken
Kut. Ik had nog niet aan het liedje gedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest kloppen ....
kutliedje gelijk weer in m'n hoofd natuurlijk.
De dode zee rollen zouden ook leuk zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat op zoek waar ze de Codex Gigas bewaren.
Ik ben meer van de necronomicon.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef jerney het volgende:
[..]
De dode zee rollen zouden ook leuk zijn!
Had je tien miljoen wat zou jij dan doen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest kloppen ....
kutliedje gelijk weer in m'n hoofd natuurlijk.
Die deurbel fixenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je tien miljoen wat zou jij dan doen?
Daar zeg ik ook zeker geen nee tegen!quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de necronomicon.
US arrestedquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef jerney het volgende:
[..]
De dode zee rollen zouden ook leuk zijn!
Las net op nu.nl dat het op sommige plekken zelfs een uur wasquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Dik half uur in de rij gestaan voor het stemlokaal
Inflexible much?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu ben ik over m'n slaap heen door die keukenla geintjes
Ik had vanochtend maar een wachtende voor me, was toevallig wel een FOK!sterquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Geen feestje bouwen en je geld opdoen, liters limonade en kilo's chocolade kopen?quote:
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen feestje bouwen en je geld opdoen, liters limonade en kilo's chocolade kopen?
Ik was met 1 anderquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las net op nu.nl dat het op sommige plekken zelfs een uur was
Ik stond vooral even te wachten omdat ik de tweede stempasaannemer niet had gezien.quote:
Wel rekening houden met Zwitserse prijzen he.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Eeuhm voor tien miljoen heb je meer dan 'n miljoen deurbellen aan de voordeur, ring-a-ring madness![]()
https://www.kabelshop.nl/(...)kEAQYBCABEgJzu_D_BwE
Wie?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanochtend maar een wachtende voor me, was toevallig wel een FOK!ster![]()
Ik probeerde als iemand vroeger in de collegezaal of in de trein zat te fokken, altijd de username te lezenquote:
Same.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik probeerde als iemand vroeger in de collegezaal of in de trein zat te fokken, altijd de username te lezen
Gok dat ten tijde van dat dat nummer uitkwam het nog over Belgische Franken ging.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Eeuhm voor tien miljoen heb je meer dan 'n miljoen deurbellen aan de voordeur, ring-a-ring madness![]()
https://www.kabelshop.nl/(...)kEAQYBCABEgJzu_D_BwE
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Daarom durf ik dus niet in het openbaar te FOK!kenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik probeerde als iemand vroeger in de collegezaal of in de trein zat te fokken, altijd de username te lezen
Die ene die bij mij in de straat woontquote:
Zwaar overrated bandje dat Disturbed wmb..quote:
Zonder geluid gaat het wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zwaar overrated bandje dat Disturbed wmb..
Ja, vind je z'n piercings wel kek?quote:
Eigen plee beste plee.quote:
De blonde is wel leuk. Die andere d'r zang ergert me.quote:
Da's wel een heel girly badjequote:Op woensdag 17 maart 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
Badderen
Beetje lavendelolie erin, kaarsjes aan, wijntje erbij en Norah Jones op de achtergrond
Je hebt het ooit gezegd tochquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene die bij mij in de straat woont
neequote:Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb je m'n lades gezien, ballie?Limited edition cribs aflevering!
Het zijn lama's.quote:
Waar kan ik dat terugzienquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Jamaar! Het was spectaculair!
Die van US was een doodgewone bestekla
Ik heb inmiddels een aardige collectie malle sloffen. Sparkt zoveel joy.quote:
Ik heb al tijden geen sloffen meerquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een aardige collectie malle sloffen. Sparkt zoveel joy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |