SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ziet nooit wat ik draag in kookvideo'squote:Op woensdag 17 maart 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Zou jou ook wel staan zo'n pakje, leuk voor de volgende kookvideo
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet nooit wat ik draag in kookvideo's
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Te opgeruimde mensen zijn een beetje griezelig, dat is een uiterlijk alarm van wat stevige neurotische kronkels.
Een van mijn standaardvragen bij sollicitaties is ook of je een foto mee wil brengen van je keukenlade en/of je kledingkast, works like shit.
Oh, dat lijkt sterk op de mijne.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
Ik zou zweren dat dat onze snoepjes en van alles wat lade was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt sterk op de mijne.
gewoon lekker laten liggen. Als je het terugstopt heb je weer gelazer dat zij niks terug kan vindenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is zo “opgeruimd” maar gooit alles in kastjes. Soms doe ik een kastje open en dan pleurt alles er gewoon uit.
Yaaaasssquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat dat onze snoepjes en van alles wat lade was.
Daar zijn kastjes toch ook gewoon voor?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is zo “opgeruimd” maar gooit alles in kastjes. Soms doe ik een kastje open en dan pleurt alles er gewoon uit.
Dan moet ik opstaan.quote:
Fuuuu.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er zit een gerrie dwars maar ben nog op werk
Nee kan ik me best aan irriteren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar zijn kastjes toch ook gewoon voor?
Lekker betaald schijten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon op onder een bankkussen van een klagende klant draaien en klant de schuld ervan geven...quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen, te "opgeruimde" mensen kunnen soms wat inflexibel en stug zijn en dat werkt niet echt lekker als er vooral snel en creatief denken bij komt kijken, beetje alsof je een gemotoriseerde grasmaaier zonder olie laat lopen en ik kan weinig met mensen die compleet dichtslaan in een onverwachte noodsituatie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
US die mensen op neurotische kronkels gaat beoordelen. Het moet niet gekker worden
indomiequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
Ik ga niet dagelijks mijn lades poetsen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij mij is alles spic en span... elke dag stoffen en zemen mensen.
SCHOONHEID IS REINHEID.
Flexibeliseringquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen, te "opgeruimde" mensen kunnen soms wat inflexibel en stug zijn en dat werkt niet echt lekker als er vooral snel en creatief denken bij komt kijken, beetje alsof je een gemotoriseerde grasmaaier zonder olie laat lopen en ik kan weinig met mensen die compleet dichtslaan in een onverwachte noodsituatie.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor, de over-geordende mensen mogen de bibliotheek in of bij een verzekeringsmaatschappij gaan werken, daar zijn de impulsieve creatievelingen weer een ramp in.
Kakken in de baas z’n tijd was mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Beetje wiebelend uit de maat dansen, vals zingen en zwoel met de tamboerijn spelen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Yaaaasss
Oh shit, wat moet ik doen?
[..]Prachtige categorie. Dat is het exact
Als dat je grootste probleem is, mag je niet klagen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kan ik me best aan irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |