SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ziet nooit wat ik draag in kookvideo'squote:Op woensdag 17 maart 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Zou jou ook wel staan zo'n pakje, leuk voor de volgende kookvideo
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet nooit wat ik draag in kookvideo's
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Te opgeruimde mensen zijn een beetje griezelig, dat is een uiterlijk alarm van wat stevige neurotische kronkels.
Een van mijn standaardvragen bij sollicitaties is ook of je een foto mee wil brengen van je keukenlade en/of je kledingkast, works like shit.
Oh, dat lijkt sterk op de mijne.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
Ik zou zweren dat dat onze snoepjes en van alles wat lade was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt sterk op de mijne.
gewoon lekker laten liggen. Als je het terugstopt heb je weer gelazer dat zij niks terug kan vindenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is zo “opgeruimd” maar gooit alles in kastjes. Soms doe ik een kastje open en dan pleurt alles er gewoon uit.
Yaaaasssquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat dat onze snoepjes en van alles wat lade was.
Daar zijn kastjes toch ook gewoon voor?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin is zo “opgeruimd” maar gooit alles in kastjes. Soms doe ik een kastje open en dan pleurt alles er gewoon uit.
Dan moet ik opstaan.quote:
Fuuuu.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er zit een gerrie dwars maar ben nog op werk
Nee kan ik me best aan irriteren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar zijn kastjes toch ook gewoon voor?
Lekker betaald schijten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon op onder een bankkussen van een klagende klant draaien en klant de schuld ervan geven...quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen, te "opgeruimde" mensen kunnen soms wat inflexibel en stug zijn en dat werkt niet echt lekker als er vooral snel en creatief denken bij komt kijken, beetje alsof je een gemotoriseerde grasmaaier zonder olie laat lopen en ik kan weinig met mensen die compleet dichtslaan in een onverwachte noodsituatie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
US die mensen op neurotische kronkels gaat beoordelen. Het moet niet gekker worden
indomiequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Do I have the job?
Ik ga niet dagelijks mijn lades poetsen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij mij is alles spic en span... elke dag stoffen en zemen mensen.
SCHOONHEID IS REINHEID.
Flexibeliseringquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen, te "opgeruimde" mensen kunnen soms wat inflexibel en stug zijn en dat werkt niet echt lekker als er vooral snel en creatief denken bij komt kijken, beetje alsof je een gemotoriseerde grasmaaier zonder olie laat lopen en ik kan weinig met mensen die compleet dichtslaan in een onverwachte noodsituatie.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor, de over-geordende mensen mogen de bibliotheek in of bij een verzekeringsmaatschappij gaan werken, daar zijn de impulsieve creatievelingen weer een ramp in.
Kakken in de baas z’n tijd was mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Beetje wiebelend uit de maat dansen, vals zingen en zwoel met de tamboerijn spelen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Yaaaasss
Oh shit, wat moet ik doen?
[..]Prachtige categorie. Dat is het exact
Als dat je grootste probleem is, mag je niet klagen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kan ik me best aan irriteren.
eens per maand is zatquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij mij is alles spic en span... elke dag stoffen en zemen mensen.
SCHOONHEID IS REINHEID.
Overgehypte prutsterm bedacht door managers met teveel vrije tijd, stiften en flap-overs.quote:
Ik kan ook inflexibel en stug zijn. Wat een kuttest.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen, te "opgeruimde" mensen kunnen soms wat inflexibel en stug zijn en dat werkt niet echt lekker als er vooral snel en creatief denken bij komt kijken, beetje alsof je een gemotoriseerde grasmaaier zonder olie laat lopen en ik kan weinig met mensen die compleet dichtslaan in een onverwachte noodsituatie.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor, de over-geordende mensen mogen de bibliotheek in of bij een verzekeringsmaatschappij gaan werken, daar zijn de impulsieve creatievelingen weer een ramp in.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:20 schreef jerney het volgende:
Godallejezus. Ik heb net een opdracht geaccepteerd en de vervolginstructies zijn zo’n beetje hogere wiskunde.
Kan ikquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wiebelend uit de maat dansen, vals zingen en zwoel met de tamboerijn spelen.
Nu liep ik al.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nevermind. Dat wil ik je niet aandoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt wel weer eens tijd om de boel te poetsen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ps dit is niet leuk voor Buda.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je verzint de term net zelf koekwousquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Overgehypte prutsterm bedacht door managers met teveel vrije tijd, stiften en flap-overs.
Ik sla vandaag even over. Geen zin in een Dixie en het stinkt al genoeg hierquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Kakken in de baas z’n tijd was mijn favoriete bezigheidBetaald worden voor je gerries. Living the dream!!
Goh.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan ook inflexibel en stug zijn. Wat een kuttest.
himmel niequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je verzint de term net zelf koekwous
Meh, ik ben op het werk juist creatief omdat ik door m'n organisatiewoede goed kan overzien waar we nog nieuwe oplossingen nodig hebben en dan met suggesties kom. M'n chaotische collega is al blij als ie uiteindelijk 90% van z'n opdrachten uitvoert, de rest vergeet ie gewoonquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu liep ik al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt wel weer eens tijd om de boel te poetsen.
Neejoh, gewoon die la weer snel dicht![]()
Vertelde mijn baas altijd dat de mate waarin mijn bureau opgeruimd is een indicator is voor hoe het in mijn hoofd er voor staat. Altijd enorme puinhoop.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als mijn Gerrie schema.quote:
Hoezo, Buda koketteert juist zelf met die eigenschappen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ps dit is niet leuk voor Buda.
Maar snap wat je bedoelt. Alleen neem als voorbeeld Hugo en Rutte.
Ik vermoed dat Rutte alles netjes in de kast heeft hangen en precies weet waar alles ligt. En hij blijft cooler en kan langer werken en snel schakelen.
(Alhoewel Carolien zou dat wel eens voor hem kunnen regelen)
Maar goed dat kan ook aangeleerd gedrag zijn. Net als ik, ik ven nogal rommelig maar heb geleerd daar een structuur in te brengen.
Huu nee dixies moeten ten alle tijden gemeden worden als de pest.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik sla vandaag even over. Geen zin in een Dixie en het stinkt al genoeg hier
Wie is Carolien?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ps dit is niet leuk voor Buda.
Maar snap wat je bedoelt. Alleen neem als voorbeeld Hugo en Rutte.
Ik vermoed dat Rutte alles netjes in de kast heeft hangen en precies weet waar alles ligt. En hij blijft cooler en kan langer werken en snel schakelen.
(Alhoewel Carolien zou dat wel eens voor hem kunnen regelen)
Maar goed dat kan ook aangeleerd gedrag zijn. Net als ik, ik ven nogal rommelig maar heb geleerd daar een structuur in te brengen.
Ja precies dit eigenlijk wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertelde mijn baas altijd dat de mate waarin mijn bureau opgeruimd is een indicator is voor hoe het in mijn hoofd er voor staat. Altijd enorme puinhoop.
Thuis wel vrij opgeruimd.
Ach ja, als het niet anders kan..quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Huu nee dixies moeten ten alle tijden gemeden worden als de pest.
Ik herken me idd wel in die collega van jouquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, ik ben op het werk juist creatief omdat ik door m'n organisatiewoede goed kan overzien waar we nog nieuwe oplossingen nodig hebben en dan met suggesties kom. M'n chaotische collega is al blij als ie uiteindelijk 90% van z'n opdrachten uitvoert, de rest vergeet ie gewoon
Ja ok dat zal wel iets schelen waarschijnlijk.... festival dixiesquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, als het niet anders kan..
En het is geen festival dus het is te doen als het zou moeten.
Na een weekend alleen maar gore dixies hopen op een relatief schone échte wc en dan een bordje met "wc's zijn dicht, verderop staan dixies" aantreffen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, als het niet anders kan..
En het is geen festival dus het is te doen als het zou moeten.
Buro netjes->hoofd vol?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertelde mijn baas altijd dat de mate waarin mijn bureau opgeruimd is een indicator is voor hoe het in mijn hoofd er voor staat. Altijd enorme puinhoop.
Thuis wel vrij opgeruimd.
Ja hij kan dat echt niet.. het is maar goed dat hij geen arts is zeg maar, dan zou het gevaarlijk wordenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik herken me idd wel in die collega van jou
Als ik geen dwangmatige structuur aanbreng in mijn werkwijze, gaat het echt faliekant mis.
Gewoon alles laten lopenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:19 schreef Fogel het volgende:
Op festivals gewoon ervoor zorgen dat je altijd dronken genoeg bent om je niet druk te maken over die dixies.
Na die lucht ben ik weer nuchter.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:19 schreef Fogel het volgende:
Op festivals gewoon ervoor zorgen dat je altijd dronken genoeg bent om je niet druk te maken over die dixies.
oeps waar is dat sponsje nu gebleven?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij kan dat echt niet.. het is maar goed dat hij geen arts is zeg maar, dan zou het gevaarlijk worden
Ja preciesquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef jerney het volgende:
[..]
oeps waar is dat sponsje nu gebleven?
Dit is echt horror voor mij, alleen het idee al zorgt voor een lichte mate van stressquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kledingkast gebruik ik helemaal niet. Wat er uit de droger komt flikker ik op het logeerbed.
Ok het bloed toch nog ergens flink ineens, eeeuhm dat gebeurt anders nooit, even googelen hoor, zuster!!?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef jerney het volgende:
[..]
oeps waar is dat sponsje nu gebleven?
Die tennisbal schurk ik mee tegen de muur om stijve rugspieren los te maken en haarclipjes zijn er niet. Als je die oranje dingen bedoelt, dat zijn de massagerollertjes uit mijn voetenbadje. Die zou ik er weer terug in kunnen zetten als ik zin heb.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar het nut van de tennisbal en die haarclipjes?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
21quote:
Ik wel. Oorspronkelijk zaten er 2, maar ik heb nu mijn vaatwasser in 1 van die kastjes met lade laten installeren..quote:
Waarom heb je een plofkip als UI?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die tennisbal schurk ik mee tegen de muur om stijve rugspieren los te maken en haarclipjes zijn er niet. Als je die oranje dingen bedoelt, dat zijn de massagerollertjes uit mijn voetenbadje. Die zou ik er weer terug in kunnen zetten als ik zin heb.
Ik heb wat vrouwelijke collega’s die de facturen en inboeken en andere zaken rond mijn klanten regelen. Die zijn nogal heel geordend en weet zeker dat ze soms denken dat ik een vergeetachtige slons ben door mijn hak op de tak gedrag soms. Maar ik heb juist een heel breed beeld en overzicht en kan super snel schakelen. Maar maak op details wel eens foutjes omdat me die niet boeien.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij kan dat echt niet.. het is maar goed dat hij geen arts is zeg maar, dan zou het gevaarlijk worden
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is echt horror voor mij, alleen het idee al zorgt voor een lichte mate van stress
Fles la beste laquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die tennisbal schurk ik mee tegen de muur om stijve rugspieren los te maken en haarclipjes zijn er niet. Als je die oranje dingen bedoelt, dat zijn de massagerollertjes uit mijn voetenbadje. Die zou ik er weer terug in kunnen zetten als ik zin heb.
er waren allemaal mensen aan het kutten met andee UI'squote:Op woensdag 17 maart 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom heb je een plofkip als UI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |