quote:Lijkt me duidelijk van wel!
Op zondag 26 januari 2003 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Met die van jou trek je ook niet echt volle zalen hoor!
Het wil dus niets zeggen welke username je kiest, maar hoe je je opstelt.
Dat blijkt wel.
quote:waarom wil jij de hele tijd offtopic gaan. Scanman gaf zijn mening, Hind is goed...klaar!!
Op zondag 26 januari 2003 00:58 schreef Cora het volgende:[..]
Lijkt me duidelijk van wel!
Wat je van jou overigens niet kan zeggen.Het wil dus niets zeggen welke username je kiest, maar hoe je je opstelt.
![]()
Dat blijkt wel.
Wanneer houdt de NL Idols trouwens een 80's-uitzending?
quote:Ja
Op zondag 26 januari 2003 01:01 schreef seriewoordenaar het volgende:
Zijn er nog mensen die vinden dat Jim zo'n knagerig irritant geluid voortbrengt? Doet me altijd denken aan een rat die anaal met een baseball-bat wordt geliefkoosd.
quote:Dank je! Orgineel ook
Op zondag 26 januari 2003 00:58 schreef Cora het volgende:
Lijkt me duidelijk van wel!
Wat je van jou overigens niet kan zeggen.
quote:Ik gaf dus ook mijn mening newbie. En ik kreeg daarop offtopic en persoonlijke aanvallen.
Op zondag 26 januari 2003 01:01 schreef lindaatje het volgende:
waarom wil jij de hele tijd offtopic gaan. Scanman gaf zijn mening, Hind is goed...klaar!!
Ontopic:
Ik vond dus Hind vanavond zeer oke, maar eigenlijk in het geheel niet zo goed zoals iedereen.
Ik vind Jim toch wel het beste.
quote:Zit in de 'familie' denk ik...
Op zondag 26 januari 2003 01:01 schreef lindaatje het volgende:[..]
waarom wil jij de hele tijd offtopic gaan. Scanman gaf zijn mening, Hind is goed...klaar!!
quote:Lees het maar eens terug dan. Dit was de eerste off-topic reactie:
Op zondag 26 januari 2003 01:05 schreef Cora het volgende:
Ik gaf dus ook mijn mening newbie. En ik kreeg daarop offtopic en persoonlijke aanvallen.
quote:Maar geeft verder niet hoor!
Jouw username zegt me al genoeg!
quote:Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat de uiteindelijke winnaar toch Jim wordt. Die heeft gewoon de meeste aandacht gekregen ook in de media en hij staat ook al in die jongerenbladen. Dus ze hebben die meissies al helemaal opgehitst
Op zondag 26 januari 2003 01:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zit in de 'familie' denk ik...
Maar goed, Hind maakt denk ik een hele goede kans om te winnen. Hopelijk weten de bellers echt talent toch op tijd op de juiste waarde te schatten.
quote:Een simpele "ja" vind ik sowieso een offtopic reactie en verder kan ik er nog wel meer quoten, maar dat is niet goed voor het topic denk ik.
Op zondag 26 januari 2003 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Lees het maar eens terug dan. Dit was de eerste off-topic reactie:
quote:Dit was een reactie op een offtopic reactie.
Maar geeft verder niet hoor!
Ontopic:
Ik doe niet eens meer moeite met zulke kortzichtige geesten in mijn midden.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:13 schreef Cora het volgende:
Ontopic:
quote:Idd...hij heeft wel een hele lieve lach. Als ik 15 was zou ik daar ook voor smelten, maar ik ga helaas al heel wat meer jaartjes mee.
Op zondag 26 januari 2003 01:14 schreef BenKetting het volgende:
Jim heeft idd een heel beperkte stem, en niet eens mooi. Maar goed, 1 keer lachen in de camera, en weer 100smsjes verdiend.
quote:Ja, helemaal zelf bedacht!
Op zondag 26 januari 2003 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Dank je! Orgineel ookZelf bedacht?
Maar om toch maar even on topic te blijven. De titel van dit topic is goed gekozen!
quote:Ik ga je niet missen hoor...vaarwel
[b]Op zondag 26 januari 2003 01:13 schreef Cora het volgende:Ontopic:
quote:Moet kunnen. Dit is een vrij land.
Op zondag 26 januari 2003 01:16 schreef Cora het volgende:
En om ook maar ontopic te blijven: ik vind de topictitel niet goed gekozen omdat ik Jim wel 1 van de betere zangers vind.
quote:Ga je weg?
Op zondag 26 januari 2003 01:17 schreef lindaatje het volgende:
Ik ga je niet missen hoor...vaarwel
quote:Klopt.
Op zondag 26 januari 2003 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Moet kunnen. Dit is een vrij land.
quote:Dat is 'ie al.
Op zondag 26 januari 2003 01:22 schreef Cora het volgende:
En waarschijnlijk vinden dat heeeeeeel veel mensen met mij, dus bestel de anti-depressiva maar vast.
Voor als hij straks wint en jij helemaal gefrustreerd bent.
quote:Heej APK
Op zondag 26 januari 2003 01:24 schreef APK het volgende:
Dat is 'ie al.
Ontopic:
Jim for President!
quote:Die kans is erg klein hoor. Ik heb Idols nu net toevallig 2 keer gezien. Dat was alleen omdat er toevallig niets op de andere zenders was. Dus wie er uiteindelijk wint kan me niet echt boeien, hoewel ik (na vanavond) het toch Hind wel het meeste gun. Dewi mag van mij ook wel winnen eigenlijk...
Op zondag 26 januari 2003 01:22 schreef Cora het volgende:
quote:Tenzij je kaal bent.
Op zondag 26 januari 2003 01:18 schreef scanman01 het volgende:[..]
Moet kunnen. Dit is een vrij land.
quote:Als je het hier allemaal abnormale mensen vind, waarom ga je dan niet gezellig naar dat andere topic lekker intelligent lullen?
Op zondag 26 januari 2003 01:25 schreef Cora het volgende:
Eindelijk een normaal mens hier.![]()
quote:Dachut niiiiet!
Op zondag 26 januari 2003 01:25 schreef Cora het volgende:
Ontopic:
Jim for President!
Ik vind dat hij een nasale zeurstem heeft en geen flauw benul waar over hij zingt.
Sorry.
quote:Dan mag Frits Wester wel uitkijken
Op zondag 26 januari 2003 01:29 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Tenzij je kaal bent.
"HILVERSUM - De RTL Nieuws-verslaggever Frits Wester is donderdagavond bij zijn huis in zijn woonplaats Voorburg door twee onbekende personen geslagen.
De politiek redacteur kreeg enkele klappen in zijn nek en op zijn hoofd. De daders konden ontkomen. Wester deed aangifte bij de politie. Volgens RTL4 gaat het weer goed met hem en kon hij zijn werk hervatten."
groet
quote:Dan moet je ook niet zeuren.
Op zondag 26 januari 2003 01:26 schreef scanman01 het volgende:
Die kans is erg klein hoor. Ik heb Idols nu net toevallig 2 keer gezien. Dat was alleen omdat er toevallig niets op de andere zenders was. Dus wie er uiteindelijk wint kan me niet echt boeien, hoewel ik (na vanavond) het toch Hind wel het meeste gun. Dewi mag van mij ook wel winnen eigenlijk...
quote:das juist t erge hij hoeft alleen maar 'hallo alemaal' te zeggen en hij is al door (bij wijze van spreken natuurlijk)
Op zondag 26 januari 2003 01:03 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ja
Maar het maakt toch niet uit, want al z'n fans hebben een mobiele telefoon en SMS-en massaal
edit: bij the weg waarom ben ik in dit hele topic de naam Jamai nog niet tegengekomen?! (als ik goed gekeken heb dan..) jamai is naast Hind ook wel een goeie kanshebber volgens mij*briljant*
[Dit bericht is gewijzigd door swentibold op 26-01-2003 01:38]
quote:Inderdaad, dat is ook zo! Joel is gewoon benadeeld in feite. Van mij had hij mogen blijven. Helaas zijn het toch voornamelijk de breezer meisjes die bellen... en die bellen voor Jim of vinden Jim de beste.
Op zondag 26 januari 2003 01:33 schreef declan het volgende:
Gelukkig kan hij als excuus gebruiken dat er een storing was in het land zoals Reinout Oelewapper al zei op TV.
quote:Ik ben bijna 32.
Op zondag 26 januari 2003 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Helaas zijn het toch de breezer meisjes die bellen... en die bellen voor Jim of vinden Jim de beste.
quote:Ik vond het een beetje zielloos. Hij kan wel zuiver zingen, maar hij lepelt het gewoon op. Begin, middenstukje, slotnoot, klaar, gekke bek trekken.
Op zondag 26 januari 2003 01:36 schreef swentibold het volgende:
edit: bij the weg waarom ben ik in dit hele topic de naam Jamai nog niet tegengekomen?! (als ik goed gekeken heb dan..) jamai is naast Hind ook wel een goeie kanshebber volgens mij*briljant*
quote:Mijn vrouw is 39, drinkt ook geen breezer en die wil Jim ook hoofdzakelijk vanwege 'dat leuke bekkie van em'. Leeftijd en smaak zijn 2 verschillende zaken.
Op zondag 26 januari 2003 01:39 schreef Cora het volgende:[..]
Ik ben bijna 32.
En ik drink geen Breezer.
quote:Vind je? Ik moet toegeven dat vanavond de eerste keer is dat ik echt gekeken heb en ik kan niet zeggen dat Jamai overkomt alsof hij een idool zou kunnen worden. Daarvoor heeft hij zijn uiterlijk niet mee denk ik. Zijn stem is wel aardig, maar toch ook niet geweldig.
Op zondag 26 januari 2003 01:36 schreef swentibold het volgende:
(de voorgaande 2 afleveringen heb ik in stukjes gezien)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 01:45]
quote:dat verandert dus als ie 'eigen' nummertjes gaat zingen..
Op zondag 26 januari 2003 01:42 schreef APK het volgende:[..]
Ik vond het een beetje zielloos. Hij kan wel zuiver zingen, maar hij lepelt het gewoon op. Begin, middenstukje, slotnoot, klaar, gekke bek trekken.
quote:das duidelijk dan dat je nog nie echt gekeken hebt want hij wordt al sinds de eerste aflevering geloof ik ' achtervolgd' met zijn EIGEN uitspraak " ik ben geen typisch idool" (ofzoiets) deze uitzending was ie ook nie heel sterk/opvallend maar hij weet wel alle afleveringen goed te zingen (ook die ene dat ie zn tekst kwijt was)
Op zondag 26 januari 2003 01:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vind je? Ik moet toegeven dat vanavond de eerste keer is dat ik echt gekeken heb en ik kan niet zeggen dat Jamai overkomt alsof hij een idool zou kunnen worden. Daarvoor heeft hij zijn uiterlijk niet mee denk ik. Zijn stem is wel aardig, maar toch ook niet geweldig.
(de voorgaande 2 afleveringen heb ik in stukjes gezien)
quote:En ze heeft tijdens zijn optreden ook wel het geluid aan staan? Want behalve zijn leuke bekkie moet hij toch ook nog wel een beetje kunnen zingen toch?
Op zondag 26 januari 2003 01:43 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Mijn vrouw is 39, drinkt ook geen breezer en die wil Jim ook hoofdzakelijk vanwege 'dat leuke bekkie van em'. Leeftijd en smaak zijn 2 verschillende zaken.
quote:Ik zei ook niet dat ze nu al weg is.... maar lang zal dat niet meer duren. Sita zingt wel aardig, maar heeft verder dezelfde uitstraling als Jim: 0,0
Op zondag 26 januari 2003 01:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
Sita is niet weg, die is wreed actief in Belgie en als ik me niet vergis ook in andere landen.
quote:En daar verschillen de smaken dus. Vrouwen lijken het 'leuke bekkie' als compensatie voor het geknauw te gebruiken.
Op zondag 26 januari 2003 01:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
En ze heeft tijdens zijn optreden ook wel het geluid aan staan? Want behalve zijn leuke bekkie moet hij toch ook nog wel een beetje kunnen zingen toch?
quote:Ja stel je voor zeg, 'n idool die 'n publieks lievelingetje is, hoe onterecht kun je winnen..
Op zondag 26 januari 2003 01:50 schreef L4zY het volgende:
Jim is slecht!
Hij word gewoon gekozen omdat tie het publieks lievelingetje is!
zou wel jammer zijn als die nog zou winnen
quote:Daar hebben we Volkert voor
...
quote:Hij moet tog ook kunnen zingen, daarom vind ik heel die show belachelijk...
Op zondag 26 januari 2003 01:51 schreef Taurus het volgende:[..]
Ja stel je voor zeg, 'n idool die 'n publieks lievelingetje is, hoe onterecht kun je winnen..
quote:Tja, het is jouw vrouw, niet de mijne.
Op zondag 26 januari 2003 01:43 schreef seriewoordenaar het volgende:
Mijn vrouw is 39, drinkt ook geen breezer en die wil Jim ook hoofdzakelijk vanwege 'dat leuke bekkie van em'. Leeftijd en smaak zijn 2 verschillende zaken.
quote:Om een echt idool te worden onder tieners moet je er toch wel enigszins lekker uitzien denk ik. En ik denk toch niet dat meisjes het aandurven om posters van Jamai op hun kamer te hangen. Daar kan hij niets aan doen en het is ook best triest dat het uiterlijk zo belangrijk is, maar dat is nou eenmaal zo.
Op zondag 26 januari 2003 01:47 schreef swentibold het volgende:[..]
das duidelijk dan dat je nog nie echt gekeken hebt want hij wordt al sinds de eerste aflevering geloof ik ' achtervolgd' met zijn EIGEN uitspraak " ik ben geen typisch idool" (ofzoiets) deze uitzending was ie ook nie heel sterk/opvallend maar hij weet wel alle afleveringen goed te zingen (ook die ene dat ie zn tekst kwijt was)
quote:LOL, maar voor de rest voldoet ze aan de strenge eisen
Op zondag 26 januari 2003 01:52 schreef Cora het volgende:[..]
Tja, het is jouw vrouw, niet de mijne.
quote:Ze heeft jou ook niet gekozen vanwege je zangkwaliteiten?
Op zondag 26 januari 2003 01:54 schreef seriewoordenaar het volgende:
LOL, maar voor de rest voldoet ze aan de strenge eisen![]()
quote:Hij kan hardstikke zingen joh, laat die grietjes lekker van 'm genieten en voor hem bellen..
Op zondag 26 januari 2003 01:52 schreef L4zY het volgende:[..]
Hij moet tog ook kunnen zingen, daarom vind ik heel die show belachelijk...
Het is leuk om naar te kijken, maar de bedoeling dr achter sux
Ik zou zeggen; alle Jim-haters: Sms en bel de portemonnee leeg voor de mensen die.. echt... kunnen zingen! Be grown - up!
quote:Als iedereen blijft zeggen dat dat nu eenmaal zo is, dan is dat inderdaad nu eenmaal zo. Verander de wereld, begin bij jezelf...
Op zondag 26 januari 2003 01:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Om een echt idool te worden onder tieners moet je er toch wel enigszins lekker uitzien denk ik. En ik denk toch niet dat meisjes het aandurven om posters van Jamai op hun kamer te hangen. Daar kan hij niets aan doen en het is ook best triest dat het uiterlijk zo belangrijk is, maar dat is nou eenmaal zo.
quote:Nee, vind ik niet, alleen jij ben zo irritant en gefrustreerd bezig. De rest niet, daarom blijf ik.
Op zondag 26 januari 2003 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Als je het hier allemaal abnormale mensen vind, waarom ga je dan niet gezellig naar dat andere topic lekker intelligent lullen?
Hier is het toch niets aan.. Zitten alleen maar gefrustreerde mensen
quote:Vast niet
Op zondag 26 januari 2003 01:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze heeft jou ook niet gekozen vanwege je zangkwaliteiten?
quote:Doe ik ook niet, ik zou het alleen wack vinden dat tie zou winnen omdat hij helemaal niet zo mooi kan zingen, eigenlijk zou het me niet boeie, want ik luister toch nooit naar die muziek...
Op zondag 26 januari 2003 01:55 schreef Taurus het volgende:[..]
Hij kan hardstikke zingen joh, laat die grietjes lekker van 'm genieten en voor hem bellen..
Ik zou zeggen; alle Jim-haters: Sms en bel de portemonnee leeg voor de mensen die.. echt... kunnen zingen! Be grown - up!
quote:Zal ik doen... alleen behoor ik niet tot de doelgroep helaas....
Op zondag 26 januari 2003 01:56 schreef seriewoordenaar het volgende:
Als iedereen blijft zeggen dat dat nu eenmaal zo is, dan is dat inderdaad nu eenmaal zo. Verander de wereld, begin bij jezelf...
quote:haha nee maar dr is eigenlijk helemaal geen een waarvan k een poster zou willen(nee jim al helemaal niet). Uiterlijk belangrijk tsja hét voorbeeld is wel Yuli he en Jim omdat ook als ie minder zingt nog door is door zn uiterlijk, k denk trouwens wel dat jamai ook als ie niet wint een cd mag opnemen omdat ie daar gewoon voor gevraagd wordt, en dat Hind dan wint omdat zij de looks én de stem heeft.
Op zondag 26 januari 2003 01:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Om een echt idool te worden onder tieners moet je er toch wel enigszins lekker uitzien denk ik. En ik denk toch niet dat meisjes het aandurven om posters van Jamai op hun kamer te hangen. Daar kan hij niets aan doen en het is ook best triest dat het uiterlijk zo belangrijk is, maar dat is nou eenmaal zo.
quote:Ik vind hem goed.
Jim is slecht!
Hij word gewoon gekozen omdat tie het publieks lievelingetje is!
quote:LoL idd, ik hoop dat hij wint of zowieso 'n vet contract krijgt, zodat al die zeurpieten hier zich groen en geel kunnen ergeren aan zijn vreselijke stem op de radio!
Op zondag 26 januari 2003 01:22 schreef Cora het volgende:[..]
Ga je weg?
Och, wat jammer.
[..]Klopt.
En waarschijnlijk vinden dat heeeeeeel veel mensen met mij, dus bestel de anti-depressiva maar vast.
Maar goed, dat zal toch wel niet gebeuren
quote:Ik vind em slecht, ik vind Hind en Dewi veel beter,
Op zondag 26 januari 2003 01:58 schreef Cora het volgende:[..]
Ik vind hem goed.
En niet alleen omdat ik hem er leuk uit vind zien.
Ze zeiden het al zelf, de jury, je moet wel een "idool" zijn, dus er ook zo uit zien.
Dat doet Jim en verder vind ik hem goed zingen.
quote:goed of heel goed? Blijft een idool bestaan op basis van imago of op basis van vocale kwaliteit. Yuli was tot ze wegviel mijn favoriet. Wat een stem had dat mens. Deed me aan Aretha Franklin denken. Alleen wat sneu dat ze zo'n aparte grimassen trok, maar das dan weer een trademark.
Ik vind hem goed.
Ze zeiden het al zelf, de jury, je moet wel een "idool" zijn, dus er ook zo uit zien.
quote:wurd!
Op zondag 26 januari 2003 02:00 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
goed of heel goed? Blijft een idool bestaan op basis van imago of op basis van vocale kwaliteit. Yuli was tot ze wegviel mijn favoriet. Wat een stem had dat mens. Deed me aan Aretha Franklin denken. Alleen wat sneu dat ze zo'n aparte grimassen trok, maar das dan weer een trademark.
quote:Ik dacht dat we die off-topic fase voorbij waren, maar jij dacht 'kom laat ik er nog even op door gaan'. Nou, leef je lekker uit meid! Van 32 jarige dames die Jim leuk vinden kan ik het hebben! Je komt ook zo lekker slim over....
Op zondag 26 januari 2003 01:56 schreef Cora het volgende:[..]
Nee, vind ik niet, alleen jij ben zo irritant en gefrustreerd bezig. De rest niet, daarom blijf ik.
Er zijn namelijk nog meer mensen op de wereld dan alleen jij!
Gelukkig! Thank God zou ik bijna zeggen.
Maar goed... het ging over Idols toch? Joel is eruit!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:06]
quote:Ik vond alle drie die jij noemt ook heel goed vanavond.
Op zondag 26 januari 2003 01:59 schreef L4zY het volgende:
Ik vind em slecht, ik vind Hind en Dewi veel beter,
En bas deed het ook wel goed.
quote:Ja ik vond dat joel een goede keuze was vanavond, maar ik vidn zker dat Jim ook moet afvallen, en ik zou het jammer dat tie zou worden gekozen op zn uiterlijk/uitstraling en niet op zn zang kwaliteiten...
Op zondag 26 januari 2003 02:03 schreef Cora het volgende:[..]
Ik vond alle drie die jij noemt ook heel goed vanavond.
Dat maakt het namelijk elke week weer moeilijker.
Kom op, ze zingen allemaal goed, maar er moet er nu eenmaal 1 afvallen.
En ik vind het niet oke, om iemand persoonlijk aan te vallen omdat ie nou eenmaal iemand beter vindt dan de ander.
Ze zijn allemaal goed, maar iedereen heeft zijn voorkeur.
quote:Direct hit
Op zondag 26 januari 2003 02:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik dacht dat we die off-topic fase voorbij waren, maar jij dacht 'kom laat ik er nog even op door gaan'. Nou, leef je lekker uit meid! Van 32 jarige dames die Jim leuk vinden kan ik het hebben! Je komt ook zo lekker slim over....
quote:Ben bang dat dat toch gaat gebeuren. En straks staat Jim op nummer 1 in de top 40 en dan komt er een hele cd met 60 minuten Jim .... en nog meer singeltjes... Gelukkig zijn er nog andere zenders op de radio!
Op zondag 26 januari 2003 02:05 schreef L4zY het volgende:[..]
Ja ik vond dat joel een goede keuze was vanavond, maar ik vidn zker dat Jim ook moet afvallen, en ik zou het jammer dat tie zou worden gekozen op zn uiterlijk/uitstraling en niet op zn zang kwaliteiten...
quote:Ja ik denk het ook, het is kut, maar we moeten dr aan geloven.
Op zondag 26 januari 2003 02:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ben bang dat dat toch gaat gebeuren. En straks staat Jim op nummer 1 in de top 40 en dan komt er een hele cd met 60 minuten Jim .... en nog meer singeltjes... Gelukkig zijn er nog andere zenders op de radio!
Ps. ik luister tog noooit radio
quote:De frequentie waarop Jim zing resoneert waarschijnlijk met beton. Ik voorzie grote rampen als dat wapen 60 minuten wordt gebruikt.
Ben bang dat dat toch gaat gebeuren. En straks staat Jim op nummer 1 in de top 40 en dan komt er een hele cd met 60 minuten Jim .... en nog meer singeltjes... Gelukkig zijn er nog andere zenders op de radio!
quote:Ik ook steeds minder. De top 40 al in geen jaren meer trouwens. Ik begin op mijn ouders te lijken, die vroeger de muziek uit de hitparade ook niets vonden
Op zondag 26 januari 2003 02:08 schreef L4zY het volgende:
Ja ik denk het ook, het is kut, maar we moeten dr aan geloven.Ps. ik luister tog noooit radio
quote:Ja je zou er wat van krijgen ook he?
Ga naar bed zeg.. Wat een gefrustreerde mensen lopen hier toch rond.. Ik zie alleen maar gezeur over oneerlijke stemmen, breezahsletjes ( ? ), Jim die niet kan zingen ( ? ), Hind die wel kan zingen en het contract zou moeten krijgen, het contract wat ze krijgen wat waarschijnlijk alleen goed is voor 1 hit wat natuurlijk ook weer oneerlijk in de top 40 terecht komt, het uiterlijk wat onterecht natuurlijk weer een te grote rol speelt, enz..
a-f-s-t-a-n-d-s-b-e-d-i-e-n-i-n-g
quote:Je klinkt behoorlijk gefrustreerd van onze reacties op Jim trouwens
Op zondag 26 januari 2003 02:13 schreef Taurus het volgende:
Ga naar bed zeg..Wat een gefrustreerde mensen lopen hier toch rond.. Ik zie alleen maar gezeur over oneerlijke stemmen, breezahsletjes ( ? ), Jim die niet kan zingen ( ? ), Hind die wel kan zingen en het contract zou moeten krijgen, het contract wat ze krijgen wat waarschijnlijk alleen goed is voor 1 hit wat natuurlijk ook weer oneerlijk in de top 40 terecht komt, het uiterlijk wat onterecht natuurlijk weer een te grote rol speelt, enz..
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:17]
quote:d-i-s-c-u-s-s-i-e-r-e-n: ook daarin liggen er smaken. Jeez, als je zo goed bent in het negeren, waarom reageer je dan?
Op zondag 26 januari 2003 02:13 schreef Taurus het volgende:[..]
Ja je zou er wat van krijgen ook he?
Ga naar bed zeg..Wat een gefrustreerde mensen lopen hier toch rond.. Ik zie alleen maar gezeur over oneerlijke stemmen, breezahsletjes ( ? ), Jim die niet kan zingen ( ? ), Hind die wel kan zingen en het contract zou moeten krijgen, het contract wat ze krijgen wat waarschijnlijk alleen goed is voor 1 hit wat natuurlijk ook weer oneerlijk in de top 40 terecht komt, het uiterlijk wat onterecht natuurlijk weer een te grote rol speelt, enz..
quote:Over offtopic gesproken.
Op zondag 26 januari 2003 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat we die off-topic fase voorbij waren, maar jij dacht 'kom laat ik er nog even op door gaan'. Nou, leef je lekker uit meid! Van 32 jarige dames die Jim leuk vinden kan ik het hebben! Je komt ook zo lekker slim over....
Ontopic:
Jim is oke
quote:Voel je je nu oppermachtig?
Op zondag 26 januari 2003 02:17 schreef Cora het volgende:[..]
Over offtopic gesproken.
Ow, zelden zo'n minder begaafd persoon meegemaakt.
Jammer dat ik nu eenmaal meer hersenen van Goddie heb gekregen.
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 26-01-2003 02:19]
quote:Dit wordt zo diep triest dat ik er maar niet meer op in ga.
Op zondag 26 januari 2003 02:17 schreef Cora het volgende:
Over offtopic gesproken.
Ow, zelden zo'n minder begaafd persoon meegemaakt.
Jammer dat ik nu eenmaal meer hersenen van Goddie heb gekregen.
quote:Mja, dat vind jij. Ik vind hem gewoon heel erg goed zingen.
Op zondag 26 januari 2003 02:05 schreef L4zY het volgende:
Ja ik vond dat joel een goede keuze was vanavond, maar ik vidn zker dat Jim ook moet afvallen, en ik zou het jammer dat tie zou worden gekozen op zn uiterlijk/uitstraling en niet op zn zang kwaliteiten...
quote:Precies.
Op zondag 26 januari 2003 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt zo diep triest dat ik er maar niet meer op in ga.
quote:Als jij de reacties van die zeikerds discussieren noemt, ben ik weg inderdaad.. Dan ligt 't niveau toch iets te laag hier.
Op zondag 26 januari 2003 02:16 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
d-i-s-c-u-s-s-i-e-r-e-n: ook daarin liggen er smaken. Jeez, als je zo goed bent in het negeren, waarom reageer je dan?
![]()
quote:Exact mijn mening over Jim. Hij kan inderdaad wel zingen en ook zuiver. Maar het klinkt gewoon niet. Als hij 1 minuut zingt dan krijg ik al zapneigingen. Als hij straks met een 3 minuten singeltje op de radio komt is het helemaal erg. Kan hij trouwens wel lachen?
Op zondag 26 januari 2003 02:20 schreef Knaller het volgende:
Jim kan wel zingen maar heeft gewoon geen bijzondere stem... sterker nog het klinkt saai!!
Ze zullen die commerciële liedjes speciaal aan z'n stem moeten aanpassen... wat een gedoe!!
Dus wat mij betreft wint ie die hele show niet... dan liever Hind of Dewi!! Kan je veel meer mee!!
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:22 schreef Taurus het volgende:
Als jij de reacties van die zeikerds discussieren noemt, ben ik weg inderdaad.. Dan ligt 't niveau toch iets te laag hier.
Vraag ik me echt af.
quote:En ook discussieren heb je in vele vormen en maten. Het is verkeerd om zich superieur te voelen aan bepaalde nachtelijke gedachtengangen.
Op zondag 26 januari 2003 02:22 schreef Taurus het volgende:[..]
Als jij de reacties van die zeikerds discussieren noemt, ben ik weg inderdaad.. Dan ligt 't niveau toch iets te laag hier.
quote:Dat is een goeie. Mjah, ik denk het niet. Ik wou dat Yuli (Niet bepaald miss world) won en wat mij betreft mag Jamai (kennelijk een man) de beker ook wel vastnemen. Maar Hinds talent valt niet te ontkennen.
Op zondag 26 januari 2003 02:26 schreef Cora het volgende:
Even serieus he? Zijn jullie meningen als mannen zeg maar ook niet erg daarop gebaseerd?
Dat je zeg maar liever een vrouw ziet winnen dan een man, omdat dat nu eenmaal leuker is om te zien en ja, weet ik veel?Vraag ik me echt af.
quote:Dus jij kickt wel op een 15 jarig ventje?
Op zondag 26 januari 2003 02:26 schreef Cora het volgende:
Even serieus he? Zijn jullie meningen als mannen zeg maar ook niet erg daarop gebaseerd?
quote:Mooi gezegd!
Op zondag 26 januari 2003 02:26 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
En ook discussieren heb je in vele vormen en maten. Het is verkeerd om zich superieur te voelen aan bepaalde nachtelijke gedachtengangen.
Alle topics over smaak slaan nergens op. En indien men er zo strikt in zou zijn, dan kunnen ze FOK! wel opdoeken. Wie is de zeikerd? Diegene die anderen ervoor uitmaakt, of de mensen die even wat nachtelijk vertier zoeken?
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dus jij kickt wel op een 15 jarig ventje?
quote:Ik * zeurrr * omdat ik sommige mensen over and over again exact dezelfde reacties zie posten maar dan in andere woorden, dan ga ik me dus afvragen of hun afstandsbediening goed werkt. Heb trouwens nooit gezegd dat jij daarbij zat, maar waarschijnlijk verveel jij je ook
Op zondag 26 januari 2003 02:26 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
En ook discussieren heb je in vele vormen en maten. Het is verkeerd om zich superieur te voelen aan bepaalde nachtelijke gedachtengangen.
Alle topics over smaak slaan nergens op. En indien men er zo strikt in zou zijn, dan kunnen ze FOK! wel opdoeken. Wie is de zeikerd? Diegene die anderen ervoor uitmaakt, of de mensen die even wat nachtelijk vertier zoeken?
quote:Ik vond Yuli ook erg goed. Vond het heel jammer dat ze weg moest vorige week.
Op zondag 26 januari 2003 02:28 schreef seriewoordenaar het volgende:
Dat is een goeie. Mjah, ik denk het niet. Ik wou dat Yuli (Niet bepaald miss world) won en wat mij betreft mag Jamai (kennelijk een man) de beker ook wel vastnemen. Maar Hinds talent valt niet te ontkennen.
Jamai vond ik vandaag erg goed, maar soms stoor ik me aan hem. Meer aan zijn gedrag dan aan zijn zang overigens.
En Hind, tja, dat zei ik net al, die zingt gewoon de verkeerde liedjes voor mij denk ik. Meestal vind ik het niks. Tot nu toe dan. Vandaag vond ik het heel oke en was ik blij dat ze bleef. Maar de vorige keren had ik haar liever zien gaan.
Maar voor jou ligt het dus niet aan het geslacht, of hoe iemand zich presenteert?
quote:Vervelen niet, maar ik ben wel in de bui voor een goeie lach. Maakt het uit of zaken reeds eerder zijn gezegd? De keuze van de woorden maakt het lezen nu net zo boeiend, dat maakt voor mij de lach. En dan maakt het niet uit of het nu een diep of minder diep onderwerp is, alles op z'n tijd. En dit topic is schijnbaar laughter en spot. Niets mis mee, mijns inziens.
Op zondag 26 januari 2003 02:31 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik * zeurrr * omdat ik sommige mensen over and over again exact dezelfde reacties zie posten maar dan in andere woorden, dan ga ik me dus afvragen of hun afstandsbediening goed werkt. Heb trouwens nooit gezegd dat jij daarbij zat, maar waarschijnlijk verveel jij je ook
quote:Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van. Maar bijna niemand is fan van Joel dus niemand stoorde zich daar aan. Nu het over Jim gaat wordt het opeens een andere zaak blijkbaar. Als fan van Jim zal dat niet leuk zijn om te lezen, maar zo wordt er over iedereen geschreven hoor.
Op zondag 26 januari 2003 02:31 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik * zeurrr * omdat ik sommige mensen over and over again exact dezelfde reacties zie posten maar dan in andere woorden, dan ga ik me dus afvragen of hun afstandsbediening goed werkt. Heb trouwens nooit gezegd dat jij daarbij zat, maar waarschijnlijk verveel jij je ook
quote:Ik ben -met uitzondering van je commentaar op Hind- het met je eens Voor mij ligt het niet aan het geslacht of hoe iemand zich presenteert. Ik ben heel simpel daarin. Ik vind mode, kleurtjes en vormpjes onbelangrijk. Dergelijke zaken druisen in tegen de algemene vooruitgang. Net zoals het hechten aan dergelijke zaken ook de reden is voor racisme en discriminatie. Xenofobie eigenlijk. Alles moet binnen patronen vallen om als normaal gecatalogiseerd te worden. Niet bij mij dus. Enfin, enigszins off-topic
Op zondag 26 januari 2003 02:33 schreef Cora het volgende:[..]
Ik vond Yuli ook erg goed. Vond het heel jammer dat ze weg moest vorige week.
Jamai vond ik vandaag erg goed, maar soms stoor ik me aan hem. Meer aan zijn gedrag dan aan zijn zang overigens.
En Hind, tja, dat zei ik net al, die zingt gewoon de verkeerde liedjes voor mij denk ik. Meestal vind ik het niks. Tot nu toe dan. Vandaag vond ik het heel oke en was ik blij dat ze bleef. Maar de vorige keren had ik haar liever zien gaan.
Maar voor jou ligt het dus niet aan het geslacht, of hoe iemand zich presenteert?
1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
6 - Marieke (fout nummer gekozen, maar ze kan wel wat!)
7 - Bas
8 - Jim
quote:Nou ja, dat vind ik alleen maar goed om te lezen.
Op zondag 26 januari 2003 02:37 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik ben -met uitzondering van je commentaar op Hind- het met je eens Voor mij ligt het niet aan het geslacht of hoe iemand zich presenteert. Ik ben heel simpel daarin. Ik vind mode, kleurtjes en vormpjes onbelangrijk. Dergelijke zaken druisen in tegen de algemene vooruitgang. Net zoals het hechten aan dergelijke zaken ook de reden is voor racisme en discriminatie. Xenofobie eigenlijk. Alles moet binnen patronen vallen om als normaal gecatalogiseerd te worden. Niet bij mij dus. Enfin, enigszins off-topic
Met andere woorden, daar gaat het denk ik niet meer over. Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Mijn lijstje van de optredens van vanavond zou zijn:1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
7 - Bas
8 - Jim
quote:Klopt, en dáárom moet Jim opzouten. Zo vaak een nummer verkrachten is strafbaar!
Op zondag 26 januari 2003 02:42 schreef Cora het volgende:[..]
Met andere woorden, daar gaat het denk ik niet meer over. Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 26-01-2003 02:44]
quote:Ik vind het inderdaad ook lullig voor Joel, al die 'domme' reacties, (zeg nou zelf; dat 'homo' en 'lelijk' enz zijn niet bijster intelligente reacties en kunnen naar mijn idee niet als 'discussieren' gezien worden) maar wat mij opvalt is dat heel veel mensen die al enige tijd volwassen zijn, zo lopen af te geven op een 15 jarig jochie dat leuk kan zingen en er leuk uit ziet en zoveel aandacht krijgt, en waarschijnlijk een jongerenprogramma gaat winnen.. Dan denk ik persoonlijk ' get a life '..
Op zondag 26 januari 2003 02:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van. Maar bijna niemand is fan van Joel dus niemand stoorde zich daar aan. Nu het over Jim gaat wordt het opeens een andere zaak blijkbaar. Als fan van Jim zal dat niet leuk zijn om te lezen, maar zo wordt er over iedereen geschreven hoor.
(Ik zeg overigens niet dat jij of die seriewoordenaar behoren tot de mensen die die 'domme reacties' plaatsen, voor er misverstanden ontstaan)
quote:Om gelijk nog maar even door te zaniken; vind je Joel, Marieke en Bas boven Jim plaatsen niet erg demonstratief 'laat ik 's tegen de hype ingaan'? Als het je echte mening is; jouw goed recht. Maar kom op, zo 'slecht' zingt Jim toch ook weer niet?
Op zondag 26 januari 2003 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Mijn lijstje van de optredens van vanavond zou zijn:1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
7 - Bas
8 - Jim
quote:Lucky you, ik had de telefoon al in de hand
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef Taurus het volgende:[..]
(Ik zeg overigens niet dat jij of die seriewoordenaar behoren tot de mensen die die 'domme reacties' plaatsen, voor er misverstanden ontstaan)
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:47 schreef Taurus het volgende:[..]
Om gelijk nog maar even door te zaniken; vind je Joel, Marieke en Bas boven Jim plaatsen niet erg demonstratief 'laat ik 's tegen de hype ingaan'? Als het je echte mening is; jouw goed recht. Maar kom op, zo 'slecht' zingt Jim toch ook weer niet?
quote:En dat is dus een mening.
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef seriewoordenaar het volgende:
Klopt, en dáárom moet Jim opzouten. Zo vaak een nummer verkrachten is strafbaar!
quote:Ik ben het niet helemaal eens. Natuurlijk is in de eerste plaats zangkwaliteit het belangrijkste, maar een zeer goede uitstraling en een lekker koppie is ook belangrijk om het echt te maken. Voor mij zijn er een paar bij Idols die hier aan voldoen, maar de meesten niet.
Op zondag 26 januari 2003 02:37 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik ben -met uitzondering van je commentaar op Hind- het met je eens Voor mij ligt het niet aan het geslacht of hoe iemand zich presenteert. Ik ben heel simpel daarin. Ik vind mode, kleurtjes en vormpjes onbelangrijk. Dergelijke zaken druisen in tegen de algemene vooruitgang. Net zoals het hechten aan dergelijke zaken ook de reden is voor racisme en discriminatie. Xenofobie eigenlijk. Alles moet binnen patronen vallen om als normaal gecatalogiseerd te worden. Niet bij mij dus. Enfin, enigszins off-topic
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:55]
Hij kan niet eens tegen feedback!!
quote:Met het lekker koppie ben ik het niet eens. Dat vind ik onbelangrijk. Akkoord, geen klokkenluider van de Notre Dame, maar waarom de cliche's van uiterlijk altijd? En dat is niet omdat ik schreeuwlelijk ben ofzo, enkel een persoonlijke mening
Op zondag 26 januari 2003 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het niet helemaal eens. Natuurlijk is in de eerste plaats zangkwaliteit het belangrijkste, maar een zeer goede uitstraling en een lekker koppie is ook belangrijk om het echt te maken.
quote:Weet je waar dat volgens mij aan ligt? Dat ligt eraan dat Jim zo populair is, dat ze hem een lekker koppie vinden hebben en zijn zangtalent maar bijzaak lijkt te zijn. Dan krijgen zijn tegenstanders meer een meer de drang om tegengas te geven.
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef Taurus het volgende:
wat mij opvalt is dat heel veel mensen die al enige tijd volwassen zijn, zo lopen af te geven op een 15 jarig jochie dat leuk kan zingen en er leuk uit ziet en zoveel aandacht krijgt, en waarschijnlijk een jongerenprogramma gaat winnen.. Dan denk ik persoonlijk ' get a life '..
En tsja, ik als zeikerd zijnde vind het af en toe nodig om op andere zeikerds te zeiken, zeker op dit nachtelijk uur.
quote:Dan ruiken wij bloed
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Weet je waar dat volgens mij aan ligt? Dat ligt eraan dat Jim zo populair is, dat ze hem een lekker koppie vinden hebben en zijn zangtalent maar bijzaak lijkt te zijn. Dan krijgen zijn tegenstanders meer een meer de drang om tegengas te geven.
quote:Dat vind ik echt ja. Ik ben echt van mening dat Jim heel erg saai is als hij zingt. Hoewel hij niet vals zingt, vind ik het echt niet om aan te horen. Ik ben ook van mening dat hij zonder dat leuke koppie al VEEL eerder eruit zou zijn gevlogen!
Op zondag 26 januari 2003 02:47 schreef Taurus het volgende:[..]
Om gelijk nog maar even door te zaniken; vind je Joel, Marieke en Bas boven Jim plaatsen niet erg demonstratief 'laat ik 's tegen de hype ingaan'? Als het je echte mening is; jouw goed recht. Maar kom op, zo 'slecht' zingt Jim toch ook weer niet?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:57]
quote:Welk effect heeft deze foto ondergaan?
Op zondag 26 januari 2003 02:51 schreef Dizer het volgende:
Kan hij niet oprotten:Hij kan niet eens tegen feedback!!
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Dat vind ik echt ja. Ik ben echt van mening dat Jim heel erg saai is als hij zingt. Hoewel hij niet vals zingt, vind ik het echt niet om aan te horen. Ik ben ook van mening dat hij zonder dat leuke koppie als VEEL eerder eruit zou zijn gevlogen!
quote:Met alle respect, maar ik vind het niveau bedroevend. Ik heb op de BBC Fame Academy gevolgd en de deelnemers aan dat programma waren 100x beter.
Op zondag 26 januari 2003 02:42 schreef Cora het volgende:
Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.
Deze 8 zouden de creme de la creme van het talent in Nederland moeten zijn. I don't think so.....
Ik vind het genant.
Uiteraard zal degene die wint wel een paar hitjes scoren. Met een leuk clipje en een hoop gerommel in de geluidsstudio valt er wel iets te fabriceren, maar ik zie in geen van de deelnemers een echt idool.
Mwa, voor de Nederlandse markt misschien, maar ja.....
quote:Ik zeg niet dat IK het daarmee eens ben, maar zo werkt het nou eenmaal. Wil je een idool worden, heb je blijkbaar meer nodig dan alleen een goede zangstem.
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Met het lekker koppie ben ik het niet eens. Dat vind ik onbelangrijk. Akkoord, geen klokkenluider van de Notre Dame, maar waarom de cliche's van uiterlijk altijd? En dat is niet omdat ik schreeuwlelijk ben ofzo, enkel een persoonlijke mening
quote:Als Jim echt niet kon zingen, zou dat uiterlijk maar bijzaak zijn, en lag hij er dus echt al uit. 100% zeker weten.
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Weet je waar dat volgens mij aan ligt? Dat ligt eraan dat Jim zo populair is, dat ze hem een lekker koppie vinden hebben en zijn zangtalent maar bijzaak lijkt te zijn. Dan krijgen zijn tegenstanders meer een meer de drang om tegengas te geven.
En waarom dat uiterlijk-cliche? Omdat het hier om 'n idool gaat, dus iemand die 12 tot 17 jarige meisjes op posters boven hun bedje willen hebben. Ik neem aan dat volwassen mannen/vrouwen niet zitten te smachten naar 'n RTL - 4 / Yorin idol, of posters op gaan hangen van uberhaubt een zanger/zangeresje die mee doet aan dat programma..
Maar als Jim echt niet kon zingen, zouden zelfs die jonge meisjes afhaken hoor, het lijkt wel alsof de jonge meisjes van tegenwoordig volgens veel mensen hier totaal geen hercencellen bezitten.. Beetje jammer.
quote:En wederom constateren we dat de massa bestaat uit
Op zondag 26 januari 2003 02:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik zeg niet dat IK het daarmee eens ben, maar zo werkt het nou eenmaal. Wil je een idool worden, heb je blijkbaar meer nodig dan alleen een goede zangstem.
quote:Eerlijk gezegd ben ik het wel met je eens.
Op zondag 26 januari 2003 02:56 schreef APK het volgende:
Met alle respect, maar ik vind het niveau bedroevend.
[KNIP]
quote:Opnieuw helemaal eens! Roger vond ik wel klasse ja. Roger was tenminste niet zo'n backstreet boys achtig type geworden!
Op zondag 26 januari 2003 02:58 schreef seriewoordenaar het volgende:
Een écht idool zit er inderdaad niet tussen. Die Roger had eigenlijk ook wel mogen winnen, die zag ik wel zitten. Hij had al een imago uit zichzelf, terwijl je ziet dat de anderen nog zoekend zijn. Met uitzondering van Dewi dan.
quote:Ja.. zijn allemaal
Op zondag 26 januari 2003 02:59 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
En wederom constateren we dat de massa bestaat uit
Het niveau waarop jij 'discussieert' ( ) is meer bedoeld voor 'onzin voor je leven', ook te vinden op dit forum, ga maar eens kijken..
quote:Hehe, mjah ik acht mezelf niet hoger dan de gemiddelde
Op zondag 26 januari 2003 03:02 schreef Taurus het volgende:[..]
Ja.. zijn allemaal
behalve jullie
![]()
![]()
![]()
![]()
Het niveau waarop jij 'discussieert' (
) is meer bedoeld voor 'onzin voor je leven', ook te vinden op dit forum, ga maar eens kijken..
quote:Dat heet 'een mening geven'! Je mag toch vinden dat het belachelijk is dat je een lekkere kerel of lekkere meid moet zijn om het echt te maken in de muziekwereld? Er zijn uitzonderingen, maar die zijn dan ook vaak echt talentvol! Kijk maar eens naar de videoclips op TV. Daar proberen ze allemaal te scoren door zoveel mogelijk lekkere meiden en bijna ontblote borsten door het beeld te laten schuiven. Of er enig zangtalent aanwezig is maakt blijkbaar niet meer uit. En de meisjes die kijken naar die dames krijgen allemaal het idee dat ze er ook zo uit moeten zien. Zo gaat dat .....
Op zondag 26 januari 2003 03:02 schreef Taurus het volgende:[..]
Ja.. zijn allemaal
behalve jullie
![]()
![]()
![]()
![]()
Het niveau waarop jij 'discussieert' (
) is meer bedoeld voor 'onzin voor je leven', ook te vinden op dit forum, ga maar eens kijken..
quote:Ach, Ob-la-di-ob-la-da komt ook uit die tijd.
Op zondag 26 januari 2003 03:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
In de sixties en seventies hadden nummers tenminste nog een betekenis en diepgang omwille van de woorden. Dit soort nummers zijn er nog steeds, maar ze halen maar zelden meer de hitlijsten.
quote:Uitzonderingen bevestigen de regel. Ik zeg niet dat alle muziek diepgang had, maar als je het vergelijkt met de huidige norm kun je toch moeilijk beweren dat we erop vooruit zijn gegaan qua inhoud?
Op zondag 26 januari 2003 03:15 schreef APK het volgende:[..]
Ach, Ob-la-di-ob-la-da komt ook uit die tijd.
Mensen als David Gray en Nora Jones maken toch ook mooie muziek met goede teksten?
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 26-01-2003 03:21]
quote:In de hitlijsten vind je nog maar zelden nummers met echt mooie teksten. Het gaat allemaal om de 'beat'. Gelukkig komt er af en toe nog een nieuw nummer voorbij die wel geweldig is!
Op zondag 26 januari 2003 03:17 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel. Ik zeg niet dat alle muziek diepgang had, maar als je het vergelijkt met de huidige norm kun je toch moeilijk beweren dat we erop vooruit zijn gegaan qua inhoud?
quote:Wil je een Hint?
Op zondag 26 januari 2003 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Dat heet 'een mening geven'! Je mag toch vinden dat het belachelijk is dat je een lekkere kerel of lekkere meid moet zijn om het echt te maken in de muziekwereld?
quote:Dat moet je niet aan mij vragen.
Op zondag 26 januari 2003 03:17 schreef seriewoordenaar het volgende:
Uitzonderingen bevestigen de regel. Ik zeg niet dat alle muziek diepgang had, maar als je het vergelijkt met de huidige norm kun je toch moeilijk beweren dat we erop vooruit zijn gegaan qua inhoud?
Jammer dat Elton John daaraan heeft meegewerkt, slaat mijns insziens nergens meer op in vergelijking met het orgineel.
quote:Met een 'd' ja!
Op zondag 26 januari 2003 03:19 schreef Cora het volgende:
Wil je een Hint?
quote:Het kán ook een woordspeling zijn
Op zondag 26 januari 2003 03:22 schreef scanman01 het volgende:[..]
Met een 'd' ja!
quote:Normaal wel, maar in dit geval vast niet.
Op zondag 26 januari 2003 03:27 schreef seriewoordenaar het volgende:
Het kán ook een woordspeling zijn
Ow ik ben nog wakker.
quote:Hmmm... 2 unlimited is nog niet echt vroeger toch? Of toch wel?
Op zondag 26 januari 2003 03:44 schreef Dragonwizard het volgende:
Ja alles was vroeger beter, zelfs 2 unlimited was voor zijn tijd best origineel.
quote:'t Is ook niet echt heden te noemen.
Op zondag 26 januari 2003 03:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hmmm... 2 unlimited is nog niet echt vroeger toch? Of toch wel?
quote:Klopt... maar ik dacht meer aan de jaren 70 enzo .... Toen was de muziek nog van redelijke kwaliteit en kwam nog in de hitparade ook. Daarna is het snel bergafwaards gegaan.
Op zondag 26 januari 2003 03:49 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
't Is ook niet echt heden te noemen.
quote:Neuj, vast niet.
Op zondag 26 januari 2003 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Normaal wel, maar in dit geval vast niet.
Nou ja, het was leuk dat je een happert deed.
quote:Een happert? Maak jezelf niet teveel wijs meid! Was meer een reactie om weer een reactie van jou los te krijgen
Op zondag 26 januari 2003 03:51 schreef Cora het volgende:
Neuj, vast niet.
Hint hint.
Or should i say Hind.?Nou ja, het was leuk dat je een happert deed.
- iedereen is het erover eens dat hij er goed uitziet ('mooi jongetje' zoals die fotograaf in Idols zei')
- volgens mij heb ik niemand gehoord die Jim echt supermooi vindt zingen, met andere woorden, een groot zangtalent is het niet (niet zoals Hind bv)
- over de performance (uitstraling?) heb ik niemand eigenlijk gehoord, maar ik vind dat ie er nog steeds bijstaat als een heipaal, iemand bij wie je (itt Jamai en Hind bv) niet ziet of hij het wel leuk vindt wat hij doet. Aan het eind zegt ie wel 'kippenvel', maar hij spreekt het uit alsof hij niet weet wat het betekent. Ik zeg er wel bij dat het ook zo kunnen dat hij erg verlegen is (mag ook wel 15) jaar, maar dan blijkbaar wel kan optreden voor tig mensen.
Nu vinden sommigen (waaronder de huidige generatie breezerchicks) deze combinatie prima, zijn performance en zijn stem worden waar nodig gecompenseerd door zijn uiterlijk en die zijn daar tevreden mee.
Anderen (waaronder ik) zijn veeleisender. Die hebben genoeg van al die gelikte mooie jongens of meisjes die denken dat ze kunnen zingen. In het begin was het nog wel leuk, maar je ziet tegenwoordig door de Westlife's, NSync's, Christina's en de Britney's het bos niet meer. Uiteindelijk gaat (mij) niet om de posters of om de clip, het gaat erom of ik het de moeite waard vind om er een CD van te kopen.
Helaas denk ik dat dit programma toch voor de eerste categorie (breezah's dus) bedoeld is... en dus zal Jim winnen ten koste van een Hind en Zosja, die allebei kwalitatief veel en veel beter zijn dan Jim.
Voor alle tegenstanders, ik ben dus niet jaloers (argument waar nogal vaak mee geschermd wordt), maar ik vind het jammer dat de ware talenten het af moeten leggen tegen minder getalenteerden, die het met uiterlijk moeten compenseren...
quote:ik heb nu ook nog enkele Backstreet boys posters op mijn kamer hangen ook 2 van shakira megaposters dan en van eminem
Op zondag 26 januari 2003 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het echt genant dat Jim zei dat hij vroeger!!!! posters van the Spice Girls boven zijn bed had hangen.
![]()
nou ja boeiend ik vind ze mooi
quote:weet ik
Op zondag 26 januari 2003 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Het gaat om het woordje dat vetgedrukt staat, Riann.
maar ik wou ff vertellen dat ik ook nog backstreet boys posters op mijn kamer heb hangen
Reinout: wat vind je van publiek
jim: "ja kippevel"
quote:ik heb ook nog een spice girls poster op mn deur hangen van vroeger
Op zondag 26 januari 2003 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het echt genant dat Jim zei dat hij vroeger!!!! posters van the Spice Girls boven zijn bed had hangen.
![]()
quote:Ik bedoel de uitspraak vroeger: man, dat is net twee jaar geleden.
Op zondag 26 januari 2003 10:15 schreef -moi- het volgende:[..]
ik heb ook nog een spice girls poster op mn deur hangen van vroeger
quote:op zo'n leeftijd is 2 jaar bijna de helft hoor!
Op zondag 26 januari 2003 10:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik bedoel de uitspraak vroeger: man, dat is net twee jaar geleden.
quote:Ik ben ook 25+ en drink inderdaad ook geen Breezer!
Op zondag 26 januari 2003 01:39 schreef Cora het volgende:[..]
Ik ben bijna 32.
En ik drink geen Breezer.
quote:Typisch een geval van iemand die het begrijpend lezen nog niet onder de knie heeft. Geeft niks hoor, wellicht komt dat ooit nog wel.
Op zondag 26 januari 2003 10:44 schreef Lady_J het volgende:
Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!
quote:Typisch een reactie die ik al verwacht had......
Op zondag 26 januari 2003 10:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Typisch een geval van iemand die het begrijpend lezen nog niet onder de knie heeft. Geeft niks hoor, wellicht komt dat ooit nog wel.
quote:ik ben het met haar eens
Op zondag 26 januari 2003 10:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Typisch een geval van iemand die het begrijpend lezen nog niet onder de knie heeft. Geeft niks hoor, wellicht komt dat ooit nog wel.
quote:
Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!
quote:je moet het topic maar eens door lezen bij B&H van Jim
Op zondag 26 januari 2003 10:52 schreef Taurus het volgende:[..]
Exactly!! Eindelijk iemand die 't ook ziet!
en vooral letten op de reacties van alle jongens
quote:mijn lijstje
Op zondag 26 januari 2003 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Het is niet zozeer dat Jim vreselijk is, het erge is dat al die kleine meisjes hem zo geweldig vinden. Dat is hij niet, hij presteert lang niet zo goed als jullie willen geloven.
1Jamai/Hind (ik kan geen keuze maken)
2 Jim
3 Dewi
4 David
5 Marieke
6 Bas
quote:Grappig is dat hè?!
Op zondag 26 januari 2003 10:54 schreef Riann het volgende:[..]
je moet het topic maar eens door lezen bij B&H van Jim
en vooral letten op de reacties van alle jongens
quote:ja ik lach er ook maar mee en ik laat ze ook maar wat lulluh
Op zondag 26 januari 2003 11:01 schreef Lady_J het volgende:[..]
Grappig is dat hè?!
In mijn omgeving zijn ook veel jongens en zelfs gewoon volwassen kerels die alleen maar commentaar kunnen leveren op Jim.
Natuurlijk ontkennen ze allemaal dat ze jaloers zijn op alle aandacht die Jim krijgt en roepen ze dat Jim een vreselijke artiest is en niet kan zingen.
Ik lach er maar gewoon om!
en Joel vond ik veel beter dan Bas en Marieke
maar omdat hij een verkeerde start heeft gemaakt met zijn vader enzo
is hij eruit.
quote:waarom is dat zo erg? dat kleine meisjes op zo'n schattig ogend jongetje vallen is nou eenmaal een feit. dat maakt hem blijkbaar tot een geschikt idool. waarom zouden jouw criteria zwaarder wegen dan de hunne? ieder z'n smaak toch.
Op zondag 26 januari 2003 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Het is niet zozeer dat Jim vreselijk is, het erge is dat al die kleine meisjes hem zo geweldig vinden. Dat is hij niet, hij presteert lang niet zo goed als jullie willen geloven.
quote:Heb je dat continue gegil tijdens de liveshow gehoord als alleen al de naam van Jim werd genoemd? Dat heeft niets meer met smaak te maken.
Op zondag 26 januari 2003 11:24 schreef bixister het volgende:[..]
waarom is dat zo erg? dat kleine meisjes op zo'n schattig ogend jongetje vallen is nou eenmaal een feit. dat maakt hem blijkbaar tot een geschikt idool. waarom zouden jouw criteria zwaarder wegen dan de hunne? ieder z'n smaak toch.
quote:Ik wel
Op zondag 26 januari 2003 11:28 schreef bixister het volgende:
ik heb niet gekeken.
quote:Gáán we weer... het favo argument van alle anti-anti-Jimmers!
Ha,ha,ha!!!
Misschien moet je mijn vorige post nog ff doorlezen...
quote:Deze dus... voor het geval je hem niet kunt vinden
Op zondag 26 januari 2003 11:32 schreef Scope het volgende:
Misschien moet je mijn vorige post nog ff doorlezen...
Heb al het bovenstaande eens aandachtig (ahem) doorgelezen, en volgens mij komt daar een beetje het volgende uit wat betreft Jim:
- iedereen is het erover eens dat hij er goed uitziet ('mooi jongetje' zoals die fotograaf in Idols zei')
- volgens mij heb ik niemand gehoord die Jim echt supermooi vindt zingen, met andere woorden, een groot zangtalent is het niet (niet zoals Hind bv)
- over de performance (uitstraling?) heb ik niemand eigenlijk gehoord, maar ik vind dat ie er nog steeds bijstaat als een heipaal, iemand bij wie je (itt Jamai en Hind bv) niet ziet of hij het wel leuk vindt wat hij doet. Aan het eind zegt ie wel 'kippenvel', maar hij spreekt het uit alsof hij niet weet wat het betekent. Ik zeg er wel bij dat het ook zo kunnen dat hij erg verlegen is (mag ook wel 15) jaar, maar dan blijkbaar wel kan optreden voor tig mensen.
Nu vinden sommigen (waaronder de huidige generatie breezerchicks) deze combinatie prima, zijn performance en zijn stem worden waar nodig gecompenseerd door zijn uiterlijk en die zijn daar tevreden mee.
Anderen (waaronder ik) zijn veeleisender. Die hebben genoeg van al die gelikte mooie jongens of meisjes die denken dat ze kunnen zingen. In het begin was het nog wel leuk, maar je ziet tegenwoordig door de Westlife's, NSync's, Christina's en de Britney's het bos niet meer. Uiteindelijk gaat (mij) niet om de posters of om de clip, het gaat erom of ik het de moeite waard vind om er een CD van te kopen.
Helaas denk ik dat dit programma toch voor de eerste categorie (breezah's dus) bedoeld is... en dus zal Jim winnen ten koste van een Hind en Zosja, die allebei kwalitatief veel en veel beter zijn dan Jim.
Voor alle tegenstanders, ik ben dus niet jaloers (argument waar nogal vaak mee geschermd wordt), maar ik vind het jammer dat de ware talenten het af moeten leggen tegen minder getalenteerden, die het met uiterlijk moeten compenseren...
quote:Ik weet het niet... zou de volgorde van beginnen er ook mee te maken hebben? Valt me eigenlijk op dat Jim meestal bij de laatste zit die moet optreden...
Op zondag 26 januari 2003 11:55 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb het bovenstaande niet gelezen,
maar wat me opviel is dat men de kandidaten in een bepaalde volgorde voorleest. Het begon bij Hind, toen Jim...heeft dat nog een bepaalde waarde?
Hind doet het goed maar als men Whitney Barfston als favo heeft bekruipt mij toch altijd het gevoel dat je blijkbaar overdreven moet zingen (zoald die David met zijn geforceerde loopjes) alhoewel het Robbie nummer zonder veel poespas werd gezongen uds goed.
Marieke is zoiemand die overal tussen valt en dus niet echt in een bepaalde stroming hoort. Het skaterboy nummer was veels te hoog gegrepen en ik vrees voor haar ballad van volgende week.
Over de mannen...David en Bas zijn leuke belronde vullingen, meer niet. Jamai is niet echt een idol maar zal er uiteindelijk wel iets uitslepen. Jim zit in het programma om de nodige centen binnen te krijgen... hij zal wel winnen maar zoals met veel van die programma's zullen de nummers 2,3 en 4 uiteindelijk meer succesvol zijn.. gelukkig
quote:Ik vind hem ook niet de beste.
Op zondag 26 januari 2003 11:32 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik wel
Ik gun verder ook iedereen zijn of haar idool en Jim is een idool, dat staat vast. Alleen probeer ik ook nog naar de zangkwaliteiten te kijken, vooral ook omdat ik van geen van de kandidaten een poster boven mijn bed hoef. En Jim kan ontzettend lekker in de camera kijken en kan ook best een beetje zingen, maar hij is geen superzanger. Sterker nog, hij is lang niet zo goed als andere deelnemers. Alleen hoef je daar bij de meisjes niet aan te komen en ben je meteen jaloers als je er iets van zegt. Wel lief trouwens
quote:Ik hoop snel. In Duitsland was die 80's-uitzending heel erg goed.
Op zondag 26 januari 2003 01:01 schreef SEMTEX het volgende:
Wanneer houdt de NL Idols trouwens een 80's-uitzending?
Marieke vond ik deze keer ook niet echt sterk, nummer paste niet helemaal bij haar. De meeste anderen hebben het wederom weer goed gedaan.
Maar misschien staat ook in zijn contract dat hij ze niet aansprakelijk kan stellen voor zulke fouten.
quote:Die smeekbede van Arnie gisteren ook: "Het gekraak op TV was ónze fout, dus reken het Joel alsjeblieft niet aan!"
Op zondag 26 januari 2003 12:54 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat we van Joel nog wel wat terug gaan horen rondom Idols. Dit mede door dat zijn performance op de televisie de hele tijd kraakte! Zoo irritant. Nu kunnen Joel en zijn vader hun aanklagen of zo iets...Maar misschien staat ook in zijn contract dat hij ze niet aansprakelijk kan stellen voor zulke fouten.
Eigenlijk had Joel er al 3x uitgelegen, maar iedere keer dankzij de sponsoring van pappie (en hulp van RTL4) bleef hij erin, tot nu...
quote:Bij mij kraakte het niet, en het was nog niet mooi. Hij zong te laag voor hem. Als hij wat hoger ging zingen werd het mooier. Maar ik vond zijn stem sowieso niet zo mooi.
Op zondag 26 januari 2003 12:54 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat we van Joel nog wel wat terug gaan horen rondom Idols. Dit mede door dat zijn performance op de televisie de hele tijd kraakte! Zoo irritant. Nu kunnen Joel en zijn vader hun aanklagen of zo iets...Maar misschien staat ook in zijn contract dat hij ze niet aansprakelijk kan stellen voor zulke fouten.
quote:Zucht, Spicegirls zijn al 5 jaar oud...het is te merken dat je oud wordt, dan gaat de tijd sneller dan je denkt
Op zondag 26 januari 2003 10:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik bedoel de uitspraak vroeger: man, dat is net twee jaar geleden.
Jim zei dat hij toen 9/10 was. Da's voor hem 6 jaar geleden...Ik kan me voorstellen dat hij dat vroeger noemt. Voor een 30 jarige zou je dan eind 80s uitkomen. Best wel een beetje 'vroeger
quote:Jezus.. kijk die ogen
Op zondag 26 januari 2003 13:15 schreef Scope het volgende:
[afbeelding]
quote:Wel bewerkt hoor, maar het scheelt echt maar enkele pixels...
Op zondag 26 januari 2003 13:40 schreef Screenager het volgende:
Jezus.. kijk die ogen
Wat eng(Bewerkt
, ik hoop et want anders is et echt zielig
)
quote:Helemaal mee eens!
Op zondag 26 januari 2003 11:03 schreef Riann het volgende:[..]
ja ik lach er ook maar mee en ik laat ze ook maar wat lulluh
en Joel vond ik veel beter dan Bas en Marieke
maar omdat hij een verkeerde start heeft gemaakt met zijn vader enzo
is hij eruit.
GreEtZ,
quote:Wat bedoel je met wat er allemaal is gebeurd? Papa, wildcard, of wat bedoel je? Ik vind niet dat hij het meer verdient dan iemand anders. En afgezien van z'n brakke geluid is z'n stem eigenlijk helemaal niet zo goed. Nou is dat natuurlijk mijn mening en ben je het er vast niet mee eens, maar ik vind dat hij er terecht uit is.
Op zondag 26 januari 2003 14:31 schreef Mercurius69 het volgende:
Helemaal mee eens!
En hoe zit het met die microfoon die als enige niet goed werkte bij Joel?
Als je kijkt wat er in de afgelopen idols periode allemaal met Joel gebeurd is verdiende hij het zoiezo al veel meer om door te gaan als een Marieke of Bas.GreEtZ,
Maar goed ik denk dat ze er in deze volgorde uit zullen gaan nu:
Bas
Marieke
David
Dewi
Jim
Jamai
Hind
GreeTz,
GrEetZ,
Marieke zou volgens mij nog best wel eens ver kunnen komen. Een beetje een ertussendoorglibbergevalletje.
quote:Ja dat was echt belachelijk, en toen kreeg hij daarna ook nog een Gareth Gates cd of zo, wat moet ie daar mee? Ik kreeg medelijden met 'm dat ie moest doen alsof het zo geweldig was.
Op zondag 26 januari 2003 14:50 schreef Mercurius69 het volgende:
Trouwens vonden jullie dat kado voor Bas net zo flauw als ik?
Hij mompelde als zoiets va: "Oh die heb ik al"
Allemaal reclame.GrEetZ,
quote:
Ik vind hem goed.
Dewi: Beter keus qua nummer, ook goed uitgevoerd ondanks dat ze het zelf minder vond.
Joel: Was helemaal niks, maar dat begint te wennen bij hem.
Jamai: Stuk beter dan vorige keer maar die stem kan ik nog steeds niet tegen.
Marieke: Geen verrassende keus qua nummmer eigenlijk, had het wel verwacht. En ik moet de jury gelijk geven dat het nummer niet helemaal bij haar past. Wel weer extra krediet opgebouwd bij mij.
David: Goed gedaan, goed gekozen nummer ondanks dat het normaal door een vrouw gezongen wordt.
Bas: Behoorlijk neutraal eigenlijk, nu een kwartier later weet ik al niet eens meer hoe goed het was.
Hind: Iets minder dan vorige weeek vond ik, maar in haar geval blijft het dan nog steeds erg goed.
Jim: Die stem, ik snap echt niet wat iedereen daar aan vind.... ook al weet ik best dat dat niet het
belangrijkste is waarom hij zo populair is. Maar die stem gaat me echt tegen staan. Foute nummerkeuze ook
vond ik...
Mijn top 8 van deze week:
1. Dewi
2. Hind
3. Marieke
4. David
5. Bas
6. Jamai
7. Jim
8. Joel
En dan nu de uitslag bekijken....
YES!!! Eindelijk Joel er uit!
quote:Je hoeft er ook niet naar te luisteren.
quote:Niet zo gefrustreerd Scanman omdat Joel eruit is, hij kan wel degelijk zingen, en de vakjury denkt daar precies hetzelfde over.
Op zondag 26 januari 2003 02:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Exact mijn mening over Jim. Hij kan inderdaad wel zingen en ook zuiver. Maar het klinkt gewoon niet. Als hij 1 minuut zingt dan krijg ik al zapneigingen. Als hij straks met een 3 minuten singeltje op de radio komt is het helemaal erg. Kan hij trouwens wel lachen?
quote:Dus jij bent jaloers op een jongen van 15 jaar.
Op zondag 26 januari 2003 02:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dus jij kickt wel op een 15 jarig ventje?
quote:Terecht ook, en het publiek vond dat ook want Joel is weggestemd.
Op zondag 26 januari 2003 02:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:51 schreef Dizer het volgende:
Kan hij niet oprotten:Hij kan niet eens tegen feedback!!
quote:Precies, er komt niet meer uit dan dat uitsluitend breezah meisjes voor hem vallen/bellen.
Op zondag 26 januari 2003 14:30 schreef marky het volgende:
Ik vind deze topictitel uitmunten in stemmingmakerij en ik vind dan ook dat een modje dit moet veranderen. Inhoudelijk reageren in dit topic wordt op dit moment onmogelijk gemaakt door deze titel.
quote:HIj ziet er echt uit als een homo op deze foto. En dan een foute homo met alle respect voor homo's
Op zondag 26 januari 2003 17:13 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Dat is het probleem juist. Als iets een echte hit is hoor je het op alle zenders. Dat wordt dan dus heel veel zappen. Dan maar arrow classic rock aan.... daar komt ie vast niet op
Op zondag 26 januari 2003 17:05 schreef schatje het volgende:
Je hoeft er ook niet naar te luisteren.
quote:Gefrustreerd? Nee hoor, zo erg is het met Idols niet. Wel vond ik dat Joel beter had verdiend. Jij reageert trouwens wel een beetje gefrustreerd op alle negatieve reacties over Jim.
Op zondag 26 januari 2003 17:06 schreef schatje het volgende:
Niet zo gefrustreerd Scanman omdat Joel eruit is, hij kan wel degelijk zingen, en de vakjury denkt daar precies hetzelfde over.
quote:Dat klopt.
Op zondag 26 januari 2003 17:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Gefrustreerd? Nee hoor, zo erg is het met Idols niet. Wel vond ik dat Joel beter had verdiend. Jij reageert trouwens wel een beetje gefrustreerd op alle negatieve reacties over Jim.
quote:Wel wat meer hoor. Dat hij bijvoorbeeld als een dooie op het podium staat en gewoon echt geen goede stem heeft. Maar aangezien ik kritiek op hem heb zal ik wel jaloers zijn
Op zondag 26 januari 2003 17:24 schreef schatje het volgende:
Precies, er komt niet meer uit dan dat uitsluitend breezah meisjes voor hem vallen/bellen.
Echt vaag is dat.. zo kunnen ze helemaal iemand naar de 1e plaats sturen..
quote:jaja heel objectief..
Op zondag 26 januari 2003 19:31 schreef Argento het volgende:
Wat een gezwets. Dat je er niet naar hoeft te luisteren, wil toch niet zeggen dat alle kritiek dus ongegrond is? Ja, ik heb een afstandbediening, maar dat wil niet zeggen dat ik niet mag opmerken dat een programma slecht is. Zelfde geldt natuurlijk voor Jim. Het jong kan niet zingen. Dat is gewoon objectief te constateren. Bovendien is het geen performer, heeft wel de looks maar geen persoonlijkheid. Jim gaat staan en doet zijn ding en dan nog niet een goed. Wat Jamai teveel heeft, heeft Jim te weinig.
Ik vind toevallig dat Jim wel kan zingen, Jamai ook ja.. ikzelf vind jims stem prettiger in het gehoor liggen.. en zn looks kunnen mij niet boeien.. en wrom over persoonlijkheid beginnen als het gaat om zang
quote:Ik denk inderdaad niet dat het publiek van idols wat belt en smst ook maar iets geeft om 'nasaal' of 'monotoon'.. Het gaat er niet om wat voor capaciteiten dat joch allemaal heeft, het gaat erom dat hij wel lekker klinkt (en dit is zeeeer objectief) en er zeker heel goed uit ziet. Kortom 'n idool wat ze zoeken; 'n idool die meisjes op posters boven hun bedje willen hebben, dat is Jim.
Op zondag 26 januari 2003 20:19 schreef Argento het volgende:
Omdat het niet alleen om zang gaat slimmerik. Het gaat om idolen. Als het alleen om zang zou gaan, dan zou Jim sowieso allang thuiszitten. Met objectief bedoel ik: vraag ns aan een zangpedagoog naar de kwaliteit van Jims zangstem. Die stem heeft nog een hoop schaafwerk nodig. At best. Hij zingt nasaal en monotoon, om niet te zeggen ongeinteresseerd, hoewel dat laatste niet zo relevant is wanneer je een stem beoordeelt.
quote:+3 inzichtvol
Op zondag 26 januari 2003 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
Jullie kunnen het niet eens worden he?
Daarbij vond ik dat Joel en David het meer verdiende!!
quote:Helemaal mee eens...de vier die overblijven zullen Hind, Dewi, Jamai en Jim zijn...misschien dat Jim er nu uitvliegt omdat hij met die Charlotte blijkt te hebben en als die jonge meisjes dus een droom zien vervliegen...nee een vriendin hebben zal die Jim geen goed doen...kansen dus voor de andere 3..
Op maandag 27 januari 2003 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Met wat voor gevoel zullen Marieke, Bas en David nu bij die groep zitten? Die voelen toch ook aan dat ze het niet gaan redden? Ik zeg al weken dat ze net zo goed meteen kunnen skippen naar de laatste vier. Het is toch wel zeker dat Marieke, Bas en David er nog uit gaan, in welke volgorde dan ook.
quote:Dat idee heb ik ook. Kijk ook eens in De laatste vier, en dan?
Op maandag 27 januari 2003 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Met wat voor gevoel zullen Marieke, Bas en David nu bij die groep zitten? Die voelen toch ook aan dat ze het niet gaan redden? Ik zeg al weken dat ze net zo goed meteen kunnen skippen naar de laatste vier. Het is toch wel zeker dat Marieke, Bas en David er nog uit gaan, in welke volgorde dan ook.
quote:Klopt. Ik wens 'm er heel erg veel succes mee.
Op maandag 27 januari 2003 18:15 schreef SunChaser het volgende:
Bij Ruud de Wild vertelde Jeroen Kijk in de Vegte dat Edwin het echt kut vond dat Joel eruit is en dat hij hem zowiezo gaat managen.
http://members.lycos.nl/svendroge/amidoljudges.wmv
Een jurylid noemt deelnemers losers.. krijgen beetje ruzie
quote:Beetje para..?
Op woensdag 29 januari 2003 00:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond die ruzie echt nep, duidelijk ingestudeerd, dit is alleen voor de kijkcijfers.
quote:Die van "Straight Up", heeft ook opgetreden in Countdown.
Op woensdag 29 januari 2003 07:37 schreef SunChaser het volgende:
Oh, was dat Paula Abdul? Dat ie ook nog wat mag doen.
quote:Veel mannen zijn nou eenmaal jaloers, ontkennen heeft geen zin.
Op woensdag 29 januari 2003 08:14 schreef skiwi het volgende:
Jim mag ik ook niet echt want mijn vriendin zit echt constand op die gozer te geilen!!
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 14:58 schreef schatje het volgende:[..]
Veel mannen zijn nou eenmaal jaloers, ontkennen heeft geen zin.
Die gozer kan gewoon niet zingen. De enige reden dat hij er nog in zit is, omdat hij niet lelijk is en er veel breezersletten zijn met teveel sms tegoed.
quote:da's toch Simon Fuller de ex manager van de Spice Girls?
Op dinsdag 28 januari 2003 22:46 schreef Minnie_ het volgende:
Je bedoelt Simon Cowell?? Die is nl. Engels en zat ook in Engeland in de jury. Is volgens mij iets van A&R Manager bij BMG.
quote:Simon Fuller is de bedenker van Idols.. en idd ex manager van Spice Girls.. ik weet alleen dat die vent in de jury Simon heet.. maar is volgens mij niet de bedenker van idols..
Op woensdag 29 januari 2003 15:18 schreef Duiveltja het volgende:[..]
da's toch Simon Fuller de ex manager van de Spice Girls?
quote:Ook bekend (of bekender) als choreograaf van oa. Janet Jackson.
Op woensdag 29 januari 2003 14:57 schreef schatje het volgende:[..]
Die van "Straight Up", heeft ook opgetreden in Countdown.
Ik snap niet waarom die jury zo dweept met Joel. Hij is er nu 2 keer door het publiek uitgestemd, dat moet toch wat zeggen? Alleen jammer dat hij er later uitging dan Zosja en Yuli
En ik hoop dat Jim zo blijft zingen als de laatste 2 keer, dan komt het wel goed Het moet toch ooit gaan opvallen?
quote:Geslacht Man
Op woensdag 29 januari 2003 15:16 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Die gozer kan gewoon niet zingen. De enige reden dat hij er nog in zit is, omdat hij niet lelijk is en er veel breezersletten zijn met teveel sms tegoed.
quote:Het is toch zo, zijn fanbase is niet ouder dan 17.
Op woensdag 29 januari 2003 15:26 schreef schatje het volgende:[..]
Geslacht Man
Weer het "breezer" woordje, veelzeggend.
Die gozer kan niet zingen, volgens de vakjury wel.
![]()
![]()
die jury stelt trouwens ook geen aars voor
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 29-01-2003 15:43]
quote:Inderdaad. Wat een loser. Die kan het zo dus nooit maken in de showbiz.
Op woensdag 29 januari 2003 07:58 schreef SunChaser het volgende:
Joel is uitgenodigd bij Stenders (do.) maar hij wil niet komen omdat hij niets 's ochtends doet. De eikel.
quote:Geweldig argumenten (not)
Op woensdag 29 januari 2003 15:42 schreef Duiveltja het volgende:[..]
het is toch zo, zijn fanbase is niet ouder dan 17.
die jury telt trouwens ook geen aars voor
quote:Hoewel ik hem liever op de radio hoor dan op de TV zie.
Op woensdag 29 januari 2003 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Inderdaad. Wat een loser. Die kan het zo dus nooit maken in de showbiz.
quote:Liever allebei niet
Op woensdag 29 januari 2003 15:49 schreef RedGuy het volgende:
Hoewel ik hem liever op de radio hoor dan op de TV zie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |