Erg jammer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:40 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen. Bij1 wordt bij0.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit is heerlijk wakker worden. Zeker toen ik zag die Kwinsie Gaario op nummer 2 staat daar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf al zeker was van 1
Wat een topochtend
Ik ben trots op je Caland.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:42 schreef Caland het volgende:
Ik was vannacht dus om 2:20 klaar met tellen en om 7:10 ging de wekker.
Dit doe ik echt nooit meer.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:40 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen. Bij1 wordt bij0.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Nieuwe ANP-prognose: VVD op 35 zetels, toch Kamerzetel voor Bij1
Volgens een nieuwe prognose van het ANP komt de partij Bij1 toch in de Tweede Kamer met 1 zetel. In de vorige prognose, van vannacht, stond de partij van Sylvana Simons op 0 zetels. Ten opzichte van de vorige prognose verliest de VVD een zetel en komt uit op 35 zetels. Dat zijn er drie meer dan het huidige aantal.
Ach wat leuk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt een transgender in de 2e kamer.
Kunnen ze daar in elk geval niet meer over klagen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nummer 22 op de lijst van D66. (Lisa van Ginneken)
De partij van Viruswaarheid-voorman Willem Engel heeft geen zetels behaald bij de Tweede Kamerverkiezingen van gisteren. De partij, die zonder echte naam meedeed, haalde volgens de laatste prognose 0,1 procent van de stemmen. Engel spreekt op Facebook over fraude en wil een hertelling.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met Bij1 op een zetel kan ik mij daar wat bij voorstellen.
Oh lol, die was ik al helemaal weer vergeten. Genot.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De partij van Viruswaarheid-voorman Willem Engel heeft geen zetels behaald bij de Tweede Kamerverkiezingen van gisteren. De partij, die zonder echte naam meedeed, haalde volgens de laatste prognose 0,1 procent van de stemmen. Engel spreekt op Facebook over fraude en wil een hertelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |