quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:33 schreef potjecreme het volgende:
Ongelooflijk!!! Het staat er al weer in.
Hmm... De schade valt nog mee eigenlijk. Halve team uitgevallen, andere helft kansloos geëindigd, desondanks slechts tien plekken gezakt.quote:
Misschien minder Chardonnay?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:44 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik heb Sebastiaan vervangen voor Ferrari Karel....
En nu wil ik geen likes laat staan quotes.
Broodnuchter. Geen stemming maken pot.quote:
Zo heet je teamquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:49 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Broodnuchter. Geen stemming maken pot.
Staat je niet.
Oh echt?quote:
Dat zeg ik... beetje populistisch gedrag van je. Jammer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tja moest het uiteindelijk uitleggen. Alsof je al wel een fles chardonnay op hebt.
wat schuift het?quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:38 schreef chufi het volgende:
Komt er een hertelling nu Vettel DSQ is ?
* Provisional results, subject to the outcome of the notice of appeal lodged by Aston Martin against the stewards' decision to disqualify Vettel after the required fuel sample could not be extracted from his car following the racequote:
Ik zie hem DQ staan op formula1.comquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef Sodemieters het volgende:
Het lijkt erop dat jullie de puntentelling wel hebben aangepast sinds zondagavond? Ik heb nu in ieder geval meer punten dan toen ik zondagavond keek.
Als dat is gebeurd vanwege de DSQ van Vettel, dan is dat niet terecht. Jullie geven in de regels immers aan dat er wordt uitgegaan van de uitslag, zoals die de maandag na de race wordt gepubliceerd op formula1.com. In die uitslag staat Vettel nog steeds op plek 2.
Voor mij valt het gunstig uit (meer punten), maar de integere ik zou toch liever zien dat er gespeeld wordt volgens de regels.
neen, al worden er geen punten voor de snelste ronde uitgedeeldquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wij krijgen toch geen halve punten?
Verstappen heb ik ook. Mijn 2de man Norris heeft helaas iets minder gescoord.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je had gewoon best Verstappen + 3x Williams nu kunnen hebben ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |