Uhu, vast wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:56 schreef galantis het volgende:
[..]
Kan ook ja. Merk het ook wel aan mezelf. Op een gegeven moment neem je een houding aan van: zoek het maar uit, doe maar waar je zin in hebt met je regeltjes, prik door deze zomer en daarna hebben we het er nooit meer over.
Na het vaccineren mag die mondkapjes wel ritueel verbrand wordenquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
De meeste stemwijzers reppen met geen woord over een avondklok of sluiting van Horeca. De focus ligt meer op het verplichten van een mondkapje in openbare ruimtes en het vaccinatiebewijs. Daarnaast, wat had je moeten stemmen als je het niet eens was met de huidige gang van zaken?
Een vreugdevuurquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Na het vaccineren mag die mondkapjes wel ritueel verbrand worden
Van mij nu ook al, net als de avondklok draagt het vrijwel niks bij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Na het vaccineren mag die mondkapjes wel ritueel verbrand worden
Met deze verkiezingsuitslag zitten we helaas nog een behoorlijke tijd met veel maatregelen waaronder de avondklok etcquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van mij nu ook al, net als de avondklok draagt het vrijwel niks bij.
CoronaVrijheidsdag, elk jaar terugkerende feestdagquote:
Ik doe meequote:Op donderdag 18 maart 2021 08:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
CoronaVrijheidsdag, elk jaar terugkerende feestdag
Dan zet iedereen de hele dag een mondkapje op, en om 21:00 worden ze ritueel verbrand waarna we doorfeesten tot 04:30
Zouden er echt mensen zijn die hebben gedacht: "Laat ik op FvD stemmen, dan kan vanaf morgen alles weer los"?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:06 schreef falling_away het volgende:
[..]
Met deze verkiezingsuitslag zitten we helaas nog een behoorlijke tijd met veel maatregelen waaronder de avondklok etc
Eerder afhaken dan 4.30 wordt wettelijk verboden, uiteraard.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
CoronaVrijheidsdag, elk jaar terugkerende feestdag
Dan zet iedereen de hele dag een mondkapje op, en om 21:00 worden ze ritueel verbrand waarna we doorfeesten tot 04:30
En je moet altijd minstens één iemand binnen je 1,5meter aura hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eerder afhaken dan 4.30 wordt wettelijk verboden, uiteraard.
En sekswerkers zijn gratisquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:14 schreef galantis het volgende:
[..]
En je moet altijd minstens één iemand binnen je 1,5meter aura hebben.
Er zouden best wat mensen zo gedacht hebben ja. Ik heb het persoonlijk meer over de komende maanden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die hebben gedacht: "Laat ik op FvD stemmen, dan kan vanaf morgen alles weer los"?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eerder afhaken dan 4.30 wordt wettelijk verboden, uiteraard.
Ongekend dat een land na de toeslagaffaire, stikstofaffaire, andere affaires, zwalkend (corona)beleid nog zoveel op de VVD stemt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:06 schreef falling_away het volgende:
[..]
Met deze verkiezingsuitslag zitten we helaas nog een behoorlijke tijd met veel maatregelen waaronder de avondklok etc
De zomer is wel voorbij? De lente is nog niet eens begonnen! Vorig jaar konden we in de zomer ook allerlei dingen, dus ik ga ervan uit dat we binnenkort ook gewoon weer dingen kunnen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:15 schreef asco het volgende:
[..]
De zomer is wel voorbij ja.
Kunnen mensen alvast geld opzij leggen voor de verdubbeling van de energie factuur. Wordt wel mooi het klimaat gered!. 🤣🙄
De avondklok wordt al lang niet meer gesteund.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja, een grote meerderheid van de kiezers steunt de avondklok en de rest van de maatregelen, het is fijn dat dat nu duidelijk is. De volgende persconferentie zal een korte worden.
Ze gaan er toch echt wel binnenkort vanaf hoop ik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:06 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nog 2 weken volhouden!quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:36 schreef popje het volgende:
[..]
Ze gaan er toch echt wel binnenkort vanaf hoop ik.
Dan toon je maar even wat solidariteit.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben geen 20 meer, dat hou ik nooit vol.
Ja maar... volhouden is wat we moeten!quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben geen 20 meer, dat hou ik nooit vol.
Emmertje nodig?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ongekend dat een land na de toeslagaffaire, stikstofaffaire, andere affaires, zwalkend (corona)beleid nog zoveel op de VVD stemt.
Ja dat kunnen we idd wel meenemen uit het geheel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De uitslag van de verkiezingen geeft wel aan dat de meeste mensen het wel prima vinden zo. Dus je hoeft ook geen (grote) versoepelingen te verwachten voor de komende 2 maanden.
Ergens kwam langs dat de FvD op bijeenkomsten best veel ondernemers aantrok die open willen ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die hebben gedacht: "Laat ik op FvD stemmen, dan kan vanaf morgen alles weer los"?
73% van de FvD stemmers stemde FvD vanwege hun corona ideeënquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie op Twitter dat er mensen zijn die spijt van hun stem hebben omdat ie nog niks heeft gezegd 😂quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
73% van de FvD stemmers stemde FvD vanwege hun corona ideeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |