SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Goede kans dat je daar effecten van groepsimmuniteit gaat zien.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:26 schreef Questular het volgende:
Alles open in Zuid-Limburg corona bestaat daar nauwelijks!
Een beetje heel erg offtopic om een random poll over te nemen die van een random twitteraccount is. Ik kan net zo goed iets verzinnen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
Klein beetje offtopic: PVV kan zomaar de grootste gaan worden:
[ twitter ]
De dagen dat het hoger lag benoemde ik het overig ook; dat dat geen goed teken was. Dus dan benoem ik dalingen ook.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Goed om te lezen dat na dagen van afwezigheid het percentage positief weer een argument is.
Waarschijnlijk geen versoepelingen. Nog een paar weken afwachten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd wat er dit weekend uit het Catshuis overleg gaat lekken..
ook de mijnen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:26 schreef Questular het volgende:
Alles open in Zuid-Limburg corona bestaat daar nauwelijks!
Dit account zat bij vorige verkiezingen er als 1 van dichtste bij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een beetje heel erg offtopic om een random poll over te nemen die van een random twitteraccount is.
Als dit ook maar een beetje waar is. Wow.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Verder niet heel boeiend hierquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit account zat bij vorige verkiezingen er als 1 van dichtste bij.
Nog niet heel lang terug toen de olie vrij duur was is men dit gaan heroverwegen meen ik.quote:
Ben even benieuwd hoe ik dit moet interpreteren. Cynisch of positief?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
Goed om te lezen dat na dagen van afwezigheid het percentage positief weer een argument is.
Ok een random account met nog geen 500 volgers...quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit account zat bij vorige verkiezingen er als 1 van dichtste bij.
Succes met het samenstellen van het kabinetquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Cynisch.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ben even benieuwd hoe ik dit moet interpreteren. Cynisch of positief?
Je moet nu allemaal random voorspellingen gaan maken en dan gelooft raptorix je over vier jaar met de voorspelling die toevallig juist was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok een random account met nog geen 500 volgers...
En nu weer over corona...
Okay jammer dat de tegenstanders van cynisme nu ook ineens cynisch worden. Da_sandman betrapte ik er het vorige topic ook al op.quote:
Hij heeft alleen niet door dat de meeste mensen die dat cijfer meenemen in hun mening dat de afgelopen dagen ook hebben gedaan toen het cijfer minder reden gaf tot positiviteit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Uiteraard, men moet wel de trend van dit topic blijven volgen.
Jawel, jij was niet de enige toch die over dat percentage begon?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet door dat de meeste mensen die dat cijfer meenemen in hun mening dat de afgelopen dagen ook hebben gedaan toen het cijfer minder reden gaf tot positiviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |