Veel erger dan Rutte kan het niet worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:28 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Die SussanneStem dan blanco. Nu stem je op een totale mafkees die het niet zo nauw neemt met de feiten.
je bent cynisch of wat?quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Veel erger dan Rutte kan het niet worden.
[ twitter ]
Zegt de VVD stemmer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:56 schreef Leonos het volgende:
Haha, dan ben je wel echt dom hoor, man man man
Tja, PVV of FvD, weinig partijen die slechter zijn voor ondernemers.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:56 schreef Leonos het volgende:
Haha, dan ben je wel echt dom hoor, man man man
Hilarisch die Bosma. Wat een enge man.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:16 schreef Nober het volgende:
Ook PvdA'er Freek gaat voor PVV.
[ twitter ]
Het is mogelijk met de SGP en misschien de SP en dan nog een andere partij. Het zal zeker moeilijk worden maar zeker niet onmogelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:53 schreef archito het volgende:
[..]
Ook al zou de PVV groter worden dan de VVD, ik verwacht dan nog steeds niet dat de PVV een meerderheid kan vinden voor een coalitie met Wilders als MP.
Daar heb je als horeca uitbater totaal geen last van.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Als ondernemer stemmen op partijen die een Nexit willen die zeer schadelijk is voor ondernemers
Indirect wel. Een Nexit kost vele banen. Mensen hebben daardoor minder koopkracht en zullen ook minder uitgeven aan zaken als horeca.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar heb je als horeca uitbater totaal geen last van.
Wie weet krijgen we er wel een hoop banen bij. Ik ben wat dat betreft niet zo’n doemdenker. De hel en verdoemenis zoals voorspeld met Brexit is ook grotendeels uit gebleven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Indirect wel. Een Nexit kost vele banen. Mensen hebben daardoor minder koopkracht en zullen ook minder uitgeven aan zaken als horeca.
Economen weten dit. Het is niet zo. Het is geen muntje opgooien of schimmig toevalsproces.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we er wel een hoop banen bij.
Het feestje heeft 250 miljard pond gekost tot nu toe. De export naar de EU is januari 2021 gekelderd met 5.4 miljard door allerlei non-tarief handelsbarrières. De visserij staat op omvallen omdat ze hun vangst nauwelijks meer kwijt kunnen. Voor vele MKB is export niet meer rendabel door het papierwerk en de toegenomen transportkosten, wat banen gaat kosten. Op de korte termijn is de Brexit dus een ramp. Of het op de lange termijn beter zal gaan is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we er wel een hoop banen bij. Ik ben wat dat betreft niet zo’n doemdenker. De hel en verdoemenis zoals voorspeld met Brexit is ook grotendeels uit gebleven.
Er zijn manieren om het bedrijven makkelijker te maken om hier te vestigen en zaken te doen. Overigens vind ik dat niet het belangrijkste argument voor een Nexit. Wat uiteindelijk echt telt is onafhankelijkheid en democratie. Ik ben er fel op tegen om Nederland langzaam maar zeker te veranderen in een onbeduidende provincie in een federale superstaat. Dan liever wat minder welvarend maar wel baas in eigen huis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Economen weten dit. Het is niet zo. Het is geen muntje opgooien of schimmig toevalsproces.
Als klein land ben je altijd een opvolger van regels, vanwege het gebrek aan invloed dat je hebt, tenzij je een internationale paria wil worden als Noord Korea. Binnen de EU hebben tenminste inspraak en een veto.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn manieren om het bedrijven makkelijker te maken om hier te vestigen en zaken te doen. Overigens vind ik dat niet het belangrijkste argument voor een Nexit. Wat uiteindelijk echt telt is onafhankelijkheid en democratie. Ik ben er fel op tegen om Nederland langzaam maar zeker te veranderen in een onbeduidende provincie in een federale superstaat. Dan liever wat minder welvarend maar wel baas in eigen huis.
Ja, dat zoudend an bedrijven zijn die niet willen exporteren en importeren, aangezien dat een stuk moeizamer zal gaan. Aangezien Nederland enorm afhankelijk is van handel en contact mt buurlanden, kan dat niet compenseren voor het verlies. Het verlies dat je lijdt met een Nexit is zó groot, dat elk model dit aangeeft, zelfs in de best-case scenario's. Je zegt dat je niet kunt weten of het slecht is voor de economie, maar dat weet je dus de facto wel. Je weet ook niet of je niet over 20 seconden een auto ziet wegvliegen, maar eigenlijk weet je het natuurlijk wel: dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn manieren om het bedrijven makkelijker te maken om hier te vestigen en zaken te doen.
Ah, we veranderen het onderwerp maar weer eens zie ik. Juist door uit de EU te stappen heb je minder te zeggen over wat er in Nederland gebeurt, doordat je speelbal bent van alle andere landen met wie je eventueel zou samenwerken.quote:Overigens vind ik dat niet het belangrijkste argument voor een Nexit. Wat uiteindelijk echt telt is onafhankelijkheid en democratie. Ik ben er fel op tegen om Nederland langzaam maar zeker te veranderen in een onbeduidende provincie in een federale superstaat. Dan liever wat minder welvarend maar wel baas in eigen huis.
Nouja, stel dat ze echt 30 zetels halen. Dan zit je met de SP en SGP aan de ruim 40 zetels. Heb je nog 2 andere partijen nodig. Dan zie ik eerder VVD, CDA, D66, PvdA en GL samen een coalitie vormen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is mogelijk met de SGP en misschien de SP en dan nog een andere partij. Het zal zeker moeilijk worden maar zeker niet onmogelijk.
Als Wilders zijn toon een beetje zou matigen dan is er gewoon een enorm potentieel. Zijn felheid is de grootste kracht van Wilders en tevens zijn zwakke plek.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wat deze mensen verwachten wat hun stem oplevert nadat covid voorbij is want als het op financieen aankomt is zowel de PVV als de FvD een lachertje.
Ja best wel. Jij verwacht dat je bij een totaal nieuw kabinet ineens tientallen euro's er op vooruit gaat? Lekker naief.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:03 schreef 4moreyears het volgende:
[..]![]()
nu gaat het goed wilde je zeggen?
Nexit lijkt mij niet schadelijker dan tuinduizenden euro's schuld opbouwen en je pand en medewerkers verliezen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Als ondernemer stemmen op partijen die een Nexit willen die zeer schadelijk is voor ondernemers
Op VVD zou ik nooit stemmen, maar zo net wel doelgericht FvD puur om het Corona beleid te herstellen.quote:
Net alsof FvD er voor gaat zorgen dat de maatregelen allemaal opgeheven worden terwijl geen enkele andere partij daar achter staat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:13 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Nexit lijkt mij niet schadelijker dan tuinduizenden euro's schuld opbouwen en je pand en medewerkers verliezen.
Wat zijn mensen toch achterlijk met de redenen. Maar goed, dat is natuurlijk geen verrassing als je op een partij stemt die moeite heeft met logische beslissingen nemen.
Ja. Beter dan ooit, zelfs.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:03 schreef 4moreyears het volgende:
[..]![]()
nu gaat het goed wilde je zeggen?
Het gaan niet om alle maatregelen opheven. Dit is weer typisch zo'n onnozele kutopmerkingen om FvD stemmers te frame. Ik zeg nergens dat alle maatregelen allemaal opgeheven moeten worden. Ik zeg dat ik FvD stem om het Corona beleid te herstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Net alsof FvD er voor gaat zorgen dat de maatregelen allemaal opgeheven worden terwijl geen enkele andere partij daar achter staat.
Dan had je net zo goed PvdD kunnen stemmen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:15 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Op VVD zou ik nooit stemmen, maar zo net wel doelgericht FvD puur om het Corona beleid te herstellen.
Wat lul je met frame. Alle maatregelen opheffen is de verkiezingscampagne van FvD. Ik hoorde het de laatste dagen dagelijks op radiospotjes. Weet je wel waar je op stemt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:26 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Het gaan niet om alle maatregelen opheven. Dit is weer typisch zo'n onnozele kutopmerkingen om FvD stemmers te frame. Ik zeg nergens dat alle maatregelen allemaal opgeheven moeten worden. Ik zeg dat ik FvD stem om het Corona beleid te herstellen.
Hoe meer zetels fvd heeft, hoe meer balans er komt. Dat betreft ook versoepelingen en meer oplossingen en hulp voor ondernemers. Bijvoorbeeld D66 gaf in een motie aan dat ze niet eens de boetes willen intrekken voor ondernemers die hun winkel beschermde tegen de vandalisten.
De meeste D66 stemmers weten dit niet eens, want ze kijken alleen mainstream onzin zoals nu.nl - maar als je zoiets support ben je toch niet lekker in je kop?
En dan maar framen dat fvd stemmers willen feesten, flikker toch op.
Kijk eens even op het YouTube kanaal van FvD, het is de enjlige partij die echt durft uit te komen hiervoor. Even gewoon keihard de feiten op een rijtje zetten is precies wat we nu nodig hebben. Over 4jr stem ik wel weer gewoon aan de hand van al mijn belangen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed PvdD kunnen stemmen.
Weet jij wel hoe politiek werkt? Hoe onderhandeling werkt? Grow up.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat lul je met frame. Alle maatregelen opheffen is de verkiezingscampagne van FvD. Ik hoorde het de laatste dagen dagelijks op radiospotjes. Weet je wel waar je op stemt?
Oh dus FvD doet aan kiezersbedrog?quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:30 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe politiek werkt? Hoe onderhandeling werkt? Grow up.
Lekker framen weer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Oh dus FvD doet aan kiezersbedrog?
FvD stemmers zien achter elke boom een frame. Hilarisch.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:32 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Lekker framen weer.
Blijf vooral zo doorgaan, straks zitten we zo diep in een recessie dat zelfs het hele basisinkomen idee niet meer kan.
Gast, je lult random dingen en verwijt het mij dan. Dat is de definitie van framen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
FvD stemmers zien achter elke boom een frame. Hilarisch.
Goed bezig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:15 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Op VVD zou ik nooit stemmen, maar zo net wel doelgericht FvD puur om het Corona beleid te herstellen.
Datzelfde denkt 80% van de Nederlanders over de FvD'ers. Je zit in een minderheidsclubje wat dat betreft.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:33 schreef Sammeyzes het volgende:
[..]
Echt, Nederland verdient niet eens beter met figuren als jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |