zal ze blij mee zijn geweest, ze heeft dat al 4 jaar niet gezien omdat ze 4 jaar geleden is overledenquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:40 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ik ook, die heb ik even laten zien aan de moeder van @:banaanvragen
Die mag hem wel anaal inbrengen idd...daarna helemaal uit elkaar trekkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ja mocht hem meenemen. Later thuis in m'n plasbuis geschoven terwijl ik fantaseerde dat Femke Merel van Kooten hem bij me inbracht.
Hier bij een meneer, die het volgens mij nog best een lastige taak vond.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:49 schreef Mrmime het volgende:
Nope. Moest het weer inleveren bij een potloodpoetsmevrouw.
Ziekenhuis bezoek daarna vergat je te posten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ja mocht hem meenemen. Later thuis in m'n plasbuis geschoven terwijl ik fantaseerde dat Femke Merel van Kooten hem bij me inbracht.
Hier kon je die fout niet maken, er was een lijn opgezet en je mocht niet terug lopenquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:22 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hier bij een meneer, die het volgens mij nog best een lastige taak vond.
Hielp ook niet dat er bakjes (met schone en gebruikte poloden) zijn zonder aanduiding. En dat degene die gestemd hebben even tegen de stroom in moeten om het potlood terug te leggen.
Ja, dat is logischer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Hier kon je die fout niet maken, er was een lijn opgezet en je mocht niet terug lopen
Dus eerst ID controleren -> 1.5m lopen -> stempapier ophalen -> 5m lopen naar de hokjes -> stem inkleuren -> 5m lopen naar de stembus -> papier in de bus, potlood in de bak -> via een andere deur weer naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |