quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Meerdere bronnen hebben dat bevestigd, zowel rondom André als rondom zijn toenmalige vrouw. Ellen heeft ze namelijk betrapt toen hij zijn knakworst in de mond van de puber stak.
Vervelend woord voor een vervelend mensquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:39 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik vind 'Raggel' wel echt een heel vervelend woord.
Hahahaquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:47 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja volgens mij volgende haar winkel Sarah.
Ik snap ook niet zo goed waarom Sarah Andre gisteren tagde in een etentje terwijl hij niet in beeld kwam. Vond ze dat dit topic te langzaam ging?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nogmaals excuseszal het noooit meer doen.
Is gescheiden van André, en enkele jaren later gestorven aan kanker. Ze had toen blijkbaar wel al een nieuwe vriend/echtgenoot.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe is het verder afgelopen met die vrouw, Ellen toch?
Uitmelken is wel een thema wat past bij de familie Hazes.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]nouja ik heb natuurlijk geen drol te vertellen wat hier gepost wordt maar dit is hier al zo vaak uitgemolken
Welkom! Goed dat je je even voorstelt, voordat je voor een lid uit de entourage van Sarah/Mo/André wordt aangezien. Nou ja dat kan natuurlijk alsnogquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Is gescheiden van André, en enkele jaren later gestorven aan kanker. Ze had toen blijkbaar wel al een nieuwe vriend/echtgenoot.
De zoon van André en Ellen, Melvin, heeft na het overlijden van André de erfenis geschonken aan een goed doel voor de strijd tegen kanker en heeft niet langer de achternaam Hazes.
Ik ben hier nieuw trouwens, al zeker een jaar dat ik dit topic 'anoniem' lees, nu met al die heisa besloten om een account aan te maken.
Welkomquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Is gescheiden van André, en enkele jaren later gestorven aan kanker. Ze had toen blijkbaar wel al een nieuwe vriend/echtgenoot.
De zoon van André en Ellen, Melvin, heeft na het overlijden van André de erfenis geschonken aan een goed doel voor de strijd tegen kanker en heeft niet langer de achternaam Hazes.
Ik ben hier nieuw trouwens, al zeker een jaar dat ik dit topic 'anoniem' lees, nu met al die heisa besloten om een account aan te maken.
Welkom!quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld en zie die knakworstquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Uitmelken is wel een thema wat past bij de familie Hazes.
Ik eigenlijk ook. Een klein rimpelig worstje, alsof het te lang in het water heeft gelegen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld en zie die knakworst
Knakworstje denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld en zie die knakworst
Ik bedoelde onder die tafelquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Een klein rimpelig worstje, alsof het te lang in het water heeft gelegen.
Héhéhé, bedankt!quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Welkom! Goed dat je je even voorstelt, voordat je voor een lid uit de entourage van Sarah/Mo/André wordt aangezien. Nou ja dat kan natuurlijk alsnog
Ben je van een team of neutrale supporter? Even voor de beeldvorming.
Volgens mij pas je prima hier in het SHO-teamquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:56 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Héhéhé, bedankt!
In dit geval ben ik wel team Mo. Ze heeft echt wel haar tekortkomingen en kleine kantjes maar lijkt me geen slecht persoon en een eerlijke partner. Ze lijkt me ook de enige die echt oprecht wat geeft om de opvoeding van AN3 want van AN2 gaat het niet komen.
Ik heb me echt zitten ergeren aan hoe AN2 nu weer doet alsof alles in zijn relatie met Monique slecht was, dat deed hij toen hij met Bridget was ook al, haar helemaal door het slijk halen. Hij doet nu alsof hij AN3 en Rachel niet mocht zien van Monique en alsof alles zo slecht was terwijl hij doodleuk een paar weken daarvoor nog een tattoo liet zetten voor haar. Echt een idioot.
Ik heb het een tijdje gevolg maar er waren zoveel updates en ik moet natuurlijk af en toe doen alsof ik productief bezig ben op het werk, misschien moet ik eens een weekje verlof nemen om me erin te verdiepen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welkom!
Post je ook mee in het Barbie-topic?
Ja, zo bracht Rachel het ook. Ze zei in Story dat Mo hem in een keurslijf heeft gedwongen. Ik zeg altijd maar zo; tenzij je een pistool tegen je hoofd gedrukt krijgt, kan er bij een volwassen persoon geen sprake zijn van dwang in zo'n situatie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:56 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Héhéhé, bedankt!
In dit geval ben ik wel team Mo. Ze heeft echt wel haar tekortkomingen en kleine kantjes maar lijkt me geen slecht persoon en een eerlijke partner. Ze lijkt me ook de enige die echt oprecht wat geeft om de opvoeding van AN3 want van AN2 gaat het niet komen.
Ik heb me echt zitten ergeren aan hoe AN2 nu weer doet alsof alles in zijn relatie met Monique slecht was, dat deed hij toen hij met Bridget was ook al, haar helemaal door het slijk halen. Hij doet nu alsof hij AN3 en Rachel niet mocht zien van Monique en alsof alles zo slecht was terwijl hij doodleuk een paar weken daarvoor nog een tattoo liet zetten voor haar. Echt een idioot.
Je zal de eerste niet zijnquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:58 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gevolg maar er waren zoveel updates en ik moet natuurlijk af en toe doen alsof ik productief bezig ben op het werk, misschien moet ik eens een weekje verlof nemen om me erin te verdiepen.
Bedankt voor de info en welkom hierquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer roddelvreugd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Welkomquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Ik vind het moddergooien van R zo niet mooi. André riep altijd ik heb niets met mijn moeder wij klikken niet. Maar hij laat wel de moeder van zijn zoon zo voor paal zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, zo bracht Rachel het ook. Ze zei in Story dat Mo hem in een keurslijf heeft gedwongen. Ik zeg altijd maar zo; tenzij je een pistool tegen je hoofd gedrukt krijgt, kan er bij een volwassen persoon geen sprake zijn van dwang in zo'n situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |