16-jarige? Je bent nog optimistisch. Het pijpincident was op haar 13e.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wetende wat het oud vel heeft verteld dat zij al de tijd dat contact heeft gehad met andre zegt voor mij genoeg wat voor een mensen zij zijn . Andre is geen knip voor zijn neus waard je vriendin moeder van je kind ten huwelijk vragen en liegen als het gedrukt staat. Raggel nog even sneren naar Monique laat zien wat voor vrouw zij is. Maar dat wisten wij al toen zij als 16 jarige in het bed van ouwe Hazes lag.
13 jaar?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
16-jarige? Je bent nog optimistisch. Het pijpincident was op haar 13e.
Verder gelijk hoor. Ze vindt dat Mo teveel eer krijgt voor de verzoening. Wil je dan zelf de eer voor het voorliegen en in stand houden van een toneelstukje?
Hoe komen jullie aan deze info? Wel ernstig zeg, vreselijk triest als je zo jong bent met zo’n oude man en dat je geen ouders hebt die hier ingrijpen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
16-jarige? Je bent nog optimistisch. Het pijpincident was op haar 13e.
Die ouders hebben haar juist die tafel onder geduwdquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:13 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan deze info? Wel ernstig zeg, vreselijk triest als je zo jong bent met zo’n oude man en dat je geen ouders hebt die hier ingrijpen.
Wat een intens zieke familie dan..quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die ouders hebben haar juist die tafel onder geduwd
Eerst lag haar ma met hem in bed.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:25 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Wat een intens zieke familie dan..
Meerdere bronnen hebben dat bevestigd, zowel rondom André als rondom zijn toenmalige vrouw. Ellen heeft ze namelijk betrapt toen hij zijn knakworst in de mond van de puber stak.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:13 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan deze info? Wel ernstig zeg, vreselijk triest als je zo jong bent met zo’n oude man en dat je geen ouders hebt die hier ingrijpen.
Je zou het eens moeten opzoeken, die oude Hazes heeft zich helemaal in laten pakken door die familie, die hebben hun kind gewoon aan hem verkocht. En Hazes hield gewoon van jonge meisjes, en toen zijn toenmalige vrouw het zag gebeuren is die langzaam gek geworden, en Hazes had de emotionele voelsprieten van een bidsprinkhaan, die liet zich gewoon lekker pakken door een jong pubermeisje en zijm vrouw kan doodvallen. Verschrikkelijk volk is het.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:25 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Wat een intens zieke familie dan..
quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaan we nu weer voor de tigste keer herhalen dat die ouwe een pedo etc was? Is wel genoeg besproken, me dunkt.
Sorry klodder, je hebt ook wel gelijk. Het is ook wel algemeen bekend, dacht ik dan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaan we nu weer voor de tigste keer herhalen dat die ouwe een pedo etc was? Is wel genoeg besproken, me dunkt.
Het is natuurlijk wel de fundering van dit topic, soms moet je even terug naar de roots. Het is net als met Woody Allen, mensen moeten af en toe even herinnerd worden aan het feit dat je laten pijpen door pubermeisjes vroeger je nog niet per se slachtoffer maakte van de cancelcultuur.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe is het verder afgelopen met die vrouw, Ellen toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten opzoeken, die oude Hazes heeft zich helemaal in laten pakken door die familie, die hebben hun kind gewoon aan hem verkocht. En Hazes hield gewoon van jonge meisjes, en toen zijn toenmalige vrouw het zag gebeuren is die langzaam gek geworden, en Hazes had de emotionele voelsprieten van een bidsprinkhaan, die liet zich gewoon lekker pakken door een jong pubermeisje en zijm vrouw kan doodvallen. Verschrikkelijk volk is het.
Als er iets niet klopt laat ik me graag verbeteren
Misschien moet het dan toegevoegd worden aan de openingspost?quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de fundering van dit topic, soms moet je even terug naar de roots. Het is net als met Woody Allen, mensen moeten af en toe even herinnerd worden aan het feit dat je laten pijpen door pubermeisjes vroeger je nog niet per se slachtoffer maakte van de cancelcultuur.
Dat wilde ik net posten. Nu komt die Ellen ook weer ter sprake.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:00 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien moet het dan toegevoegd worden aan de openingspost?
Friedel? Dit is toch niet te geloven wat een viezerikken. En dan wel b dat gerimpelde iets zeggen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerst lag haar ma met hem in bed.
Is overleden . Was een mooie rustige vrouw.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe is het verder afgelopen met die vrouw, Ellen toch?
Eigenlijk heeft Raggel geen enkel recht om iets te zeggen . Ordinaire vrouw. Vies om zo jong in het kruis van een getrouwde vent te hangen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten. Nu komt die Ellen ook weer ter sprake.
De bagger heden ten dage hebben we toch meer dan genoeg aan?
De schoorsteen moet blijven roken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik verbaas me er dan soms ook weleens over er grote namen aan verbonden zijn, zoals een Chantal janzen en een Joop van den Ende. Die weten toch ook allemaal hoe het gegaan is?
Nogmaals excusesquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten. Nu komt die Ellen ook weer ter sprake.
De bagger heden ten dage hebben we toch meer dan genoeg aan?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten opzoeken, die oude Hazes heeft zich helemaal in laten pakken door die familie, die hebben hun kind gewoon aan hem verkocht. En Hazes hield gewoon van jonge meisjes, en toen zijn toenmalige vrouw het zag gebeuren is die langzaam gek geworden, en Hazes had de emotionele voelsprieten van een bidsprinkhaan, die liet zich gewoon lekker pakken door een jong pubermeisje en zijm vrouw kan doodvallen. Verschrikkelijk volk is het.
Als er iets niet klopt laat ik me graag verbeteren
Toen André in dat interview zei dat alle spullen van hem waren, had ik een beetje het idee dat Raggel hem dat ingefluisterd heeft. Gerda Smit-vibes met een leren laagje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]oud gerimpelde Raggel mag gewoon niets zeggen.
Ik gun Monique straks de mooiste en liefste man die er is. Raggel zal er nog wel voor zorgen dat Monique uit dat huis moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |