Het was ooit iig wel een knappe meid, iig wel op die afbeelding.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het was ooit iig wel een knappe meid, iig wel op die afbeelding.
En hij heeft toendertijd geen bezoekje van de politie gehad? Ik neem aan dat sex met een minderjarige toen ook strafbaar was?quote:
Dat dus jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef quirina het volgende:
Ik snap niet dat een meisje van 13 met een dik oud zwetend varken wil bümsen.
Een meisje van 13 kan in principe geen toestemming geven dacht ik? Blijft illegaal tochquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef quirina het volgende:
In de jaren '80 deden ze (de politie) daar niet zo moeilijk over. Bill Wyman van de Rolling Stones begon op zijn 48e een relatie met de 14-jarige Mandy Smith, op haar 18e trouwde ze met hem . Ging een tijdje terug ook ff down the rabbithole van groupies in de jaren '70 in LA. 14 en 15-jarige meiden die seks hadden met bekende rocksterren, o.a. de leden van Led Zeppelin..bizar dat dat allemaal kon..🤔quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En hij heeft toendertijd geen bezoekje van de politie gehad? Ik neem aan dat sex met een minderjarige toen ook strafbaar was?
Ik denk dat je je echt vergist in de idiote vorm van verering waarin ze thuis werd opgevoed, haar ouders hadden een slagerij en hadden zelfs een afbeelding van Hazes op hun verpakkingen laten drukken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef quirina het volgende:
Bizar toch, ouders die hun minderjarige dochter uitpimpen aan een veel en veel oudere vent, alleen omdat ie bekend is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je je echt vergist in de idiote vorm van verering waarin ze thuis werd opgevoed, haar ouders hadden een slagerij en hadden zelfs een afbeelding van Hazes op hun verpakkingen laten drukken.
Zij is opgevoed met het idee dat Hazes een soort van god was, net zoals er mensen zijn die hun kinderen bij Michael Jackson lieten logeren, alleen de ouders van Rachel vonden het pas genoeg toen ze de vrouw van Hazes de deur uit gewerkt hadden en hun eigen dochter haar plek kon innemen.
Ik denk dat er legio 13-jarigen zijn die het geen enkel probleem vinden om het een beetje te gezellig te krijgen met iemand die ze compleet vereren en helemaal als ze dat hun hele leven al doen omdat het ze met de paplepel ingegoten is.
Als je kijkt hoe achterlijk de gemiddelde puber kan doen als hij/zij een beroemdheid tegenkomt dan ben ik niet verbaasd dat zij zo makkelijk meeging in de gedachte dat ze zich wel in dat huwelijk kon wringen, zelfs niet als haar moeder dat niet zo expliciet gezegd heeft.
Sowieso, maar ik snap het hele "fan zijn" van iemand al niet, laat staan dat ik daar zo gestoord in zou zijn als sommige superfans zijn, maar reken maar dat er meer dan genoeg mensen zijn die zo vreselijk fan van iemand zijn dat ze vrijwel alles zouden doen om die persoon in de familie te krijgen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bizar toch, ouders die hun minderjarige dochter uitpimpen aan een veel en veel oudere vent, alleen omdat ie bekend is.
Ik kan me dat ook helemaal niet voorstellen, ik heb heus wel favoriete bands, maar sommige mensen worden hysterisch bij het zien van hun "idolen"..janken en flauwvallen enzo...quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik snap het hele "fan zijn" van iemand al niet, laat staan dat ik daar zo gestoord in zou zijn als sommige superfans zijn, maar reken maar dat er meer dan genoeg mensen zijn die zo vreselijk fan van iemand zijn dat ze vrijwel alles zouden doen om die persoon in de familie te krijgen.
En dat niemand er iets van heeft gezegdquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef quirina het volgende:
Iedereen zal wel de andere kant hebben opgekeken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En hij heeft toendertijd geen bezoekje van de politie gehad? Ik neem aan dat sex met een minderjarige toen ook strafbaar was?
Nee, dat idd..... waarom? Ik kan er echt niet bij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook helemaal niet voorstellen, ik heb heus wel favoriete bands, maar sommige mensen worden hysterisch bij het zien van hun "idolen"..janken en flauwvallen enzo...Snap dat nooit.
Jaja..😉 in wat voor context trad hij dan op ???quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie ik wel jaarlijks heb zien optreden op het lokale midzomerfeest waar ik als vrijwilliger altijd druk was is de man van Bobbi Eden![]()
![]()
![]()
![]()
Zanger van een coverband: MXLquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaja..😉 in wat voor context trad hij dan op ???hahaha
Ben zelf 42, en vind concerten en festivals altijd wel leuk, over het algemeen metal/hardrock/hardcore bandjes, maar kon psytrance feesten ook altijd erg waarderen. Had afgelopen december Herman van Veen in Carré moeten zien, maar door corona ging dat dus niet door. De enige band waar ik in mijn tienerjaren echt superfan van was, was Guns n Roses, en heb ze in 2017 eindelijk gezien in het Goffertpark. Dat was voor mij wel echt een droom die uitkwam, maar werd niet half hysterisch ofzo .😁
Aantrekkelijke man 😁quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zanger van een coverband: MXL
Dit is elders trouwens.
Zij wilde het denk ik niet echt, maar haar ouders, en toen dacht ze dat ze het ook wilde.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef quirina het volgende:
De drummer en basgitarist waren veel leukerquote:
Loesje? Ben jij het?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De drummer en basgitarist waren veel leuker
Maar ja, de drummer van de band hè... dat moet je niet willen (sprak zij uit ervaring... niet in NL trouwens, maar dat maakt vast niet uit).
Drummers zijn over het algemeen een beetje vreemd zeggen ze. 😁 en vaak ook een opstapje naar de rest van de bandleden/de zanger 😉quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De drummer en basgitarist waren veel leuker
Maar ja, de drummer van de band hè... dat moet je niet willen (sprak zij uit ervaring... niet in NL trouwens, maar dat maakt vast niet uit).
Dat zou een plottwist zijnquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef Mishu het volgende:
Kwaadsprekerij
Bijna 10 jaar nadat André Hazes in het Woerdense Hofpoort ziekenhuis bezweek aan een longontsteking en hartfalen zakken boekenplanken welhaast door van de biografieën die over zijn turbulente verschenen. Het jongste epistel, geschreven door zijn voormalige 'gabber' en bodyguard Jos van Zoelen maakt het rijtje, al dan niet op waarheid gebaseerde, geschiedschrijvingen voorlopig compleet. De scribent schildert 'die kleine' af als notoire cokesnuiver die, terwijl hij nog getrouwd was met zijn tweede vrouw Ellen Wolf, seks had met de minderjarige superfan en later echtgenote Rachel.
Wat lees ik nou net online? Zoelen? Is dat niet van die Sarah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |