De band tussen moeder en zoon lijkt vooral afhankelijk van de staat van de relatie tussen Mo en André.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind het moddergooien van R zo niet mooi. André riep altijd ik heb niets met mijn moeder wij klikken niet. Maar hij laat wel de moeder van zijn zoon zo voor paal zetten.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
De band tussen moeder en zoon lijkt vooral afhankelijk van de staat van de relatie tussen Mo en André.
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:57 schreef Michellee het volgende:
Niek van de Bachelor ontkent trouwens een relatie met Sarah te hebben gehad!
Hahahah, hij was ook openlijk over Gaby Blaaser, dus ik denk dat hij ook in dat del groepje zit.quote:
Ik ken serieus al die mensen nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hahahah, hij was ook openlijk over Gaby Blaaser, dus ik denk dat hij ook in dat del groepje zit.
Jup, in het boek van Jos van Zoelen. Ja met een Zquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:54 schreef Andromache het volgende:
Wat mij betreft kan de kinderprostitutie door Friedel niet vaak genoeg aandacht krijgen. Is.is dit plus haar eigen bedescapades met Andreen ooit gepubliceerd in een boek ofzo? Als je het netjes citeert, en dat boek is niet verboden, maak je gewoon gebruik van het citaatrecht, en is het geen smaad.
Ik dacht dat dit basiskennis SHO wasquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ken serieus al die mensen niet
Aangezien ik Hazes-gate alleen volg omdat Samanda-gate is stilgevallen, is dit zeer nieuwe informatie voor mij die uiterst cruciaal is om dit topic te blijven volgen. Dus, keep it coming.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]nouja ik heb natuurlijk geen drol te vertellen wat hier gepost wordt maar dit is hier al zo vaak uitgemolken
quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Welkom! Goed dat je je even voorstelt, voordat je voor een lid uit de entourage van Sarah/Mo/André wordt aangezien. Nou ja dat kan natuurlijk alsnog
Ben je van een team of neutrale supporter? Even voor de beeldvorming.
Beetje bleekjes ook. Zo'n ziekelijk ongebakken ding.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Een klein rimpelig worstje, alsof het te lang in het water heeft gelegen.
Welkom, dit is een geweldig topic met betrokken users en sterke plottwists, hoop dat je je gauw thuis voelt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:
[..]
Is gescheiden van André, en enkele jaren later gestorven aan kanker. Ze had toen blijkbaar wel al een nieuwe vriend/echtgenoot.
De zoon van André en Ellen, Melvin, heeft na het overlijden van André de erfenis geschonken aan een goed doel voor de strijd tegen kanker en heeft niet langer de achternaam Hazes.
Ik ben hier nieuw trouwens, al zeker een jaar dat ik dit topic 'anoniem' lees, nu met al die heisa besloten om een account aan te maken.
Ik zie Michael van Samantha/Naomi zo zo'n trainingspak dragen als een van die breedbekkikkers in dat filmpjequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Beetje bleekjes ook. Zo'n ziekelijk ongebakken ding.
![]()
Aanvullend leesvoer: https://www.nu.nl/weekend(...)van-andre-hazes.htmlquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef Ikdenkmaarzo het volgende:
Jos van Zoelen was chauffeur van Andre Hazes 1 en schreef een boek over hem, waarin hij de sexuele relatie tussen Andre en de 13-jarige .Rachel te berde bracht. Echt tegengesproken is het, dacht ik, nooit.
Wel verdoezeld natuurlijk omdat het met volledige instemming van beide partijen zou zijn geweest.
Hoe oud was Hazes toen hij met haar in bed lag .quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik alleen al denk aan sex met oude Hazes ga ik al over mijn nek. Laat staan het daadwerkelijk doen en dan nog vrijwilligUltieme goorheid
Heb ff gegoogled, zij was 12 toen ze hem leerde kennen, en hij was 19 jaar ouder, dus 31..quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe oud was Hazes toen hij met haar in bed lag .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |