abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198569675
Welkom @Dido19 !

André Hazes (27) en zijn moeder hadden jarenlang ruzie en legden het in 2017 weer bij. Tenminste, dat dachten we tot nu toe, maar het verhaal ging iets anders, zo vertelt Rachel Hazes (51) nu aan 'Story'. De twee zagen elkaar inderdaad niet maar hielden wel stiekem contact - al mocht Monique Westenberg (43) daar koste wat kost niet achterkomen.

"We hebben elkaar altijd gewoon gesproken. Al moest het wel stiekem, want Monique mocht dat niet te weten komen", vertelt Rachel openhartig over de band met haar zoon André aan Story. De ex van de zanger werd in 2017 geprezen voor de verzoening tussen moeder en zoon. "Het klopt niet. Ik woonde in die tijd bij mijn zus Els en daar had ik allang contact met André. Dat Monique er toentertijd met de eer vandoor ging, heb ik maar zo gelaten. Al zat het dus wel anders in elkaar."

Monique en Rachel hebben het nooit goed met elkaar kunnen vinden. "Het is (...) geen geheim dat het me ergert dat ze door zoveel mensen als een soort Moeder Teresa wordt gezien. Maar ik zal nooit vergeten dat ik op 11 april 2017 opgenomen werd in een psychiatrische inrichting, en Monique op exact dat moment een bericht postte waarin stond dat karma zijn werk had gedaan. Dan zit je niet goed in elkaar, hoor", laat Andrés moeder zich in Story ontvallen.

https://www.rtlboulevard.(...)ndre-ondanks-monique

Wat een vals wijf is het toch :r
Overigens geloof ik er geen reet van :W
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:25:45 #227
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198569760
Wat is die Raggel toch een secreet zeg, ik heb daar echt geen ander woord voor.
  Spellchecker donderdag 18 maart 2021 @ 13:42:30 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198570064
Mooi liedje voor Antwee: "follow the leather, leather, leather ... "
pi_198570880
Ik denk dat ze het axhromelijk overdrijft. Dat ze elkaar misschien wel eens spraken, maar meer ook niet.
En als het zo is, is het een beetje raar om dan vervolgens Mo te verwijten dat ze met de eer streek. Kom op, je voert als twee volwassen mensen een toneelstuk op, zowel naar haar als naar de media en bent vervolgens verongelijkt als iemand die gespeelde ruzie gaat lijmen? En daar eer voor krijgt. De eer is ook wat overdreven natuurlijk maar dit slaat nergens op.
pi_198570915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik vind het moddergooien van R zo niet mooi. André riep altijd ik heb niets met mijn moeder wij klikken niet. Maar hij laat wel de moeder van zijn zoon zo voor paal zetten.
De band tussen moeder en zoon lijkt vooral afhankelijk van de staat van de relatie tussen Mo en André.
pi_198571116
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

De band tussen moeder en zoon lijkt vooral afhankelijk van de staat van de relatie tussen Mo en André.
:Y beide zijn niet erg standvastig. Bij hun waait hun jasje zoals de wind waait.
R zal Sarah wel geweldig vinden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 18 maart 2021 @ 14:54:22 #232
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198571131
Wat mij betreft kan de kinderprostitutie door Friedel niet vaak genoeg aandacht krijgen. Is.is dit plus haar eigen bedescapades met Andreen ooit gepubliceerd in een boek ofzo? Als je het netjes citeert, en dat boek is niet verboden, maak je gewoon gebruik van het citaatrecht, en is het geen smaad.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198571196
Niek van de Bachelor ontkent trouwens een relatie met Sarah te hebben gehad!
pi_198571488
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:57 schreef Michellee het volgende:
Niek van de Bachelor ontkent trouwens een relatie met Sarah te hebben gehad!
Zou ik ook zeggen :')
pi_198571608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen :')
Hahahah, hij was ook openlijk over Gaby Blaaser, dus ik denk dat hij ook in dat del groepje zit.
pi_198572102
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:17 schreef Michellee het volgende:

[..]

Hahahah, hij was ook openlijk over Gaby Blaaser, dus ik denk dat hij ook in dat del groepje zit.
Ik ken serieus al die mensen niet :P
pi_198572158
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:54 schreef Andromache het volgende:
Wat mij betreft kan de kinderprostitutie door Friedel niet vaak genoeg aandacht krijgen. Is.is dit plus haar eigen bedescapades met Andreen ooit gepubliceerd in een boek ofzo? Als je het netjes citeert, en dat boek is niet verboden, maak je gewoon gebruik van het citaatrecht, en is het geen smaad.
Jup, in het boek van Jos van Zoelen. Ja met een Z :')
Ook geen lekker menneke maar ik geloof het allemaal als het om de familie Van Galen gaat.
pi_198572333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ken serieus al die mensen niet :P
Ik dacht dat dit basiskennis SHO was _O- _O- _O-
pi_198572590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

:D nouja ik heb natuurlijk geen drol te vertellen wat hier gepost wordt maar dit is hier al zo vaak uitgemolken ;)
Aangezien ik Hazes-gate alleen volg omdat Samanda-gate is stilgevallen, is dit zeer nieuwe informatie voor mij die uiterst cruciaal is om dit topic te blijven volgen. Dus, keep it coming. :7
pi_198572602
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Welkom! Goed dat je je even voorstelt, voordat je voor een lid uit de entourage van Sarah/Mo/André wordt aangezien. Nou ja dat kan natuurlijk alsnog :D

Ben je van een team of neutrale supporter? Even voor de beeldvorming.
:D
pi_198572642
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook. Een klein rimpelig worstje, alsof het te lang in het water heeft gelegen.
Beetje bleekjes ook. Zo'n ziekelijk ongebakken ding.

:'(
pi_198572724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Dido19 het volgende:

[..]

Is gescheiden van André, en enkele jaren later gestorven aan kanker. Ze had toen blijkbaar wel al een nieuwe vriend/echtgenoot.

De zoon van André en Ellen, Melvin, heeft na het overlijden van André de erfenis geschonken aan een goed doel voor de strijd tegen kanker en heeft niet langer de achternaam Hazes.

Ik ben hier nieuw trouwens, al zeker een jaar dat ik dit topic 'anoniem' lees, nu met al die heisa besloten om een account aan te maken. :P
Welkom, dit is een geweldig topic met betrokken users en sterke plottwists, hoop dat je je gauw thuis voelt.
-nee-
pi_198572831
Jos van Zoelen was chauffeur van Andre Hazes 1 en schreef een boek over hem, waarin hij de sexuele relatie tussen Andre en de 13-jarige .Rachel te berde bracht. Echt tegengesproken is het, dacht ik, nooit.
Wel verdoezeld natuurlijk omdat het met volledige instemming van beide partijen zou zijn geweest.
pi_198573636
Als ik alleen al denk aan sex met oude Hazes ga ik al over mijn nek. Laat staan het daadwerkelijk doen en dan nog vrijwillig :r Ultieme goorheid :r
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:36:58 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198574536
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:13 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Beetje bleekjes ook. Zo'n ziekelijk ongebakken ding.

:'(
Ik zie Michael van Samantha/Naomi zo zo'n trainingspak dragen als een van die breedbekkikkers in dat filmpje :')
Ik ben bang dat die mode ook binnen 5 jaar weer terug is :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:39:35 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198574570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef Ikdenkmaarzo het volgende:
Jos van Zoelen was chauffeur van Andre Hazes 1 en schreef een boek over hem, waarin hij de sexuele relatie tussen Andre en de 13-jarige .Rachel te berde bracht. Echt tegengesproken is het, dacht ik, nooit.
Wel verdoezeld natuurlijk omdat het met volledige instemming van beide partijen zou zijn geweest.
Aanvullend leesvoer: https://www.nu.nl/weekend(...)van-andre-hazes.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198574930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik alleen al denk aan sex met oude Hazes ga ik al over mijn nek. Laat staan het daadwerkelijk doen en dan nog vrijwillig :r Ultieme goorheid :r
Hoe oud was Hazes toen hij met haar in bed lag .
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198575184
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hoe oud was Hazes toen hij met haar in bed lag .
Heb ff gegoogled, zij was 12 toen ze hem leerde kennen, en hij was 19 jaar ouder, dus 31.. :o

https://www.libelle.nl/mensen/andre-hazes-laat-zich-kritisch-uit/
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198575301
Rachel was eerst de oppas van Melvin toen Andre Hazes nog met Ellen getrouwd was.
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:23:30 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_198575367

Voor de beeldvorming!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')