SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat ze dat niet meer deden joh, in mijn tijd al niet zeg maar. Ik mocht gelukkig links. Mijn moeder moest met rechts, die kan echt bijna even goed met beide handen schrijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms is het wel hilarisch; soms ook wel handig.
Op mijn basisschool waren ze nogal streng om te leren schrijven met rechts. Ik begon eigenlijk met links maar rechts lukte ook vrij behoorlijk.
Als je nou zo'n heel lange fladderige voorhuid heb loop je maar wat te sjompenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Zou typen een beetje lukken? En zo ja, is that a good thing?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou zo'n heel lange fladderige voorhuid heb loop je maar wat te sjompen
sjompenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou zo'n heel lange fladderige voorhuid heb loop je maar wat te sjompen
Eet je wel eens pinda's uit zo'n schaaltje in de kroeg?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarna wel even met een hygienisch doekje erover he....
Incoming...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Zou typen een beetje lukken? En zo ja, is dat iets om trots op te zijn?
Nee, en ook niet het pepermuntje zonder papiertje uit de graaibak bij een restaurant.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet je wel eens pinda's uit zo'n schaaltje in de kroeg?
goed voor je weerstand juistquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, en ook niet het pepermuntje zonder papiertje uit de graaibak bij een restaurant.
Op dat vlak vrij traditioneel. Nooit met links meer geschreven eigenlijk dus dat is erg hoekig zeg maarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat niet meer deden joh, in mijn tijd al niet zeg maar. Ik mocht gelukkig links. Mijn moeder moest met rechts, die kan echt bijna even goed met beide handen schrijven.
Als hij auto-erect aan heeft staan misschien.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Zou typen een beetje lukken? En zo ja, is dat iets om trots op te zijn?
I see what you did therequote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij auto-erect aan heeft staan misschien.
Ik hoorde laatst een goor verhaal, iemand kocht puzzels via Markplaats van een oud dametje maar dat dametje zat altijd te eten tijdens het puzzelen dus de nieuwe koper deed een puzzeldoos open en die puzzels leefden zowatquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, en ook niet het pepermuntje zonder papiertje uit de graaibak bij een restaurant.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij auto-erect aan heeft staan misschien.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je mag wel even een kuipje komen lenen buurman.
Stiekem smeerkaas meegeven.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je mag wel even een kuipje komen lenen buurman.
Neuh....quote:
nommzquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh....![]()
Over het algemeen zitten die potten vol met poepbacteriën omdat het gros van ranzig NL zijn klauwen amper wast nadat ze naar de plee zijn geweest
Dit maakt mijn experimentje wel heel erg bizarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh....![]()
Over het algemeen zitten die potten vol met poepbacteriën omdat het gros van ranzig NL zijn klauwen amper wast nadat ze naar de plee zijn geweest
Je hebt er smeerkezen tussen zitten. Ik verbaas me ook weleens over de troep, etensresten en papiertjes enzovoorts in iemands auto. Als je een keer meerijdt dan moet eerst van alles aan de kant geveegd worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een goor verhaal, iemand kocht puzzels via Markplaats van een oud dametje maar dat dametje zat altijd te eten tijdens het puzzelen dus de nieuwe koper deed een puzzeldoos open en die puzzels leefden zowat
Je slurf experiment? Ik weet niet waar je die zoal allemaal nog meer stoptquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit maakt mijn experimentje wel heel erg bizar
honing en mieren wellichtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je slurf experiment? Ik weet niet waar je die zoal allemaal nog meer stopt
Lekker nog even op een halve koude harde hamburger nommenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je hebt er smeerkezen tussen zitten. Ik verbaas me ook weleens over de troep, etensresten en papiertjes enzovoorts in iemands auto. Als je een keer meerijdt dan moet eerst van alles aan de kant geveegd worden.
Tuttuttutquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je slurf experiment? Ik weet niet waar je die zoal allemaal nog meer stopt
Van met je slurf over je smartphone naar poepen over pepermuntjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit maakt mijn experimentje wel heel erg bizar
ff wat kweekjes in je maag regelenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
Als je nou een paar kilo wil afvallen moet je alle ranzige dingen overigens wel doen.
Even aan een zieke kipfilet likken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
Als je nou een paar kilo wil afvallen moet je alle ranzige dingen overigens wel doen.
kipfilet een week of wat buiten de koelkast leggenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even aan een zieke kipfilet likken.
Dan loopt die vanzelf al wegquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kipfilet een week of wat buiten de koelkast leggen
Knappe kerel die er dan nog aan liktquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kipfilet een week of wat buiten de koelkast leggen
wriemelt lekker tegen je huig danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Knappe kerel die er dan nog aan likt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |