quote:16 maart NPO1: 20:35 - 22:05
Debat tussen de lijsttrekkers van de acht grootste partijen. De lijsttrekkers gaan in duo’s met elkaar in debat. Vervolgens kunnen de partijen zelf een stelling bedenken om aan hun opponent voor te leggen.
Elke lijsttrekker gaat zo twee keer in debat: één keer over een eigen stelling en één keer over een stelling die is aangedragen door de tegenstander. De duo’s zijn: Wilders (PVV) en Kaag (D66), Marijnissen (SP) en Ploumen (PvdA), Klaver (GroenLinks) en Hoekstra (CDA), Rutte (VVD) en Wilders, Segers (ChristenUnie) en Klaver, Kaag en Marijnissen, Ploumen en Segers en Hoekstra en Rutte.
hooomoooohquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:43 schreef butz0rs het volgende:
homo klinkt zo vreemd in dat Maastrichts accent.
Erg geloofwaardig natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Hahaha ja Seegers komt op voor homo's
Ook het fistfucken was onderdeel van Gods plan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Hahaha ja Seegers komt op voor homo's
PVV, SGP, CU, CDA, VVDquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel voor een coalitie PVV - D66 - SP - SGP.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Het hoofd van Segers lijkt wel een enorme penis.
Je kunt ook klimaat als religie zien he.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Guanabana het volgende:
< God heeft geen plaats in de politiek.
Diversiteit staat hoog in vaandel bij jou!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel voor een coalitie PVV - D66 - SP - SGP.
Geen soevereiniteitsoverdracht willen en klagen dat de EU niets op eigen houtje kan. Mensen kunnen dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:42 schreef capricia het volgende: [..] Ja de EU gaat niet over lockdowns en gezondheidszorg van individuele landen. Jij zou dat dus wel willen? Vind dat nogal een bizar idee. Maar okay..
1 pk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Ploumen sterker dan Seegers
Arie Slob heeft die scholen de hand boven het hoofd gehouden toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Hanca het volgende:
Ploumen pakt de verkeerde aan, er zijn geen CU scholen in Zeeland, dat is allemaal SGP. CU scholen ben je echt prima welkom als homos.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Neequote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef opreis het volgende:
Zouden homo's een homogene groep zijn qua stemkeuze?
Kan niet, het accent!!1!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Zegt Ploumen dit ook tegen de islamietjes?
Arie Slob heeft alleen een uitspraak van de Raad van State geciteerd, niet meer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Arie Slob heeft die scholen de hand boven het hoofd gehouden toch?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef opreis het volgende:
Zouden homo's een homogene groep zijn qua stemkeuze?
Zit vanavond bij Op1.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De enige die ik mis is die vrouw van Splinter.
Heeft zij OnlyFans? #dtvquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ploumen heeft ook een prima cup hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij kan de SWAG van Splinter Chabot gewoon niet handelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben tegen de homofiele familie Chabot.
Splinter heeft tegenwoordig een vriend.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die dikke is nog erger.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij kan de SWAG van Splinter Chabot gewoon niet handelen.
-quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Paar dagen bedenktijd voor abortus, wat is daar mis mee?
Homo's mogen niet bidden op een christelijke school?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:47 schreef Viesdik het volgende:
Moslims kan je ook niet verplichten hun gebed in de kerk te doen toch?
Dat is precies mijn antwoord op het accepteren van homo's op christelijke scholen!
EINDE DISCUSSIE
Was nog best serieuze vraag. Kan me voorstellen dat je als homo niet op een religieuze partij zou stemmen.quote:
Zonder compromissen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef Aratanax het volgende:
Wat betekent 'radicaal' in deze context in vredesnaam?
Thierry lacht zich dood. Hij interesseert zich geen reet voor jullie. Hij heeft weer lekker vier jaar een goed inkomen. Daar gaat het om. Hij is overal mislukt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef RoW_0 het volgende:
Wat mij opvalt dat iedereen in mijn omgeving FvD stemt. Echt de hele straat staat vol met posters, tientallen mensen op de universiteit en mijn familie van Turkse afkomst. Echt hordes allochtonen die kiezen Thierry.
Het is tijd voor een Thierrycratie!
Preciesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef Viesdik het volgende:
Christelijke waardes moet je accepteren.. acceptatie gaat twee kanten op
Zo zie ik het..
Die met die ferme standpunten?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeg dat ze Code Oranje moeten stemmen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef RoW_0 het volgende:
Wat mij opvalt dat iedereen in mijn omgeving FvD stemt. Echt de hele straat staat vol met posters, tientallen mensen op de universiteit en mijn familie van Turkse afkomst. Echt hordes allochtonen die kiezen Thierry.
Het is tijd voor een Thierrycratie!
Ze scoorde primaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ploumen wilde goedkoop scoren met dit onderwerp, maar weet nu ook haar plaats weer.
Dit is het dus hè. De EU dingen kwalijk nemen die niet tot haar bevoegdheden horen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geen soevereiniteitsoverdracht willen en klagen dat de EU niets op eigen houtje kan. Mensen kunnen dat.
Er zijn daar ook geen kiezers te winnen voor de PvdA.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ploumen wilde goedkoop scoren met dit onderwerp, maar weet nu ook haar plaats weer.
Gooi jezelf weg.quote:
Omzigt ergert zich aan alles en iedereen in de politiek. Daarom zit hij er ook al 16 jaar hahaha.quote:
Juist en tevens correct, een meerderwaardig persoon derhalve.quote:
Code Oranjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat ze Code Oranje moeten stemmen.
Wanneer begint ie eens de Lijst Omzigt. Ik wil best op hem stemmen maar dan zonder de CDA riedel erbij cadeau te krijgen.quote:
Hij zit al 20 jaar bij het CDA en heeft er al 4 CDA-kabinetten opzitten. Waarom zou hij nu opeens vertrekken?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wanneer begint ie eens de Lijst Omzigt. Ik wil best op hem stemmen maar dan zonder de CDA riedel erbij cadeau te krijgen.
WIJ ZIJN WIJ ANDER OPROTTEN! DAAAAAAAAGquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Wie is "wij"? Ik zie mezelf vooral als onderdeel van een seculiere samenleving waar geloof steeds minder een rol heeft namelijk.
Zolang de NPO uiteindelijk gesaneerd wordt, of de boodschap verspreid wordt dat de NPO gesaneerd dient te worden - ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thierry lacht zich dood. Hij interesseert zich geen reet voor jullie. Hij heeft weer lekker vier jaar een goed inkomen. Daar gaat het om. Hij is overal mislukt.
WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLANDquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
WIJ ZIJN WIJ ANDER OPROTTEN! DAAAAAAAAG
Same. En mijn Nederlanderschap is ook heel anders dan dat van die 'Wij zijn Nederland!' roepersquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Wie is "wij"? Ik zie mezelf vooral als onderdeel van een seculiere samenleving waar geloof steeds minder een rol heeft namelijk.
Kerncentrales op Texel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Komt er ook een stelling over een lanceerplatform op Aruba?
Ik las in de Volkskrant een tip om een huis te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:54 schreef butz0rs het volgende:
Ga gewoon werken, dan heb je geen WW nodig
VIESMADDD hahahah!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thierry lacht zich dood. Hij interesseert zich geen reet voor jullie. Hij heeft weer lekker vier jaar een goed inkomen. Daar gaat het om. Hij is overal mislukt.
Die flexcontracten zijn wel een grote flop geworden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geilen op een vast contract
Lekker boeiend joh
Als je een gezin hebt te onderhouden is dat wel prettig jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker boeiend joh
Dat lijkt me meer iets voor Tjer. Samen met een vliegdekschip en een maanmissie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Komt er ook een stelling over een lanceerplatform op Aruba?
Hij spreekt nog net niet van een Dutch Dreamquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:54 schreef Zipportal het volgende:
De Nederlandse BeLOFtE
~Wope
NOOIT VAN GEHOORD.
Niet weten dat je gewoon je geld in Crypto moet storten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las in de Volkskrant een tip om een huis te kunnen kopen.
"Ga gewoon meer werken"
Van die vlaktaks van FvD zou iedereen die niet bovenmodaal verdient zeer bang moeten worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
VIESMADDD hahahah!!!
communisten zijn bang als hazen
FvD wordt misschien wel de grootste partij in Nederland
PRECIESquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND
@:maxi-mus
Omdat ie volgens de CDA mastodonten een luis in de pels is, een lastpak, een ongeleid projectiel. Hij mag dossiervreter zijn maar niet de partij leiden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij zit al 20 jaar bij het CDA en heeft er al 4 CDA-kabinetten opzitten. Waarom zou hij nu opeens vertrekken?
Wat zei Thierry toch ook? 20 zetels of zo?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
VIESMADDD hahahah!!!
communisten zijn bang als hazen
FvD wordt misschien wel de grootste partij in Nederland
Heb ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt te onderhouden is dat wel prettig ja
Charisma van een pannenkoek.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef Nattekat het volgende:
Op inhoud is Rutte gesloopt, maar Wopke kan geen vuist maken
Wel handig voor het verplichte vinkje bij een hypotheekaanvraag. Maakt een eigen woning fixen wel makkelijker.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker boeiend joh
Sterke populistische taal.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vraag me af wat het motief van de gewone burger is om op VVD te stemmen. De andere partijen bieden de gewone burger toch veel meer dan VVD
En schiphol verhuizen naar de Noordzee op een kunstmatig eiland zodat er binnenkort elanden kunnen grazen waar nu de vliegtuigen opstijgen en landen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Tjer. Samen met een vliegdekschip en een maanmissie.
Ik onderneem. Zojuist een grachtenpandje geklapt. Ik heb feitelijk geen dag gewerkt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel handig voor het verplichte vinkje bij een hypotheekaanvraag. Maakt een eigen woning fixen wel makkelijker.
Geen probleem mee gehad. Had toen ook geen vast contract.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel handig voor het verplichte vinkje bij een hypotheekaanvraag. Maakt een eigen woning fixen wel makkelijker.
Meteen snap ik je voorliefde voor fvdquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik onderneem. Zojuist een grachtenpandje geklapt. Ik heb feitelijk geen dag gewerkt.
Gisteren gelukkig wel over wat bomen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:59 schreef butz0rs het volgende:
Helaas geen stelling over het afschieten van alle ganzen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen zouden nooit meer op het CDA of VVD moeten stemmen.
Zijn ook mensen die wat minder verdienen (of geen tweeverdieners) lieverd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen probleem mee gehad. Had toen ook geen vast contract.
45 gok ikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zei Thierry toch ook? 20 zetels of zo?
Volgens CDA-mastodonten die nooit een kabinet hebben zien vallen door dissidente CDA-kamerleden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat ie volgens de CDA mastodonten een luis in de pels is, een lastpak, een ongeleid projectiel. Hij mag dossiervreter zijn maar niet de partij leiden.
Volgens Rutte werk je als werknemer met een flexcontract omdat je dat zelf zo fijn vindt en daar zelf voor kiestquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Werknemers uitbouten. Naast financieel uitgeknepen te worden krijg je ook nog eens een berg stront over je heen.
Gebrilde royal gespotquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik onderneem. Zojuist een grachtenpandje geklapt. Ik heb feitelijk geen dag gewerkt.
CHIPS NOOTJES COLA CHECKquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen uitslagenavondgenot. Nu al zin in.
Altijd een genot, sowieso in combinatie met FOK!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die moeten gewoon stoppen met arm te zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die wat minder verdienen (of geen tweeverdieners) lieverd.
ik stem op CU/CDA/SGP een van die 3.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef opreis het volgende:
Nou ik ben nog steeds een zwevende kiezer geloof ik
Absoluutquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan begrijp je ook waarom de belastingen voor ondernemers omlaag moeten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meteen snap ik je voorliefde voor fvd
Hier is al heel snel iets links.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet als enige dat Etto extreemlinks is, maar hoe zit het met de rest van jullie
28quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zei Thierry toch ook? 20 zetels of zo?
Ja dat zegt niks, alle partijen staan hier dicht bij de kerk. Of ja, het stembureau in elk geval.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik stem op CU/CDA/SGP een van die 3.
als het maar een partij is die dichtbij de kerk staat
Jammer joh..quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Allen stemmen op geen van deze partijen hè
Wij als FOK! kunnen het partijkartel breken, links en rechts.
jij bent gewoon links klaar geen gezeikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier is al heel snel iets links.
Logisch ook aangezien het gros niet eens weet waar links en rechts feitelijk voor staan.
Waarom het ene sprookjesboek wel en het andere niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:01 schreef KingRoland het volgende:
En ik ben voor een partij die religie hoog heeft liggen (m.u.v. moskee)
Extreemrechtsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet als enige dat Etto extreemlinks is, maar hoe zit het met de rest van jullie
Inderdaad, die willen vrijwillig hun hele leven de hoofdprijs betalen voor een aftands huurkrot.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens Rutte werk je als werknemer met een flexcontract omdat je dat zelf zo fijn vindt en daar zelf voor kiest.
Ik ben inderdaad links.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij bent gewoon links klaar geen gezeik
jij bent zeker verre van rechts en midden bestaat niet eens lol
zeg ik net toch man man manquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad links.
Nu zou ik graag weten wat jij daar onder verstaat.
Ik twijfel tussen Splinter en JA21, waar sta ik op de links-rechts kaart?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier is al heel snel iets links.
Logisch ook aangezien het gros niet eens weet waar links en rechts feitelijk voor staan.
Je zei niets. Niets inhoudelijks.quote:
Gewoon op de partij stemmen die de woningmarkt fixt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Splinter en JA21, waar sta ik op de links-rechts kaart?
Hmm, dan moet ik eerst de standpunten doorlezenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon op de partij stemmen die de woningmarkt fixt.
Niet links, niet rechts maar recht doorzee.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik zou Johan Vlemmix wel eens willen zien debatteren met Rutte.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:04 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het nog altijd een gemis dat de PLN niet meer meedoet.
Geen VVD dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor ik stemadvies van jou aanneem..quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook jij kan gewoon eens wat anders stemmen.
Rechts. Liberaal, kleine overheid, decentralisering.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En wie zou dat moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook maar dat is weer een andere.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou Johan Vlemmix wel eens willen zien debatteren met Rutte.
Wat vind je het belangrijkst? Splinter is bijvoorbeeld ook kritisch op de EU en immigratie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Was wel het beste campagnefilmpje van de eeuw.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts maar recht doorzee.
/neverforget Rita
Nou dat moet goedkomen dan, want dat willen ze allemaal!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoor. Moet je zelf even een poll fixenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:06 schreef SignificanteAnder het volgende:
Kan ik nog ergens een poll invullen wie ik het sterkste vond in het debat?
Wat mij betreft stem je Volt, de partij die het allerlaagste scoorde in mijn stemwijzer, maar het zou echt goed zijn als er eens een frisse wind is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor ik stemadvies van jou aanneem..
Iedereen draaide om de vragen heen, allemaal van alles en nog wat er bij halen en geen enkele keer een echt concreet antwoord gehoord op een stelling.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:02 schreef Minimunt het volgende:
Wat wist Rutte zich weer makkelijk eronder uit te praten dat in zijn programma de ongelijkheid alleen maar toeneemt t.o.v. de overige partijen.
BAH wat haat ik die kwal die er altijd maar omheen draait. Mensen, trap er niet in en stem i.i.g. géén VVD. Wees toch eens slim. Maakt voor mij niet meer uit wat voor een andere partij.
Iets willen en iets daadwerkelijk voor elkaar willen krijgen zijn twee dingen. VVD wilt ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:06 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nou dat moet goedkomen dan, want dat willen ze allemaal!!!
Er zijn eigenlijk maar twee redenen om op Splinter te stemmen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:06 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat vind je het belangrijkst? Splinter is bijvoorbeeld ook kritisch op de EU en immigratie.
Ik twijfelde ook tussen deze twee. Heb uiteindelijk voor Splinter gekozen omdat ze 1. een zetel peilt bij Kantar en een kans krijgt van de Hond. en 2. een goed kamerlid is en dus wil ik haar graag steunen om in de kamer te blijven.
Wat mij betreft stem ik op de persoon binnen de partij waar ik op wil stemmen. Erg radicaal, maar dat moet dan maarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat mij betreft stem je Volt, de partij die het allerlaagste scoorde in mijn stemwijzer, maar het zou echt goed zijn als er eens een frisse wind is.
Oh wowquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat mij betreft stem je Volt, de partij die het allerlaagste scoorde in mijn stemwijzer, maar het zou echt goed zijn als er eens een frisse wind is.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:08 schreef Drekkoning het volgende:
blijven.
Er zijn eigenlijk maar twee redenen om op Splinter te stemmen.
Nee bij de NOS of zo die dan morgen in het nieuws komt als de mening van de kijkerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja hoor. Moet je zelf even een poll fixen
Ik sta echt finaal tegenover die hele partij op elk gebied denkbaar, maar ik gun ze het echt van harte.quote:
Maar dat is de politiek toch per definitie?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Grote poppenkast was het, van allemaal, niet alleen rutte. Maar dat is het altijd al geweest en zal altijd zo blijven gok ik
Je moet inderdaad goed kunnen lullen om er goed uit te komen. Ik kijk naar daden en dan staat de VVD met stip onderaan van hetgeen wat ze zeggen en hetgeen wat ze doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Iedereen draaide om de vragen heen, allemaal van alles en nog wat er bij halen en geen enkele keer een echt concreet antwoord gehoord op een stelling.
Grote poppenkast was het, van allemaal, niet alleen rutte. Maar dat is het altijd al geweest en zal altijd zo blijven gok ik
Neequote:
De tweede en derde partij in de peilingen zijn net zo erg, er is geen enkele uitweg hiervoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:11 schreef Minimunt het volgende:
Maar ik ben gewoon zuur, omdat het mij frustreert dat deze partij weer zo hoog staat terwijl ze de indirect de oorzaak zijn van de verdeeldheid tussen mensen en de steeds maar groeiende kloof tussen rijk en arm. Misschien heb ik hier een iets te linkse ideologie. maarja. we zullen zien.
Een keer links stemmen zou helpen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tweede en derde partij in de peilingen zijn net zo erg, er is geen enkele uitweg hiervoor.
Nee, de oorzaak is dat er te weinig huizen zijn voor het aantal mensen. Dat lost geen enkele partij binnen vier jaar op en zeker niet die partijen die voor meer immigratie zijn. En partijen die het milieu het belangrijkste vinden lossen dat ook niet op want die zijn niet voor bouwen bouwen bouwen, ten koste van de natuur.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:06 schreef KingRoland het volgende:
VVD is de partij die de ellende op de woningmarkt heeft veroorzaakt
gemiddelde VVD'er geniet van de huidige situatie. walgelijk.
De zogenaamd rechtse partijen zijn ook gewoon veel beter voor de middenstand, van PVV tot Code Oranje. Allemaal zijn ze beter voor dit land.quote:
De geschiedenis heeft al bewezen dat een slotdebat van invloed kan zijn op het resultaat van de verkiezingen. Of je het nou leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:27 schreef 4moreyears het volgende:
Wat een slaapverwekkende vertoning... wat gerommel in de marges en dan met elkaar doen of je het niet eens bent.
Toneel voor simpelen, alsof een nadenkend iemand hier zijn mening vanaf laat hangen
"oe rutte zag er goed uit hoor, die gaf hem van jetje en zei als laatste wat"
/blockquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:15 schreef Bocaj het volgende:
@:all stem nou maar op Forum... Hij verdient het gewoon! En je weet er komen toch compromissen en dan heeft iedereen wat!
Ik vind het niet wel/niet leukquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft al bewezen dat een slotdebat van invloed kan zijn op het resultaat van de verkiezingen. Of je het nou leuk vindt of niet.
Ik betwijfel wel of dit debat veel effect had. Er zijn geen onverwachte dingen gebeurd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft al bewezen dat een slotdebat van invloed kan zijn op het resultaat van de verkiezingen. Of je het nou leuk vindt of niet.
Niet iedereen. Sommig mensen volgen de politiek en de actualiteiten nauwelijks, die kijken dan één à twee debatten en kiezen degene met een vlotte babbel, leukste uitstraling en/of beste oneliners.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:30 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik vind het niet wel/niet leuk
ik snap het niet... leef je dan het hele jaar onder een steen of wat? Je weet toch waar mensen voor staan en op belangrijke themas door het jaar heen merk je toch waar je het wel of niet mee eens bent?
De cijfers staan niet aan jouw kant.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je de economie om zeep wilt helpen wel.
Dit fabeltje nog steeds geloven.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:
Grotendeels met je eens al denk ik dat het eerste debat (Wilders - Kaag) wel bepalend kan zijn. Wilders legde de vinger op de zere plek en hier oogde Kaag toch kwetsbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:31 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik betwijfel wel of dit debat veel effect had. Er zijn geen onverwachte dingen gebeurd.
je kunt een advertentie kopen boveninquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik HEEL Fok! niet ff kan toespreken met een (at) all...
PvdA heeft in de berekening van cpb de laagste staatsschuld.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En hoe lang weten we al dat er te weinig huizen zijn? Dit was allemaal al voorspeld. Dit wisten we.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, de oorzaak is dat er te weinig huizen zijn voor het aantal mensen. Dat lost geen enkele partij binnen vier jaar op en zeker niet die partijen die voor meer immigratie zijn. En partijen die het milieu het belangrijkste vinden lossen dat ook niet op want die zijn niet voor bouwen bouwen bouwen, ten koste van de natuur.
Kijk eens dom, ja ho maarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik HEEL Fok! niet ff kan toespreken met een (at) all...
mijn aardrijkskunde leraar op de middelbare school zei het al, en dat was 30 jaar terugquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe lang weten we al dat er te weinig huizen zijn? Dit was allemaal al voorspeld. Dit wisten we.
Als je de onderklasse + lagere middenklasse over de kling wilt jagen, stem dan vooral rechts.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Links rechts is achterhaald, het is globalisten tegen nationalisten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je de onderklasse + lagere middenklasse over de kling wilt jagen, stem dan vooral rechts.
Voor Rutte 1 was er wereldwijd en economische crisis, daar kun je Balkenende de schuld van geven, maar dat is niet terecht want ook in de toplanden van Europa ging het toen minder. Het was een tijd waarin er niet zonder meer gebouwd kon worden, want mensen hadden het geld niet (of durfde geen hypotheek af te sluiten) om een huis te kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe lang weten we al dat er te weinig huizen zijn? Dit was allemaal al voorspeld. Dit wisten we.
FvD?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:40 schreef Nattekat het volgende:
Als je de middenstand wil helpen, stem je geen VVD, geen CDA en geen D66.
Ehh je haalt nu dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
PvdA heeft in de berekening van cpb de laagste staatsschuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |