Wat ontzettend goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Dank nogmaals voor alle felicitaties. Zojuist de eerste echo gehad in Rotterdam en we zijn nu 7 weken en 1 dag zwanger. De baby groeit uitstekend. Hartslag was 146 slagen per minuut wat uitstekend is en hij/zij was 1 centimeter groot. Over 2 weken de volgende![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er op dit moment vrede mee..ik heb het meest fantastische nichtje in de wereld en mn zusje last me ook de meest fantastische tante ooit zijn..het is (voorlopig) genoeg.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 10 mei 2021 07:00 schreef Barreltje het volgende:
Hier even een update.Moedig besluit Barreltje, zeker als de gevolgen dubbel verstrekkend zijn. Veel sterkte de komende tijd! Volgens mij heb je inmiddels ook al wel andere vormen van zingeving voor je leven dus het komt wel goed met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er op dit moment vrede mee..ik heb het meest fantastische nichtje in de wereld en mn zusje last me ook de meest fantastische tante ooit zijn..het is (voorlopig) genoeg.
![]()
Hier even een update.Och BarrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er op dit moment vrede mee..ik heb het meest fantastische nichtje in de wereld en mn zusje last me ook de meest fantastische tante ooit zijn..het is (voorlopig) genoeg.
![]()
Moedig besluit. Goed dat je de knoop doorhakt en gaat voor wat jij wil. Ik kan me voorstellen dat je het nu pas echt goed kan afsluiten, een plekje geven en vooruit kan kijken.
Denk je dat met eventueel therapie de relatie nog te redden valt? Of is dat definitief al over?
Ik wens je veel speel-, knuffel- en kletsplezier toe met je nichtjeFijn dat je zo'n groot deel kan en mag uitmaken van haar leven. Je bent ongetwijfeld een hele fijne, lieve tante voor haar!
Hier even een update.Ach jeetje Barretje, ik lees het nu pas! Wat een moeilijk en tegelijk moedig besluit! Veel sterkte met het een plekje te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er op dit moment vrede mee..ik heb het meest fantastische nichtje in de wereld en mn zusje last me ook de meest fantastische tante ooit zijn..het is (voorlopig) genoeg.
![]()
Top!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
2de echo gehad (9 weken ongeveer), vrouw is 24/7 misselijk etc etc hopelijk gaat dat snel voorbij. Baby groeide goed (2,6 centimeter nu) met een hartslag van 168. Alles zag er prima uit, omdat wij aan wat studies meedoen in het Erasmus MC krijgen wij alle echo's voor nop en krijgen we er ook een vijftal meer dan normaal. Over anderhalve week alweer een echo
Ja, dubbel. Aan de ene kant heel fijn om weer echt kans te maken op een tweede kindje. Ik kan het me al bijna niet meer voorstellen, zo'n klein frummeltje. M wordt ook met de dag groter, gezelliger en wijzerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
Toi toi toi @:Peacefulll Hoe is het om nu echt bezig te zijn? Even afgezien van die rotbijwerkingen lokaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |