SPT / Dione de Graaff # 9. Leukste TV-vrouw van Nederland.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind je die lekker? Ik niet echt of beter gezegd echt niet
wie is dat?quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vrouw die ze nu aflebbert ook niet.
Het zal ook een keer niet zo zijn.quote:
Ga eens kwissen. Voor de verandering vanmiddag al warm gegeten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind je die lekker? Ik niet echt of beter gezegd echt niet
groot hoofd korte armpjes, als ik niet beter zou weten een beetje de zus van Van Velsenquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPT / Dione de Graaff # 9. Leukste TV-vrouw van Nederland.
Is goed in haar werk. Maar aantrekkelijk ? Mwa.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vrouw die ze nu aflebbert ook niet.
Dat is wel een hardcore lesbo maar een goeie journalistquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Suze van Kleef, 1e vrouwelijk persoon bij Langs de lijn!
Eerste commentator idd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Suze van Kleef, 1e vrouwelijk persoon bij Langs de lijn!
Hier zou ik ook homo van worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste commentator idd.
[ afbeelding ]
Ze heeft zelf ook "gevoetbald" zie ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een hardcore lesbo maar een goeie journalist
Als commentator vond ik haar maar matig, heeft ook niet echt een fijne stem.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is goed in haar werk. Maar aantrekkelijk ? Mwa.
Ze geeft commentaar bij de Eredivisie Hans.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geen fan van vrouwelijke commentatoren
Gelukkig kijk ik geen b-sporten.
Echt nog nooit gehoordquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze geeft commentaar bij de Eredivisie Hans.
ze zal wel andere kwaliteiten hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier zou ik ook homo van worden.
Hoe zouden ze dat doen bij een moslima met hoofddoek? Icm een mondkapje is dat net een niqab, mag je op basis van de ogen beoordelen of het de persoon is van stempas & id die voor je staat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:57 schreef tong80 het volgende:
Om half acht al gestemd. Vreemd om aan een vriendin je ID-kaart te moeten laten zien. Mocht m'n mondkapje op houden.
Het was een dubbel check, toen moest ik wel m'n hele gezicht tonen. Waarschijnlijk kan @borisz hier meer over vertellen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat doen bij een moslima met hoofddoek? Icm een mondkapje is dat net een niqab, mag je op basis van de ogen beoordelen of het de persoon is van stempas & id die voor je staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |