Maar rijbewijs kan toch ook? Was hij daar dan naar toe gereden zonder zijn rijbewijs op zak?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die foto misschien wel, hij moest wel terug om een geldig paspoort te halen.
Dit is zijn verklaring.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb het over de opzet. Gewoon als geheugensteuntje voor de demente CDA-kiezer dat ze een geldige legitimatie moeten meenemen.
quote:Mijn vrouw had alles klaar gelegd
De Jonge reageert bij terugkomst: ,,Wat een avontuur hè. Ik was om 01.00 uur ‘s nachts thuis. Mijn vrouw had spulletjes klaar gelegd, dus ik had nog gevraagd, denk je dat het de goede is? Ja dat is wel de goede, zei ze. Maar ik had het niet meer gecheckt, stom natuurlijk. Mijn fout, ik had het moeten checken. Wij zijn niet super georganiseerd thuis, moet ik bekennen. We hebben een bak waar alle id-bewijzen in liggen, daar zat ook het verlopen paspoort in. Ik heb mijn rijbewijs nu wel bij me, die fout heb ik meteen hersteld. Hoog tijd om dat oude paspoort weg te gooien. Zodat ik die fout niet meer maak.’’
Hugo leeft graag op het randje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar rijbewijs kan toch ook? Was hij daar dan naar toe gereden zonder zijn rijbewijs op zak?
quote:Hij reed zonder rijbewijs naar de autostemstraat op het parkeerterrein van de Rotterdamse Kuip en bleek daar bovendien geen geldig paspoort bij zich te hebben.
Bullshit, zo'n verlopen paspoort wordt altijd 'geknipt' of er worden gaten in geperforeerd. Die kun je niet per ongeluk meenemen. Tenzij hij zijn oude paspoort niet ongeldig heeft laten maken. Dat is dan opnieuw een overtreding.quote:
Die gaten zaten er ook gewoon in.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n verlopen paspoort wordt altijd 'geknipt' of er worden gaten in geperforeerd. Die kun je niet per ongeluk meenemen. Tenzij hij zijn oude paspoort niet ongeldig heeft maten maken. Dat is dan opnieuw een overtreding.
Ik ga voor de mongool optie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan is het nep of hij is een mongool.
We nemen SP stemmers hier niet zo serieus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
IK ZEG TOCH, HET IS ALLEMAAL GEËNSCENEERD !!
Scrummie zal dat woord niet kennenquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
IK ZEG TOCH, HET IS ALLEMAAL GEËNSCENEERD !!
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n verlopen paspoort wordt altijd 'geknipt' of er worden gaten in geperforeerd. Die kun je niet per ongeluk meenemen. Tenzij hij zijn oude paspoort niet ongeldig heeft laten maken. Dat is dan opnieuw een overtreding.
Ik zal een bepaald persoon nu even niet mentionen, anders krijg je de wind van voren mannetje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We nemen SP stemmers hier niet zo serieus.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We nemen SP stemmers hier niet zo serieus.
@tong80 toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal een bepaald persoon nu even niet mentionen, anders krijg je de wind van voren mannetje.
Dat lijken me inderdaad de mogelijkheden die overblijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan is het nep of hij is een mongool.
SP stemmers zijn nu minder online aangezien ze niet meer gratis het internet op kunnen in de bieb.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal een bepaald persoon nu even niet mentionen, anders krijg je de wind van voren mannetje.
quote:
quote:
Wat de neuk.quote:
Tja, je hebt gezien hoe het met dat vaccineren is gegaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat de neuk.
En dit is dan de man die ons door de coronacrisis heen moet loodsen en de vaccinatiestrategie moet bepalen.
Die willen toch de korte vliegreizen aan banden leggen. Ben je lekker mee als je straks weer 40-45 voetbaltripjes per jaar wilt maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |