28quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:31 schreef Elan het volgende:
Gestemd (VVD)![]()
Op hoeveel zetels komen we uit vanavond?
Ik offer me wel weer op. Ik lunch dus ook wat later.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:32 schreef GGMM het volgende:
Ik merk weinig begrip.
Jammer dit gebrek aan saamhorigheid
Uh.. ohquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik offer me wel weer op. Ik lunch dus ook wat later.
Ik gok 36, al beweren de (nimmer iets zeggende) peilingen dat jouw schatting realistischer is .quote:
Ze daalden de afgelopen nogal aardig dacht ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gok 36, al beweren de (nimmer iets zeggende) peilingen dat jouw schatting realistischer is .
Nee. We willen weten of Segers een hekel heeft aan homo's en of Kaag het land verraden heeft door een hoofddoek op te zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:43 schreef aTypisch het volgende:
is het bij die debatten nog gegaan over de schuldenlast, de euro en inflatie oid?
heb er een paar half zitten kijken maar volgens mij niets van dat
niet veelquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. We willen weten of Segers een hekel heeft aan homo's en of Kaag het land verraden heeft door een hoofddoek op te zetten.
Wat boeit ons de schuldenlast, de euro en inflatie nou weer?
Totaal niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze daalden de afgelopen nogal aardig dacht ik.
ik schat toch ook wel boven de 30, 33 dan maarquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gok 36, al beweren de (nimmer iets zeggende) peilingen dat jouw schatting realistischer is .
33quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:31 schreef Elan het volgende:
Gestemd (VVD)![]()
? Afgelopen dagen wel hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet.
Terwijl dat misschien wel het allerbelangrijkste is.
Waarom VVD?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:31 schreef Elan het volgende:
Gestemd (VVD)![]()
was wel een zeteltje per dag de laatste dagen maar dan nog zouden ze onderin de 30 uit moeten komenquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar dan heb eergisteren NPO en stukje RTL gezien het was me niet opgevallen.
deze manquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die het niet kunnen volgen stemmen altijd "gewoon maar VVD dan'
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die het niet kunnen volgen stemmen altijd "gewoon maar VVD dan'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |