Maar rijbewijs kan toch ook? Was hij daar dan naar toe gereden zonder zijn rijbewijs op zak?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die foto misschien wel, hij moest wel terug om een geldig paspoort te halen.
Dit is zijn verklaring.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb het over de opzet. Gewoon als geheugensteuntje voor de demente CDA-kiezer dat ze een geldige legitimatie moeten meenemen.
quote:Mijn vrouw had alles klaar gelegd
De Jonge reageert bij terugkomst: ,,Wat een avontuur hè. Ik was om 01.00 uur ‘s nachts thuis. Mijn vrouw had spulletjes klaar gelegd, dus ik had nog gevraagd, denk je dat het de goede is? Ja dat is wel de goede, zei ze. Maar ik had het niet meer gecheckt, stom natuurlijk. Mijn fout, ik had het moeten checken. Wij zijn niet super georganiseerd thuis, moet ik bekennen. We hebben een bak waar alle id-bewijzen in liggen, daar zat ook het verlopen paspoort in. Ik heb mijn rijbewijs nu wel bij me, die fout heb ik meteen hersteld. Hoog tijd om dat oude paspoort weg te gooien. Zodat ik die fout niet meer maak.’’
Hugo leeft graag op het randje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar rijbewijs kan toch ook? Was hij daar dan naar toe gereden zonder zijn rijbewijs op zak?
quote:Hij reed zonder rijbewijs naar de autostemstraat op het parkeerterrein van de Rotterdamse Kuip en bleek daar bovendien geen geldig paspoort bij zich te hebben.
Bullshit, zo'n verlopen paspoort wordt altijd 'geknipt' of er worden gaten in geperforeerd. Die kun je niet per ongeluk meenemen. Tenzij hij zijn oude paspoort niet ongeldig heeft laten maken. Dat is dan opnieuw een overtreding.quote:
Die gaten zaten er ook gewoon in.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n verlopen paspoort wordt altijd 'geknipt' of er worden gaten in geperforeerd. Die kun je niet per ongeluk meenemen. Tenzij hij zijn oude paspoort niet ongeldig heeft maten maken. Dat is dan opnieuw een overtreding.
Ik ga voor de mongool optie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan is het nep of hij is een mongool.
We nemen SP stemmers hier niet zo serieus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
IK ZEG TOCH, HET IS ALLEMAAL GEËNSCENEERD !!
Scrummie zal dat woord niet kennenquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
IK ZEG TOCH, HET IS ALLEMAAL GEËNSCENEERD !!
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n verlopen paspoort wordt altijd 'geknipt' of er worden gaten in geperforeerd. Die kun je niet per ongeluk meenemen. Tenzij hij zijn oude paspoort niet ongeldig heeft laten maken. Dat is dan opnieuw een overtreding.
Ik zal een bepaald persoon nu even niet mentionen, anders krijg je de wind van voren mannetje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We nemen SP stemmers hier niet zo serieus.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We nemen SP stemmers hier niet zo serieus.
@tong80 toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal een bepaald persoon nu even niet mentionen, anders krijg je de wind van voren mannetje.
Dat lijken me inderdaad de mogelijkheden die overblijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan is het nep of hij is een mongool.
SP stemmers zijn nu minder online aangezien ze niet meer gratis het internet op kunnen in de bieb.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal een bepaald persoon nu even niet mentionen, anders krijg je de wind van voren mannetje.
quote:
quote:
Wat de neuk.quote:
Tja, je hebt gezien hoe het met dat vaccineren is gegaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat de neuk.
En dit is dan de man die ons door de coronacrisis heen moet loodsen en de vaccinatiestrategie moet bepalen.
Die willen toch de korte vliegreizen aan banden leggen. Ben je lekker mee als je straks weer 40-45 voetbaltripjes per jaar wilt maken.quote:
Allang gereageerd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al gezien welke spelers Slot graag wil hebben?
Het Feyenoordtopic is de laatste dagen weer echt iets waar ik vrolijk van kan worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al gezien welke spelers Slot graag wil hebben?
Ik wil ook zoveelquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Die willen toch de korte vliegreizen aan banden leggen. Ben je lekker mee als je straks weer 40-45 voetbaltripjes per jaar wilt maken.
Al uitgebreid ontbeten, ik sla even over vandaag.quote:
Is goedquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al uitgebreid ontbeten, ik sla even over vandaag.
Komt omdat Aziaten in Amerika al sinds een paar maanden op straat worden aangevallen en uitgescholden vanwege coronaquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:42 schreef GGMM het volgende:
Waarom is #StopAsianHate trending
@:kingroland ?
Terecht natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt omdat Aziaten in Amerika al sinds een paar maanden op straat worden aangevallen en uitgescholden vanwege corona
Bedankt voor deze heldere uitlegquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt omdat Aziaten in Amerika al sinds een paar maanden op straat worden aangevallen en uitgescholden vanwege corona
Eigen schuld.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@JanCees heeft hier ook een gepeperde mening over.quote:
Erg leuk ja. De puinhoop bij Ajax is alweer naar de achtergrond gelukkig door het presteren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic is de laatste dagen weer echt iets waar ik vrolijk van kan worden.
Hij heeft het verkeerd begrepen denk ik, er staat wel dat je id max 5 jaar verlopen mag zijn. Maar dan moet je natuurlijk niet een nieuwe(re) andere hebben, en als de gaten erin gestampt zijn is dat wel het geval.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge wilde rond 09:00 uur stemmen in de stemstraat voor automobilisten in Rotterdam-Zuid, op parkeerplaats P5 bij de Kuip. Hij was zeer te spreken over de manier waarop het stemmen is geregeld, maar het stemmen ging voor hem even niet door. De Jonge had een oud id-bewijs bij zich. "Zijn paspoort was verlopen, de gaten waren er al in gestampt", vertelt de voorzitter van het stembureau. De Jonge moet nu eerst zijn geldige paspoort thuis ophalen om te kunnen stemmen
Hugo neem je rotzooi mee.
Heb je het al gehoord van Dione Stax ?quote:
Heet ze niet Dionnequote:Op woensdag 17 maart 2021 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord van Dione Stax ?
Ze hadden wel een uitleg erbij mogen geven wat dat dan inhoudt. In sommige landen worden homo's misschien belemmerd om te stemmen? Maar dat is niet een gender iets toch, dat is alleen mensen die zich identificeren als een ander geslacht.quote:
"toch" vind ik zo'n naar woord. Net zoals "een stukje", of "gebeuren." Ik had bijna "zoiets als" getypt.quote:
Ja, was in de war met die andere lekkere Dione.quote:
vind je die lekker? Ik niet echt of beter gezegd echt nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, was in de war met die andere lekkere Dione.
Nee fout van zijn vrouw.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft het verkeerd begrepen denk ik, er staat wel dat je id max 5 jaar verlopen mag zijn. Maar dan moet je natuurlijk niet een nieuwe(re) andere hebben, en als de gaten erin gestampt zijn is dat wel het geval.
Die vrouw die ze nu aflebbert ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind je die lekker? Ik niet echt of beter gezegd echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |