SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
oke doeiquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hello goodbye.(ben een beetje aan het woggen)
het is wel haags hequote:
Wow.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks weer lekker boomstammetjes eten.
McGwyverquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Heb de bureaustoel van kantoor gisteren mee naar huis genomen. Maar die had wieltjes voor op tapijt en niet voor op parket. Dus net naar Ikea om de juiste wieltjes te kopen, zijn ze natuurlijk weer net een milimeter kleiner dan de standaardLong story short, heb met wat pleisters de mcgyver uitgehangen en nu passen de wieltjes
Zit veel beter
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een van mijn favoriete begeleiders heeft een andere baan, wel binnen de GGz maar op die afdeling kom ik niet meer....
Ik heb net weer een bordje ovenfriet opquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks weer lekker boomstammetjes eten.
Ik was vandaag van 6 tot 3 aan de slag, toen vond ik het ook wel goed geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, sinds acht uur bezig. Ik vind het wel genoeg voor vandaag
Verstandig!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was vandaag van 6 tot 3 aan de slag, toen vond ik het ook wel goed geweest
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net weer een bordje ovenfriet op
Je wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En over twee weken wordt mijn SlimmeKast geplaatstJeej meer spullen hoarden
M'n cavia's zouden je nu heel lief vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet straks gaan verzinnen welke groenten ik moet gaan eten, net tgtg pakket opgehaald bij de groenteboer, is een beetje veel
[ afbeelding ]
Jouw oren zouden dat waarschijnlijk minder tof vinden...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n cavia's zouden je nu heel lief vinden.
Goede oogst.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet straks gaan verzinnen welke groenten ik moet gaan eten, net tgtg pakket opgehaald bij de groenteboer, is een beetje veel
[ afbeelding ]
Jammer dat jouw cavia's dan niet in de buurt wonenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n cavia's zouden je nu heel lief vinden.
Zie ik daar snert?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Die worteltjes blijven nog minstens een week goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
En dat voor 4,99 voor alles bij elkaarquote:
Dat is wel nice ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat voor 4,99 voor alles bij elkaar![]()
Die die om 16:30 moest beginnen?quote:
Ze heeft gewoon even wat me-time nodig.quote:
Maar goed dat je zo'n vreetmachine in huis hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrouw? Kind? Hijzelf?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat je zo'n vreetmachine in huis hebt
Naja ik dacht aan ballie maar die woont daar natuurlijk nietquote:
Oooohquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja ik dacht aan ballie maar die woont daar natuurlijk niet
Wow..quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Plus dat is een carnivoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja ik dacht aan ballie maar die woont daar natuurlijk niet
Ja das ook heel belangrijk.quote:
Ah ja, dat soort dingen hou ik dan weer niet zo bij. Is cola niet plantaardig dan trouwens?quote:
tomaten in de blender en invriezenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
En voor de hoevaakste keer is dat nu het geval?quote:
nou jij mag morgen een halve dag van mij overnemenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Alhoewel. Te vroeg.
Ja ze zit bij de kapper. Hoe verzin je het
Zo ver is Emmen toch niet van de Grens??quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Eej er komt een Die Grenze vlakbij mijn huis.
https://www.diegrenze.nlquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo ver is Emmen toch niet van de Grens??
ehh wat is een Die Grenze??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig!Morgen je laatste werkdag, toch?
Oh okeequote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.diegrenze.nl
Zit ook vlakbij mijn werk, ga soms heen om snacks te kopen.M&M's voor een euro enz (naja niet altijd maar wel vaak).
Dat ronde ding is denk ik een koolraap, die gekleurde steeltjes zijn schijnbaar snijbieten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
tomaten in de blender en invriezen
worteltjes blijven nog wel even goed
druiven ook met de aardbeien blenderen
andijviestamppot maken
dat ronde ding weet ik niet, die ornje steeltjes ook niet
mooi pakket
Een soort action maar dan lokaal in het oosten volgens mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo ver is Emmen toch niet van de Grens??
ehh wat is een Die Grenze??![]()
![]()
Whuut??? Hoe?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na niet echt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort action maar dan lokaal in het oosten volgens mij.
Meer een soort budget-Kruidvat dusquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na niet echt.Eten is daar nog goedkoper en ze hebben een hele drogisterij afdeling (daarom mogen ze nu ook openblijven). Ze verkopen daar geen kleding ofzo tenzij een partij opgekocht en dan staat er ergens een bak met handschoenen ofzo.
Ander soort raap denk ik, knolraap is tentakeliger. Meiraap?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ronde ding is denk ik een koolraap, die gekleurde steeltjes zijn schijnbaar snijbieten.
Alles moet vanavond opquote:
Ja zo kun je het beter zien en dan met meer eten en drinken erbij.quote:
Nog meer budget?quote:
Ja want Kruidvat koopt geen restpartijen op en de eigenaar van deze winkel wel dus kan het nog goedkoper weg.quote:
Jaaaa warmoes rolletjes makenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ronde ding is denk ik een koolraap, die gekleurde steeltjes zijn schijnbaar snijbieten.
In ieder geval iets in de richting, niet iets dat ik normaal zelf zou kopenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ander soort raap denk ik, knolraap is tentakeliger. Meiraap?
Ohhhh nice!! Weer alleen in Nederland zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
CUL / Too good to go ervaringen #12 Veel voor weinig!
Hij heeft nog 20.000 zakjes aspergesauspoeder in de aanbieding die bijna 5 maanden over de datum zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want Kruidvat koopt geen restpartijen op en de eigenaar van deze winkel wel dus kan het nog goedkoper weg.
Ja ik las het.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft nog 20.000 zakjes aspergesauspoeder in de aanbieding die bijna 5 maanden over de datum zijn
Bye bye ketoquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles moet vanavond opGa er maar aan staan
De winkelpanden zijn hier te duur voor dat soort winkeltjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want Kruidvat koopt geen restpartijen op en de eigenaar van deze winkel wel dus kan het nog goedkoper weg.
Ah dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De winkelpanden zijn hier te duur voor dat soort winkeltjes.
Nee hoor, ook gewoon bij jouquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh nice!! Weer alleen in Nederland zeker
Ik maak/maakte nog wel eens een stoofpot waar knolraap in gaat, zodoende.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval iets in de richting, niet iets dat ik normaal zelf zou kopen
Krijg wel het idee dat het Kruidvat steeds meer eten in de schappen heeft liggen, eerst was dat een klein schapje en tegenwoordig hebben ze een paar rijen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo kun je het beter zien en dan met meer eten en drinken erbij.
Allemaal Milka.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg wel het idee dat het Kruidvat steeds meer eten in de schappen heeft liggen, eerst was dat een klein schapje en tegenwoordig hebben ze een paar rijen.
Denk dat het straks iets gaat worden met snijbiet, prei, tomaat, courgette en gooi er ook wat gember bijquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak/maakte nog wel eens een stoofpot waar knolraap in gaat, zodoende.
Meiraap één keer wat mee gedaan en is close enough.
Nee ik ben niet oud of ziek.quote:
Nee, misschien Goldfinger die ziet er wel uit als 70+quote:
WATquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:36 schreef jerney het volgende:
Ohh je hebt het ook met bloemen! Dat had ik nodig voor een ecoprint projectje
Ja en het is gewoon een kwestie van proberen, bij de ene winkel krijg je een halve container vol met voer mee en bij de ander is het exact uitgemeten naar de waarde.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik zie het! Was weer te snel met piepen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het straks iets gaat worden met snijbiet, prei, tomaat, courgette en gooi er ook wat gember bij
Nice!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is gewoon een kwestie van proberen, bij de ene winkel krijg je een halve container vol met voer mee en bij de ander is het exact uitgemeten naar de waarde.
Ja kan soms echt enorm verschillen, heb wel eens een keer bij een bakker gehaald en daar krijg ik 5 witte broden en een paar pistoletjes en dan was dan precies 15 euro. Maar ook dat je een heel pakket vol met luxe broden en snacks krijgt, ook wel eens bij een Hema taarten mogen uitzoeken omdat ze het pakket nog niet klaar haddenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Nice!
Zo al die supermarkten en bakkers hoeft niet per se voor mij maar zie er zeker wel leuks tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Keto, kuchquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:42 schreef jerney het volgende:
Ohh de goede Italiaanse traiteur hier achter doet ook mee
Ja die snijbiet kun je goed roerbakken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sterkte kerel, maak er een mooi gesprek van.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie een beetje op om mijn tante voor de allerlaatste keer te bellen op haar verjaardag. Vandaag 75 worden; morgen euthanasie
Lijkt me ook lastig en zwaar, veel sterkte ermee.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie een beetje op om mijn tante voor de allerlaatste keer te bellen op haar verjaardag. Vandaag 75 worden; morgen euthanasie
Zie dat je de blaadjes ook kan meebakken?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja die snijbiet kun je goed roerbakken.
Ja gewoon alleen klein stukje van de onderkant af en dan in stukken en roerbakken. Het slinkt wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat je de blaadjes ook kan meebakken?
Jaquote:
Ahhhhquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja kan ik me voorstellen. Sterkte.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hebben mijn moeders verjaardag ook nog gevierd vlak voor de 'euthanesie' (was inslapen met medicatie en na een paar dagen overlijden). We hebben vooral veel leuke herinneringen opgehaald. Dat vond ze heel leuk, hebben nog veel gelachen. Misschien kun je dat doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oef, sterktequote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben mijn moeders verjaardag ook nog gevierd vlak voor de 'euthanesie' (was inslapen met medicatie en na een paar dagen overlijden). We hebben vooral veel leuke herinneringen opgehaald. Dat vond ze heel leuk, hebben nog veel gelachen. Misschien kun je dat doen?
Ik ben veel te nieuwsgierig om niet alle deelnemende winkels hier in de regio een keer te proberenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja
Kleine kans dat ik er veel gebruik van zal maken, maar ik vind het leuk om te kijken wie er allemaal aan mee doet
Sushi! Taart!Ik hou niet van taart, maar taart!
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan soms echt enorm verschillen, heb wel eens een keer bij een bakker gehaald en daar krijg ik 5 witte broden en een paar pistoletjes en dan was dan precies 15 euro. Maar ook dat je een heel pakket vol met luxe broden en snacks krijgt, ook wel eens bij een Hema taarten mogen uitzoeken omdat ze het pakket nog niet klaar hadden
Is hier ook een supermarkt in de buurt in een klein dorp waar je echt gewoon ziekelijk veel krijgt, ¤50,- aan eten voor ¤3,99WoahhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben alleen een moeilijk trutje dat geen plofkippen enzo wilMaar als ik ooit aan de grond kom te zitten, weet ik dat ik mijn principes over boord kan smijten en me nog altijd viesdik kan eten.
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is als normale prijs al duur gewoonquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:44 schreef LTVDK het volgende:
heb wel eens een keer bij een bakker gehaald en daar krijg ik 5 witte broden en een paar pistoletjes en dan was dan precies 15 euro.
Afgelopen weekend was het nog erg gezellig. Dat was eigenlijk mooiste afscheid omdat alles gewoon heel erg normaal was. De gesprekken/discussies die we normaal ook zouden hebben. Elkaar het allerbeste wensen, nog een keer een knuffel.quote:
Mag ik zelf wetenquote:
ja, een beetje Russisch roulette is het natuurlijk welquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg bij de Hema allemaal vies broodbeleg dat die dag over datum ging. En twee puddingbroodjes.
Wat fijn dat het zo’n mooi afscheid is geweest, dat is zoooo belangrijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was het nog erg gezellig. Dat was eigenlijk mooiste afscheid omdat alles gewoon heel erg normaal was. De gesprekken/discussies die we normaal ook zouden hebben. Elkaar het allerbeste wensen, nog een keer een knuffel.
Denk dat het uit mijn hele familie degene is waar ik sinds mijn jeugd al de meeste binding mee heb omdat ze - in tegenstelling tot mijn ouders - altijd heel progressief geweest is in alles.
"ikdoelekkertochwakzelfwil"quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Mag ik zelf weten
Met je pizza
[..]
ja, een beetje Russisch roulette is het natuurlijk wel
Dat is fijn, want dat is wat je je later ook nog zult herinnerenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was het nog erg gezellig. Dat was eigenlijk mooiste afscheid omdat alles gewoon heel erg normaal was. De gesprekken/discussies die we normaal ook zouden hebben. Elkaar het allerbeste wensen, nog een keer een knuffel.
Denk dat het uit mijn hele familie degene is waar ik sinds mijn jeugd al de meeste binding mee heb omdat ze - in tegenstelling tot mijn ouders - altijd heel progressief geweest is in alles.
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:02 schreef Karzai het volgende:
twintig varkenssnuiten en de piel van een amarillo
Ja blij want ik geef hem al genoeg geldquote:
Je kan hem eens overtuigenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou willen dat de slager hier mee zou doen
Daarom zit ik ook veel liever hier. Werd me een beetje sektarisch.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
what else ... overheersende users met een attitude
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook veel liever hier. Werd me een beetje sektarisch.
je hebt het over CUL?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook veel liever hier. Werd me een beetje sektarisch.
zou een goede zijn voor badschuimquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Pizza tonijn uit blik met ananas, karnemelk en stukjes warme sinaasappel.
strooi er aromat over en je hebt een Ettomelettoquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Etto slik eens doorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Pizza in een blik? Ze kunnen ook steeds meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
Hallo meneer de voorzitter van de fanclubquote:
wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo meneer de voorzitter van de fanclub
Van de siswet fanclubquote:
Bloemetjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:19 schreef jerney het volgende:
Nou ik heb die bloemen besteld hoor. Niet vergeten op te halen morgen.
En het vlees nog niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:19 schreef jerney het volgende:
Nou ik heb die bloemen besteld hoor. Niet vergeten op te halen morgen.
quote:
Het begon over CUL, maar driekwart seconde teruglezen had hem kunnen leren dat het ook daar niet over ging. Dud0r kan beter naar ONZ als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grappig wel hoe het toch steeds anderen zijn die over die heks beginnen en mij er in betrekken
ik mag straks nog ff een paar uurquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog even dit mailtje afwachten en dan klaar voor vandaag
Misschien, maar alleen die het verdienen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je iemand vergiftigen met een heksenbrouwseltje?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Misschien, maar alleen die het verdienen.
Gewoon niet stemmen danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb net 4 stemwijzers ingevuld en ook 4 keer een TOTAAL ander resultaat.
BBB, CDA, JA21 en 50+
Huidige kabinet stemt vrijwel gelijk. Dus dan kom je op die partijen uit, of links of rechts van dat blok.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet niet welke vragen ze in deze gestopt hebben maar daar kwamen alleen extreme partijen uit.
https://www.volkskrant.nl(...)cker-tweede-kamer/#/
Tying up loose ends of the splurge baby?quote:
Ik weet niet eens wat BBB en JA21 zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb net 4 stemwijzers ingevuld en ook 4 keer een TOTAAL ander resultaat.
BBB, CDA, JA21 en 50+
Blote Borsten Bijeenkomst en Je Anus in Two one.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat BBB en JA21 zijnBig Black Brother en..?
Met een dikke plak gorgonzola er bovenopquote:
nee, heeft een goed stuk vlees niet nodig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een dikke plak gorgonzola er bovenop
Als je er een gekocht hebt nog een jaar kijken of er toch geen betere huizen voorbij komenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ben sinds deze week op zoek naar een koophuis, best leuk om een beetje rond te kijken. Waarschijnijk leuk totdat het frustrerend wordt omdat de goede deals zo weg zijnMaar ok.
Eens, enige wat ik bij m'n steak nodig heb is een beetje lekkere sausquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, heeft een goed stuk vlees niet nodig.
is leuk op je plus/picnic steak om die nog enigszins lekker te krijgen
van blauwe kaas?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, enige wat ik bij m'n steak nodig heb is een beetje lekkere saus
Nee zo ben ik gelukkig niet. Daarna kijk ik dan met opzet niet meer naar de prijzen. Doe ik ook niet met een auto en andere grote aankopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je er een gekocht hebt nog een jaar kijken of er toch geen betere huizen voorbij komen
Madsaucequote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, enige wat ik bij m'n steak nodig heb is een beetje lekkere saus
Ik hoef geen saus bij mijn steakquote:
Ik had een lekkerbekje uit de airfryerquote:
raar vlees is datquote:
vertel mij meer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik heb me vooralsnog niet laten overtuigen om dat te installeren
[..]
I DID!!!
Ehhh... ik weet zelf nog niet hoe of wat. Alleen dat ik 4,99 heb gedokt en ik morgen mag ophalen.quote:
ik heb het zelfs nog nooit gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik heb me vooralsnog niet laten overtuigen om dat te installeren
[..]
welke app is het?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhh... ik weet zelf nog niet hoe of wat. Alleen dat ik 4,99 heb gedokt en ik morgen mag ophalen.
Fingers crossed dat het niet al te eng is
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Tinder vind ik altijd super mooi, als het voor een ander is. Mijn broertje bv dan kan ik echt wel een uur swipen en versteld staan van wat er zoal langskomt.![]()
Wat volgens mij bij kerels en een vis is is bij vrouwen dus zo’n snapchat foto met oortjes
MEGA ORDINAIRquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja en ik hoorde ook al over mannen in luiers
Mannen met vers gevangen karpers.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Tinder vind ik altijd super mooi, als het voor een ander is. Mijn broertje bv dan kan ik echt wel een uur swipen en versteld staan van wat er zoal langskomt.![]()
Wat volgens mij bij kerels en een vis is is bij vrouwen dus zo’n snapchat foto met oortjes
Glaasje water vanavond.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hallo pop, drink er een glaasje op.
Wat is er toch misgegaan met de mensheidquote:
oh ja, wel eens naar gekeken, nooit echt gebruiktquote:
Ik ben een impulsief dingquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, wel eens naar gekeken, nooit echt gebruikt
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan geef ik de voorkeur aan prikwater.
Oh nee dat doe ik nooit. Ik maak er eerst poep van.quote:
Poep jij in de vuilbak?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik nooit. Ik maak er eerst poep van.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja, zit mobiel dan valt het niet echt op
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Poep jij in de vuilbak?
Etto, kom er maar in!! (Ssssst met je huehuehue)
Wat eet je altijd na zo'n bloeddonatie?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Alweer een oproep gekregen voor bloeddonatie. Stelletje vampiers bij Sanquin
Morgen maar gewoon met het potlood stemmen danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Een roze koekquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat eet je altijd na zo'n bloeddonatie?
Die krijg je daar. Met een kopje koffie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Neem je die van thuis mee of krijg je die daar?
Keurig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die krijg je daar. Met een kopje koffie.
Ik zou nu ook wel weer mogen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
is dat ook om je suikerlevels weer aan te vullen of zo?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die krijg je daar. Met een kopje koffie.
Behalve als een stagiaire het doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloed doneren is best gezellig.
Hangt af van de stagiaire denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Behalve als een stagiaire het doet.
Ja en om vochttekort aan te vullen. De koffie dan. Je hebt toch even een half litertje minder.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat ook om je suikerlevels weer aan te vullen of zo?
Dat had ik de vorige keer. Toen prikte ze niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Behalve als een stagiaire het doet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Hier kun je langs een heel buffet gaan als je bloed gegeven hebt
Je krijgt toch altijd een gevulde koek achteraf?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en om vochttekort aan te vullen. De koffie dan. Je hebt toch even een half litertje minder.
Nou met koffie vul je geen vocht aan hoor. Juist af. Bijna net zo hard als met bier.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en om vochttekort aan te vullen. De koffie dan. Je hebt toch even een half litertje minder.
Ook met Zwitserse KAAS?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Hier kun je langs een heel buffet gaan als je bloed gegeven hebt
Ik zou zeggen dat je beter melk kunt serveren. Koffie onttrekt vocht en slaat ook op je bloedsuikerspiegel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt kiezen. Ze hebben ook chocola, roze koeken, mueslirepen, broodjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt toch altijd een gevulde koek achteraf?
Nee man, dat zijn van die bakerpraatjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou met koffie vul je geen vocht aan hoor. Juist af. Bijna net zo hard als met bier.
Als ik dakloos was zou ik elk dag een keer bloed gevenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt kiezen. Ze hebben ook chocola, roze koeken, mueslirepen, broodjes.
Chocolade, broodje kaas, gebakjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |