SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
oke doeiquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hello goodbye.(ben een beetje aan het woggen)
het is wel haags hequote:
Wow.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks weer lekker boomstammetjes eten.
McGwyverquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Heb de bureaustoel van kantoor gisteren mee naar huis genomen. Maar die had wieltjes voor op tapijt en niet voor op parket. Dus net naar Ikea om de juiste wieltjes te kopen, zijn ze natuurlijk weer net een milimeter kleiner dan de standaardLong story short, heb met wat pleisters de mcgyver uitgehangen en nu passen de wieltjes
Zit veel beter
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een van mijn favoriete begeleiders heeft een andere baan, wel binnen de GGz maar op die afdeling kom ik niet meer....
Ik heb net weer een bordje ovenfriet opquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks weer lekker boomstammetjes eten.
Ik was vandaag van 6 tot 3 aan de slag, toen vond ik het ook wel goed geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, sinds acht uur bezig. Ik vind het wel genoeg voor vandaag
Verstandig!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was vandaag van 6 tot 3 aan de slag, toen vond ik het ook wel goed geweest
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net weer een bordje ovenfriet op
Je wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En over twee weken wordt mijn SlimmeKast geplaatstJeej meer spullen hoarden
M'n cavia's zouden je nu heel lief vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet straks gaan verzinnen welke groenten ik moet gaan eten, net tgtg pakket opgehaald bij de groenteboer, is een beetje veel
[ afbeelding ]
Jouw oren zouden dat waarschijnlijk minder tof vinden...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n cavia's zouden je nu heel lief vinden.
Goede oogst.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet straks gaan verzinnen welke groenten ik moet gaan eten, net tgtg pakket opgehaald bij de groenteboer, is een beetje veel
[ afbeelding ]
Jammer dat jouw cavia's dan niet in de buurt wonenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n cavia's zouden je nu heel lief vinden.
Zie ik daar snert?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Die worteltjes blijven nog minstens een week goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
En dat voor 4,99 voor alles bij elkaarquote:
Dat is wel nice ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat voor 4,99 voor alles bij elkaar![]()
Die die om 16:30 moest beginnen?quote:
Ze heeft gewoon even wat me-time nodig.quote:
Maar goed dat je zo'n vreetmachine in huis hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat voor 4,99 voor alles bij elkaar![]()
Vrouw? Kind? Hijzelf?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat je zo'n vreetmachine in huis hebt
Naja ik dacht aan ballie maar die woont daar natuurlijk nietquote:
Oooohquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja ik dacht aan ballie maar die woont daar natuurlijk niet
Wow..quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Plus dat is een carnivoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja ik dacht aan ballie maar die woont daar natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |